quote:Op zondag 26 september 2010 17:35 schreef Ireth het volgende:
Susanne gaat naar de grootste slaapkamer... dus druk aan het schilderen, ze mocht zelf de kleuren uitkiezen...![]()
Paars
Dat wat daar geel is, moet nog roze worden, zo geel was dus eerst de hele kamer
Roze
Roze/paars
quote:Op maandag 27 september 2010 20:03 schreef Pvoesss het volgende:
Hah hier komt er een baby bij.. dus de grote meid krijgt een nieuwe kamer!
Natuurlijk helemaal zo dat dochterlief het kan waarderen dus tadaa roze![]()
Zo was de kamer!
en nu naar hoe het nu is.. Nog lang niet klaar maar wel al verbetering![]()
Ja de foto is kleur echt![]()
Laminaat en geen vloerbedekking.
Dat komt bij jou ook nog wel.quote:Op maandag 27 september 2010 20:58 schreef huuphuup het volgende:
Wauw pvoesssdat is idd goed roze
en Ireth ook al zo'n knalkleur
oh ongetwijfeldquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat komt bij jou ook nog wel.
Ooh, ik dacht al... M'n moeder heet Hedwig...quote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ongetwijfeld![]()
als ze groter zijn mogen de meisjes heus ook zelf kiezen in hun kamertjes. Ik had vroeger knalrode muren en sisal op de vloer en een hysterische hemel met paars en turkoois enzo.
Helemaal geweldig vond ik hetmet dank aan mn mams die aan de slag ging toen ik besloten had dat ik ook een Hedwig-kamer moest
gtst ja... toen nog georgina verbaan
![]()
Ik wilde nooit zo'n roze kamer, ik heb wel spice girls behang gehad.quote:Op maandag 27 september 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ongetwijfeld![]()
als ze groter zijn mogen de meisjes heus ook zelf kiezen in hun kamertjes. Ik had vroeger knalrode muren en sisal op de vloer en een hysterische hemel met paars en turkoois enzo.
Helemaal geweldig vond ik hetmet dank aan mn mams die aan de slag ging toen ik besloten had dat ik ook een Hedwig-kamer moest
gtst ja... toen nog georgina verbaan
![]()
dat kan okquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:59 schreef Nijna het volgende:
ik denk dat dat best kan hoor bij elkaar, licht en donkerroze...
Wij hebben een onbehandeld houten tafeltje met 2 stoeltjes gehaald en ze zelf wit met roze geverfd.
Ik weet welke je bedoelt.. een setje 19,95?quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef Nijna het volgende:
Ikea natuurlijk. Zie het setje niet meer staan op de site...
Het is niet dat lätt setje, deze stoeltjes zien er net wat leuker uit.
Die had ik ook bij elkaar gekozen. Voor de toen jongste twee, functioneert prima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt.. een setje 19,95?
Want die is uit de collectie.
Ik wilde 'm ook maar was net te laat.
En ik vind 't zonde meer als 20 euro voor een tafeltje & stoeltje uit te geven (komt toch anders de krassen etc)
Dus ik heb nu mammut krukjes & een lack tafeltje, 'r zaten na een dag al pen strepen op.
En stickers, maar who cares voor die 5 euro.
Wauw!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Orea het volgende:
Ik vroeg me af of ik het naambordje wat Oeke voor ons gemaakt heeft, al eens heb laten zien?
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:53 schreef Orea het volgende:
Ik vroeg me af of ik het naambordje wat Oeke voor ons gemaakt heeft, al eens heb laten zien?
[ afbeelding ]![]()
Oh, wat stom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:31 schreef Orea het volgende:
Pppst hij ligt op de foto hier op tafelde deur van haar kamer is een witte
ik zal morgen bij daglicht nog eens een foto maken van haar kamer nu, in gebruik
misschien raar maar ik ben altijd al benieuwd of er meer mensen zijn die de babykamer dagelijks luchten of dat wij de enigen zijn die zoiets doen. Met luchten bedoel ik dat alle lakens en beddengoed wordt uitgehangen op het balkon (bij mooi weer) en de ramen wagenwijd open en de deuren ook zodat het allemaal kan ventileren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef Hobbesje het volgende:
Mooie kamer Ireth!
Duidelijk een meisjeskamer.
Wij hebben de babykamer ook (eindelijk) af:
Mis alleen nog een foto de andere kant op (met kast).
ik sla alle bedden open en heb praktisch de hele dag de ramen/balkondeur open als het weer het toelaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:13 schreef rubje het volgende:
[..]
misschien raar maar ik ben altijd al benieuwd of er meer mensen zijn die de babykamer dagelijks luchten of dat wij de enigen zijn die zoiets doen. Met luchten bedoel ik dat alle lakens en beddengoed wordt uitgehangen op het balkon (bij mooi weer) en de ramen wagenwijd open en de deuren ook zodat het allemaal kan ventileren.
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx!
Mooie kamer Orea, klein maar optimaal gebruikt!
Ben ik nou raar dat ik geen plank wil boven de commode *discussie heeft met man*?
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar zo'n rand/plank van de Ikea waar je foto's op kan zetten maar nog liever helemaal niets (oke, misschien een wandlampje)
[ afbeelding ]
Je kan ook haakjes doen en daar dingen aanhangen zoals kleding of wat knuffeltjes. Dan kan je kindje als hij/zij op de commode ligt daarmee spelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Hobbesje het volgende:
Ben ik nou raar dat ik geen plank wil boven de commode *discussie heeft met man*?
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar zo'n rand/plank van de Ikea waar je foto's op kan zetten maar nog liever helemaal niets (oke, misschien een wandlampje)
[ afbeelding ]
Omdat 't moeite is voor niets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Je kan ook haakjes doen en daar dingen aanhangen zoals kleding of wat knuffeltjes. Dan kan je kindje als hij/zij op de commode ligt daarmee spelen.
Dat plankje van Ikea zie ik hier echt vaak langskomen. Maar waarom niet zelf maken? Dat is eenvoudig (ik kon het zelfs) en dan heb je veel meer vrijheid. Paar stukjes hout, wat verf, gaatjes dichten met mdf vuller zodat je schroeven niet ziet en klaar.
dat idee had ik al , wij zijn zelf echt van de kleur. Maar ik zou zeggen dat het wel kan, al moet je wel even zien of je er ook leuke dingen bij kan kopen zoals knuffels of een lamp enzo. Dat is misschien lastig met dit vogelthema in deze kleuren en het feit dat het voor een jongen is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Hmm die is mij iets te kleurig
Ik wil zwart/wit/grijs en hoogstens wat zilver.
Ik dacht aan zoiets voor een lampquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
dat idee had ik al , wij zijn zelf echt van de kleur. Maar ik zou zeggen dat het wel kan, al moet je wel even zien of je er ook leuke dingen bij kan kopen zoals knuffels of een lamp enzo. Dat is misschien lastig met dit vogelthema in deze kleuren en het feit dat het voor een jongen is?
Als man zijnde ben ik het wel met jouw man eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Hobbesje het volgende:
Ligt dus niet alleen aan mij gelukkig.
Heel leuk, maar ook wel heel prijzig zeg! 155 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef kahlanamnell het volgende:
ik vind die wat girly, maar vogels kunnen prima, deze vind ik zelf leuk voor jongens en meisjes (eigenlijk ook voor mijzelf, waarom ga ik nu weer op die site kijken, nu wil ik hem hebben:
[ afbeelding ]
oei, dat had ik nog niet gezien...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ook wel heel prijzig zeg! 155 euro
quote:Dat, bij Ikea 7.95 ofzo, compleet zonsverduisterend, in wit en zwart, hebben wij hier ook op de babykamers, ideaal!Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou er een rolgordijntje voor doen.
quote:dit is de babykamer schatOp donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat, bij Ikea 7.95 ofzo, compleet zonsverduisterend, in wit en zwart, hebben wij hier ook op de babykamers, ideaal!
Kun je er altijd later nog een zefde soort stofje bij zoeken maar dan hangt er in elk geval alvast íets.
Schattig stofje voor Jan. Effen groen erbij zou trouwens misschien ook nog wel kunnen voor het andere raam denk ik, als je hetzelfde stofje niet kunt vinden.
Nee hoor, in het andere kinderkamertopic. Maar het is verder gewoon ontopic hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
he, gaan we nu weer in dit topic verder?
huh?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
he, gaan we nu weer in dit topic verder?
Tienerkamers?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen idee. volgens mij was de ene om over kamertjes te beppen en foto's van internet te plaatsen en deze voor de eigen kamertjes, maar die staan nu ook in dat andere.
maar ik heb er eigenlijk weinig te zoeken.
ik wil wel inspiratie/foto's zien van kamers voor/van grotere kinderen, maar het lijkt wel of een groterekinderenkamer buiten de doelgroep valt
maar komt dat niet omdat maar weinig mensen over hun kamertjes voor grotere kinderen posten?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen idee. volgens mij was de ene om over kamertjes te beppen en foto's van internet te plaatsen en deze voor de eigen kamertjes, maar die staan nu ook in dat andere.
maar ik heb er eigenlijk weinig te zoeken.
ik wil wel inspiratie/foto's zien van kamers voor/van grotere kinderen, maar het lijkt wel of een groterekinderenkamer buiten de doelgroep valt
Mja maakt niet zo gek veel uit toch? Ik bedoel meer dat je er dan misschien ff om moet vragen, er zitten hier nu eenmaal meer vrouwen die hun eerste kind krijgen en daar een kamertje voor maken dan moeders die een andere kamer voor hun grotere grut maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dat hoort dan toch weer hier?
en nee, geen tienerkamer. dat klinkt naar zwarte sjaals aan de muur, posters en keiharde muziek.
daar hoop ik nog even verschoond van te blijven.
Vind je?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dat hoort dan toch weer hier?
en nee, geen tienerkamer. dat klinkt naar zwarte sjaals aan de muur, posters en keiharde muziek.
daar hoop ik nog even verschoond van te blijven.
In Leusden is geen intratuin, Leusden heeft Eurofleur, een zelfstandig tuincentrum, dat idd de meeste tuincentra zowel qua keuze als kwaliteit ver achter zich laat, en een geweldige kerstafdeling heeftquote:Op woensdag 20 oktober 2010 09:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
oei, dat had ik nog niet gezien...
bij de intratuin in leusden zijn ze goedkoper en bijna gelijk? Ik ga daar toch weer heen voor de kerstshow (een van de grootste van Nederland) en haal daar anders wel leuke muurstickers.
Thnx, het is een snoozebaby waskussenhoes, de "Camel Bubbles" variant.quote:Op zondag 28 november 2010 15:01 schreef SacreCoeur het volgende:
Oranje en bruin maakt denk ik een 70's look.. kan heel mooi zijn hoor.
Mooi kamertje hoor, heel 'natuurlijk'.
Vakjes zijn erg leuk boven de commode & wat een leuke hoes om de waskussen.
Lijkt een beetje op snoozebaby.
Ik wilde het net zeggen, dat vult zich vanzelf wel toch?quote:Op zondag 28 november 2010 15:50 schreef Leandra het volgende:
Ja, qua bergruimte wil het wel, die commode heeft 3 lades, en is vrij flink qua formaat...
De hang/legkast is ook vrij groot, maar ondanks de huidige verdwaalde lege plank zal die luxe binnenkort wel voorbij zijn
k heb maar 1 kistje staan hier ongebruiktquote:Op zondag 28 november 2010 16:29 schreef SacreCoeur het volgende:
Dan kun je zo'n kistje ook boven de commode doen toch?
Misschien kun je dan wel meerdere kistjes nemen, 4 kleintjes ofzo.
En dan een stukje uithalen voor het stopcontactje.
Of zeg ik nu iets heel raars?
net als Amélie, gelijk in het ledikantje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Stiemie het volgende:
Huup komt de baby nou meteen in een ledikantje of eerst nog bij jullie op de kamer in een wiegje? Ik vond dat weer zo'n stap dat ledikantje. Leken ze ineens nog iniemienie-eriger
Oh maar dat is toch ook prima? Ik vind het alleen altijd zo lief zo'n kleine uk in zo'n klein bed dat dan ineens toch wel weer heel groot lijktquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
net als Amélie, gelijk in het ledikantje.
t is ook een stap gelijk, maar voor ons wel t handigst.
totaaaal offtopic maar dit is de enige keer dat ik ons bed ineens echt enorm groot vondquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch ook prima? Ik vind het alleen altijd zo lief zo'n kleine uk in zo'n klein bed dat dan ineens toch wel weer heel groot lijkt
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hadden we het (ongeveer) neergezet toen we hier net woonden. Inmiddels staat het helemaal andersom, aangezien ik Jan z'n ledikant klem moest zetten tussen kast en muur omdat hij anders z'n bed van de muur schoof om er uit te komenBinnenkort komt er een peuterbedje, en dan wordt z'n kamer (wéér) omgegooid, tegen die tijd maak ik wel nieuwe foto's
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef CarOnline het volgende:
Waarom hang je niet iets midden op de muur, maar bijna aan het plafond?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Aventura het volgende:
Grr. Sta op het punt om een rol te bestellen, meet ik de muur nog eens na, past het gewoon net niet!
B=236 cm en H=222 cm. Een rol is 53 x 1000 cm
Een rol is 63 euro. Zal ik 2 rollen bestellen? Ik vind dat eigenlijk te gortig...Twijfel twijfel...:P
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
@CarOnline:
Ik vind lichtblauw er wel bij passen. Dat kiezen wij ook voor de raambekleding en accesoires bij bovenstaand behang. Ik vind het ook wel bij de boompjes passen!
Dat laatste heb ik ook wel hoor. Wij hadden wel een bepaalde kast en commode, maar ik vertikte het om daar het stervensdure bedje bij te kopen. Het witte ledikantje van Ikea was ook prima.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:34 schreef Aventura het volgende:
Hehe ja! Is ook zo. We hebben het geld er ook wel voor (over).
Al wil ik het niet overdrijven. Sommige dingen vind ik het niet waard. Een commode van ¤ 700; doe normaal!Maar dat is voor iedereen anders.
Die groene vind ik mooi...Je kunt er ook een wollen deken bij nemen zag ik alquote:Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef wickie het volgende:
Het zijn pinguins![]()
Twijfel nog steeds hoor of het zilver of groen gaat worden, maar ik heb nog een paar maanden om te twijfelen.
Aventura, ik zou ook doen wat Twinkly zegt, gewoon een deel van de muur. Dat staat helemaal niet raar hoor, kan je echt een speciaal hoekje mee creeeren bijvoorbeeld zonder dat je je blauw betaald.
Dat hebben wij ook op onze slaapkamer, door hetzelfde probleem. Misstaat echt niet!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:28 schreef Aventura het volgende:
[..]
Die groene vind ik mooi...Je kunt er ook een wollen deken bij nemen zag ik al
En weetje wat, jullie hebben gelijk. Ik bestel 1 rol en dan meet ik aan weerszijden 2 banen af. Dat kan prima; het is een vlakke rechthoekige muur zonder deur of raam; de commode zou er dan bv. precies in het midden kunnen komen te staan. Dat wordt vast hartstikke mooi!
Oja pinguins zijn ook vogelsquote:Op zondag 23 januari 2011 21:29 schreef Twinkly het volgende:
Pinguins zijn ook vogels
Het ligt ook aan hoeveel licht er in Mette's nieuwe kamer valt. Groen lijkt me gezelliger en warmer. Zilver stijlvoller en er passen meer andere kleuren bij, maar het maakt de kamer wel kouder.
quote:Op maandag 24 januari 2011 10:40 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat een vrolijke meisjeskamer!
De mandjes steken trouwens goed af bij het behang, je zou best nog meer grijs erin kunnen brengen als je zou willen.
Ik zou gewoon de gordijnen zelfde kleur als de mandjes doen.
Die linksonder is echt heul erg gaaf! Ik ben helemaal gek op paddestoeltjesquote:Op maandag 24 januari 2011 10:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Die twee grote afbeeldingen zijn trouwens oude prents van Elsa Beskow
Dit is ook zoow mooi! Het is dat mijn lief een veel kleurrijker tiep is dan ik, ik wilde eerst ook zo'n grijs- en wit-tinten kamertjequote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef SacreCoeur het volgende:
kwijl kwijl kwijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vind ik het wel jammer dat we hier niet kunnen verven, nou ja het kan wel.. maar dan moet al het behang eraf en alles moet glad gemaakt worden echt alles.
Mooi! Wij gaan ook zo min mogelijk verven trouwens. In ons vorige huis hadden we zoveel knalkleuren in alle kamers verdeeld, dat ik nu geen kleur meer kan zienquote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef SacreCoeur het volgende:
kwijl kwijl kwijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Soms vind ik het wel jammer dat we hier niet kunnen verven, nou ja het kan wel.. maar dan moet al het behang eraf en alles moet glad gemaakt worden echt alles.
quote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef twentemeisje het volgende:
Kuukske
Tan, je maakt me zomaar aan het twijfelen, die kaartjes van Elsa Beskow (ze hebben ze ook in ansichtkaartjes) zijn ook wel errug leuk om in die lijstjes te stoppen...
Dat bedje van de eerste foto is trouwens van Sebra (Kili). Superduur, maar oh zo leuk!quote:Op maandag 24 januari 2011 11:08 schreef SacreCoeur het volgende:
kwijl kwijl kwijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt voor de link, ben echt serieus geinteresseerd!quote:Op maandag 24 januari 2011 12:12 schreef twentemeisje het volgende:
Ook een leuk idee Tan.
Tankgirl, de commode en het bedje komen van www.tomenlilly.nl . Is een heel leuk bedrijfje, kleinschalig en betaalbaar (ik weet nu al welk bed ons meisje hierna gaat krijgen). De eigenaar kwam het hier zaterdag zelf brengen en heeft het ook nog in elkaar gezet omdat mijn lief er niet was die ochtend. Lief!
BE.
Die kaartjes zijn ook onwijs leuk inderdaad. We waren deze zomer op vakantie in Frankrijk in Valloire (aan de voet van de Galibier in de Franse Alpen). Daar liep ik een winkeltje in waar ze er een rek vol van hadden. We vonden het gelijk een leuk idee voor de babykamer terwijl we toen nog niet wisten of we een meisje of een jongen zouden krijgen
. Ik geloof dat ik er 23 mee heb genomen, alle soorten die er waren. Hier vind je de hele serie http://www.piupiu.fr/portfolio/index.php#album=4.
Gaan jullie voor dat nieuwbouwproject dan Miss?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:01 schreef miss_sly het volgende:
Leuk de schilderijtjes trix. Mooi gemaakt, oeke
TM een echte meisjeskamer, geweldig
Wij hadden Senna's kamer heel basic, heel rustig. We wilden het niet te druk maken en eerst maar eens kijken wat voor meisje er in de buik zat. Als ik al deze foto's zie, wil ik zoo graag aan de gang voor een nieuw kamertje voor Senna! Ik hoop dat we snel verkopen en kopen en dan....oe, dan ga ik losHier komen zulke leuke ideeen langs!
Dat is dan ook de bedoeling jaquote:
Niet het nieuwbouwproject, wel een ander huis als dit verkocht is. Die volgorde vonden we toch net even fijnequote:Op maandag 24 januari 2011 15:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Gaan jullie voor dat nieuwbouwproject dan Miss?
Spannend! Heb je al een bord in de tuin enzo?
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:55 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, ben echt serieus geinteresseerd!
Zeker die commode, het probleem is dat het kamertje niet breed is, en de commodes zijn meerendeel te diep of verschrikkelijk lelijk/kaal.
Is deze commode echt maar 58cm diep??
Dat is een van mijn favorieten, samen met deze:quote:Op maandag 24 januari 2011 12:33 schreef Incantrix het volgende:
TM, wat gaaf! En ja, meer antraciet kan prima hoor!Echt, zo superleuk en lief alles bij elkaar.. En qua witheid vind ik het bedje zo wel meevallen, juist mooi met die kleine rode accenten
Die prentjes zijn trouwens echt heel leuk, die ene met dat jongetje met een onderbroek op z'n hoofd ook echt
![]()
Oeh dat wist ik niet bedankt voor de info, en voor het opmeten een dikkequote:, maar ik ga 'm zo gewoon nog even precies voor je opmeten! Wist je trouwens dat je alle meubeltjes ook in een kleur naar wenst kunt bestellen? Daar betaal je dan een toeslag voor, weet niet hoeveel dat is, maar kun je zo navragen natuurlijk.
Velours is mooi!!!! Ik heb zelf ook velours gordijnen en het geeft een warme uitstraling en werkt goed verduisterend (vinden de meeste kinderen prettig)quote:Op maandag 24 januari 2011 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
Bedankt voor jullie leuke reacties meiden!Ik word er met de minuut enthousiaster van
. Volgens mij ga ik gewoon voor de antraciet-grijze overgordijnen, stond er net met mijn schoonmams ook nog even naar te kijken en het maakt het nog ietsje stoerder zo'n donkere kleur erbij. En het kan ook gewoon goed, getuige ook de grijze manden. Eens even zien of het dan velours moet worden (vind ik zo'n mooie stof altijd) of een wat grovere, stoerdere stof.
Bij deze, de maten op de website kloppen dus niet (ik zal ze daar een mailtje over sturen, das natuurlijk niet handig als iets net wel of niet past zegt maar). Dit heb ik net gemeten:quote:Op maandag 24 januari 2011 15:30 schreef The_Tankgirl het volgende:
[..]
Oeh dat wist ik niet bedankt voor de info, en voor het opmeten een dikkealvast, je bent een engel!
Heb jij het velours nog extra laten verduisteren? Ik heb het idee dat dat met dergelijk donker velours niet nodig zal zijn, helemaal omdat er al plisses bijhangen. Maar is dat ook zo?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:39 schreef Tan het volgende:
[..]
Velours is mooi!!!! Ik heb zelf ook velours gordijnen en het geeft een warme uitstraling en werkt goed verduisterend (vinden de meeste kinderen prettig)
Mocht je nou toevallig weer eens naar Frankrijk gaan hou ik me aanbevolen voor zo'n set kaarten, uiteraard tegen betaling... ik vind ze zó leuk, maar volgens mij zijn ze in NL niet te krijgen
Ah dankje! Maar ik heb geen paypal.. ach mijn hebberig oog wil gewoon weer teveelquote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories
Dank!quote:Op maandag 24 januari 2011 19:31 schreef twentemeisje het volgende:
Tan, ik google nog wel ff verder of ik ze elders nog kan vinden. En anders neem ik ook nog even contact op met de verkoopster op eBay (volgens mij heeft mijn vriend nog ergens een paypal-account). Kunnen we altijd even kijken of we er wat willen bestellen. I'll keep you posted!
wow, superbedankt! Nu mijn lief even overtuigenquote:Op maandag 24 januari 2011 17:37 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Bij deze, de maten op de website kloppen dus niet (ik zal ze daar een mailtje over sturen, das natuurlijk niet handig als iets net wel of niet past zegt maar). Dit heb ik net gemeten:
[ afbeelding ]
Hij is dus nog ietsje minder diep zelfs. Maar het aankleedkussen past er ruim op zoals je ziet. En door de plank erboven heb je de opbergruimte die je eventueel op de commodeplank zelf zou missen. En mocht je het bovenste deel ooit zat zijn of de commode anders willen gebruiken, dan kan dat bovenste deel er zo af.
[..]
Oh! Die is ook echt héél liefquote:Op maandag 24 januari 2011 15:18 schreef twentemeisje het volgende:
Bedankt voor jullie leuke reacties meiden!Ik word er met de minuut enthousiaster van
. Volgens mij ga ik gewoon voor de antraciet-grijze overgordijnen, stond er net met mijn schoonmams ook nog even naar te kijken en het maakt het nog ietsje stoerder zo'n donkere kleur erbij. En het kan ook gewoon goed, getuige ook de grijze manden. Eens even zien of het dan velours moet worden (vind ik zo'n mooie stof altijd) of een wat grovere, stoerdere stof.
[..], maar ik ga 'm zo gewoon nog even precies voor je opmeten! Wist je trouwens dat je alle meubeltjes ook in een kleur naar wenst kunt bestellen? Daar betaal je dan een toeslag voor, weet niet hoeveel dat is, maar kun je zo navragen natuurlijk.
[..]
Dat is een van mijn favorieten, samen met deze:
[ afbeelding ]
Ik helemaal blij, de boel al besteld... doen ze niet aan international shipping.quote:Op maandag 24 januari 2011 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
Leuk! Mevrouw Piu denkt vast niet dat ze populair is op een Nl's forumquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:12 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik helemaal blij, de boel al besteld... doen ze niet aan international shipping.
Ik heb nu maar een mailtje gestuurd aan een collega van me in Frankrijk, of ik ze daarheen mag laten versturen en dat zij ze dan doorstuurt.![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Twentemeisje, super gaaf jullie kamertje! Ik vindt je hele huis super. Kun je die hier in Brabant ook niet voor ons maken? En die piupiu super vet!
Die hanger kreeg ik van een vriendin, zij heeft een eigen winkeltje met kinderkleding en accessoires, ik ga het even voor je uitzoeken (herinner me er gerust aan als ik er niet meer op terugkomquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:48 schreef seilram het volgende:
TM, wat een heel lief kamertje. Die hanger met hartjes, waar hebbie die vandaan als ik mag vragen?
Bedankt voor de tip sabine! Ons kamertje ligt niet op het zuiden en de directe zon wordt tegengehouden door de plissegordijnen die er al hangen. We hebben dus zonder voering besteld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef -sabine- het volgende:
WAUW voor de kamertjes weer. Super.
Denk je wel om het verbleken van de velours TM?
Donkere kleuren worden eerder vaal door de zon.
Als je raam op het zuiden is, zou ik voor voering/verduistering gaan.
Ik heb het hier één keer niet gedaan en die gordijnen zijn na twee jaar al bleker en ik ga ze zeker voeren deze zomer.
Die fotos, kaarten en postersssssen ik houd eigk niet eens van dat zoete.
Ze zijn verstuurd!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Leuk! Mevrouw Piu denkt vast niet dat ze populair is op een Nl's forum.
Nice!! En nette servicequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Juud, wat een mooi kamertje ook! Heel sfeervol!
[..]
Ze zijn verstuurd!En gewoon naar Nl, zonder shippingkosten!
minstens, ik kreeg hem met moeite mee op de fietsquote:
Nou, he? Het is echt te lief!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:10 schreef wickie het volgende:
Oooooo wat mooi![]()
![]()
![]()
![]()
Twinkly, wat mooi, wat geweldig, wat lief![]()
![]()
Mijn manlief doet het inlijstwerk, dat is zijn project. Er zit nu een kaart in en wat van de Efteling en 2 afbeeldingen van Wind in the Willows.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Juud, ik vind je plankjes zo gaaf! Ziet er heel gezellig en knus uit. Wat heb je nu ingelijst?
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, niet schrikken, maar ik heb een merge verzoekje aangevraagd voor dit topic met het al langer bestaande kinderkamertopic. De 2 lijken in elkaar over te vloeien en dan lijkt het logischer om door te gaan in het andere topic.
Niet schrikken dus. Er verandert verder niks. Foto's, inspiratieplaatjes, foto's van kamertjes, het mag allemaal!
Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
Volgens mij valt dat allemaal best mee. Er werd in het kinderkamertopic bij vlagen ook flink veel gepost en gekletst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eens
Vond 2 aparte ook fijn.
Dat dus idd eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Dat laatste had ik dus inderdaad ook niet door, dat je eigen kamertje eigenlijk in een ander topique moest (in het andere topic kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Alsof t andere topic nog gebruikt werdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd eigenlijk.
Argh... gaan we eens een keer met de flow mee is het weer niet goed.
Ik heb ook niemand gehoord toen ik van de week de TT al aan paste...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat het uiltje niet geschikt wordt bevonden voor het kinderkamerinspiratietopic. Het gaat al enkele reeksen over de uiltjes van Ferm Living, bijvoorbeeld de kussens en het behang. Bovendien wordt er veel gepost over niet alleen meubels maar ook behang, kapstokjes, dingetjes voor aan de muur... Waarom zou een muziekdoosje daar niet bij passen?
Ik zou gewoon blij zijn met de levendigheid van het topic.
Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd eigenlijk.
Argh... gaan we eens een keer met de flow mee is het weer niet goed.
Ik heb ook niemand gehoord toen ik van de week de TT al aan paste...
Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Alsof t andere topic nog gebruikt werd
alle foto';s staan hier in..snap t "gezeur" niet zo geloof ik..
En ik heb inspiratie opgedaan voor mijn woonkamer zelfs.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dit dus. En waar trek je anders de grens? Mag het alleen over meubeltjes gaan?
[..]
Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltje.
nou ja t grootste gedeelte wordt toch hier geplaatstquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.
]
Nou, dat hoeft ook niet natuurlijk, ik heb ook nooit begrepen waarom er 2 topics waren, op den duur zal iedereen wel wennen en dit de beste situatie vinden. Ik ben alleen niet zo van de veranderingen, maar dat komt ook omdat op het werk eens in de 3 jaar alles veranderd wordt en daar vanmiddag weer eens met de collega's urenlang over vergaderd. Morgen zie ik het vast wat positiever inquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Unmergen gaat niet, dus op zijn best openen we een nieuw inspiratie topic met oude TT en gaan we beter in de gaten houdendat men niet foto's van hun eigen kamertje daar ook gaan posten.
Ja, maar dan maken we er voor de op van:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Eh, zo bedoel je?
Autokamer voor kleuter
Oh, maar alleen die omtrek van de uil is met de naaimachine gedaan hoor! En dat had eigenlijk ook wel heel goed met de hand gekund.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Tan het volgende:
Oooh die uil, die is leuk!!! Mooi gemaakt Twinkly... Als ik dat zo zie wil ik ook een naaimachine, niet om kleertjes te maken maar voor dat soort dingen en leuke kussentjes enzo. Ik zie zo vaak leuke stofjes, maar kan er niks mee omdat ik geen naaimachine heb
Mijnesen gaan er tzt ook in maar ik wacht nog even tot kind2 geboren is dan kan het er met naam en username in, handiger zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zo te zien is mijn kamer de enige die in de openingspost van het nieuwe topic gaat
Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef huuphuup het volgende:
dankjeik heb het wel 10 keer opgemaakt en weer over gedaan en nog een beetje recht getrokken en beetje dit, beetje dat
heerlijk dat tutten!
![]()
ze wilde dr inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze wilde dr inhelemaal glimmen toen ze eenmaal zat. En toen wilde ze er weer uit, was het wel weer mooi geweest
maar idd, ze moest en zou even gluren, zo schattig.
Ik wil dit ook! Waar heb je die plankjes vandaan en die kaartjes?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
TM, dank je voor de inspiratie, of eigenlijk, voor het idee!
Toen ik het las wist ik meteen dat dat was wat ik al jaren 'zocht'.
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171326.jpg
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171342.jpg
Woehoe! Thnx!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.
Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
TM, dank je voor de inspiratie, of eigenlijk, voor het idee!
Toen ik het las wist ik meteen dat dat was wat ik al jaren 'zocht'.
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171326.jpg
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171342.jpg
ik heb m'n schoonvader afgelopen week het reservematras mee laten brengen wat we bij hem in het campingbedje hadden liggen. Kwam me nu wel goed uit dat ik een 2e matras hadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]graag gedaan
. Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!
Die plankjes heb ik ook(van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond
.
Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien.
DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van.
Had ik al gezegd (maar misschien had je het zelf wel gewoon gezien) dat de kaartjes een Franse knipoog naar de reclame voor grote merken is? Zoals Milka in het geval van het kaartje 'Milchat'.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ze zijn ook echt zo tof TM.
Onze muur varieert nogal van hardheid en stenen, dus ik wist niet of netjes boren zou gaan lukken, de plankjes waren veiliger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |