Volgens mij zonder. Omdat het niet is afgeleid van het land.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc, dat weet jij denk ik wel, is Chili con carne met of zonder hoofdletter(s)?
Kee, thanks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij zonder. Omdat het niet is afgeleid van het land.
Daar blijf ik ook van af, maar die komen dan weer minder vaak binnen, misschien net zo vaak als een hagedis, want in principe kan er maar vrij weinig rechtstreeks binnenkomen.... tenzij je alle deuren open hebt staan, maar dat is nogal verneukeratief voor de airco. En aan de achterkant van het huis hadden we een porch die volledig van horgaas voorzien was, dus zo makkelijk kon dat grote spul niet naar binnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het over gigantische moeras spinnenDie zo groot zijn dat je ze voorrang moet geven als ze van rechts komen
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
Chili con carne (literally "Chili with meat", often known simply as chili)
het staat zo op Wiki Mera dus denk wat jezelf net neerzetten gewoon 1 grote C
/Chili con Carequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Take Good /Care Kraamzorg
Dit is een woordzoeker.
*snicker*quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.
oke, ja ik had me er gewoon niet mee te bemoeien, ik en nederlands en vooral hoofdletters komma`s en aanverwanten dingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uhm .. ik denk dat die grote C er staat omdat het aan het begin van de zin staat.
Ik had enkel nog een héél matige: /prettigecarest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, GOED! Ik zat al met /CarO in mijn hoofd.
Het is gewoon een gerecht, je zou boerenkool ook niet met een hoofdletter schrijvenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:10 schreef Toverheks het volgende:
Chili con carne (literally "Chili with meat", often known simply as chili)
het staat zo op Wiki Mera dus denk wat jezelf net neerzetten gewoon 1 grote C
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Als ik vandaag nog naar buiten wil gaan, stuur ik vandaag de dvd op. Hij ligt al klaar in een enveloppe. Moet alleen nog een poststempel op.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had enkel nog een héél matige: /prettigecarest.
Dat wordt ons /carestkaartje!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Whut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:14 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat wordt ons /carestkaartje!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Prettige Carest en een Gelukkig Nieuw Ja hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |