Pfff, Amsterdammers in een kwaad daglicht stellen, dat kunnen ze prima zelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar die verdiende hetnee hoor maar blijkt ook helemaal niet waar te wezen, is gewoon om Amsterdammers in een kwijt daglicht te stellen, vooropgezet plan van de regering, want ja Amsterdammers met hun grote bek, van dat volk willen ze af.
( zoiets denk ik, complotjes complotjes complotjes)
Die kijkt of er kindjes met hoofdluis zijn,quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is nou weer een "pietenmoeder"![]()
Sinterklaas?
of ie nou gel, haarlak of weet ik veel insmeert, als er eitjes zijn trekken ze zich niks aan van gel enzo, als ik jou was zou ik vast spul gaan halen haha zie je nu voor me, op dit moment nu je dit leest zit je aan je hoofd te krabben hahahahquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:54 schreef Noek het volgende:
En nu zien de jongen eruit alsof ze in een toverketel met wax zijn gevallen. Bitches houden niet van smerig haar.
Gewoon invetten die hap.
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
Die kijkt of er kindjes met hoofdluis zijn,
Het is dan ook preventief. Er zit niks en dat wil ik graag zo houden dus ze gaan gesmeerd naar school. Ze hebben allebei ook nog eens lang(er) haar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of ie nou gel, haarlak of weet ik veel insmeert, als er eitjes zijn trekken ze zich niks aan van gel enzo, als ik jou was zou ik vast spul gaan halen haha zie je nu voor me, op dit moment nu je dit leest zit je aan je hoofd te krabben hahahah
zelf ik krijg er jeuk van hahaha moet niet gekker worden.
Heb je in de winter toch niet nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, de deur zit er in, alleen kan de hordeur nu niet meer dicht...
In Spanje heb ik ook de meest vreemde wezens rondvliegenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, spinnen vallen nog wel mee, die zijn zo groot dat je ze ziet..... meer dat veel kleinere spul, dat je vrijwel niet ziet, maar wat je wel gelijk weg wilt hebben uit je huis.
En af en toe een hagedis binnen, maar goed kwestie van vangen en weer buiten zetten.
Hoewel ik dat hier ook met de spinnen doe, ik praat er zelfs tegen: "wij wonen hier, en ik geloof niet dat je huur betaalt, dus je mag naar buiten".
Meeeeeeeh!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, spinnen vallen nog wel mee, die zijn zo groot dat je ze ziet.....
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouderquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je in de winter toch niet nodig.
huh zo een grote vriezer heeft toch niemand nee gooide alles in de wasmachine, zelf de dekbedden. en hoofdkussens was ik ook, nu nog. al hebben wij al jaren geen last van hoofdluis meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Beddengoed in de vriezer bij hoofdluis, voor huismijt werkt dat ook, daar kunnen ze niet tegen.
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouder
Dan haal je dat ding toch uit de scharnieren? Denken in oplossingen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee, maar nou zit ik met een hordeur tegen mijn linkerschouder
Ooh echt? Wat leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.
LOL, watjequote:
Een sieraad aan je schouder!quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.
Maar ik ben hartstikke dol op jequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Back off, ik moet je niet, jij mij niet. Klaar!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Noek het volgende:
[..]
Het staat je vast amazing, pop. Don't cry.
zal ik niet weten, maar pietenmoeder werd het altijd genoemdquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En waarom heet dat een "pietenmoeder"?
Dankeschönquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Luizen, werd vroeger ook wel pietjes genoemd.
Ik heb het over gigantische moeras spinnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
LOL, watje
Alsof hier gevaarlijke spinnen zijn
Je kunt ze gewoon oppakken en buiten zetten... krijg je niets van.
Gaan wij dat eten vanavond?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
Cc, dat weet jij denk ik wel, is Chili con carne met of zonder hoofdletter(s)?
Mijn moeder heeft nog gewoon een vrieskist, en er zijn wel meer mensen die nog een vrieskist hebben... daar kan met gemak al het beddengoed inquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
huh zo een grote vriezer heeft toch niemand nee gooide alles in de wasmachine, zelf de dekbedden. en hoofdkussens was ik ook, nu nog. al hebben wij al jaren geen last van hoofdluis meer.
/carequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik ben hartstikke dol op je![]()
* Auto induikt, file opzoekt in kar met dak
Reden voor een bbq, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:06 schreef Leandra het volgende:
Als je alleen maar vrieslades hebt is het wat lastiger, maar een donzen dekbed past ook wel in een vrieslade, kussen in een andere lade, maar goed, moet je ze wel leeg hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |