# Girls: Ages 19-29quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Natalie78 het volgende:
http://www.okcupid.com/profile/nudeslutm
Het is een man he, don't get too excited.
Rub it in, rub it in!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
# Girls: Ages 19-29
Ghehehehehe..... je bent te oud voor hem.
ik heb geen idee, maar ik ga er ook niet heen!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Waar komen die fokdating en sekschat ineens vandaan?
Hey die stonden er eerst niet inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Geen idee, stonden niet in de OP van het vorige topic.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Mijn virus/adware scanners gingen loeien van die site....... Geen idee wat dat is...quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Kwestie van interpretatie, and you're doing it wrong.quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Natalie78 het volgende:
Rub it in, rub it in!Hmmmm maar hij blijft het proberen dus kennelijk maakt 'ie een uitzondering voor me!
Waarom zou ik willen sekschatten als we hier over daten chatten?quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey die stonden er eerst niet inderdaad.
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga er ook niet heen!
props voor de TT btw!
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie, and you're doing it wrong.
Props, kudos, complimenten. Oftewel, goed bedachte TT!quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?
props..ja, hoe vertaal ik dat......respect? ja, ik gebruik straattaal waar ik helemaal geen verstand van hebquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?
D'r is ook niemandquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen sekschatten als we hier over daten chatten?
held!quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Neelix het volgende:
Done, ik ga ze ook van de wiki halen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Dating&action=history
Was die koelkast ook niet in het vorige topic aan het spammen?
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Dating&action=history
Was die koelkast ook niet in het vorige topic aan het spammen?
en met een beetje pech heb je nu ook een soca....quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...
...de realiteit doet pijn :p
Ik geef je mijn msn welquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
D'r is ook niemandDus tjah. Beetje eenzaam sexchatten.
Awhquote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...
...de realiteit doet pijn :p
Jaja veeg het maar weer onder het tapijt onder het mom van humor, doe je ook nooit namelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Wat is hier gebeurd? Ik vind je ineens grappig omdat bovenstaande post humor bevat in plaats van flauwekul! Verschuiving van de realiteit!!
slaap zacht!quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Ik hoop dat ik in slaap kom na al die koffie. Weltrusten!
trustenquote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafelquote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
Slaap lekker.quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Koffie en cake bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
wat liefquote:
Tijd om wat sterkers tevoorschijn te halen dan koffie dus!quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
.quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
.
wel goed kauwen he! anders kun je morgen aarsmitrailleurtje spelen! (ofisda alleen bij pindas?)
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?
Ik word er altijd misselijk van als ik een bak van die dingen opeetquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mijquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noten bevatten veul kcal.quote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
ja, wacht even...eerst waren het alleen cashewnoten, maar chocopinda's lust ik ook! handjevol ruilen tegen een stroopwafel?quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?
Laat eens 2 dames om jou battle-en!quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Neelix het volgende:
Zow, kansloos verloren op een battledate net...
Was vanaf het begin al vrij duidelijk...
Waar komen jullie vandaan? Hij: Den Haag, Zij: Den Haag, ik: Utrecht
Hoe oud zijn jullie? Hij 25: Zij: 24 ik: 32
Mja, dan is het wel duidelijk he?
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
Komt ie, vangen hè.quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mij
Ook geprobeerd, maar dames zijn daar niet echt happig op lijkt het. Komt er vaak op neer dat er maar een iemand of zelfs helemaal niemand reageert...quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Laat eens 2 dames om jou battle-en!.
nja, maar stiekem ben een zeer populaire gozert met dates bij het leven, of sterker nog: gelukkig getrouwd met een voormalige miss holland en heb je 2 kinderen. En je komt je hier gewoon verkneukelen!quote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)
Oké, ik heb gelogen, het was 1 hele bak cashewnoten, en 1 unit half cashew half chocopinda.quote:Op maandag 27 september 2010 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, wacht even...eerst waren het alleen cashewnoten, maar chocopinda's lust ik ook! handjevol ruilen tegen een stroopwafel?
en yep, tis een waarschuwing
ik vanaf topic 1 en geen dates. en nu kappen met je zielige gedragquote:Op maandag 27 september 2010 23:07 schreef Neelix het volgende:
[..]
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)
Jij wil zelf niet daten, dus jij krijgt sowieso geen medelij!quote:Op maandag 27 september 2010 23:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vanaf topic 1 en geen dates. en nu kappen met je zielige gedrag
Neuj...helaas...quote:Op maandag 27 september 2010 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, maar stiekem ben een zeer populaire gozert met dates bij het leven, of sterker nog: gelukkig getrouwd met een voormalige miss holland en heb je 2 kinderen. En je komt je hier gewoon verkneukelen!
*proest* daar ging m'n nepsmirnofficequote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
Als een vrouw zoiets tegen me zou zeggen, dan zou ik me een soort van gevleid voelen. Aangezien dat incoontje bij je nick iets anders doet vermoeden, voel ik me stiekem helemaal niet gevleid.
sst, ik probeer hem op te beuren, verpest het nou nietquote:Op maandag 27 september 2010 23:11 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij wil zelf niet daten, dus jij krijgt sowieso geen medelij!
Wel stiekem elke keer refreshen want je reageert wel heeel snelquote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
neuh, maar om nou 2 keer achter elkaar niets te posten....
ik heb de AT bijna constant openstaan om te F5en, slowchatten is zwaar werk, zeker in 2 topics!quote:Op maandag 27 september 2010 23:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Wel stiekem elke keer refreshen want je reageert wel heeel snelhehe
Volgens mij heb ik jou hier niet eerder gezien of wel? Wat zijn jouw datingsite ervaring tot nu toe dan?quote:Op maandag 27 september 2010 23:52 schreef von_Preussen het volgende:
Ik ben er ook nog, alleen heb ik (momenteel) ook niet veel interessants te melden.
Ban-waardig inderdaadquote:Op maandag 27 september 2010 23:54 schreef von_Preussen het volgende:
Als ik nu vertel dat ik uit pure verveling een artikel over de geschiedenis van streekbussen zit te lezen, dan krijg ik vast een ban.
Alhoewel, tis natuurlijk een "leuk" idee om op je datingprofiel onder hobby's "streekbussen" te vermelden.
Nadat ik zelf een profiel op een datingsite had aangemaakt ben ik dit topic gaan volgen (benieuwd naar de ervaringen van anderen), en heb een hele tijd alleen meegelezen. Toen vanavond iemand met stroopwafels op de proppen kwam, en er voor mijn neus een pak met.....stroopwafels stond, kon ik het niet laten om te reageren.quote:Op maandag 27 september 2010 23:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou hier niet eerder gezien of wel? Wat zijn jouw datingsite ervaring tot nu toe dan?
qua uiterlijk hoef je imho iig geen negatief zelfbeeld te hebbenquote:Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Stuur ik een keer weer een hartje, krijg ik binnen 3 seconden weer een gebroken hartje terug. Pfff... Ben er nu wel klaar mee geloof ik.
Mijn zelfbeeld lijdt onder die datingsites![]()
Verleiden? Nee, datgene waar ik naar lonkte had ik immers al voor mijn mik staan. Alleen vond ik het grappig dat je tegen hetzelfde probleem aanliep, namelijk dat 1 zo een zak voor 1 persoon iets teveel van het goede is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en von_preussen, ik heb je dus verleid met mijn stroopwafels? lukte dat maar bij de dames!
De liefde van de man gaat door de maag. Zo was het toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
qua uiterlijk hoef je imho iig geen negatief zelfbeeld te hebben
en von_preussen, ik heb je dus verleid met mijn stroopwafels? lukte dat maar bij de dames!
Vertel eens hoeveel gebroken hartjes jij al verstuurd hebt ?quote:Op maandag 27 september 2010 23:58 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Stuur ik een keer weer een hartje, krijg ik binnen 3 seconden weer een gebroken hartje terug. Pfff... Ben er nu wel klaar mee geloof ik.
Mijn zelfbeeld lijdt onder die datingsites![]()
Tegen dat probleem lopen veel singles aan, niet alleen bij stroopwafelsquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Verleiden? Nee, datgene waar ik naar lonkte had ik immers al voor mijn mik staan. Alleen vond ik het grappig dat je tegen hetzelfde probleem aanliep, namelijk dat 1 zo een zak voor 1 persoon iets teveel van het goede is.
21 in de laatste 3 maanden tel ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:04 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vertel eens hoeveel gebroken hartjes jij al verstuurd hebt ?
en dan zeuren over een gebroken hartje dat je terugkrijgtquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
21 in de laatste 3 maanden tel ik
Stuur je bij iedereen waar je niets in zit een "niet interesse" berichtje terug, of alleen bij de mensen die je vaker benaderen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Dat was toch wel voor mij een reden om a certain someone een berichtje te sturen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef 3rdRock het volgende:
ik moet dit ff kwijt...of www.shirtvandedag.nl een supershirt besteld )
ga er geen voruw mee versieren, maar toch
Ligt aan mijn bui. Sommigen reageer ik niet op. Soms stuur ik een hartje terug. Da's wel lastig aan geen fullmember zijn, je hebt weinig opties.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stuur je bij iedereen waar je niets in zit een "niet interesse" berichtje terug, of alleen bij de mensen die je vaker benaderen?
zie er wel vaker vette shirts, maar dan werkte de site niet. besteloptie wilde niet, maar vandaag wel. t geld is al van de rekening af en nu maar wachten....mag ik dat shirt wel op mijn werk aan eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:11 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat was toch wel voor mij een reden om a certain someone een berichtje te sturen!Dus zeker wel hoor.
Nerd shirt policy, ja?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie er wel vaker vette shirts, maar dan werkte de site niet. besteloptie wilde niet, maar vandaag wel. t geld is al van de rekening af en nu maar wachten....mag ik dat shirt wel op mijn werk aan eigenlijk?
niet mag:
Fuck Google, ask me
Hellraiser: Your suffering will be legendary, even in hell!
Burn MF Burn.
wl mag:
Patient of dept. of mental health
mmmmm....
Oh okay ja. Dan zul je sommige van die shirts thuis moeten laten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
nja, werk in een callcenter waar regelmatig opdrachtgevers over de vloer komen en waarmee ik ook in contact sta. mijn lange haar en sik (jaar geleden) kon eigenlijk ook niet.....
ah, das leuk om te horen. dan gloort er nog hoop aan de horizon daar jij vast niet de enige vrouw ter wereld bent die zulke shirts wel kan waarderenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:26 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh okay ja. Dan zul je sommige van die shirts thuis moeten laten.Maar ik vind ze als vrouw in ieder geval erg leuk.
Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:07 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)
Overigens net 10 minuten geleden een interessebericht gekregen van een zeer leuk uitziende dame . Ben ik een bericht aan het opstellen krijg ik een mailtje van haar met als tekst. Sorry verkeerde profiel
Oohh...dat is echt lullig zeg. Nou ja, ze laat in ieder geval nog wat horen dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat zijn er in ieder geval 20 meer als ik in een jaar (hoewel ik vermoed, nee ik weet het zeker, dat jij iets meer mail hebt ontvangen)
Overigens net 10 minuten geleden een interessebericht gekregen van een zeer leuk uitziende dame . Ben ik een bericht aan het opstellen krijg ik een mailtje van haar met als tekst. Sorry verkeerde profiel
Dat zal wel jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Jemig. Wat een dom wijf. Ik was nog even hoopvol toen ik je eerste zin las, had je een leuke date gegund.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ja, lach maar.quote:
Zie het maar zo, als dat mokkel al te dom is om de juiste persoon een bericht te sturen, dan is ze de moeite gewoon niet waard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:28 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
ik heb em ge-edit, vind het serieus sneu voor je, maar wel netjes dat ze iig uit zichzelf aangeeft dat ze verkeerd zat, hoef je iig niet vol spanning op haar reply te wachten, als die al zou komen.quote:
Met serialdaters met een korte termijn geheugen kunnen ze natuurlijk geen rekening houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef Natalie78 het volgende:
Inmiddels een eerste reactie gekregen van een van mijn drie matches van de speeddate. En ik weet dus echt niet meer wie het is. Even nadenken hoe te reageren. Helaas ook geen achternaam die Googlebaar is, alleen een voornaam.![]()
Toch wel een verbeterpunt voor die organisatie.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Met serialdaters met een korte termijn geheugen kunnen ze natuurlijk geen rekening houden
Volgens mij date jij het vaakste van iedereen hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:43 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Tsjk.
Zo vaak date ik niet hoor!
dat kan natuurlijk ook iets over de rest zeggen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Volgens mij date jij het vaakste van iedereen hier
Ja!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan natuurlijk ook iets over de rest zeggen...
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inquote:
Oh maar nee...neeeeeee zo bedoelde ik het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inik ben potdorie nog niet verder gekomen dan een plan voor een date dat ruim van tevoren werd afgeblazen
![]()
Nou vooruit, dan moet de rest beter zijn best doen....quote:
je hebt nog steeds niet vertelt waaromquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
god, had je me net een beetje hoop gegeven, trap je die nu weer de grond inik ben potdorie nog niet verder gekomen dan een plan voor een date dat ruim van tevoren werd afgeblazen
![]()
ze zag er vanaf omdat ze van de roze wolk afgevallen was en ik toch niet haar type ben. dat is wat ik weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan moet de rest beter zijn best doen....
[..]
je hebt nog steeds niet vertelt waarom
Irritantquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:38 schreef Natalie78 het volgende:
Inmiddels een eerste reactie gekregen van een van mijn drie matches van de speeddate. En ik weet dus echt niet meer wie het is. Even nadenken hoe te reageren. Helaas ook geen achternaam die Googlebaar is, alleen een voornaam.![]()
Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
je hebt nog steeds niet vertelt waarom
Ze stuurde me een mail terug dus ze is volwaardig lid en dan nog een interesse bericht sturenquote:Op dinsdag 28 september 2010 00:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em ge-edit, vind het serieus sneu voor je, maar wel netjes dat ze iig uit zichzelf aangeeft dat ze verkeerd zat, hoef je iig niet vol spanning op haar reply te wachten, als die al zou komen.
Hah, gelukkig vallen mannen nooit in slaap van mijn kusjes........quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze zag er vanaf omdat ze van de roze wolk afgevallen was en ik toch niet haar type ben. dat is wat ik weet
en ik heb een kusje van Alie gehad! kan ik straks lekker slapen
why don't you give it a try?quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:53 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hah, gelukkig vallen mannen nooit in slaap van mijn kusjes........
okay niveau daalt het spijt me
quote:
truste!quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ondanks het dalende niveau wens ik u allen een goede nachtrust toe!
Weltrusten!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik heb een kusje van Alie gehad! kan ik straks lekker slapen
Verstandig en idem dito, ik ga ook een poging wagen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 00:54 schreef von_Preussen het volgende:
Ondanks het dalende niveau wens ik u allen een goede nachtrust toe!
Weltrusten!
Goed punt, slaap lekker...quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
en ga ik echt naar bed. slaap lekker!
Ah fijn om te horen! Goedemorgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:38 schreef 3rdRock het volgende:
LDP en Alie, bedankt voor jullie kusjes, heb geslapen als een Prinsje
Goedemorgen!
Lief hequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Mister1977 het volgende:
Tsjonge, hadden jullie weer een heel topic volgeslowchat. En ik steeds maar weer topics zoeken. Ontzettende zwammende kletskousen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:00 schreef Natalie78 het volgende:
Het Lijstje is helemaal verfrommeld.Ter aanvulling.
douche-eendje & Natalie78![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen jullie ook al mee aan de Bi-hype?
Ik zat te denken, we moeten ergens "SC" in onze topic naam zetten, anders krijgen we die mod straks weer te drammen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:29 schreef Mister1977 het volgende:
Tsjonge, hadden jullie weer een heel topic volgeslowchat. En ik steeds maar weer topics zoeken. Ontzettende zwammende kletskousen.
Erg lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:42 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Lief heHeb je wat te lezen.
Hip he?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Doen jullie ook al mee aan de Bi-hype?
Nee, was het maar zo'n feest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
Hebben jullie ook allemaal een dagje vrij?
Wat doen jullie hier dan?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als al die mannen het niet waar kunnen maken en Natalie is er... dan is de keuze snel gemaakt
alle dagen vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alle dagen vrij
Maar einde lijkt in zicht
Student, dus ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
nog niks concreets hoor, gewoon mijn optimisme dat spreektquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef Mister1977 het volgende:
Ah, waarom ook nietAh, waarom ook niet
[..]
Gefeliciteerd!
Nee... dus ik ga maar weer aan de slag. Volgende week vrijquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
En jij dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:17 schreef Mister1977 het volgende:
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moetenquote:
zegt de "ook" niet genoeg?quote:
Luxe hoor. Wist niet dat je ook dating websites bezocht. Welke is jouw favoriet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moeten
haha, goed excuus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Doh. Over het hoofd gezien. Frisse lucht gebrek begint nu al verschijnselen te tonen.
Dat. Maar wel zelf baas zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Fokken in de baas z'n tijd. What else?
Herkenbaar. Ik heb na volgende week nog 117 vakantie-uren, werk 36 uur per weekquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik heb eeb dagje vrij. Heb nog teveel vrije dagen die op moeten
Ik ga zodadelijk gedwongen de frisse lucht opzoeken omdat er nog het één en ander gekocht moet worden. Het weer is op dit moment alleen zo vreselijk deprimerend. Binnen lekker knus!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Doh. Over het hoofd gezien. Frisse lucht gebrek begint nu al verschijnselen te tonen.
Ja beetje luxe. Maar alleen omdat ik van baan ga wisselen. In november begin ik weer met 0quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Luxe hoor. Wist niet dat je ook dating websites bezocht. Welke is jouw favoriet?
Ik ga het niet meer opkrijgen. Dan maar een gedeelte laten uitbetalen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb na volgende week nog 117 vakantie-uren, werk 36 uur per week
Ik mag 72 uur meenemen naar volgend jaarquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:11 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ga het niet meer opkrijgen. Dan maar een gedeelte laten uitbetalen.
Het zijn er twee! Fok!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:10 schreef Mister1977 het volgende:
Ik sta alleen half passief bij Paiq ingeschrevenDus dat moet dan ook maar gelijk mijn favoriet zijn. Jouw favoriet? Of had ik dat in de vorige delen kunnen lezen?
De enige reden dat ik eigenlijk Paiq heb is omdat daar alleen mensen die zelf ook staan ingeschreven mijn foto's kunnen zien.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:16 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het zijn er twee! Fok!dating
en OkCupid.
Paiq...ik vind het dus echt helemaal niks.
Maar ieder zijn ding.
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:18 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Fok lijkt me ook leuk, maar is nog niet echt gelukt (ook misschien niet super mijn best gedaan).
LEKKER WIJF!!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.
quote:Hello my name is Marie am new in this site looking for serious relationship and when am searching through your mail and i think we are looking for the same thing am online now if you don't mind you can add me to your MSN
am online now waiting for you
mariecoker@hotmail.com
die herfstaanbieding? die kreeg iedereenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
Omdat iedereen hier en de rest van de wereld op RP schijnt te staan, heb ik me daar ook maar eens voor aangemeld.
Mijn allereerste berichtje ooit op RP:
[..]
Verder word ik ook niet echt vrolijk van die site. Je wordt om de haverklap om je oren geslagen met het full membership. Ik kreeg zelfs binnen een dag een "aanbieding" met iets van 33% korting oid.
Ik geloof het niet. Ik zie nog niet zo in waarom RP nou beter zou zijn dan e-matching of Paiq.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die herfstaanbieding? die kreeg iedereen
maar ja als man denk ik dat je wel een membership nodig hebt op RP.
Dit doet me denken aan de 'At first I was like.. '-plaatjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Natalie78 het volgende:
Nou nou. Hij heeft er zin in zo te zien.![]()
http://www.okcupid.com/profile/johnsupercatSF/pictures
Laatste foto dus.
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werktquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef Thornado het volgende:
[..]
LEKKER WIJF!!
(zo...nu eens afwachten wat er gebeurd...)
De foto is er (weer) af zo te zien, maar alsnogquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:15 schreef Natalie78 het volgende:
Nou nou. Hij heeft er zin in zo te zien.![]()
http://www.okcupid.com/profile/johnsupercatSF/pictures
Laatste foto dus.
Sorry ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werkt
En als Natalie had opgelet, had ze nu doorgehad dat ik ook op haar lijstje hoor.
En hij staat er weer opquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:31 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
De foto is er (weer) af zo te zien, maar alsnog
WTF?! Dat verwacht je toch niet zo op het laatst. Wat denkt zo'n gast.. ?quote:
De eerste berichtjes zijn het ergste, mijn eerste op RP kwamen van wanhopige enge oude mannekes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
Omdat iedereen hier en de rest van de wereld op RP schijnt te staan, heb ik me daar ook maar eens voor aangemeld.
Mijn allereerste berichtje ooit op RP:
[..]
Verder word ik ook niet echt vrolijk van die site. Je wordt om de haverklap om je oren geslagen met het full membership. Ik kreeg zelfs binnen een dag een "aanbieding" met iets van 33% korting oid.
Oh! Mijn krakemikkige geheugen begint te krakenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik heb al gehoor gegeven aan de 'lekker wijf'-kreet van een ander, vandaar juist dat ik weet dat het werkt
En als Natalie had opgelet, had ze nu doorgehad dat ik ook op haar lijstje hoor.
mja, ik kreeg een alleenstaande mbo-moeder uit Heerlen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
De eerste berichtjes zijn het ergste, mijn eerste op RP kwamen van wanhopige enge oude mannekes.
Hee. Reply eens!quote:
Pubquizjes zijn erg leukquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:23 schreef 3rdRock het volgende:
mmm Paiq heeft me 2 matches gegeven...
de 1e houdt van Blof (yuk), Krezip(yuk, hoewel het oude werk best ok is) en kinderen (kinderen van anderen...yuk!)
de 2e houdt van metal (yes!), pubquiz (heb ik altijd eens willen doen) en films (heb er bijna 500 gezien dit jaar...)
Precies, altijd iemand meenemen voor de "specifieke" categoriënquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb ooit meegedaan aan pubpopquiz en dankzij mijn teamgenoten werden we 2e, 1e en 7e. ik was meegenomen voor de `RTL Boulevard/vragen`ow, en de songtekst van Paradise by the dashboardlight
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:34 schreef 3rdRock het volgende:
twas idd reuzegezellig.....
mmm, ik zit nu met match 1 te chatten. best gezellig
Hou ons op de hoogte he, we zitten allemaal realtime in spanning te F5-enquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
match 1 wordt em niet.....blof en krezip is toch iets te onoverkomelijk
match 1 is inmiddels offlinequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef macondo het volgende:
[..]
[..]
Hou ons op de hoogte he, we zitten allemaal realtime in spanning te F5-en
Bij zal dat niet gebeuren want ik heb geen foto's. Ik ben dan wel kei lekker maar met foto's zou mijn internetgeschiedenis hier op Fok worden gekoppeld aan mijn persoontje. Dat vind ik minder.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Soms hoef je er helemaal niet je best voor te doen. Soms hoef je alleen maar lekker wijf te roepen en word je vervolgens gewoon gehosseld door de chick die daardoor nieuwsgierig werd.
Reply komt eraanquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:27 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hee. Reply eens!![]()
Tsja.
* * * OPSPORING VERZOCHT * * * De politie van Zeeland vraagt uw aandacht voor het volgende:
Op woensdagavond jongstleden werd in een woning in het Zeeuwse Goes ... een 37-jarige vrijgezelle man in verwarde toestand aangetroffen, hij kon enkel nog uitbrengen dat kort daarvoor zijn hart was gestolen. Kort daarop is de man op een roze wolk beland en totaal onbereikbaar geworden.
Enz.
Jij zou dit wel kunnen weten volgens mij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:19 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Oh! Mijn krakemikkige geheugen begint te kraken
Ik herinner me iets ... vaag. Maar ik weet niet meer wie het zei
Als je als man geen member bent van relatieplanet is de site zinloos...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef Neelix het volgende:
als dat bij jou al zo werkt, dan moet het wel zo zijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als je als man geen member bent van relatieplanet is de site zinloos...
Emancipatie, my ass.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef JoeBravo het volgende:
Omdat je elkaar alleen kunt bekijken, een beetje moeilijk om te daten als je geen reactie op elkaar kunt geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook geen gratis site...
Ik heb trouwens ook ooit iemand gedate via dating2000, die is wel gratis, mochten mensen op zoek zijn naar meer sites.![]()
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat je elkaar alleen kunt bekijken, een beetje moeilijk om te daten als je geen reactie op elkaar kunt geven.
Het is ook geen gratis site...
Ik heb trouwens ook ooit iemand gedate via dating2000, die is wel gratis, mochten mensen op zoek zijn naar meer sites.
Maar dat wil je toch niet, 1 klootzak ertussen en je email wordt volgespammed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben toch aardig wat profielteksten tegengekomen met verkapte hints naar e-mailadressen erin die niet door RP eruit werden gefilterd.
Betalende vrouwen reageren enkel op betalende mannen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.
dan mogen ze ze zolangzamerhand wel eens gaan reageren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Betalende vrouwen reageren enkel op betalende mannen.
Het is een kromme wereld helaas.
Gewoon een nieuw gratis e-mailadres aanmaken wat je alleen gebruikt voor spamzooi?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar dat wil je toch niet, 1 klootzak ertussen en je email wordt volgespammed.
Je kunt er op die manier een soort intelligentietest voor je toekomstige partner inbouwen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
Ik ben toch aardig wat profielteksten tegengekomen met verkapte hints naar e-mailadressen erin die niet door RP eruit werden gefilterd.
Ik had er gisteren 1 zonder foto, en met kinderen, ik vraag me dan af wat zo iemand denkt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan mogen ze ze zolangzamerhand wel eens gaan reageren!
link? (grapje, niet doen nee!)quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik had er gisteren 1 zonder foto, en met kinderen, ik vraag me dan af wat zo iemand denkt.
Oh, mijn god, en onbekend iemand die ik niet eens kan zien, en nog kinderen ook, wat een catch.
Tenzij ze heel leuk is (zoals mijn laatste date, waar ik nog steeds van moet horen, mocht ze meelezenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb een maand een fullmembership op RP gehad maar heb er amper gebruik van gemaakt. Heb wel het idee dat mannen ook eerder een berichtje sturen naar een fullmember, krijg ineens een stuk minder berichtjes nu.
Nou ja, dan ben ik wel heel exceptioneel, want ik kreeg er dus binnen 24 uur een.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:54 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je een berichtje van een betalende vrouw zou krijgen, hoef je zelf niet te betalen, zolang ze er maar een mailadres oid in zet. Maarja, de kans daarop is minder dan nihil.
Waar baseer jij je wantrouwen op bij profielen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tenzij ze heel leuk is (zoals mijn laatste date, waar ik nog steeds van moet horen, mocht ze meelezen) doe ik er ook niet aan nee...ik denk dat de meeste vrouwen al teveel zelfvertrouwen hebben, zonder dat ik dat nog eens extra stimuleer, en ik wantrouw veel profielen...
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef Neelix het volgende:
[..]
Nou ja, dan ben ik wel heel exceptioneel, want ik kreeg er dus binnen 24 uur een.
Het matchte van geen kant, maar toch.
ik moet hier stiekem een klein beetje om lachen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenEn ja, ik heb haar hier in het centrum ook al eens gespot
![]()
voor de rest is het hetzelfde troosteloze beeld als een verlaten westernstadje
Je hebt een fan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb inmiddels op 3 datingsites (friendscout, lexa, rp) een interessebericht van dezelfde zeekoe uit m'n huidige woonplaats gekregenEn ja, ik heb haar hier in het centrum ook al eens gespot
![]()
voor de rest is het hetzelfde troosteloze beeld als een verlaten westernstadje
Te mooi om waar te zijn...dan zit je niet op een datingsite.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar baseer jij je wantrouwen op bij profielen?
jippeejahoe!quote:
Wat valt er dan weer onder te mooi om waar te zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Te mooi om waar te zijn...dan zit je niet op een datingsite.
En mannen vinden het blijkbaar leuk om zich als vrouw voor te doen, en dan anderen lekker te gaan maken...gebeurt zelfs op FOK! ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:19 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wat valt er dan weer onder te mooi om waar te zijn?
Dat andere fenomeen ken ik... hahaNL85978938SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook een bullshit profiel wat mij betreft..
paft zij nou een pakje sigaretten per dag weg?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NL85978938
Hmm daar kan ik wel inkomen inderdaad. Erg leeg profiel vooral.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
NL85978938
Dave?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Lamon. het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de mannen, op deze profielen hoef je niet te reageren, mocht je de namen tegenkomen.
Slow!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:56 schreef brunette82 het volgende:kon de topic even niet vinden...hoe is het met het daten hier?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
<<<kijkt ook naar ajax en ac milaaaaaaaaaaaaaan
Voetbal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:57 schreef brunette82 het volgende:
<<<kijkt ook naar ajax en ac milaaaaaaaaaaaaaan
als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat is iets wat je in een profiel moet zetten, dat trekt wel mannen
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit momentquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?
quote:
mm, die zijn best ok op zich....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit moment
Dat kan wel zijn, maar het is wel enorm 'mode' om dit nu in je profiel te zetten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, die zijn best ok op zich....
Pulp Fiction jonge!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar het is wel enorm 'mode' om dit nu in je profiel te zetten...
Je kunt beter zeggen dat de Hellraiser serie je favoriet is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?
ik heb deel 1 t/m 5 en 2 shirts...(nu ja, 1 met vervlekken en 1 is kwijt...:'() Vooral die 1e is moddervet....heerlijke ou-of-sync-dvd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat de Hellraiser serie je favoriet is.
Film: Big Lebowski, Fargoquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit moment
[..]
Daar is inderdaad niets mis mee
Of Dr. Strangelove natuurlijk.quote:
net zo stom als dat ik ben....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben zo achterlijk geweest om m'n profiel naar waarheid in te vullen, hoe stom is dat?!
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede matchquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben zo achterlijk geweest om m'n profiel naar waarheid in te vullen, hoe stom is dat?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede match
Niks mis mee, doe ik ook. Als je maar niet zoals veel vrouwen een foto post die helemaal niet op hoe je er gewoonlijk uitziet lijkt...dat zie ik vaak dus, dat ze net tussen 350 foto's 1 foto gevonden hebben die afwijkt en die dan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
maar wel minder kans op een "date" dan wanneer je je goede punten een beetje aandikt en je minder goede punten verzwigd....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede match
Uiteraard!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Of Dr. Strangelove natuurlijk.
en dan ben ik het niet eens!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Wat heb ik toch weer een geweldige paiq-match
Wat scheelt eraan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zet em net uit, omdat de vrouw die matched 1 goede foto gevonden had.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Die verkoopskills ontbreken bij mij en het is me ook nog niet gelukt mezelf dit aan te leren. Dus tot die tijd doe ik het dus maar op goudeerlijke manier, zowel bij het daten als het solliciteren. Daar voel ik me ook het beste bij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wel minder kans op een "date" dan wanneer je je goede punten een beetje aandikt en je minder goede punten verzwigd....
+1. Take me or fuck offquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die verkoopskills ontbreken bij mij en het is me ook nog niet gelukt mezelf dit aan te leren. Dus tot die tijd doe ik het dus maar op goudeerlijke manier, zowel bij het daten als het solliciteren. Daar voel ik me ook het beste bij.
quote:
Ik klink waarschijnlijk zeer oppervlakkig als ik nu zeg dat ik een match heb met het IQ van een doperwt. Het heeft ook nog geen taalgevoel. Hij is "zelfstandige ondernemer in de computer wereld", als ik doorvraag komt er dit nog uit: "hmm ik maak maat software zeg maar, voor bedrijven klinkt saai, i know".quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zet em net uit, omdat de vrouw die matcht 1 goede foto gevonden had.
Ben ik nu oppervlakkig?
ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ik klink waarschijnlijk zeer oppervlakkig als ik nu zeg dat ik een match heb met het IQ van een doperwt. Het heeft ook nog geen taalgevoel. Hij is "zelfstandige ondernemer in de computer wereld", als ik doorvraag komt er dit nog uit: "hmm ik maak maat software zeg maar, voor bedrijven klinkt saai, i know".
Laat dan maar.
Zeker ook 125 kilometer verderop en 12 jaar jonger?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Maatsoftware is één woord en dient dus zonder spatie te worden geschreven/getypt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
Ik klink waarschijnlijk zeer oppervlakkig als ik nu zeg dat ik een match heb met het IQ van een doperwt. Het heeft ook nog geen taalgevoel. Hij is "zelfstandige ondernemer in de computer wereld", als ik doorvraag komt er dit nog uit: "hmm ik maak maat software zeg maar, voor bedrijven klinkt saai, i know".
Laat dan maar.
ja, paiq is niet echt goed in afstanden....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zeker ook 125 kilometer verderop en 12 jaar jonger?![]()
En wij gingen toch daten sowieso?
ja, beetje wel. zeker omdat ze er best leuk uitzietquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zit erover te denken om een kloon te nemen en dan aan te gaan pappen met Natalie78 en/of douche-eendje.
daar heb je toch geen kloon voor nodig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zit erover te denken om een kloon te nemen en dan aan te gaan fappen op Natalie78 en/of douche-eendje.
Op deze foto wel ja, en daarna komen er toch een paar draken van foto's...laat dan gewoon echt zien hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, beetje wel. zeker omdat ze er best leuk uitziet
Je mag mijn account wel even lenen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zit erover te denken om een kloon te nemen en dan aan te gaan pappen met Natalie78 en/of douche-eendje.
Te laat. Wij hebben elkaar al gevonden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:53 schreef Mister1977 het volgende:
Wel als ik mijn foto's niet wil koppelen aan deze misdragende usert.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heb je toch geen kloon voor nodig?
Mooi, maak een lesbische film, en je kunt cashen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Te laat. Wij hebben elkaar al gevonden.![]()
![]()
![]()
Potverdriequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Te laat. Wij hebben elkaar al gevonden.![]()
![]()
![]()
ik wil wel filmen....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mooi, maak een lesbische film, en je kunt cashen.
Dat heb ik dus ook, maar het voelt soms best oppervlakkig. Zelf heb ik ook geen hoog opleidingsniveau maar ik probeer er nog wel wat van te maken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
wat is daar oppervlakkig aan? als t meiske waarmee ik babbel dom overkomt wordt het niks.....opleiding maakt me niet uit, er moet wel iets uitkomen...
22 en 90km verderop, maar gezien mijn woonplaats kan 90 km ook Friesland zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zeker ook 125 kilometer verderop en 12 jaar jonger?![]()
En wij gingen toch daten sowieso?
Dat is niet het enige, werk gelijk al als "saai, i know" omschrijven geeft niet echt een goede indruk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maatsoftware is één woord en dient dus zonder spatie te worden geschreven/getypt.
idd, je hebt laag opgeleid en "zo dom als het achtereind van een varken". ik bedoel: ik heb ook "maar" mbo, maar dat heeft andere redenenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar het voelt soms best oppervlakkig. Zelf heb ik ook geen hoog opleidingsniveau maar ik probeer er nog wel wat van te maken.
Meen je dat nou serieus? Echt vreselijk die serie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Serie: Blackadder (vrouwenmagneet!)
Nog een wingman nodig??quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
22 en 90km verderop, maar gezien mijn woonplaats kan 90 km ook Friesland zijn.
Laten wij maar gaan daten, veel leuker!![]()
props voor deze opmerking Lamon!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
Opleiding is zo overrated, er zijn mensen met MBO die nadenken over het leven, en er zijn oppervlakkige trutjes die dankzij mama en papa uiteindelijk wel naar de universiteit kunnen, dat maakt ze nog niet slim en nadenkend....
Ik heb ook mbo gedaan, zit nu al 3 maanden te wachten op mijn hbo-certificaat klinische cytologie. Kan ik daar straks ook eindelijk eens mee aan de slag voordat ik alles weer vergeten benquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
idd, je hebt laag opgeleid en "zo dom als het achtereind van een varken". ik bedoel: ik heb ook "maar" mbo, maar dat heeft andere redenen
Waarvoor? Weet je nog wat leuks?quote:
Dat kun je niet menen? We moeten je opnieuw opvoeden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus? Echt vreselijk die serie.
Voor het krijgen van dates of tijdens je date met Nataliequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waarvoor? Weet je nog wat leuks?
Dus: opleiding is overrated als het geen universitaire betaopleiding betreft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:06 schreef Lamon. het volgende:
Opleiding is zo overrated, er zijn mensen met MBO die nadenken over het leven, en er zijn oppervlakkige trutjes die dankzij mama en papa uiteindelijk wel naar de universiteit kunnen, dat maakt ze nog niet slim en nadenkend....
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodigquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
Voor het krijgen van dates of tijdens je date met Natalie
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodig.
maar ehm...mag ik nog wel filmen? een beetje don en ad stijl zeg maar....quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jaja.... doorzichtig hoor. Tijdens mijn date met Natalie heb ik jou niet nodig.
Ik HAAT die vent, die Mr Bean, gadverdamme echt niet grappig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen? We moeten je opnieuw opvoeden!![]()
Ik heb het wel vooral over de latere series.
Mr. Bean en Blackadder zijn niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik HAAT die vent, die Mr Bean, gadverdamme echt niet grappig.
Mr Bean ben ik met je eensquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Rowan Atkinson, niet als Mr Bean, maar als Blackadder. Verder Stephen Fry, Hugh Laurie en Rik Mayall. Wat is daar nou niet leuk aan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddeldequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:19 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Rowan Atkinson, niet als Mr Bean, maar als Blackadder. Verder Stephen Fry, Hugh Laurie en Rik Mayall. Wat is daar nou niet leuk aan?
Stuur maar even een cv naar mijn inbox, overleg ik het met Natalie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar ehm...mag ik nog wel filmen? een beetje don en ad stijl zeg maar....
Dit topic heeft soms hele rare wendingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Stuur maar even een cv naar mijn inbox, overleg ik het met Natalie.
Ik snap die humor niet, ik dacht dat ik hier met een stel mensen zat die ouder en verstandiger waren.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ow, maar heel veel mensen wijken af van de humor van Blackadder. Alleen niet potentiële dates hoop ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddelde
cv...ik heb geen camera-ervaring ,maar ben zeer bereid om te leren!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dit topic heeft soms hele rare wendingen
2 vrouwen die gaan daten, wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Kom op zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik snap die humor niet, ik dacht dat ik hier met een stel mensen zat die ouder en verstandiger waren.
Dan wordt er ineens gevraagd of er gefilmd kan worden bij een date tussen 2 meiden, wtf man?
Ik weet ook wel dat die date niet gaat komen maar dan die kinderachtige reacties erop..quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
[..]
2 vrouwen die gaan daten, wat denken jullie dat er gaat gebeuren? Kom op zeg.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat die date niet gaat komen maar dan die kinderachtige reacties erop..
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
humor is niet universeel en o.a. ik wijk behoorlijk af van het gemiddelde
Dit bedoel ik nou!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
jullie denken toch niet dat ik serieus wil gaan filmen? hoewel ik natuurlijk geen nee zou zeggen tegen t aanbod :p
Voor beta's heb ik i.i.g. 10x meer respect, maar ook dat is uiteraard niet zaligmakend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:12 schreef Mister1977 het volgende:
Dus: opleiding is overrated als het geen universitaire betaopleiding betreft.
waarom zou je respect hebben voor iemand die een beta-opleiding doet? omdat ie toevallig daarvoor de hersenen heeft meegekregen? just wondering....quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor beta's heb ik i.i.g. 10x meer respect, maar ook dat is uiteraard niet zaligmakend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |