Mijn manlief doet het inlijstwerk, dat is zijn project. Er zit nu een kaart in en wat van de Efteling en 2 afbeeldingen van Wind in the Willows.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef Claudia_x het volgende:
Juud, ik vind je plankjes zo gaaf! Ziet er heel gezellig en knus uit. Wat heb je nu ingelijst?
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, niet schrikken, maar ik heb een merge verzoekje aangevraagd voor dit topic met het al langer bestaande kinderkamertopic. De 2 lijken in elkaar over te vloeien en dan lijkt het logischer om door te gaan in het andere topic.
Niet schrikken dus. Er verandert verder niks. Foto's, inspiratieplaatjes, foto's van kamertjes, het mag allemaal!
Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
Volgens mij valt dat allemaal best mee. Er werd in het kinderkamertopic bij vlagen ook flink veel gepost en gekletst.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eens
Vond 2 aparte ook fijn.
Dat dus idd eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Dat laatste had ik dus inderdaad ook niet door, dat je eigen kamertje eigenlijk in een ander topique moest (in het andere topic kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Alsof t andere topic nog gebruikt werdquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd eigenlijk.
Argh... gaan we eens een keer met de flow mee is het weer niet goed.
Ik heb ook niemand gehoord toen ik van de week de TT al aan paste...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat het uiltje niet geschikt wordt bevonden voor het kinderkamerinspiratietopic. Het gaat al enkele reeksen over de uiltjes van Ferm Living, bijvoorbeeld de kussens en het behang. Bovendien wordt er veel gepost over niet alleen meubels maar ook behang, kapstokjes, dingetjes voor aan de muur... Waarom zou een muziekdoosje daar niet bij passen?
Ik zou gewoon blij zijn met de levendigheid van het topic.
Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltjequote:Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat dus idd eigenlijk.
Argh... gaan we eens een keer met de flow mee is het weer niet goed.
Ik heb ook niemand gehoord toen ik van de week de TT al aan paste...
Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Alsof t andere topic nog gebruikt werd
alle foto';s staan hier in..snap t "gezeur" niet zo geloof ik..
En ik heb inspiratie opgedaan voor mijn woonkamer zelfs.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Dit dus. En waar trek je anders de grens? Mag het alleen over meubeltjes gaan?
[..]
Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltje.
nou ja t grootste gedeelte wordt toch hier geplaatstquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.
]
Nou, dat hoeft ook niet natuurlijk, ik heb ook nooit begrepen waarom er 2 topics waren, op den duur zal iedereen wel wennen en dit de beste situatie vinden. Ik ben alleen niet zo van de veranderingen, maar dat komt ook omdat op het werk eens in de 3 jaar alles veranderd wordt en daar vanmiddag weer eens met de collega's urenlang over vergaderd. Morgen zie ik het vast wat positiever inquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Unmergen gaat niet, dus op zijn best openen we een nieuw inspiratie topic met oude TT en gaan we beter in de gaten houdendat men niet foto's van hun eigen kamertje daar ook gaan posten.
Ja, maar dan maken we er voor de op van:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Eh, zo bedoel je?
Autokamer voor kleuter
Oh, maar alleen die omtrek van de uil is met de naaimachine gedaan hoor! En dat had eigenlijk ook wel heel goed met de hand gekund.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Tan het volgende:
Oooh die uil, die is leuk!!! Mooi gemaakt Twinkly... Als ik dat zo zie wil ik ook een naaimachine, niet om kleertjes te maken maar voor dat soort dingen en leuke kussentjes enzo. Ik zie zo vaak leuke stofjes, maar kan er niks mee omdat ik geen naaimachine heb
Mijnesen gaan er tzt ook in maar ik wacht nog even tot kind2 geboren is dan kan het er met naam en username in, handiger zoeken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zo te zien is mijn kamer de enige die in de openingspost van het nieuwe topic gaat
Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef huuphuup het volgende:
dankjeik heb het wel 10 keer opgemaakt en weer over gedaan en nog een beetje recht getrokken en beetje dit, beetje dat
heerlijk dat tutten!
![]()
ze wilde dr inquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef oeke het volgende:
[..]
Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze wilde dr inhelemaal glimmen toen ze eenmaal zat. En toen wilde ze er weer uit, was het wel weer mooi geweest
maar idd, ze moest en zou even gluren, zo schattig.
Ik wil dit ook! Waar heb je die plankjes vandaan en die kaartjes?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
TM, dank je voor de inspiratie, of eigenlijk, voor het idee!
Toen ik het las wist ik meteen dat dat was wat ik al jaren 'zocht'.
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171326.jpg
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171342.jpg
Woehoe! Thnx!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.
http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories
Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
TM, dank je voor de inspiratie, of eigenlijk, voor het idee!
Toen ik het las wist ik meteen dat dat was wat ik al jaren 'zocht'.
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171326.jpg
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171342.jpg
ik heb m'n schoonvader afgelopen week het reservematras mee laten brengen wat we bij hem in het campingbedje hadden liggen. Kwam me nu wel goed uit dat ik een 2e matras hadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]graag gedaan
. Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!
Die plankjes heb ik ook(van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond
.
Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien.
DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |