Dat ie zn bek moet houwequote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef Toverheks het volgende:
graag een vertaling van bovenstaande TT
Deisyy slaap lekker
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.quote:
Nimwegenaorenquote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik maakte er al van, je moet je slabek houden, echt dat staat er hoor in mijn ogen.
die nijmwegenaren, raar volk![]()
quote:"Er was eens een heele dievenbende,
In 't vermaarde stadje Oss
Zij roofden, stichtten brand en veel Ellende
Ja, dat was 'n zwaar karweitje,
Toch is 't met succes volbracht,
Al de verdachten van 't zwarte lijstje,
Zijn naar de Lusthof opgebracht"
http://historischhuis.nl/recensiebank/review/show/76
oh, nou snap er nog niks van hahaha zal wel aan mij leggenquote:
oke, brabanders zijn een gezellig volkjequote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
Ja, maar nimwegers zijn nep-brabo's, ze vallen onder Arnheim's gezagquote:Op maandag 27 september 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Brabants bloed! Dat dialect zit in de genen!
quote:Op maandag 27 september 2010 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, brabanders zijn een gezellig volkje
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Ruitje in de wc-deur FTW![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Kunnen ze die prima deuren niet even in de plaats van de verrotte binnendeuren hangen?
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Mehehe![]()
Nah, een paar buitendeuren kun je ook weinig mee.... behalve weer terughangen in je eigen huis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zullen ze waarschijnlijk niet doen Mera, maar laat Ian vragen of hij ze hebben mag, want anders verdwijnen ze ook gewoon in de container.
Ian als het mag vraag gelijk van die ophangschanieren hebben ze altijd bij hun
Het was een grrrapjuh.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn die net van een ander formaat.... en die binnendeuren hebben geen prioriteit want die vallen niet onder het inbraakpreventie keurmerk, en daar zullen ze wel aan willen voldoen
Als het even wil is het niet eens iets wat ze "willen" doen, maar simpelweg iets wat ze moeten doen....
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.quote:[b]Op dinsdag 28 september 2010 08:50 schreef MeraViglioSa het volgende:[/b
[..]
Het was een grrrapjuh.![]()
Dat scheelt een hoop gezeik met die stinkende kattenbak..... ik zeg doen!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Bedankt voor de uitleg dan hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik snap dat je zelf ook wel weet dat ze niet uitwisselbaar zijn, maar wellicht had je nog niet door waarom "prima" deuren vervangen worden en verrotte binnendeuren niet.
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzettenquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:54 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat WakkerNederland doet met die multi-angle camera shots, is wel érg chique
De manier waarop ze in beeld gebracht worden heeft weinig te maken met de eventuele inhoud. Ik had het nog niet eerder bij zo'n soort programma gezien en vind het érg tof. Moeten meer mensen gaan doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wakker NL is van de Telegraaf en per definitie niet chic, ongeacht wat ze neerzetten
Je hebt je er in de afgelopen week meer dan voldoende vol verbazing over uitgelaten om te concluderen dat je het niet begreep..... maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg dan hè.
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Jah, even serieus die buitendeur als toiletdeurKan die kat er ook makkelijk heen
Ja? Beginnen we nú al?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt je er in de afgelopen week meer dan voldoende vol verbazing over uitgelaten om te concluderen dat je het niet begreep..... maar goed, het zal wel weer aan mij liggen.
Maar wat moet je er dan mee?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoort
Ik laat die vent met rustquote:Op dinsdag 28 september 2010 08:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon eens vragen of er nog deuren ergens over zijn ian, een ja heb je een nee kan je krijgen, en je hebt hem toch wel koffie aangeboden he, want dat hoort
Ik? Ik begon niet.... of je leest eens zonder oogkleppen terug... dan zie je wie er begon met haar "ja bedankt hè".quote:
Dus die lichtsarcastische manier van reageren als iemand iets overduidelijks uit zit te leggen gaat nu ook te furrrr?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik? Ik begon niet.... of je leest eens zonder oogkleppen terug... dan zie je wie er begon met haar "ja bedankt hè".
En als er sarcastisch gereageerd wordt dan komt het gewoon terug.
las iets van verrotte binnendeuren, nou als ze vervangen blijven er altijd deuren over, die verdwijnen gewoon in de container.quote:
Nou, met al het commentaar wat er de afgelopen weken uit Klundert gekomen is over die volstrekt overbodige wisseling van de deuren was iig nog niet heel lang duidelijk dat het om een inbraakpreventie project van de woningbouwvereniging ging....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus die lichtsarcastische manier van reageren als iemand iets overduidelijks uit zit te leggen gaat nu ook te furrrr?
Dan moet je wel echt verdomd lekkere koffie hebben staan willen ze ervoor vanuit Klundert naar Amsterdam rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
Ian ik zoek nog een huiskamerdeur, vraag eens lief voor me en zeg maar ik heb lekkere koffie
Maar ze vervangen de binnendeuren niet, ze vervangen de buitendeurenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las iets van verrotte binnendeuren, nou als ze vervangen blijven er altijd deuren over, die verdwijnen gewoon in de container.
ik heb jaren terug ook heel brutaal aan zo een bouwvakker een deur gevraagt, en nu doet het als tussendeur, je komt bij mij de trap op en dan krijg je deur, daar doorheen en sta je in mijn halletje, heerlijk hoor en houd veel warmte binnen.
een mooie deur is nooit weg.
Ian ik zoek nog een huiskamerdeur, vraag eens lief voor me en zeg maar ik heb lekkere koffie
Bedankt voor de uitleg dan hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, met al het commentaar wat er de afgelopen weken uit Klundert gekomen is over die volstrekt overbodige wisseling van de deuren was iig nog niet heel lang duidelijk dat het om een inbraakpreventie project van de woningbouwvereniging ging....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt verdomd lekkere koffie hebben staan willen ze ervoor vanuit Klundert naar Amsterdam rijden
zijn de hormonenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je bent wel erg makkelijk op de kast te krijgen de laatste tijd hoor Leandra
Pfff, duurt weer 17 jaar voordat we daar op Fok! wat aan hebben...quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn de hormonenmaar is niet erg want we krijgen er een babytje bij
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zijn de hormonenmaar is niet erg want we krijgen er een babytje bij
Heb je daar lang over nagedacht?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:08 schreef remlof het volgende:
Goeiedinsdagmorgen Heksie en de rest
Need... Coffee...
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat vindt Mera geen voordeel, maar godzijdank zijn er in mijn geval geen collega's die er onder te lijden hebben dat ik op het werk zit te FOK!ken met zwangerschapsverlof moet....
Als je naar de tijd tussen de posts kijkt dan zie je dat het maximaal 2 minuten is geweest....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Heb je daar lang over nagedacht?
waar???quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:12 schreef remlof het volgende:
Ik ben echt nog niet wakker
Maarreh, bitchfight?
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het zou kunnen dat je die opmerking al weken hebt zitten bedenken en er nu voorzichtig naar toe hebt gewerktquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je naar de tijd tussen de posts kijkt dan zie je dat het maximaal 2 minuten is geweest....
Ligt er aan wat de "bepaalde zaken" zijn die je noemtquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook beter in bepaalde zaken, ik heb een hormonaal excuus, wat is jouw excuus?
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niet zo veel, het zou kunnen dat je die opmerking al weken hebt zitten bedenken en er nu voorzichtig naar toe hebt gewerkt
Laat ik dat maar niet doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ligt er aan wat de "bepaalde zaken" zijn die je noemt
Hij is van zijn zolderkamertje af gekomen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vroeger was jij ook beter in bepaalde zaken, ik heb een hormonaal excuus, wat is jouw excuus?
Er was een tijd dat je niet op elke, eventueel niet helemáál serieus bedoelde, reactie in ging.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??
Waarom dan nu pas? Er zijn in de afgelopen weken geen andere kansen geweest m neer te zetten?
Wat is het volgende? Dat je me ervan verdenkt een lijstje met mogelijke reacties bij te houden ofzo? Als variant op bepaalde andere lijstjes van andere users??
Alsof ik werkelijk weken op een opmerking zou zitten broeden
Fucker, dat was de volgende opmerking op mijn lijstje: "Posts over Leandra die ik kan maken als de mogelijkheid zich voor doet."quote:
Nee, maar als het om Mera gaat dan heb ik haar wel meer dingen zien posten waarvan een ander denkt "dat meent ze toch niet??" en waarbij toch bleek dat het volledige gebrek aan begrip danwel kennis toch gemeend was en er wat uitleg nodig en/of gewenst was.... en ook toen heb ik die uitleg vaak genoeg gegeven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er was een tijd dat je niet op elke, eventueel niet helemáál serieus bedoelde, reactie in ging.
Dat je braaf bent geworden ok, maar nu schiet je een beetje door.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:20 schreef Ian_Nick het volgende:
Godver, je let héél even niet op en je zit zo naar Omroep Max te kijken
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Fucker, dat was de volgende opmerking op mijn lijstje: "Posts over Leandra die ik kan maken als de mogelijkheid zich voor doet."
Oh, kom opquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:21 schreef Leandra het volgende:
Maar goed.... ik hou eventuele goedbedoelde opmerkingen en uitleg in het vervolg wel voor me.
Hier niet, alleen tijdens het eten van een broodje lees ik meestal teletekst.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Gaat bij jullie altijd direct de televisie aan, 's ochtends?
Mijn schoonzus heeft daar ook zo'n handje van: opstaan: televisie aan - naar bed: televisie uit.
Snap ik niet.
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??
Waarom dan nu pas? Er zijn in de afgelopen weken geen andere kansen geweest m neer te zetten?
Wat is het volgende? Dat je me ervan verdenkt een lijstje met mogelijke reacties bij te houden ofzo? Als variant op bepaalde andere lijstjes van andere users??
Alsof ik werkelijk weken op een opmerking zou zitten broeden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |