# Girls: Ages 19-29quote:Op maandag 27 september 2010 22:34 schreef Natalie78 het volgende:
http://www.okcupid.com/profile/nudeslutm
Het is een man he, don't get too excited.
Rub it in, rub it in!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
# Girls: Ages 19-29
Ghehehehehe..... je bent te oud voor hem.
ik heb geen idee, maar ik ga er ook niet heen!quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Waar komen die fokdating en sekschat ineens vandaan?
Hey die stonden er eerst niet inderdaad.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Geen idee, stonden niet in de OP van het vorige topic.quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Mijn virus/adware scanners gingen loeien van die site....... Geen idee wat dat is...quote:Op maandag 27 september 2010 22:45 schreef Neelix het volgende:
Kwestie van interpretatie, and you're doing it wrong.quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Natalie78 het volgende:
Rub it in, rub it in!Hmmmm maar hij blijft het proberen dus kennelijk maakt 'ie een uitzondering voor me!
Waarom zou ik willen sekschatten als we hier over daten chatten?quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hey die stonden er eerst niet inderdaad.
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?quote:Op maandag 27 september 2010 22:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee, maar ik ga er ook niet heen!
props voor de TT btw!
quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Kwestie van interpretatie, and you're doing it wrong.
Props, kudos, complimenten. Oftewel, goed bedachte TT!quote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?
props..ja, hoe vertaal ik dat......respect? ja, ik gebruik straattaal waar ik helemaal geen verstand van hebquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Even een off-topic vraag, waarvoor staat "props"? Problemen voor de TT?
D'r is ook niemandquote:Op maandag 27 september 2010 22:47 schreef Thornado het volgende:
[..]
Waarom zou ik willen sekschatten als we hier over daten chatten?
held!quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef Neelix het volgende:
Done, ik ga ze ook van de wiki halen.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Dating&action=history
Was die koelkast ook niet in het vorige topic aan het spammen?
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...quote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef douche-eendje het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Dating&action=history
Was die koelkast ook niet in het vorige topic aan het spammen?
en met een beetje pech heb je nu ook een soca....quote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...
...de realiteit doet pijn :p
Ik geef je mijn msn welquote:Op maandag 27 september 2010 22:48 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
D'r is ook niemandDus tjah. Beetje eenzaam sexchatten.
Awhquote:Op maandag 27 september 2010 22:49 schreef Thornado het volgende:
[..]
De chat was wel leeg toen ik er was. Ik had een berg met gewillige en datebare dames verwacht...
...de realiteit doet pijn :p
Jaja veeg het maar weer onder het tapijt onder het mom van humor, doe je ook nooit namelijk.quote:Op maandag 27 september 2010 22:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]Wat is hier gebeurd? Ik vind je ineens grappig omdat bovenstaande post humor bevat in plaats van flauwekul! Verschuiving van de realiteit!!
slaap zacht!quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Ik hoop dat ik in slaap kom na al die koffie. Weltrusten!
trustenquote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafelquote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
Slaap lekker.quote:Op maandag 27 september 2010 22:53 schreef Natalie78 het volgende:
Koffie en cake bedoel je?quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
wat liefquote:
Tijd om wat sterkers tevoorschijn te halen dan koffie dus!quote:Op maandag 27 september 2010 22:54 schreef Neelix het volgende:
Qua TT, ik zat te denken, nummer 50, beetje een feestje
.quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, één bak cashewnoten is nu op.
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?quote:Op maandag 27 september 2010 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
.
wel goed kauwen he! anders kun je morgen aarsmitrailleurtje spelen! (ofisda alleen bij pindas?)
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?quote:Op maandag 27 september 2010 23:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
doe je goed..... Ga je nou nog een tweede vreten?
Ik word er altijd misselijk van als ik een bak van die dingen opeetquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ligt eraan, word je eigenlijk dik van cashewnoten?
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mijquote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Noten bevatten veul kcal.quote:Op maandag 27 september 2010 23:04 schreef von_Preussen het volgende:
ja, wacht even...eerst waren het alleen cashewnoten, maar chocopinda's lust ik ook! handjevol ruilen tegen een stroopwafel?quote:Op maandag 27 september 2010 23:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De 2e bak zijn chocopinda's, dus als ik het goed begrijp is dit een waarschuwing?
Laat eens 2 dames om jou battle-en!quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef Neelix het volgende:
Zow, kansloos verloren op een battledate net...
Was vanaf het begin al vrij duidelijk...
Waar komen jullie vandaan? Hij: Den Haag, Zij: Den Haag, ik: Utrecht
Hoe oud zijn jullie? Hij 25: Zij: 24 ik: 32
Mja, dan is het wel duidelijk he?
Het is toch ook al een beetje kansloos dat ik hier vanaf deel 2 al rondloop (met een tussenpauze met succesvolle dates, dat wel)quote:Op maandag 27 september 2010 22:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met koffie en stroopwafels....eerder een begrafenis met koffietafel
Komt ie, vangen hè.quote:Op maandag 27 september 2010 23:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel, geef die chocopinda's maar aan mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |