ik wilde je niet kwetsen, echt niet! kom terug!quote:Op maandag 27 september 2010 22:16 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets anders is er niet in huis![]()
[..]
geen medelijden van jou, zo'n trap na heb ik niet verdiend
quote:
ok, genoeg toneel gespeeld, nu weer OTquote:Op maandag 27 september 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wilde je niet kwetsen, echt niet! kom terug!
Topic is bijna vol! *rent*quote:Op maandag 27 september 2010 22:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
[..]
ok, genoeg toneel gespeeld, nu weer OT![]()
owja, ik heb niks te melden
Ik weet het niet, waarom is dit al de derde keer dat je me dat meldt?quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Waarom toch dat wantrouwen? Op RP bang voor fakers, op Paiq zullen ze ook wel niet deugen. Waarom registreer je je daar dan?
omdat er nog geen bevredigend antwoord op is gekomen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom is dit al de derde keer dat je me dat meldt?
Ik heb weinig vertrouwen meer in vrouwen omdat ze emotioneel onvolwassen zijn, en dikwijls schijnheilig.quote:Op maandag 27 september 2010 22:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
omdat er nog geen bevredigend antwoord op is gekomen?
Ik de volgende smoezen al gehoord over vertrouwen gesproken( ik vertrouwde een paar van deze smoezen):quote:Op maandag 27 september 2010 22:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, waarom is dit al de derde keer dat je me dat meldt?
Dit dus.quote:Op maandag 27 september 2010 22:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
omdat er nog geen bevredigend antwoord op is gekomen?
Nu geef je tenminste een duidelijk antwoord.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen meer in vrouwen omdat ze emotioneel onvolwassen zijn, en dikwijls schijnheilig.
Sinds ik ben gaan "playen" ipv echt serieus zijn met een vrouw gaat het al een stuk beter trouwens...
quote:Op maandag 27 september 2010 22:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik de volgende smoezen al gehoord:
Ik kan niet daten omdat:
Ik de manager van de kinderopvang tijdelijk moet vervangen omdat die ineens ziek werd over 3mnd pas.
Ik al 2mnd ziek ben en ik wel kan werken maar echt niet daten
ik op vakantie ga naar mijn familie in spanje daarna neem ik geen contact meer met je op omdat daar iets ergs gebeurd is.
ik wil eerst 2mnd chatten
ik ben leraar en heb bijna vakantie dan kunnen we ook nog niet daten want de vakantie is te leuk.
Daten? de internet verbinding viel uit.
Maar is playen niet het equivalent van emotioneel onvolwassen en schijnheilig zijn?quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen meer in vrouwen omdat ze emotioneel onvolwassen zijn, en dikwijls schijnheilig.
Sinds ik ben gaan "playen" ipv echt serieus zijn met een vrouw gaat het al een stuk beter trouwens...
ehm.....heb je een linkje ofzo?quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Natalie78 het volgende:
*Klikt chatscherm op OkC van een volhoudende nudeslut weg*![]()
Alleen de vrouw die de was moest ophangen ontbreekt nog.quote:Op maandag 27 september 2010 22:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ik de volgende smoezen al gehoord:
Ik kan niet daten omdat:
Ik de manager van de kinderopvang tijdelijk moet vervangen omdat die ineens ziek werd over 3mnd pas.
Ik al 2mnd ziek ben en ik wel kan werken maar echt niet daten
ik op vakantie ga naar mijn familie in spanje daarna neem ik geen contact meer met je op omdat daar iets ergs gebeurd is.
ik wil eerst 2mnd chatten
ik ben leraar en heb bijna vakantie dan kunnen we ook nog niet daten want de vakantie is te leuk.
Daten? de internet verbinding viel uit.
Ik krijg trouwens niks meer binnen op rp een die dikke die haar msn had gegeven, wil me niet meer toevoegen dus ik schrijf me maar uit.
Yup, en daar zitten het gros van jouw geslacht helaas op te wachten.quote:Op maandag 27 september 2010 22:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar is playen niet het equivalent van emotioneel onvolwassen en schijnheilig zijn?
dus jij klikte mij weg!quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
http://www.okcupid.com/profile/nudeslutm
Het is een man he, don't get too excited.
Wat knap van je :pquote:Op maandag 27 september 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, en daar zitten het gros van jouw geslacht helaas op te wachten.
(Zie je hoe ik mijn uiterste best doe om niet te generaliseren?)
Voor de mannen kwam ik laatst deze tegenquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Die boekenquote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Doorlullen?quote:Op maandag 27 september 2010 22:37 schreef Thornado het volgende:
Crap...2x ja bij een paiq speeddate...wat moet ik nu doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |