als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:15 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat is iets wat je in een profiel moet zetten, dat trekt wel mannen
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit momentquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?
quote:
mm, die zijn best ok op zich....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit moment
Dat kan wel zijn, maar het is wel enorm 'mode' om dit nu in je profiel te zetten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mm, die zijn best ok op zich....
Pulp Fiction jonge!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar het is wel enorm 'mode' om dit nu in je profiel te zetten...
Je kunt beter zeggen dat de Hellraiser serie je favoriet is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik in mijn profiel zet dat Titanic mijn favoriete film is en ik alle cd's van (ik noem maar iets) Heahter Nova heb, trekt dat dan vrouwen aan of denken ze: MIETJE!?
ik heb deel 1 t/m 5 en 2 shirts...(nu ja, 1 met vervlekken en 1 is kwijt...:'() Vooral die 1e is moddervet....heerlijke ou-of-sync-dvd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je kunt beter zeggen dat de Hellraiser serie je favoriet is.
Film: Big Lebowski, Fargoquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef Arnax het volgende:
[..]
The Green Mile en de Shawshank Redemption doen het vooral goed op dit moment
[..]
Daar is inderdaad niets mis mee
Of Dr. Strangelove natuurlijk.quote:
net zo stom als dat ik ben....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben zo achterlijk geweest om m'n profiel naar waarheid in te vullen, hoe stom is dat?!
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede matchquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
ik ben zo achterlijk geweest om m'n profiel naar waarheid in te vullen, hoe stom is dat?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede match
Niks mis mee, doe ik ook. Als je maar niet zoals veel vrouwen een foto post die helemaal niet op hoe je er gewoonlijk uitziet lijkt...dat zie ik vaak dus, dat ze net tussen 350 foto's 1 foto gevonden hebben die afwijkt en die dan gebruiken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef JoeBravo het volgende:
maar wel minder kans op een "date" dan wanneer je je goede punten een beetje aandikt en je minder goede punten verzwigd....quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Net zo nuttig als jezelf zijn bij een solliciatiegesprek: de grootste kans op een echt goede match
Uiteraard!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Of Dr. Strangelove natuurlijk.
en dan ben ik het niet eens!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Wat heb ik toch weer een geweldige paiq-match
Wat scheelt eraan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Ik zet em net uit, omdat de vrouw die matched 1 goede foto gevonden had.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:41 schreef douche-eendje het volgende:
Die verkoopskills ontbreken bij mij en het is me ook nog niet gelukt mezelf dit aan te leren. Dus tot die tijd doe ik het dus maar op goudeerlijke manier, zowel bij het daten als het solliciteren. Daar voel ik me ook het beste bij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wel minder kans op een "date" dan wanneer je je goede punten een beetje aandikt en je minder goede punten verzwigd....
+1. Take me or fuck offquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Die verkoopskills ontbreken bij mij en het is me ook nog niet gelukt mezelf dit aan te leren. Dus tot die tijd doe ik het dus maar op goudeerlijke manier, zowel bij het daten als het solliciteren. Daar voel ik me ook het beste bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |