net als Amélie, gelijk in het ledikantje.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:38 schreef Stiemie het volgende:
Huup komt de baby nou meteen in een ledikantje of eerst nog bij jullie op de kamer in een wiegje? Ik vond dat weer zo'n stap dat ledikantje. Leken ze ineens nog iniemienie-eriger
Oh maar dat is toch ook prima? Ik vind het alleen altijd zo lief zo'n kleine uk in zo'n klein bed dat dan ineens toch wel weer heel groot lijktquote:Op woensdag 5 januari 2011 22:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
net als Amélie, gelijk in het ledikantje.
t is ook een stap gelijk, maar voor ons wel t handigst.
totaaaal offtopic maar dit is de enige keer dat ik ons bed ineens echt enorm groot vondquote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh maar dat is toch ook prima? Ik vind het alleen altijd zo lief zo'n kleine uk in zo'n klein bed dat dan ineens toch wel weer heel groot lijkt
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo hadden we het (ongeveer) neergezet toen we hier net woonden. Inmiddels staat het helemaal andersom, aangezien ik Jan z'n ledikant klem moest zetten tussen kast en muur omdat hij anders z'n bed van de muur schoof om er uit te komenBinnenkort komt er een peuterbedje, en dan wordt z'n kamer (wéér) omgegooid, tegen die tijd maak ik wel nieuwe foto's
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:53 schreef CarOnline het volgende:
Waarom hang je niet iets midden op de muur, maar bijna aan het plafond?
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:55 schreef Aventura het volgende:
Grr. Sta op het punt om een rol te bestellen, meet ik de muur nog eens na, past het gewoon net niet!
B=236 cm en H=222 cm. Een rol is 53 x 1000 cm
Een rol is 63 euro. Zal ik 2 rollen bestellen? Ik vind dat eigenlijk te gortig...Twijfel twijfel...:P
quote:Op zondag 23 januari 2011 19:56 schreef Aventura het volgende:
[..]
@CarOnline:
Ik vind lichtblauw er wel bij passen. Dat kiezen wij ook voor de raambekleding en accesoires bij bovenstaand behang. Ik vind het ook wel bij de boompjes passen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |