Ohoh, toch weer een rotte appel getroffen? Bahquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Nou, wat een chagerijnig ***wijf was dat zeg![]()
Maar jaaaa, we hebben hem gevonden hoor, nu heb ik een zwart kruis op mijn arm![]()
En Marijke en Thijs hebben heel lief samen gespeeld in de gang, want die mochten niet mee naar binnen van de mevrouw. Dat kon ze niet aan
uh-uh. Kan ze goedquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heeft ze je weer even lekker onderhanden genomen
Wat een tiefustakketrutquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Maar jaaaa, we hebben hem gevonden hoor, nu heb ik een zwart kruis op mijn arm![]()
En Marijke en Thijs hebben heel lief samen gespeeld in de gang, want die mochten niet mee naar binnen van de mevrouw. Dat kon ze niet aan
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:37 schreef Enfermera het volgende:
Ohoh, toch weer een rotte appel getroffen? Bah![]()
Lief
OmgWat een muts...
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werken![]()
Nou, maar Marijke kickte ass met Thijs![]()
![]()
![]()
[..]
ik denk dat ik chocola had moeten meenemen
Fles? Voor jouquote:
Belachelijk...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft je weer lekker afgewerkt?quote:
Oh god, stel je voor, dat er kinderen meekomen! Nee zeg! De wereld vergaat!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, want ze moest rust aan haar hoofd, anders kon ze niet werken, en als "HIJ ZO DOET" (wijzend naar Thijs die even niet zo blij was) dan kan ik echt niet werken![]()
Nou, maar Marijke kickte ass met Thijs![]()
![]()
![]()
[..]
ik denk dat ik chocola had moeten meenemen
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:51 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, stel je voor, dat er kinderen meekomen! Nee zeg! De wereld vergaat!![]()
![]()
Ja.
Of gewoon een zweep.
nee, ik dacht nog, nou, zo moeilijk doet hij nog niet hoor, moet je eens opletten wat hij allemaal kanquote:
Nou, inderdaad... Pff. Hopeloze mensen kom je af en toe tegen in de gezondheidszorg hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoor
Marijke to the rescuequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze mocht blij zijn dat Marijke mee was, want anders was ik alleen geweest met Thijs en die moest dan toch echt mee naar binnen hoor
dan was het:quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb wel een ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik dacht nog, nou, zo moeilijk doet hij nog niet hoor, moet je eens opletten wat hij allemaal kan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fles? Voor jou![]()
![]()
![]()
Snoetepetoetertje![]()
Ja, hopeloos!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, inderdaad... Pff. Hopeloze mensen kom je af en toe tegen in de gezondheidszorg hoor.Ik had het daar gister nog over met mn man, dat iedereen persoonlijk wel ervaring heeft met een botte arts of een arts die je niet serieus neemt. Dat moet toch niet kunnen? Dat is mijn inziens het belangrijkste in het contact met een arts... Daar begint het iig bij.
Whehe. Hij was nu alleen even boos omdat hij bij een speeltje weg moest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan was het:
bek houwe en skenne
nu
ik heb wel een idee
geeft niet hoor, suikerbuikjequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
ZO romantisch ben ik ook weer niet
*stampvoetquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whehe. Hij was nu alleen even boos omdat hij bij een speeltje weg moest.
Kan je nagaan wat hij doet als hij echt een driftbui krijgt
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalonquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
Maar ik tref gelukkig meer toffe mensen dan niet toffe mensen![]()
Bij de echo van de heupjes van Thijs (ooit) toen was er echt een heel erg leuke meneer![]()
En straks mag ik naar mijn kick ass huisarts
Ga weg, kwijldweil, laat me met rust.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet hoor, suikerbuikje
Er zijn best aardige mediciquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
Bij de echo van de heupjes van Thijs (ooit) toen was er echt een heel erg leuke meneer![]()
*op grond neervaltquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalon![]()
je wilt gewoon half ontkleed bij de huisarts op schoot
ze is wel tof ja...quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:58 schreef wel.o.k het volgende:
dus je hebt helemaal geen LAST van die imfaalon![]()
je wilt gewoon half ontkleed bij de huisarts op schoot
ach maar honneponnetje van me toch, wil je er over praten?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga weg, kwijldweil, laat me met rust.
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach maar honneponnetje van me toch, wil je er over praten?
of zullen we gewoon even knuffelen?
Oh, gelukkig!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, hopeloos!
nou, dit is geen ontkenningquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
!
Hoe durf je zó te denken over Suikerbeeb!
en als je eens wist wat ze gisteravond voor verrasing had.....quote:
Ik ook van jou, lieveplieveploefjequote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nou, dit is geen ontkenning
[..]
en als je eens wist wat ze gisteravond voor verrasing had.....
Wat levert dat op?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook van jou, lieveplieveploefje![]()
dat komt omdat ze al zo hard hadden gewerkt aan je lief zijn, en toen was het opquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
oh maar ik was nog slechter dan andere.
Vindt Fles leuk, moet je ook eens proberenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat komt omdat ze al zo hard hadden gewerkt aan je lief zijn, en toen was het op
Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vindt Fles leuk, moet je ook eens proberen
ferbquote:
quote:
een maandagmorgen productquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:15 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh maar ik was nog slechter dan andere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |