Uiteraard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om me er over 3 maanden mee om mijn oren te slaan
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik kijk uberhaut niet naar dat soort dingen, loop je de hele nacht te krabben, net zoals iemand je vertelt over hoofdluis, schurk je de hele dag over je hoofd.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik zal maar even niet beginnen over de hoeveelheid beestjes die NU op jouw lichaam rond loopt?
Yeaheah!quote:
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mjah, ik zal maar even niet beginnen over de hoeveelheid beestjes die NU op jouw lichaam rond loopt?
Dat lijkt me dan weer een beetje véél.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.
Lijkt me ietwat veelquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, ik hoorde eens dat een mens bijna een kilo aan enge beestjes op zijn huid draagt.
Nee tuurlijk niet maar het is wel grappig dat jij iemand volledig gaat slopen. In mijn hoofd is dat een feest!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef Toverheks het volgende:
bedoel, ik ga jou niet slopen hahahah
Ben jij zo'n eng persoon die naar mensen hun háár gaat zitten kijken tijdens een gesprek!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
ik was vroeger luizenmoeder op school ( heb er oog voor)
oh dat hahhaa zal je vertellen, ik kan niet eens vechten, ja met mijn mond,ik scheld je helemaal de kolere maar schreeuwen kan ik ook al niet, ik ga huilen en wordt dan boos.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet maar het is wel grappig dat jij iemand volledig gaat slopen. In mijn hoofd is dat een feest!
Vorige week zijn er luizen op twee klasgenootjes van zoonlief gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
ik was vroeger luizenmoeder op school ( heb er oog voor) oh weet nog wel die oudste had luizen heb wat afgekrabt bij mezelf, en letterlijk alles werd gewassen, zelf de poppen van kim gooide ik de wasmachine in.
tegenwoordig heeft elke basisschool zo een hangzak voor de jasjes.
Helpt natuurlijk voor geen kut als die beestjes hun eitjes in de stof van het zakje leggen en die zakjes vervolgens gewoon tegen elkaar aan hangen, maar voor de rest is het feest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:49 schreef Toverheks het volgende:
tegenwoordig heeft elke basisschool zo een hangzak voor de jasjes.
Ze kunnen niet op die zakjes komen, dat is van dat gladde spul. Ze moeten wel grip hebben met die kleine schattige pootjes van ze.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Helpt natuurlijk voor geen kut als die beestjes hun eitjes in de stof van het zakje leggen en die zakjes vervolgens gewoon tegen elkaar aan hangen, maar voor de rest is het feest.
wordt er niet gecontroleerd bij jullie op school??? zelf op het kinderdagverblijf van Kim wordt er vaak gecontroleerd door een pietenmoeder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Vorige week zijn er luizen op twee klasgenootjes van zoonlief gevonden.Feest, iedereen jeuk!
Ik controleer ze nu elke dag incl. mijzelf waardoor ik er weer uitzie als David Lee Roth. Wat een kut kammetjes.
*krabt
aaargh
Maar so far so good, nog geen kilo luis iig.
Er vanuit gaande dat het zakje hermetisch afgesloten is stel ik mijn mening bijquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze kunnen niet op die zakjes komen, dat is van dat gladde spul. Ze moeten wel grip hebben met die kleine schattige pootjes van ze.
Symptoom van BLquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:43 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ken dat ook niet echt. Kan wel heel boos worden maar dat is niet chagrijnig, dat is gevaarlijk.![]()
Best handig!
Ik 8 kilo denk ik. Op mn derriere!quote:
Afhankelijk van waar je woont kan het heel gewoon zijn dat er regelmatig ongediertebestrijding langskomt, in Florida was het maandelijks standaard.... maar goed, we woonden dan ook op een voormalig moeras, dus de aanwezigheid van ongedierte in huis heeft dan weinig met het wel of niet schoon zijn van het huis te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:45 schreef hondjes het volgende:
Iemand ook P&W gezien over die beestjes in je bed.![]()
Geen huisstofmijt maar een soort vlo, wat ook weer geen vlo is..
Die steekt je, neemt je bloed en mannetje steekt haar dan in de buik om te bevruchten.
Maar het ergste is, een spuitbus helpt niet, dan moet je een dienst laten komen, die ze allemaal
dood spuit, want ze gaan overal zitten, zelfs achter je behang.
En dan zie ik me al, uitleg moeten geven, waarom die gasten bij me waren.
uhhhhhhhhhhhh, wat goor zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |