Dat ie zn bek moet houwequote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
graag een vertaling van bovenstaande TT
Deisyy slaap lekker
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.quote:
Nimwegenaorenquote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.
die nijmwegenaren, raar volk![]()
quote:"Er was eens een heele dievenbende,
In 't vermaarde stadje Oss
Zij roofden, stichtten brand en veel Ellende
Ja, dat was 'n zwaar karweitje,
Toch is 't met succes volbracht,
Al de verdachten van 't zwarte lijstje,
Zijn naar de Lusthof opgebracht"
http://historischhuis.nl/recensiebank/review/show/76
oh, nou snap er nog niks van hahaha zal wel aan mij leggenquote:
oke, brabanders zijn een gezellig volkjequote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
Ja, maar nimwegers zijn nep-brabo's, ze vallen onder Arnheim's gezagquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, brabanders zijn een gezellig volkje
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Ruitje in de wc-deur FTW![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Nah, een paar buitendeuren kun je ook weinig mee.... behalve weer terughangen in je eigen huis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.
Ian als het mag vraag gelijk van die ophangschanieren hebben ze altijd bij hun
Het was een grrrapjuh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoen
Als het even wil is het niet eens iets wat ze "willen" doen, maar simpelweg iets wat ze moeten doen....
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.quote:[b]Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef MeraViglioSa het volgende:[/b
[..]
Het was een grrrapjuh.![]()
Dat scheelt een hoop gezeik met die stinkende kattenbak..... ik zeg doen!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Bedankt voor de uitleg dan hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat WakkerNederland doet met die multi-angle camera shots, is wel érg chique
De manier waarop ze in beeld gebracht worden heeft weinig te maken met de eventuele inhoud. Ik had het nog niet eerder bij zo'n soort programma gezien en vind het érg tof. Moeten meer mensen gaan doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzetten
Je hebt je er in de afgelopen week meer dan voldoende vol verbazing over uitgelaten om te concluderen dat je het niet begreep..... maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg dan hè.
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Ja? Beginnen we nú al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt je er in de afgelopen week meer dan voldoende vol verbazing over uitgelaten om te concluderen dat je het niet begreep..... maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.
Maar wat moet je er dan mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoort
Ik laat die vent met rustquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoort
Ik? Ik begon niet.... of je leest eens zonder oogkleppen terug... dan zie je wie er begon met haar "ja bedankt hè".quote:
Dus die lichtsarcastische manier van reageren als iemand iets overduidelijks uit zit te leggen gaat nu ook te furrrr?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik? Ik begon niet.... of je leest eens zonder oogkleppen terug... dan zie je wie er begon met haar "ja bedankt hè".
En als er sarcastisch gereageerd wordt dan komt het gewoon terug.
las iets van verrotte binnendeuren, nou als ze vervangen blijven er altijd deuren over, die verdwijnen gewoon in de container.quote:
Nou, met al het commentaar wat er de afgelopen weken uit Klundert gekomen is over die volstrekt overbodige wisseling van de deuren was iig nog niet heel lang duidelijk dat het om een inbraakpreventie project van de woningbouwvereniging ging....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die lichtsarcastische manier van reageren als iemand iets overduidelijks uit zit te leggen gaat nu ook te furrrr?
Dan moet je wel echt verdomd lekkere koffie hebben staan willen ze ervoor vanuit Klundert naar Amsterdam rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
Ian ik zoek nog een huiskamerdeur, vraag eens lief voor me en zeg maar ik heb lekkere koffie
Maar ze vervangen de binnendeuren niet, ze vervangen de buitendeurenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las iets van verrotte binnendeuren, nou als ze vervangen blijven er altijd deuren over, die verdwijnen gewoon in de container.
ik heb jaren terug ook heel brutaal aan zo een bouwvakker een deur gevraagt, en nu doet het als tussendeur, je komt bij mij de trap op en dan krijg je deur, daar doorheen en sta je in mijn halletje, heerlijk hoor en houd veel warmte binnen.
een mooie deur is nooit weg.
Ian ik zoek nog een huiskamerdeur, vraag eens lief voor me en zeg maar ik heb lekkere koffie
Bedankt voor de uitleg dan hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met al het commentaar wat er de afgelopen weken uit Klundert gekomen is over die volstrekt overbodige wisseling van de deuren was iig nog niet heel lang duidelijk dat het om een inbraakpreventie project van de woningbouwvereniging ging....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt verdomd lekkere koffie hebben staan willen ze ervoor vanuit Klundert naar Amsterdam rijden
zijn de hormonenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bent wel erg makkelijk op de kast te krijgen de laatste tijd hoor Leandra
Pfff, duurt weer 17 jaar voordat we daar op Fok! wat aan hebben...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn de hormonenmaar is niet erg want we krijgen er een babytje bij
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn de hormonenmaar is niet erg want we krijgen er een babytje bij
Heb je daar lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:08 schreef remlof het volgende:
Goeiedinsdagmorgen Heksie en de rest
Need... Coffee...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....
Als je naar de tijd tussen de posts kijkt dan zie je dat het maximaal 2 minuten is geweest....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je daar lang over nagedacht?
waar???quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben echt nog niet wakker
Maarreh, bitchfight?
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het zou kunnen dat je die opmerking al weken hebt zitten bedenken en er nu voorzichtig naar toe hebt gewerktquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je naar de tijd tussen de posts kijkt dan zie je dat het maximaal 2 minuten is geweest....
Ligt er aan wat de "bepaalde zaken" zijn die je noemtquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook beter in bepaalde zaken, ik heb een hormonaal excuus, wat is jouw excuus?
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het zou kunnen dat je die opmerking al weken hebt zitten bedenken en er nu voorzichtig naar toe hebt gewerkt
Laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de "bepaalde zaken" zijn die je noemt
Hij is van zijn zolderkamertje af gekomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook beter in bepaalde zaken, ik heb een hormonaal excuus, wat is jouw excuus?
Er was een tijd dat je niet op elke, eventueel niet helemáál serieus bedoelde, reactie in ging.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??
Waarom dan nu pas? Er zijn in de afgelopen weken geen andere kansen geweest m neer te zetten?
Wat is het volgende? Dat je me ervan verdenkt een lijstje met mogelijke reacties bij te houden ofzo? Als variant op bepaalde andere lijstjes van andere users??
Alsof ik werkelijk weken op een opmerking zou zitten broeden
Fucker, dat was de volgende opmerking op mijn lijstje: "Posts over Leandra die ik kan maken als de mogelijkheid zich voor doet."quote:
Nee, maar als het om Mera gaat dan heb ik haar wel meer dingen zien posten waarvan een ander denkt "dat meent ze toch niet??" en waarbij toch bleek dat het volledige gebrek aan begrip danwel kennis toch gemeend was en er wat uitleg nodig en/of gewenst was.... en ook toen heb ik die uitleg vaak genoeg gegeven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je niet op elke, eventueel niet helemáál serieus bedoelde, reactie in ging.
Dat je braaf bent geworden ok, maar nu schiet je een beetje door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, je let héél even niet op en je zit zo naar Omroep Max te kijken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, dat was de volgende opmerking op mijn lijstje: "Posts over Leandra die ik kan maken als de mogelijkheid zich voor doet."
Oh, kom opquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
Maar goed.... ik hou eventuele goedbedoelde opmerkingen en uitleg in het vervolg wel voor me.
Hier niet, alleen tijdens het eten van een broodje lees ik meestal teletekst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Gaat bij jullie altijd direct de televisie aan, 's ochtends?
Mijn schoonzus heeft daar ook zo'n handje van: opstaan: televisie aan - naar bed: televisie uit.
Snap ik niet.
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??
Waarom dan nu pas? Er zijn in de afgelopen weken geen andere kansen geweest m neer te zetten?
Wat is het volgende? Dat je me ervan verdenkt een lijstje met mogelijke reacties bij te houden ofzo? Als variant op bepaalde andere lijstjes van andere users??
Direct aan? Als in: staat de hele dag aan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft daar ook zo'n handje van: opstaan: televisie aan - naar bed: televisie uit.
Snap ik niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Och, ik dacht ook dat Mera haar broek zou aanhouden op de laatste meet
Ik doe dat met de radio, veel chiller 's morgens dan die gestresste TV.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Snap ik niet.
Het was dan ook als grapje bedoeltquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahaha
Daar weet jij helemaal niks van, je was al voor koffietijd wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Och, ik dacht ook dat Mera haar broek zou aanhouden op de laatste meet
hier niet, maar als ik Bertje zijn 1e ronde laat doen zie ik in veel huizen de tv aanstaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Snap ik niet.
Ik luister meer dan ik kijk hoor, behalve als ze beelden hebben van dramatische gebeurtenissen ofzeauxquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe dat met de radio, veel chiller 's morgens dan die gestresste TV.
eyquote:
Nee, maar de laptop wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Snap ik niet.
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.quote:
Mijn pc staat wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
Een pak van mijn hart.
Kunnen jullie elkaar nu weer in de haren vliegen.
Hallo, dat is mijn werk, ga dat nu niet overnemenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.
Sorry, hoor maar we hebben het over iemand die dacht dat er automatisch medehuurderschap ontstaan was uit het feit dat ze ingeschreven stond op een adres....
En dan ben ik degene die maar moet begrijpen dat zij "natuurlijk" wel weet waarom die buitendeuren vervangen worden?
Oeh, mysterieus... Met die zonnebril.quote:
Nah, er zullen vast mensen zijn die dat wel doen Teun doet dat wel... sommigen komen hij komt immers wel heel makkelijk met quotes uit twaalf topics geleden, maar ik hou niets bij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahaha
De mijne ook. Die gaat 's avonds alleen op slaapstand en dan neemt iPad het over. Maar met mijn laptop wordt dan ook geld verdiend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn pc staat wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan
Maar daar zal ook wel verandering in komen als ik weer geld mag verdienen
Ah, je post het gewoon zelf, dan zal ik mijn vorige post even aanpassen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, dat is mijn werk, ga dat nu niet overnemen
Beetje jammer dat je net nog komt met dat gebeuren over dat huurcontract dat al veel meer dan 12 topics geleden wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, er zullen vast mensen zijn die dat wel doen... sommigen komen immers wel heel makkelijk met quotes uit twaalf topics geleden, maar ik hou niets bij.
Ik mis een foto van een poes ofzo.quote:
Natuurlijk niet, ik zal voortaan altijd eerst advies aan U vragen, o Oude Wijzequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.
Sorry, hoor maar we hebben het over iemand die dacht dat er automatisch medehuurderschap ontstaan was uit het feit dat ze ingeschreven stond op een adres....
En dan ben ik degene die maar moet begrijpen dat zij "natuurlijk" wel weet waarom die buitendeuren vervangen worden?
Leeft Hans nog!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
lees altijd eerst de krant op de pc, luister 538, om 10 uur klik ik radio noord holland aan, gezellig veel informatie maar ook veel geouwehoer.
smiddags wil ik nog wel eens de hulplijn aanzetten van Hans van Wilgenburg, gewoon omdat ik hem een leuke dj/ouwehoer vind en 1 van mijn favorieten prog. is de KLAAGlijn op donderdagmiddag van Hanneke Groenteman.
Ik begon niet met de sarcastische "dank je wel" als reactie op een goedbedoelde uitleg....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
"We hebben het over iemand die"
Denigrerende shit op de vroege ochtend
Voor meer info over bepaalde uitspraken, data en tijdstippen graag PM's en betalen middels ideal op "www.huppelkutjes.nu"quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je post het gewoon zelf, dan zal ik mijn vorige post even aanpassen.
Wat inderdaad van hetzelfde niveau is als jouw reacties, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begon niet met de sarcastische "dank je wel" als reactie op een goedbedoelde uitleg....
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je net nog komt met dat gebeuren over dat huurcontract dat al veel meer dan 12 topics geleden wasMaar goed
Ik vind dit een betrouwbare bron. Ik neem het op in mijn rapport.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.
Wat vliegt de tijd, hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.
ja, vooral elke werkdag tussen 2 en 4 uur, echt hij doet het leuk, babbelt aardig enzo is de hulplijn, als jij wat zoekt een boek of weet ik veel, je hebt alles geprobeerd kan je hem inschakelen.quote:
Ja, en uiteraard heb ik het weer helemaal gedaan, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat inderdaad van hetzelfde niveau is als jouw reacties, je hebt helemaal gelijk.
Ik ben niet te volgen. I'm like a box of chocolates.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik mis een foto van een poes ofzo.
Of een uil. Of iets anders met pootjes en ogen
God, wat laat je je kennenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en uiteraard heb ik het weer helemaal gedaan, veel plezier ermee
waarom moet ik mijn pm`s dan naar www*waargaanwevandaagweeroverzeiken* sturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor meer info over bepaalde uitspraken, data en tijdstippen graag PM's en betalen middels ideal op "www.huppelkutjes.nu"
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, wat laat je je kennenKnal jij dat kind er nou maar snel uit, da's leuker voor iedereen
Wel -10 Merapunten, uiteraard 8
Zo bedoelde ik het inderdaad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.
Geen wonder dat die opmerking je Merapunten oplevert
Ik niet, ik ben eigenlijk raar vrolijk naar omstandigheden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:wie er met zijn verkeerde been uit zijn bed is gestapt nu vinger opsteken, kan ik er ff rekening mee houden
Ik niet, ik heb weer net geen 4 uren gemaakt maar toch zo fris als een limoentje. Ze zouden me moeten klonen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
wie er met zijn verkeerde been uit zijn bed is gestapt nu vinger opsteken, kan ik er ff rekening mee houden
oh Leandra zo bedoelt Ian het niet, kom op hoor zelf ik snap nu zijn post echt niet overal iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.
Geen wonder dat die opmerking je Merapunten oplevert
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Leandra zo bedoelt Ian het niet, kom op hoor zelf ik snap nu zijn post echt niet overal iets achter zoeken.
(sorry dat ik me er mee bemoei, maar dit vind ik gewoon niet leuk)
ben nooit chagie, ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb weer net geen 4 uren gemaakt maar toch zo fris als een limoentje. Ze zouden me moeten klonen.
zit aan de koffie, mag dat ook Goedemorgen Deisyyquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit aan de koffie, mag dat ook Goedemorgen Deisyy
quote:
Ah push it?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
Ow Bébi, bébi.
Jaja, ik heb de radio aan.
Ik niet, maar is het deze?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef Copycat het volgende:
Ow Bébi, bébi.
Jaja, ik heb de radio aan.
Bijna.quote:
WEL BRITNEY!?!?!!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna.
Niet duwen, maar slaan. Mij! Ah, schatje, nog één keer!
Nu doet niets anders er toe ...
Koffie leuten op een theekransje mag ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tief op. Koffie voor de échte Bazen.
Wat moet je doen dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nou probeer mijn hysterische vrolijkheid vast te houden komt het met die kutzooi die ik nog moet doen vandaag ook wel goed
Ik ken dat ook niet echt. Kan wel heel boos worden maar dat is niet chagrijnig, dat is gevaarlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:39 schreef Toverheks het volgende:
ben nooit chagie, ben altijd vrolijkhahaha nee hoor ben wel eens chaggie maar is ook altijd zo weer over.
Ik zet het in mijn schriftjequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:43 schreef Deisyy het volgende:
Je moet toch onderhand weten dat ik niet van thee houd
Ah shite, doe er nog eens eentje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna.
Deze dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bijna.
He ik ook, op het agresieve af, echt dan moet je wegwezen want dan sloop ik je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken dat ook niet echt. Kan wel heel boos worden maar dat is niet chagrijnig, dat is gevaarlijk.![]()
Best handig!
Om me er over 3 maanden mee om mijn oren te slaanquote:
Mjah, ik zal maar even niet beginnen over de hoeveelheid beestjes die NU op jouw lichaam rond loopt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
Iemand ook P&W gezien over die beestjes in je bed.![]()
Geen huisstofmijt maar een soort vlo, wat ook weer geen vlo is..
Die steekt je, neemt je bloed en mannetje steekt haar dan in de buik om te bevruchten.
Maar het ergste is, een spuitbus helpt niet, dan moet je een dienst laten komen, die ze allemaal
dood spuit, want ze gaan overal zitten, zelfs achter je behang.
En dan zie ik me al, uitleg moeten geven, waarom die gasten bij me waren.
uhhhhhhhhhhhh, wat goor zeg.
ik kijk uberhaut niet naar dat soort dingen, loop je de hele nacht te krabben, net zoals iemand je vertelt over hoofdluis, schurk je de hele dag over je hoofd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
Die steekt je, neemt je bloed en mannetje steekt haar dan in de buik om te bevruchten.
Maar het ergste is, een spuitbus helpt niet, dan moet je een dienst laten komen, die ze allemaal
Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om me er over 3 maanden mee om mijn oren te slaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk uberhaut niet naar dat soort dingen, loop je de hele nacht te krabben, net zoals iemand je vertelt over hoofdluis, schurk je de hele dag over je hoofd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik zal maar even niet beginnen over de hoeveelheid beestjes die NU op jouw lichaam rond loopt?
Yeaheah!quote:
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik zal maar even niet beginnen over de hoeveelheid beestjes die NU op jouw lichaam rond loopt?
Dat lijkt me dan weer een beetje véél.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.
Lijkt me ietwat veelquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.
Nee tuurlijk niet maar het is wel grappig dat jij iemand volledig gaat slopen. In mijn hoofd is dat een feest!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef Toverheks het volgende:
bedoel, ik ga jou niet slopen hahahah
Ben jij zo'n eng persoon die naar mensen hun háár gaat zitten kijken tijdens een gesprek!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
ik was vroeger luizenmoeder op school ( heb er oog voor)
oh dat hahhaa zal je vertellen, ik kan niet eens vechten, ja met mijn mond,ik scheld je helemaal de kolere maar schreeuwen kan ik ook al niet, ik ga huilen en wordt dan boos.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar het is wel grappig dat jij iemand volledig gaat slopen. In mijn hoofd is dat een feest!
Vorige week zijn er luizen op twee klasgenootjes van zoonlief gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
ik was vroeger luizenmoeder op school ( heb er oog voor) oh weet nog wel die oudste had luizen heb wat afgekrabt bij mezelf, en letterlijk alles werd gewassen, zelf de poppen van kim gooide ik de wasmachine in.
tegenwoordig heeft elke basisschool zo een hangzak voor de jasjes.
Helpt natuurlijk voor geen kut als die beestjes hun eitjes in de stof van het zakje leggen en die zakjes vervolgens gewoon tegen elkaar aan hangen, maar voor de rest is het feest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
Ze kunnen niet op die zakjes komen, dat is van dat gladde spul. Ze moeten wel grip hebben met die kleine schattige pootjes van ze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk voor geen kut als die beestjes hun eitjes in de stof van het zakje leggen en die zakjes vervolgens gewoon tegen elkaar aan hangen, maar voor de rest is het feest.
wordt er niet gecontroleerd bij jullie op school??? zelf op het kinderdagverblijf van Kim wordt er vaak gecontroleerd door een pietenmoeder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Vorige week zijn er luizen op twee klasgenootjes van zoonlief gevonden.Feest, iedereen jeuk!
Ik controleer ze nu elke dag incl. mijzelf waardoor ik er weer uitzie als David Lee Roth. Wat een kut kammetjes.
*krabt
aaargh
Maar so far so good, nog geen kilo luis iig.
Er vanuit gaande dat het zakje hermetisch afgesloten is stel ik mijn mening bijquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze kunnen niet op die zakjes komen, dat is van dat gladde spul. Ze moeten wel grip hebben met die kleine schattige pootjes van ze.
Symptoom van BLquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken dat ook niet echt. Kan wel heel boos worden maar dat is niet chagrijnig, dat is gevaarlijk.![]()
Best handig!
Ik 8 kilo denk ik. Op mn derriere!quote:
Afhankelijk van waar je woont kan het heel gewoon zijn dat er regelmatig ongediertebestrijding langskomt, in Florida was het maandelijks standaard.... maar goed, we woonden dan ook op een voormalig moeras, dus de aanwezigheid van ongedierte in huis heeft dan weinig met het wel of niet schoon zijn van het huis te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik 8 kilo denk ik. Op mn derriere!
Ik wist het wel, zoveel vreet ik niet!
ja als ik denk, he jij hebt luizen dan vraag ik ff of ik achter je oren mag kijkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij zo'n eng persoon die naar mensen hun háár gaat zitten kijken tijdens een gesprek!?
Jawel! Na de vakanties. Vorige week heeft één moeder doorgegeven dat haar kind luis had en dan komt de kriegelbrigade gelijk in actie en controleert de hele klas en toen hadden ze nog een bolletje luis gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt er niet gecontroleerd bij jullie op school??? zelf op het kinderdagverblijf van Kim wordt er vaak gecontroleerd door een pietenmoeder.
bij de tuinen hebben ze een soort spul, insmeren en uurtje later uitwassen kost wel prijzig voor zo een kutflesje 11 euro dacht ik.
Hebben we het nu over van die ranzige spinnen enzeaux!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:55 schreef Leandra het volgende:
maar goed, we woonden dan ook op een voormalig moeras, dus de aanwezigheid van ongedierte in huis heeft dan weinig met het wel of niet schoon zijn van het huis te maken.
Beddengoed in de vriezer bij hoofdluis, voor huismijt werkt dat ook, daar kunnen ze niet tegen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
ik was vroeger luizenmoeder op school ( heb er oog voor) oh weet nog wel die oudste had luizen heb wat afgekrabt bij mezelf, en letterlijk alles werd gewassen, zelf de poppen van kim gooide ik de wasmachine in.
Wil je gewoon weer doorgaan? Prima hoor, ik zet er zo mijn nagels weer in maar eigenlijk begin ik mezelf triest te vinden als ik nog op op je kneuzerige pogingen in ga dus dan heb ik weer een conflict met mezelf. Back off, ik moet je niet, jij mij niet. Klaar!quote:
ja maar die verdiende hetquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb je met die Amsterdammerts, ze hebben Barbie ook al in elkaar gebeukt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik 8 kilo denk ik. Op mn derriere!
Ik wist het wel, zoveel vreet ik niet!
Neuh, spinnen vallen nog wel mee, die zijn zo groot dat je ze ziet..... meer dat veel kleinere spul, dat je vrijwel niet ziet, maar wat je wel gelijk weg wilt hebben uit je huis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hebben we het nu over van die ranzige spinnen enzeaux!?![]()
![]()
Pfff, Amsterdammers in een kwaad daglicht stellen, dat kunnen ze prima zelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar die verdiende hetnee hoor maar blijkt ook helemaal niet waar te wezen, is gewoon om Amsterdammers in een kwijt daglicht te stellen, vooropgezet plan van de regering, want ja Amsterdammers met hun grote bek, van dat volk willen ze af.
( zoiets denk ik, complotjes complotjes complotjes)
Die kijkt of er kindjes met hoofdluis zijn,quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou weer een "pietenmoeder"![]()
Sinterklaas?
of ie nou gel, haarlak of weet ik veel insmeert, als er eitjes zijn trekken ze zich niks aan van gel enzo, als ik jou was zou ik vast spul gaan halen haha zie je nu voor me, op dit moment nu je dit leest zit je aan je hoofd te krabben hahahahquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
En nu zien de jongen eruit alsof ze in een toverketel met wax zijn gevallen. Bitches houden niet van smerig haar.
Gewoon invetten die hap.
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die kijkt of er kindjes met hoofdluis zijn,
Het is dan ook preventief. Er zit niks en dat wil ik graag zo houden dus ze gaan gesmeerd naar school. Ze hebben allebei ook nog eens lang(er) haar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ie nou gel, haarlak of weet ik veel insmeert, als er eitjes zijn trekken ze zich niks aan van gel enzo, als ik jou was zou ik vast spul gaan halen haha zie je nu voor me, op dit moment nu je dit leest zit je aan je hoofd te krabben hahahah
zelf ik krijg er jeuk van hahaha moet niet gekker worden.
Heb je in de winter toch niet nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, de deur zit er in, alleen kan de hordeur nu niet meer dicht...
In Spanje heb ik ook de meest vreemde wezens rondvliegenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, spinnen vallen nog wel mee, die zijn zo groot dat je ze ziet..... meer dat veel kleinere spul, dat je vrijwel niet ziet, maar wat je wel gelijk weg wilt hebben uit je huis.
En af en toe een hagedis binnen, maar goed kwestie van vangen en weer buiten zetten.
Hoewel ik dat hier ook met de spinnen doe, ik praat er zelfs tegen: "wij wonen hier, en ik geloof niet dat je huur betaalt, dus je mag naar buiten".
Meeeeeeeh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, spinnen vallen nog wel mee, die zijn zo groot dat je ze ziet.....
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouderquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je in de winter toch niet nodig.
huh zo een grote vriezer heeft toch niemand nee gooide alles in de wasmachine, zelf de dekbedden. en hoofdkussens was ik ook, nu nog. al hebben wij al jaren geen last van hoofdluis meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beddengoed in de vriezer bij hoofdluis, voor huismijt werkt dat ook, daar kunnen ze niet tegen.
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouder
Dan haal je dat ding toch uit de scharnieren? Denken in oplossingen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouder
Ooh echt? Wat leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.
LOL, watjequote:
Een sieraad aan je schouder!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.
Maar ik ben hartstikke dol op jequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Back off, ik moet je niet, jij mij niet. Klaar!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.
zal ik niet weten, maar pietenmoeder werd het altijd genoemdquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?
Dankeschönquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.
Ik heb het over gigantische moeras spinnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, watje
Alsof hier gevaarlijke spinnen zijn
Je kunt ze gewoon oppakken en buiten zetten... krijg je niets van.
Gaan wij dat eten vanavond?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc, dat weet jij denk ik wel, is Chili con carne met of zonder hoofdletter(s)?
Mijn moeder heeft nog gewoon een vrieskist, en er zijn wel meer mensen die nog een vrieskist hebben... daar kan met gemak al het beddengoed inquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh zo een grote vriezer heeft toch niemand nee gooide alles in de wasmachine, zelf de dekbedden. en hoofdkussens was ik ook, nu nog. al hebben wij al jaren geen last van hoofdluis meer.
/carequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ben hartstikke dol op je![]()
* Auto induikt, file opzoekt in kar met dak
Reden voor een bbq, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef Leandra het volgende:
Als je alleen maar vrieslades hebt is het wat lastiger, maar een donzen dekbed past ook wel in een vrieslade, kussen in een andere lade, maar goed, moet je ze wel leeg hebben
Volgens mij zonder. Omdat het niet is afgeleid van het land.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc, dat weet jij denk ik wel, is Chili con carne met of zonder hoofdletter(s)?
Kee, thanks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij zonder. Omdat het niet is afgeleid van het land.
Daar blijf ik ook van af, maar die komen dan weer minder vaak binnen, misschien net zo vaak als een hagedis, want in principe kan er maar vrij weinig rechtstreeks binnenkomen.... tenzij je alle deuren open hebt staan, maar dat is nogal verneukeratief voor de airco. En aan de achterkant van het huis hadden we een porch die volledig van horgaas voorzien was, dus zo makkelijk kon dat grote spul niet naar binnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het over gigantische moeras spinnenDie zo groot zijn dat je ze voorrang moet geven als ze van rechts komen
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
Chili con carne (literally "Chili with meat", often known simply as chili)
het staat zo op Wiki Mera dus denk wat jezelf net neerzetten gewoon 1 grote C
/Chili con Carequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Take Good /Care Kraamzorg
Dit is een woordzoeker.
*snicker*quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.
oke, ja ik had me er gewoon niet mee te bemoeien, ik en nederlands en vooral hoofdletters komma`s en aanverwanten dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.
Ik had enkel nog een héél matige: /prettigecarest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, GOED! Ik zat al met /CarO in mijn hoofd.
Het is gewoon een gerecht, je zou boerenkool ook niet met een hoofdletter schrijvenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
Chili con carne (literally "Chili with meat", often known simply as chili)
het staat zo op Wiki Mera dus denk wat jezelf net neerzetten gewoon 1 grote C
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Als ik vandaag nog naar buiten wil gaan, stuur ik vandaag de dvd op. Hij ligt al klaar in een enveloppe. Moet alleen nog een poststempel op.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had enkel nog een héél matige: /prettigecarest.
Dat wordt ons /carestkaartje!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat wordt ons /carestkaartje!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Prettige Carest en een Gelukkig Nieuw Ja hoor
KoekKoekquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, die is ook helemaal koekoek. FOK! doet dat soms met mensen.
Was al wel hoor. Gertiequote:
Dat moeten awkward situaties opleveren op vaderdagquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Was al wel hoor. Gertie, my American lemon en ik hadden het er vorig jaar nog over.
Zijn dochter post ook hier op FOK! hè. Die wist ook precies van welke porn hij wel of niet hield. Bah!
"Hier! Omdat je zo anaal houdt, voor jou een nieuwe anal sluts go nuts, pappie. "quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat moeten awkward situaties opleveren op vaderdag
Dat is yuck. Grote yuck. Ik dacht dat hij zich koest hield, maar bezeten is een betere beschrijving.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:23 schreef Noek het volgende:
Was al wel hoor. Gertie, my American lemon en ik hadden het er vorig jaar nog over.
Zijn dochter post ook hier op FOK! hè. Die wist ook precies van welke porn hij wel of niet hield. Bah!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Prettige Carest en een Gelukkig Nieuw Ja hoor
Proostquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:31 schreef Copycat het volgende:
Brinta ... dat is best lekker. Volgens mij heb ik dat nog in de kelder staan. En aangezien ik nog niet heb ontbeten ...
Yup. Ik ben echt een aanwinst voor Fok!.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Toverheks het volgende:
zat net op die ene topic, opende ik een ander topic maar zie allemaal leuke goeie Ian Paints Avatars, man man wat heb je er veel gemaakt
Niet als je er teringveel suiker doorheen pleurtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef hondjes het volgende:
Brinta is goed voor als je wilt lijnen.
Met hagelslag!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet als je er teringveel suiker doorheen pleurt!
quote:
Nou ik ben blij dat ik wat meer met rust gelaten ben tijdens mn zwangerschap, want ondanks dat je soms reageert zoals je anders ook gedaan zou hebben, gooit men het dan toch graag op hormonen.quote:
Oh ja, ook suiker maar ook met hagelslag. Maar ik doe wel koffie light, zonder suiker.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me dan weer niet te vreten
Nee, suiker is de shit in Brinta, want dan heb je soms een hapje met méér suiker dan de vorige en die is dan extraspeciaallekkerst
/WeightCare.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh ja, ook suiker maar ook met hagelslag. Maar ik doe wel koffie light, zonder suiker.
En zo blijf ik toch in balans. Kusjes, het voedingscentrum.
Vergeet Tuinfluiter niet, die verzamelde ook de leukste quotes in een schriftjequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je post het gewoon zelf, dan zal ik mijn vorige post even aanpassen.
ja, en ik vind als jij MOD wordt in de toekomst dan schiet FOK helemaal de hoogte in, kennen we je niet voordragen of zoiets, hoe werkt zoiets???quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup. Ik ben echt een aanwinst voor Fok!.
Yvonne pijpen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, en ik vind als jij MOD wordt in de toekomst dan schiet FOK helemaal de hoogte in, kennen we je niet voordragen of zoiets, hoe werkt zoiets???
Je zou het moeten zien als ik het weer uit schijtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Toverheks het volgende:
maar lieve mensen die Brinta eten, bekijk als dat zooitje op je bord ligt, het is toch net behangplaksel
nou wat let je, doe dat dan manquote:
hahahhha nee dank je hahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou het moeten zien als ik het weer uit schijt
Mafkees? Dat zijn de officiële regelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou wat let je, doe dat dan manhahha mafkees ben je ook
Ik dacht aan ready or not van The Fugees maar dat kan helemaal niet. Ik wil niet googleen want dat is flauw.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:42 schreef Copycat het volgende:
Oe la la la!
Dat is hoe we rocken als we ons ding doen.
Oe la la la!
Dat is de wet der natuur die de vluchtelingen meebrengen!
Nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |