abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91950352
Die uil O+ wat een liefie O+ en echt zo mooi gemaakt, geweldig twinkly!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 27 januari 2011 @ 18:47:46 #252
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_91952017
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 16:22 schreef Claudia_x het volgende:

Juud, ik vind je plankjes zo gaaf! Ziet er heel gezellig en knus uit. Wat heb je nu ingelijst?
Mijn manlief doet het inlijstwerk, dat is zijn project. Er zit nu een kaart in en wat van de Efteling en 2 afbeeldingen van Wind in the Willows.

Er komen afbeeldingen in van de tekenaar van Wind in the Willows, E. Shepard. Te vinden via google, erg mooie platen.
En evt ook nog wat van Beatrix Potter, het is tenslotte een klein meisje. ;)

Wat een schattig muziekdoosje heb je gekregen, enorm lief!
pi_91953098
Wow Twinkly wat ontzettend knap gemaakt zeg! Ik wilde eerst vragen waar je die dan gekocht had :Y Echt heel lief uiltje zo O+
pi_91954165
Moooooi die uil. idd mooier dan die eerste :D
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:25:02 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91956880
Meiden, niet schrikken, maar ik heb een merge verzoekje aangevraagd voor dit topic met het al langer bestaande kinderkamertopic. De 2 lijken in elkaar over te vloeien en dan lijkt het logischer om door te gaan in het andere topic.

Niet schrikken dus. Er verandert verder niks. Foto's, inspiratieplaatjes, foto's van kamertjes, het mag allemaal! :Y
pi_91958653
Wow! gave uil! Knap gemaakt.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:23:36 #257
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91960200
Thanks meiden!

Claudia wat is je uil uber-te-gek!!! Twinkly, doe jij dit soort dingen for a living? Echt wow! O+ Laat 'm maar niet aan Aventura zien Clau ;) .

Ik heb vandaag een kastmiddagje gehouden, heb de planken in de antieke kast 'bekleed' met het bloemetjesbehang en de laatjes plus het hanggedeelte ingepakt/ingehangen. Leu-heuk! Ook tot de conclusie gekomen dat mijn zusje echt abnormaal veel rompers voor haar meisje koopt 8)7 . Ik heb alles t/m maat 62 apart gelegd voor in de kast en de rest gaat voorlopig naar zolder, dat past gewoon niet in de kast. Asociaal (maar wat fijn zo'n zus :D)... Dat het nu zo onwijs veel is, komt natuurlijk ook omdat wij ons niet in konden houden. We wilden natuurlijk zelf ook dingen kopen voor ons eerste kindje.

Vandaag net als volgens mij de 1/2 van alle Nl'se ouders het spookjeslampje van Ikea gekocht:

En deze voor op de commode en op voor op de vensterbank:
pi_91960267
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden, niet schrikken, maar ik heb een merge verzoekje aangevraagd voor dit topic met het al langer bestaande kinderkamertopic. De 2 lijken in elkaar over te vloeien en dan lijkt het logischer om door te gaan in het andere topic.

Niet schrikken dus. Er verandert verder niks. Foto's, inspiratieplaatjes, foto's van kamertjes, het mag allemaal! :Y
Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:27:31 #259
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91960460
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Er veranderd niks? Het kinderkamerfototopic was leuk, nu heb je dat samengevoegd met een topic waarin vrouwen kletsen over uiltjes... Leuk hoor dat iemand die voor een andere user maakt, maar het kinderkamerfototopic had amper slowchat en was echt het tegenovergestelde van het topic waar je het mee hebt samengevoegd.
Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eens :P
Vond 2 aparte ook fijn.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:29:53 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91960603
SC, wat is het verschil dan? Dat je hier wannabe-plaatjes post en in de andere niet? Verder blijft het toch gewoon een topic waar je je wensen (al dan niet waar gemaakt) voor een kinderkamertje kan posten? :?

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:24 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:

[..]

Volgens mij valt dat allemaal best mee. Er werd in het kinderkamertopic bij vlagen ook flink veel gepost en gekletst.
Hoewel ik het met je eens ben dat ik vanmiddag ook dacht 'wat heeft dat uiltje in het kinderkamertopic te zoeken, maar he... een keertje 'offtopic' maakt weinig uit.

Zeker gezien het feit dat men hier ook foto's van de kinderkamertjes ging posten dacht ik (en mijn collega's waren het niet met me oneens) dat het prima samengevoegd kon worden.

Ik zie nog steeds het verschil niet eigenlijk...
pi_91960637
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel een heel klein beetje erg mee eens :P
Vond 2 aparte ook fijn.
Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Het doel was juist om foto's en geklets te scheiden en dat kwam nu weer samen in het inspiratie topic.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:31:59 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91960766
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik ben het er ook wel mee eens maar het probleem is dat iedereen nu in het inspiratie topic opeens zijn kamertje ging posten. Niet iedereen had schijnbaar door dat er twee topics waren en het schoot dus het oorspronkelijke doel voorbij.
Dat dus idd eigenlijk.

Argh... gaan we eens een keer met de flow mee is het weer niet goed. -O-
Ik heb ook niemand gehoord toen ik van de week de TT al aan paste... :{
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:32:14 #263
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91960790
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat laatste had ik dus inderdaad ook niet door, dat je eigen kamertje eigenlijk in een ander topique moest (in het andere topic kijk ik eigenlijk nooit :@ .).
pi_91960828
Ik sta ervan te kijken dat het uiltje niet geschikt wordt bevonden voor het kinderkamerinspiratietopic. Het gaat al enkele reeksen over de uiltjes van Ferm Living, bijvoorbeeld de kussens en het behang. Bovendien wordt er veel gepost over niet alleen meubels maar ook behang, kapstokjes, dingetjes voor aan de muur... Waarom zou een muziekdoosje daar niet bij passen?

Ik zou gewoon blij zijn met de levendigheid van het topic.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:34:20 #265
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_91960934
Het ging mij niet om het uiltje :P (dat is inspiratie vind ik)
Maar om de weinig inspiratie.

Maar ik ga gewoon met de flow mee, ben het alleen wel eens met hem/haar, thats all :P
pi_91960945
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat dus idd eigenlijk.

Alsof t andere topic nog gebruikt werd :')
alle foto';s staan hier in..snap t "gezeur" niet zo geloof ik..
pi_91961049
Op zich als men zich zou houden aan die twee verschillende topics, is het wel fijn in mijn ogen. Dan kan ik ook echt kamertjes kijken en niet dat het topic tig keer per dag gekickt wordt voor geneuzel (sorry dames) over knuffels e.d.

Maar het is me om het even. Ik waad wel door het oerwoud van kletsjes om bij de foto's te komen weer.
The way you rock'n'roll
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:26 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_91961071
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik sta ervan te kijken dat het uiltje niet geschikt wordt bevonden voor het kinderkamerinspiratietopic. Het gaat al enkele reeksen over de uiltjes van Ferm Living, bijvoorbeeld de kussens en het behang. Bovendien wordt er veel gepost over niet alleen meubels maar ook behang, kapstokjes, dingetjes voor aan de muur... Waarom zou een muziekdoosje daar niet bij passen?

Ik zou gewoon blij zijn met de levendigheid van het topic.
:Y Dit dus. En waar trek je anders de grens? Mag het alleen over meubeltjes gaan?

quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:31 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat dus idd eigenlijk.

Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltje ;) .
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:36:48 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91961103
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:34 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Alsof t andere topic nog gebruikt werd :')
alle foto';s staan hier in..snap t "gezeur" niet zo geloof ik..
Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.

Anyway... laat maar horen wat 'men' er van vindt en dan kijken we morgen wel wat we er aan doen. Unmergen gaat niet, dus op zijn best openen we een nieuw inspiratie topic met oude TT en gaan we beter in de gaten houden :') dat men niet foto's van hun eigen kamertje daar ook gaan posten.

Claudia, ik zag dat uiltje meer als een kadootje dat in het creabeatopic had gekund en had niet eens de link met alle uiltjesbehangetjes ed. of mogelijke inspiratiebron gelegd. Ik heb er ook niks van gezegd omdat ik het sws geen halszaak vind...
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:38:09 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91961210
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

:Y Dit dus. En waar trek je anders de grens? Mag het alleen over meubeltjes gaan?

[..]

Ik vind het allemaal prima trouwens, vind dat het goed in 1 topic kan. Maar that's my humble opinion. Ik zie het verschil niet tussen de inspiratie die je opdoet van de kamertjes van Fok-users en die uit een tijdschrift. Het kan toch allemaal inspirerend werken? Ik wil nu bijvoorbeeld ook zo'n Twinkly-uiltje ;) .
En ik heb inspiratie opgedaan voor mijn woonkamer zelfs. ;) Van jouw kaarten.
Morgen naar Ikea, de lijstjes halen.

Maar goed, ik moet toegeven, ik had niet in de gaten dat men de scheidslijn tussen de 2 topics zo heel duidelijk zag, dus mss moeten we het dan toch wel weer splitsen.

Nog meer meningen?
pi_91961273
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou ja op zich, laatste post daar was van 12 januari, dus niet eens heel lang geleden, maar ik snap het ook niet goed eigenlijk.

]
nou ja t grootste gedeelte wordt toch hier geplaatst :)
pi_91961614
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
Unmergen gaat niet, dus op zijn best openen we een nieuw inspiratie topic met oude TT en gaan we beter in de gaten houden :') dat men niet foto's van hun eigen kamertje daar ook gaan posten.
Nou, dat hoeft ook niet natuurlijk, ik heb ook nooit begrepen waarom er 2 topics waren, op den duur zal iedereen wel wennen en dit de beste situatie vinden. Ik ben alleen niet zo van de veranderingen, maar dat komt ook omdat op het werk eens in de 3 jaar alles veranderd wordt en daar vanmiddag weer eens met de collega's urenlang over vergaderd. Morgen zie ik het vast wat positiever in :P
pi_91961686
Ik vond de scheidslijn al vaag toen ik een tijdje geleden met dit topic begon. Het is ook gewoon niet zo eenvoudig. Ik heb zelf bijvoorbeeld anderen gevraagd om mee te denken over mijn kamertje, om inspiratie op te doen. Dat vond ik hier beter passen en toen heb ik de resultaatfoto's ook hier geplaatst. Maar op dat moment dacht ik ookal dat dat laatste misschien weer gepaster was in het andere topic.

Het is mij in ieder geval om het even wat je beslist, BE. Dat je moet scrollen om foto's te zien lijkt me geen bovenmenselijke inspanning vereisen. :Y) Er valt dus ook wat voor te zeggen om de merge in stand te houden.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:47:14 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91961898
Ah kijk... de mist trekt al weer wat op. ;)

Het is trouwens niet eens alleen een inspiratietopic voor kinderkamertjes, maar ook voor kindertjes! Door al die uiltjes is de boel hier weer aardig aan het klapperen geslagen. :D :o
pi_91962046
Het is niet zo zeer het scrollen wat een probleem is :P als dat ik hoop kamertjes van users te zien en dat het pagina's vol met andere dingen betreft die me wat minder boeien. Maar goed, het geboortekaartjes topic wordt bijvoorbeeld ook gekickt voor andere dingen dan een nieuw kaartjes dus c'est la vie maar ik vond de splitsing dus wel nuttig (als enige schijnbaar :') ) maar hij werkte toch niet dus het is wel prima zo.
The way you rock'n'roll
pi_91962290
dml je was niet de enige hoor, ik had laatst al de neiging om te roepen dat hier geen kamerfoto's 'horen' in de zin van: kijk, klaar. Maar goed, ik kan er ook prima mee leven als het wel 1 topic is. Als het maar duidelijk is...(ik hou zou van duidelijkheid, eng bijna)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91962369
Nou, ik leg mij neer bij de situatie, maar als man zijnde (jaja, in een topic vol met alleen maar vrouwen :P ) ben ik meer geinteresseerd in foto's van kinderkamers om zelf wat inspiratie op te doen, maar die vis ik wel tussen de uiltjes uit ;)

Dat uiltje lijkt trouwens heel erg op de uil die ik al kind vroeger heb gekregen van mijn moeder. Die was juf op een basisschool en heeft tijdens haar opleiding geleerd dieren te maken. Heb hier ook een slang en nog meer beesten (met dezelfde ogen als dat uiltje hier. En het is een heel leuk cadeau voor op de babykamer.
pi_91962372
Ik had ooit voor ogen om een openingspost met linkjes te hebben waar inspiratie uit geput kan worden, maar ik heb gemerkt dat het ondoenlijk is om zo'n OP bij te houden en overzichtelijk te maken. Is het niet een idee om de merge in stand te houden en de OP te gebruiken om linkjes te plaatsen naar postings waarin foto's van kamertjes van users zijn geplaatst? Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan het trouwtopic in LIF waarin in de openingspost linkjes staan naar foto's die geplaatst zijn van de bruiloften.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:56:45 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91962666
Dat vind ik een goed, en ook leuk idee! :Y
Zo kan je nog heel lang heel makkelijk terug zoeken naar kamertjes! ^O^

Maar dan gaat het aardig graven worden om dat eerst eens op te bouwen. Mss dat iedereen voor zichzelf hun linkje naar hun kamertjes-post kan zoeken en dat dan door kan geven oid?
pi_91962951
Eh, zo bedoel je?

Autokamer voor kleuter
  donderdag 27 januari 2011 @ 22:02:38 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91963095
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 22:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Eh, zo bedoel je?

Autokamer voor kleuter
Ja, maar dan maken we er voor de op van:

Autokamer voor kleuter van Snoekiesnoek.

Dan is het nog duidelijker en makkelijker terugzoeken als je op zoek bent naar het kamertje van een speficiek persoon.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:05:05 #282
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_91981393
Oooh die uil, die is leuk!!! Mooi gemaakt Twinkly... Als ik dat zo zie wil ik ook een naaimachine, niet om kleertjes te maken maar voor dat soort dingen en leuke kussentjes enzo. Ik zie zo vaak leuke stofjes, maar kan er niks mee omdat ik geen naaimachine heb :'(
pi_91981804
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Tan het volgende:
Oooh die uil, die is leuk!!! Mooi gemaakt Twinkly... Als ik dat zo zie wil ik ook een naaimachine, niet om kleertjes te maken maar voor dat soort dingen en leuke kussentjes enzo. Ik zie zo vaak leuke stofjes, maar kan er niks mee omdat ik geen naaimachine heb :'(
Oh, maar alleen die omtrek van de uil is met de naaimachine gedaan hoor! En dat had eigenlijk ook wel heel goed met de hand gekund.
(Offtopic, ik verhuis wel even naar het creatieve uitspattingen topic)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91981949
Twinks, ik vind je uiltje ook tof! Mooi geworden hoor! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92009776
Zo te zien is mijn kamer de enige die in de openingspost van het nieuwe topic gaat :P
pi_92012840
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zo te zien is mijn kamer de enige die in de openingspost van het nieuwe topic gaat :P
Mijnesen gaan er tzt ook in maar ik wacht nog even tot kind2 geboren is dan kan het er met naam en username in, handiger zoeken.

mn bedje en wandelwagenwiegdingunit zijn er helemaal klaar voor! *O*
komt u maar met die baby :7

Niet echt inspiratie ofzo maar k wil graag showen :@

naast ons bed

en op de babykamer

Ik kan niet wachten tot dr weer een heus minimeisje in ligt O+ ik werd iig helemaal blij van het opdekken vanmiddag :D
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92013023
O+ Je dekentje in de kinderwagen is zo lief! O+
pi_92015962
dankje O+ ik heb het wel 10 keer opgemaakt en weer over gedaan en nog een beetje recht getrokken en beetje dit, beetje dat :') heerlijk dat tutten! :D O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92016252
Awh, zo schattig Huup O+! Je bent er helemaal klaar voor, nu mag je persen :% :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92016468
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:57 schreef huuphuup het volgende:
dankje O+ ik heb het wel 10 keer opgemaakt en weer over gedaan en nog een beetje recht getrokken en beetje dit, beetje dat :') heerlijk dat tutten! :D O+
Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?
pi_92016611
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:05 schreef oeke het volgende:

[..]

Gek kind! Het ziet er welkom uit. Ging Amelie nog over het randje kijken?
ze wilde dr in :') helemaal glimmen toen ze eenmaal zat. En toen wilde ze er weer uit, was het wel weer mooi geweest :D

maar idd, ze moest en zou even gluren, zo schattig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92016736
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ze wilde dr in :') helemaal glimmen toen ze eenmaal zat. En toen wilde ze er weer uit, was het wel weer mooi geweest :D

maar idd, ze moest en zou even gluren, zo schattig.
O+ wat schattig.
Ik heb ook zo'n foto van mezelf in de wieg waarop ik doe alsof ik een baby ben.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:47:59 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92046966
TM, dank je voor de inspiratie, of eigenlijk, voor het idee!
Toen ik het las wist ik meteen dat dat was wat ik al jaren 'zocht'.

http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171326.jpg
http://img.photobucket.co(...)2011-01-29171342.jpg
pi_92047452
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:

Ik wil dit ook! Waar heb je die plankjes vandaan en die kaartjes?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 januari 2011 @ 18:37:47 #295
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92048735
ook geen inspiratie foto's, maar ook ik was vanmiddag in de babykamer bezig; het is nog lang niet goed, maar ik kon niet wachten om 't bedje opgemaakt te hebben:

Aan de schemerlamp die er staat wil ik een voetschakelaar (laten) zetten, zodat ik 'm makkelijk aan en uit kan doen, ook met baby in m'n handen. Ook moet er nog iets van een dromenvanger/mobile achtig iets boven het hoofdeinde komen. Ik ontving laatst een pakje waar als extra vier kleine beestjes met een belletje zaten, daar wil ik zelf iets mee doen.
ps: ik ben nooit een ster geweest in strak opmaken :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:38:39 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92048755
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.

http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories

Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
pi_92048935
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Brighteyes het volgende:
UPlankjes en lijstjes zijn van Ikea, kaarten heb ik op e-bay besteld van het linkje dat lady-wrb hierboven gaf, even zoeken.

http://shop.ebay.fr/?_fro(...)l=See-All-Categories

Kaarten zijn 1 euro p st, geen verzendkosten.
Woehoe! Thnx! :)
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:44:38 #298
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_92048959
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:47 schreef Brighteyes het volgende:

:* graag gedaan :) . Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!

Die plankjes heb ik ook :D (van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond O+ .

Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien :D .

DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van :s) .
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 29 januari 2011 @ 18:47:45 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92049052
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

:* graag gedaan :) . Erg tof dat ze ze opstuurde zonder porto te rekenen!

Die plankjes heb ik ook :D (van IKEA Cyan) . Daar wilde ik ze eerst opzetten, maar we gaan ze nu toch aan de muur hangen. Het zijn er nogal veel dus dan wordt het te druk als ik ook nog die plankjes ophang. Had net nog iemand in het kamertje die die kaartjes helemaal te wow vond O+ .

Huup wat is je kamertje toch leuk! En die Amelie die wil proefdraaien :D .

DJMO, fijn he dat je de boel dan op kan maken. Ik werd er helemaal gelukkig van :s) .
ik heb m'n schoonvader afgelopen week het reservematras mee laten brengen wat we bij hem in het campingbedje hadden liggen. Kwam me nu wel goed uit dat ik een 2e matras had :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 29 januari 2011 @ 18:53:29 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92049269
Ze zijn ook echt zo tof TM. :Y

Onze muur varieert nogal van hardheid en stenen, dus ik wist niet of netjes boren zou gaan lukken, de plankjes waren veiliger. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')