Dat ie zn bek moet houwequote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
graag een vertaling van bovenstaande TT
Deisyy slaap lekker
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.quote:
Nimwegenaorenquote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.
die nijmwegenaren, raar volk![]()
quote:"Er was eens een heele dievenbende,
In 't vermaarde stadje Oss
Zij roofden, stichtten brand en veel Ellende
Ja, dat was 'n zwaar karweitje,
Toch is 't met succes volbracht,
Al de verdachten van 't zwarte lijstje,
Zijn naar de Lusthof opgebracht"
http://historischhuis.nl/recensiebank/review/show/76
oh, nou snap er nog niks van hahaha zal wel aan mij leggenquote:
oke, brabanders zijn een gezellig volkjequote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
Ja, maar nimwegers zijn nep-brabo's, ze vallen onder Arnheim's gezagquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, brabanders zijn een gezellig volkje
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Ruitje in de wc-deur FTW![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Nah, een paar buitendeuren kun je ook weinig mee.... behalve weer terughangen in je eigen huis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.
Ian als het mag vraag gelijk van die ophangschanieren hebben ze altijd bij hun
Het was een grrrapjuh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoen
Als het even wil is het niet eens iets wat ze "willen" doen, maar simpelweg iets wat ze moeten doen....
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.quote:[b]Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef MeraViglioSa het volgende:[/b
[..]
Het was een grrrapjuh.![]()
Dat scheelt een hoop gezeik met die stinkende kattenbak..... ik zeg doen!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Bedankt voor de uitleg dan hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat WakkerNederland doet met die multi-angle camera shots, is wel érg chique
De manier waarop ze in beeld gebracht worden heeft weinig te maken met de eventuele inhoud. Ik had het nog niet eerder bij zo'n soort programma gezien en vind het érg tof. Moeten meer mensen gaan doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzetten
Je hebt je er in de afgelopen week meer dan voldoende vol verbazing over uitgelaten om te concluderen dat je het niet begreep..... maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg dan hè.
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |