oei, dat had ik nog niet gezien...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 21:08 schreef mrien het volgende:
[..]
Heel leuk, maar ook wel heel prijzig zeg! 155 euro
quote:Dat, bij Ikea 7.95 ofzo, compleet zonsverduisterend, in wit en zwart, hebben wij hier ook op de babykamers, ideaal!Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou er een rolgordijntje voor doen.
quote:dit is de babykamer schatOp donderdag 21 oktober 2010 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dat, bij Ikea 7.95 ofzo, compleet zonsverduisterend, in wit en zwart, hebben wij hier ook op de babykamers, ideaal!
Kun je er altijd later nog een zefde soort stofje bij zoeken maar dan hangt er in elk geval alvast íets.
Schattig stofje voor Jan. Effen groen erbij zou trouwens misschien ook nog wel kunnen voor het andere raam denk ik, als je hetzelfde stofje niet kunt vinden.
Nee hoor, in het andere kinderkamertopic. Maar het is verder gewoon ontopic hoor.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
he, gaan we nu weer in dit topic verder?
huh?quote:Op woensdag 24 november 2010 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
he, gaan we nu weer in dit topic verder?
Tienerkamers?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen idee. volgens mij was de ene om over kamertjes te beppen en foto's van internet te plaatsen en deze voor de eigen kamertjes, maar die staan nu ook in dat andere.
maar ik heb er eigenlijk weinig te zoeken.
ik wil wel inspiratie/foto's zien van kamers voor/van grotere kinderen, maar het lijkt wel of een groterekinderenkamer buiten de doelgroep valt
maar komt dat niet omdat maar weinig mensen over hun kamertjes voor grotere kinderen posten?quote:Op donderdag 25 november 2010 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb geen idee. volgens mij was de ene om over kamertjes te beppen en foto's van internet te plaatsen en deze voor de eigen kamertjes, maar die staan nu ook in dat andere.
maar ik heb er eigenlijk weinig te zoeken.
ik wil wel inspiratie/foto's zien van kamers voor/van grotere kinderen, maar het lijkt wel of een groterekinderenkamer buiten de doelgroep valt
Mja maakt niet zo gek veel uit toch? Ik bedoel meer dat je er dan misschien ff om moet vragen, er zitten hier nu eenmaal meer vrouwen die hun eerste kind krijgen en daar een kamertje voor maken dan moeders die een andere kamer voor hun grotere grut maken.quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dat hoort dan toch weer hier?
en nee, geen tienerkamer. dat klinkt naar zwarte sjaals aan de muur, posters en keiharde muziek.
daar hoop ik nog even verschoond van te blijven.
Vind je?quote:Op donderdag 25 november 2010 12:15 schreef lady-wrb het volgende:
ja maar dat hoort dan toch weer hier?
en nee, geen tienerkamer. dat klinkt naar zwarte sjaals aan de muur, posters en keiharde muziek.
daar hoop ik nog even verschoond van te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |