Direct aan? Als in: staat de hele dag aan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Gaat bij jullie altijd direct de televisie aan, 's ochtends?
Mijn schoonzus heeft daar ook zo'n handje van: opstaan: televisie aan - naar bed: televisie uit.
Snap ik niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Och, ik dacht ook dat Mera haar broek zou aanhouden op de laatste meet
Ik doe dat met de radio, veel chiller 's morgens dan die gestresste TV.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus heeft daar ook zo'n handje van: opstaan: televisie aan - naar bed: televisie uit.
Snap ik niet.
Het was dan ook als grapje bedoeltquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahaha
Daar weet jij helemaal niks van, je was al voor koffietijd wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef remlof het volgende:
Och, ik dacht ook dat Mera haar broek zou aanhouden op de laatste meet
hier niet, maar als ik Bertje zijn 1e ronde laat doen zie ik in veel huizen de tv aanstaan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Snap ik niet.
Ik luister meer dan ik kijk hoor, behalve als ze beelden hebben van dramatische gebeurtenissen ofzeauxquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik doe dat met de radio, veel chiller 's morgens dan die gestresste TV.
eyquote:
Nee, maar de laptop wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef Copycat het volgende:
Snap ik niet.
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.quote:
Mijn pc staat wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aanquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:24 schreef Copycat het volgende:
Een pak van mijn hart.
Kunnen jullie elkaar nu weer in de haren vliegen.
Hallo, dat is mijn werk, ga dat nu niet overnemenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja vast.... ik broed weken op een opmerking en als ik dan de kans krijg zet ik m neer??
Waarom dan nu pas? Er zijn in de afgelopen weken geen andere kansen geweest m neer te zetten?
Wat is het volgende? Dat je me ervan verdenkt een lijstje met mogelijke reacties bij te houden ofzo? Als variant op bepaalde andere lijstjes van andere users??
Alsof ik werkelijk weken op een opmerking zou zitten broeden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.
Sorry, hoor maar we hebben het over iemand die dacht dat er automatisch medehuurderschap ontstaan was uit het feit dat ze ingeschreven stond op een adres....
En dan ben ik degene die maar moet begrijpen dat zij "natuurlijk" wel weet waarom die buitendeuren vervangen worden?
Oeh, mysterieus... Met die zonnebril.quote:
Nah, er zullen vast mensen zijn die dat wel doen Teun doet dat wel... sommigen komen hij komt immers wel heel makkelijk met quotes uit twaalf topics geleden, maar ik hou niets bij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha moet nu wel lachen, zie je zo in een schrieffie met namen opmerkingen te zetten, van als die wat zegt (blz 13) dan zeg ik wat terug, en als die wat zegt ( blz15) dan krijgt die het ff terug hahaha
De mijne ook. Die gaat 's avonds alleen op slaapstand en dan neemt iPad het over. Maar met mijn laptop wordt dan ook geld verdiend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn pc staat wel van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan
Maar daar zal ook wel verandering in komen als ik weer geld mag verdienen
Ah, je post het gewoon zelf, dan zal ik mijn vorige post even aanpassen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hallo, dat is mijn werk, ga dat nu niet overnemen
Beetje jammer dat je net nog komt met dat gebeuren over dat huurcontract dat al veel meer dan 12 topics geleden wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, er zullen vast mensen zijn die dat wel doen... sommigen komen immers wel heel makkelijk met quotes uit twaalf topics geleden, maar ik hou niets bij.
Ik mis een foto van een poes ofzo.quote:
Natuurlijk niet, ik zal voortaan altijd eerst advies aan U vragen, o Oude Wijzequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, want meer dan goedbedoeld qua uitleg over die inbraakpreventie was het niet.
Sorry, hoor maar we hebben het over iemand die dacht dat er automatisch medehuurderschap ontstaan was uit het feit dat ze ingeschreven stond op een adres....
En dan ben ik degene die maar moet begrijpen dat zij "natuurlijk" wel weet waarom die buitendeuren vervangen worden?
Leeft Hans nog!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Toverheks het volgende:
lees altijd eerst de krant op de pc, luister 538, om 10 uur klik ik radio noord holland aan, gezellig veel informatie maar ook veel geouwehoer.
smiddags wil ik nog wel eens de hulplijn aanzetten van Hans van Wilgenburg, gewoon omdat ik hem een leuke dj/ouwehoer vind en 1 van mijn favorieten prog. is de KLAAGlijn op donderdagmiddag van Hanneke Groenteman.
Ik begon niet met de sarcastische "dank je wel" als reactie op een goedbedoelde uitleg....quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:28 schreef Ian_Nick het volgende:
"We hebben het over iemand die"
Denigrerende shit op de vroege ochtend
Voor meer info over bepaalde uitspraken, data en tijdstippen graag PM's en betalen middels ideal op "www.huppelkutjes.nu"quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, je post het gewoon zelf, dan zal ik mijn vorige post even aanpassen.
Wat inderdaad van hetzelfde niveau is als jouw reacties, je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik begon niet met de sarcastische "dank je wel" als reactie op een goedbedoelde uitleg....
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je net nog komt met dat gebeuren over dat huurcontract dat al veel meer dan 12 topics geleden wasMaar goed
Ik vind dit een betrouwbare bron. Ik neem het op in mijn rapport.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.
Wat vliegt de tijd, hè.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Kijkt in schrift en ziet dat het 16,5 topics geleden was.
ja, vooral elke werkdag tussen 2 en 4 uur, echt hij doet het leuk, babbelt aardig enzo is de hulplijn, als jij wat zoekt een boek of weet ik veel, je hebt alles geprobeerd kan je hem inschakelen.quote:
Ja, en uiteraard heb ik het weer helemaal gedaan, veel plezier ermeequote:Op dinsdag 28 september 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat inderdaad van hetzelfde niveau is als jouw reacties, je hebt helemaal gelijk.
Ik ben niet te volgen. I'm like a box of chocolates.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik mis een foto van een poes ofzo.
Of een uil. Of iets anders met pootjes en ogen
God, wat laat je je kennenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en uiteraard heb ik het weer helemaal gedaan, veel plezier ermee
waarom moet ik mijn pm`s dan naar www*waargaanwevandaagweeroverzeiken* sturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor meer info over bepaalde uitspraken, data en tijdstippen graag PM's en betalen middels ideal op "www.huppelkutjes.nu"
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
God, wat laat je je kennenKnal jij dat kind er nou maar snel uit, da's leuker voor iedereen
Wel -10 Merapunten, uiteraard 8
Zo bedoelde ik het inderdaad!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.
Geen wonder dat die opmerking je Merapunten oplevert
Ik niet, ik ben eigenlijk raar vrolijk naar omstandigheden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:wie er met zijn verkeerde been uit zijn bed is gestapt nu vinger opsteken, kan ik er ff rekening mee houden
Ik niet, ik heb weer net geen 4 uren gemaakt maar toch zo fris als een limoentje. Ze zouden me moeten klonen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef Toverheks het volgende:
wie er met zijn verkeerde been uit zijn bed is gestapt nu vinger opsteken, kan ik er ff rekening mee houden
oh Leandra zo bedoelt Ian het niet, kom op hoor zelf ik snap nu zijn post echt niet overal iets achter zoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en bedankt, dat lijkt me voor "dat kind" ook een hele goeie start... zoveel te vroeg geboren worden.
Geen wonder dat die opmerking je Merapunten oplevert
Dankjewelquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Leandra zo bedoelt Ian het niet, kom op hoor zelf ik snap nu zijn post echt niet overal iets achter zoeken.
(sorry dat ik me er mee bemoei, maar dit vind ik gewoon niet leuk)
ben nooit chagie, ben altijd vrolijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb weer net geen 4 uren gemaakt maar toch zo fris als een limoentje. Ze zouden me moeten klonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |