Oh, wat stom.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 19:31 schreef Orea het volgende:
Pppst hij ligt op de foto hier op tafelde deur van haar kamer is een witte
ik zal morgen bij daglicht nog eens een foto maken van haar kamer nu, in gebruik
misschien raar maar ik ben altijd al benieuwd of er meer mensen zijn die de babykamer dagelijks luchten of dat wij de enigen zijn die zoiets doen. Met luchten bedoel ik dat alle lakens en beddengoed wordt uitgehangen op het balkon (bij mooi weer) en de ramen wagenwijd open en de deuren ook zodat het allemaal kan ventileren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:32 schreef Hobbesje het volgende:
Mooie kamer Ireth!
Duidelijk een meisjeskamer.
Wij hebben de babykamer ook (eindelijk) af:
Mis alleen nog een foto de andere kant op (met kast).
ik sla alle bedden open en heb praktisch de hele dag de ramen/balkondeur open als het weer het toelaat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 10:13 schreef rubje het volgende:
[..]
misschien raar maar ik ben altijd al benieuwd of er meer mensen zijn die de babykamer dagelijks luchten of dat wij de enigen zijn die zoiets doen. Met luchten bedoel ik dat alle lakens en beddengoed wordt uitgehangen op het balkon (bij mooi weer) en de ramen wagenwijd open en de deuren ook zodat het allemaal kan ventileren.
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Hobbesje het volgende:
Tnx!
Mooie kamer Orea, klein maar optimaal gebruikt!
Ben ik nou raar dat ik geen plank wil boven de commode *discussie heeft met man*?
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar zo'n rand/plank van de Ikea waar je foto's op kan zetten maar nog liever helemaal niets (oke, misschien een wandlampje)
[ afbeelding ]
Je kan ook haakjes doen en daar dingen aanhangen zoals kleding of wat knuffeltjes. Dan kan je kindje als hij/zij op de commode ligt daarmee spelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:38 schreef Hobbesje het volgende:
Ben ik nou raar dat ik geen plank wil boven de commode *discussie heeft met man*?
Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar zo'n rand/plank van de Ikea waar je foto's op kan zetten maar nog liever helemaal niets (oke, misschien een wandlampje)
[ afbeelding ]
Omdat 't moeite is voor niets.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:35 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Je kan ook haakjes doen en daar dingen aanhangen zoals kleding of wat knuffeltjes. Dan kan je kindje als hij/zij op de commode ligt daarmee spelen.
Dat plankje van Ikea zie ik hier echt vaak langskomen. Maar waarom niet zelf maken? Dat is eenvoudig (ik kon het zelfs) en dan heb je veel meer vrijheid. Paar stukjes hout, wat verf, gaatjes dichten met mdf vuller zodat je schroeven niet ziet en klaar.
dat idee had ik al , wij zijn zelf echt van de kleur. Maar ik zou zeggen dat het wel kan, al moet je wel even zien of je er ook leuke dingen bij kan kopen zoals knuffels of een lamp enzo. Dat is misschien lastig met dit vogelthema in deze kleuren en het feit dat het voor een jongen is?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:10 schreef SacreCoeur het volgende:
Hmm die is mij iets te kleurig
Ik wil zwart/wit/grijs en hoogstens wat zilver.
Ik dacht aan zoiets voor een lampquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:18 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
dat idee had ik al , wij zijn zelf echt van de kleur. Maar ik zou zeggen dat het wel kan, al moet je wel even zien of je er ook leuke dingen bij kan kopen zoals knuffels of een lamp enzo. Dat is misschien lastig met dit vogelthema in deze kleuren en het feit dat het voor een jongen is?
Als man zijnde ben ik het wel met jouw man eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:29 schreef Hobbesje het volgende:
Ligt dus niet alleen aan mij gelukkig.
Heel leuk, maar ook wel heel prijzig zeg! 155 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:07 schreef kahlanamnell het volgende:
ik vind die wat girly, maar vogels kunnen prima, deze vind ik zelf leuk voor jongens en meisjes (eigenlijk ook voor mijzelf, waarom ga ik nu weer op die site kijken, nu wil ik hem hebben:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |