die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh oeh oeh vandaag naar de Action geweest & ze hebben leuke Mimpi achtige maillots.
In 't rood & zwart/grijs.. zeg maar 't bekende streep/effe/stip:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag dit vestje aan en het stond hem zó leuk.
[ afbeelding ]
Van 92 t/m 140 lagen ze er.quote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;
maar deze zouden leuk zijn onder dr GMK-jurkjes!
Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren.quote:Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk een foto van Ivan zien he en niet een foto van een h&m modelletje
![]()
Ja maar daar kan ik ook wel een marktplaatskansje aan wagen natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja Stiemie, dan kan ik wel met Noppies aankomen maar die is ook duur....
Ik vind dat soort bloesjes zo leuk! Ik denk niet dat zoiets bij Ivan leuk zou staan; zijn vader heeft wel altijd een bloesje met print aan. Ik denk dat Ivan nog iets te mollig is voor bloesjes. Misschien waag ik een nieuwe poging als hij zijn babyvet kwijt is.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef oeke het volgende:
Twinkly, kijk eens:
[ afbeelding ]
Het staat hem leuk vind ik!
Dank je wel.
Het past trouwens nog net, maar ik vind mooi aansluitende shirts en truitjes erg leuk staan, dus dat komt goed uit.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren.En op die foto zit het vestje maf.
Dat riep ik ook altijd, maar bij Kobus heb ik toch echt al meerdere bloesjes voorbij zien komen, waarvan ik dacht 'wil ik ook voor R'quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van bloesjes (ook niet bij grotere exemplaren)
Het is heel anders dan de kleding die hij normaal aan heeft, veel netter. Ik krijg er Oliver Twist-achtige associaties bij. Even wennen, maar ik vind het wel geslaagd! Ik zal morgen proberen een betere foto te maken.quote:
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type.quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef lily het volgende:
Nee, ik heb er niks mee(hoewel ik jouw man natuurlijk niet ken
)
Haha, dankjewel. Ik heb dat bloesje van Twinkly gekregen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, wat heb je toch een goede smaak voor je zoon. Als ik toch maar een heel klein beetje van jouw stijl zou hebben, wauw!
mijn man is niet te dik hoorquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type.![]()
Ik vind bloesjes bij mannen die net iets te dik zijn heel lelijk, vooral als ze die kraag ook nog eens omhoog doen.
Ik had die opmerking net weggehaald omdat ik het bij herlezing maar een nare opmerking vond terwijl ik er helemaal geen verband mee bedoelde te impliceren!quote:
quote:
Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht aan Matthijs van Nieuwkerk. Ik vind zijn bloesjes erg leuk. Ik heb het idee dat hij vroeger was vadsiger was en toen vond ik dat hij er niet mee wegkwam.
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet?quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef oeke het volgende:
Blousjes kunnen trouwens de ene dag wel bij Ko en de andere dag niet.![]()
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?
Brrr, vervelende man vind ik dat.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet?
Ik weet het niet, het is prima, maar het is nu zo'n stijltje geworden. En niet de mijne.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.
Oh, echt?quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje![]()
![]()
![]()
joehoequote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje![]()
![]()
![]()
anyway, bestelling is de deur uit.
Nee dat is zeker niet leuk. Nu moest ik wel ter compensatie twee andere jurkjes bestellenquote:
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te kleinquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef lily het volgende:
Hoezo was je dan te laat? Was het uitverkocht?
Oké dan is 't stomquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein
Ik hou dr vanquote:
Oh wat poep! Dat is echt het enorme nadeel van Dpam, snel uitverkocht en volgens mij vullen ze dus ook echt nooit meer bij danquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zeker!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh![]()
. Jammer zeg.
Jullie willen vast mijn kledingstijl voor de kindjes wel even bewonderen in het fototopic hè?![]()
Komt ze nu meequote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
oh Sorbo dat onderste jurkje valt vrij ruim. Niet per se lang maar wel ruim, vind ik althans. Amélie heeft de 12 maanden versie van de hare nog steeds in de kast hangen terwijl andere DPAM 12 mois dingen écht niet meer passen.
Ik heb wel op die site (het moet van petit tom zijn, toch?) van die ballerina schoentjes gekocht. Ze zijn Leah alleen nog te groot nu.quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De allerkleinste, je krijgt er ook een voor een pop bij. Wij zitten al een jaar te kwijlen bij deze rokjes, en dan die baby ballerina's en die mutsjes met bloem...![]()
Dit word mij kraamcadeau.
Haha! ze ziet er bang uit!quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Jullie weten toch wel dat niet alle kleine meisjes gek zijn op tutu's enzo he?![]()
[ afbeelding ]
Bij balletles mag het niet eens.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Stiemie het volgende:
De tutu was voor Linde ook voor een feestje met verkleedthema. Maar ze is dus uiteindelijk maar niet als danseresje gegaanVoor gewoon zou ik nooit zoiets aantrekken, tenzij tijdens een balletles natuurlijk.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Stiemie het volgende:
Het prikte aan haar beentjes en hij moest NU! UIT! Ze heeft de tutu laatst weer gevonden en nu vraagt ze steeds wanneer ik er een maak die niet prikt
Dat lukt wel hoor. Zonder opdruk in grotere maten. Wel wat moeilijker te vinden maar het is er zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat Hema-outfitje zo leuk, lily! Ik heb nog steeds moeite met kleding met grote opdrukken en teksten. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om in de grotere maten kleding zonder te vinden. En op een bepaald moment krijgt Ivan natuurlijk een eigen willetje.
Ik heb er nog niks van. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde met GMK, oeke. Ik kan er niet erg enthousiast (meer) van worden.
Ik vind ze ook niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Ik heb nog eens op die site gekeken en zo'n petitskirt komt er hier niet in.
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
Nah, flauw, deze dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
Dat ziet er vreselijk uit. Het rokje is te lang, de stof vind ik niet mooi, het blauw combineert niet lekker met het wit, het shirtje erboven is te tuttig en ik vind de laarzen er ook niet mooi onder.quote:
Ja, die wil ik graag een keer proberen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik zelf ben wel fan van de jurkjes die vind ik zo fijnheel comfi zonder gelijk pyjama-achtig te zijn enzo <3
Leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah, flauw, deze dan?
[ afbeelding ]
Mijn dochter is juist gek op pettycoats en zo. Ik vind het wel leuk, zo'n ik-trek-me-nergens-wat-van-aan-ik-draag-wat-ik-mooi-vind instelling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:02 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nog een klamboe in een hoekje liggen die je niet meer gebruikt? Dat is veel zachter en prikt niet, staat alleen niet wijd, maar stof zat uit een klamboe voor tig laagjes
Ja, inderdaad! Vre-se-lijk! Ik zou dit nooit toestaan, ook niet voor carvanal of zo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk!
voor als je in een bordeel werkt.
Seriously, wie doet een kind zo iets aan, wie?!
3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!
Arme Casquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.
Ik heb vrijdagavond een zwarte gemaakt voor René d'r fotogedoetjemaar toen moest Cas wel een nieuwe boven zn bed
![]()
Arme Cas, maar het was voor het goede doel zag ik aan de foto's in het andere topic! Prachtige foto's!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:
[..]
3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.
Ik heb vrijdagavond een zwarte gemaakt voor René d'r fotogedoetjemaar toen moest Cas wel een nieuwe boven zn bed
![]()
Nee joh bodywarmers zijn ideaal! Mijn meisjes hebben er ook allebei 1. Die van Esmee was bij Zeeman maar 2 euro. En dan leuk ik 'm zelf op met leuke bloemen of iets andersquote:Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zie Kobus net in een bodywarmer in het kinderfototopic en nu wil ik er ook één voor Ivan! Ik dacht altijd dat dat suffe dingen waren maar het staat hem zo stoer!
Ik ben helemaal gek op die bodywarmer! Dat is dus inderdaad iets waarvan ik dacht, mwoah. Maar ze zijn ideaal met dit soort weer. En superstoer!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zie Kobus net in een bodywarmer in het kinderfototopic en nu wil ik er ook één voor Ivan! Ik dacht altijd dat dat suffe dingen waren maar het staat hem zo stoer!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera voor het rode jurkje, Sorbo! Ik zat al te broeden op allerlei troostende woorden, maar je vond het gewoon een geweldig ding. Wat lief van Octo!
Ik denk dat ik Ivan de bloemen bespaar, Stiemie.Maar ik heb nu dus wel een extra reden om een Zeeman in de buurt op te snorren.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah, flauw, deze dan?
[ afbeelding ]
Dat is datzelfde broekje als wat jij hebtquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, en mocht Groofsken meelezen: is dat het H&M-broekje waar jullie een discussie over hadden in het fototopic?
Als de broek echt te lang is doe je er uiteindelijk weinig aan, ook niet bij dit broekje. Het zit hem momenteel gewoon heel lekker en ik krijg er ook niet zo'n knellend spijkerbroekgevoel bij. En ik had het tevoren niet verwacht, maar ik vind dat pofeffect dat je door de smalle pijpjes krijgt juist heel leuk! Het geeft een soort Aladin-effect (al hoeft dat niet iets positiefs te zijn).quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat is datzelfde broekje als wat jij hebthadden we toen alledrie bijna tegelijk besteld.
Ik vind hem dus wel leuk zoals ze hem hebben aangedaan op dat fotootje van de online shop, met geitenwollen sokjes eroveranders kruipt hij zo op.Nouja, voordeel is dan wel weer dat ze niet kunnen struikelen over een te lange broek
Maat 68/74! Past Niels ze niet meer? Ik dacht dat Ivan vrij gemiddelde voeten had, eerder wat groot dan klein.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Twinkly het volgende:
Ik had de slofjes wel gezien hoorHad je dat speciaal voor de foto gedaan hihi. Dat hij die nog past trouwens!
Ja, lastig, he? Ik vind dat broekje op het dansfilmpje Niels wel heel leuk staan.quote:Maarja, er is niet veel anders te koop en helemaal niet als de andere eis is dat het niet van de kont af mag zakken.
Geen idee, wij hebben slofjes van Bobux in maat M nu en die zijn hem nog ietsjes te groot. Maar ik herinner me dat je die slofjes kocht toen ik de slofjes van Bobux in maat S kocht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Maat 68/74! Past Niels ze niet meer? Ik dacht dat Ivan vrij gemiddelde voeten had, eerder wat groot dan klein.
Heb even teruggekeken, en wat schattig die voetjes zo netjes naast elkaar in die slofjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het is niemand opgevallen dat ik Ivan speciaal voor de foto slofjes aan had gedaan.![]()
Lief! Ik heb zelf ook nog een patroontje liggen, maar dan met capuchon. Die heb ik al eens gemaakt, maar die staat op de lijst om nog een keer te maken. Best of both worlds zeg maar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
Oeh ik bedenk me nu dat ik ook nog een patroon heb liggen voor een bodywarmertje. Als je interesse hebt, laat maar weten
Hihi, voel jij je soms ook zo wereldvreemd? Ik ook, met mijn opgroeien in de rimboe.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Het heeft misschien ook wel met mijn jeugd te maken. Ik ben opgegroeid in een dorp zonder franchises, dus ik 'ken' ze voor mijn gevoel ook niet echt.
Tot zover het vergoeilijken van mijn wereldvreemdheid.
Maillots koop ik toch wel liever bij de Wiebquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Stiemie het volgende:
Claudia![]()
Zeeman is ook super voor maillots, longsleeves zonder teksten enzo, kniekousjes, ondergoed, pyjama's en sokslofjes
Dat herken ik wel ja. Ik voel me ook altijd erg opgejaagd. Ik noem andere bellende fietsers/scooters altijd 'haastige spoeders'. Dus ik probeer de spits te vermijden. Te winkelen op dinsdagochtend, en gewoon mijn langzame leventje te leiden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me in Amsterdam nog steeds echt een dorpse! Ik vind fietsen bijvoorbeeld heel vervelend omdat je met zoveel factoren rekening moet houden (auto's, trams, bussen, fietsen, brommers, bakfietsen, voetgangers). En iedereen gaat gewoon z'n eigen gang. Met name de Molukkenstraat en Ceintuurbaan vind ik vreselijk. En het winkelen is me te druk; ik ga om die reden liever naar Haarlem op een rustig moment. Dat vind ik een heerlijke winkelstad met een aangename afwisseling tussen boetiekjes en franchises.
En als ik naar het dorp ga voel ik me een stadse, ook weer zoiets. Maf eigenlijk, dat het contrast tussen dorp en stad zo sterk kan voelen.
Ik ben trouwens zaterdagochtend voor het laatst naar de Hema geweest. What was I thinking!![]()
Ik heb die broekjes ook en ik trek ze hem wel gewoon aan als het niet te erg opvalt. Ik heb ook wat polo's gekregen, maar die vind ik te lelijk om aan te trekken. Ik voel me er echter ook slecht bij om ze ongedragen in een doos op te bergen, en dus hangen ze in de kast en berg ik ze alsnog ongedragen in een doos op als ze te klein zijn geworden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:54 schreef Twinkly het volgende:
Weet je wat nog veel erger is dan shirts met letters en cijfers? Broekjes met letters en cijfers![]()
En Niels heeft van de vijf broekjes die hij op dit moment past, drie gekregen broekjes met een letter/cijferprint erop. Maar ik vind het ook zonde om nieuwe broekjes te kopen, ik hoop dat hij er snel uitgegroeid is![]()
Vind ik ook, hoor! Dat viel me ookal op aan het vorige filmpje dat je liet zien. De verhoogde taille is soms wel een beetje too much.quote:Ik vind dit soort broeken leuk bij dat rechter (slankste) jongetjeMag van mij wel weer in de mode komen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef oeke het volgende:
Ja, of juist voor meisjes zo'n jurkje met roze autootjes ipv stippen. Lijkt me best eens stoer.
oh echt? wat stomquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Poppedein het volgende:
Huupsken, welke maat is dat gele jurkje van GMK? Ik heb voor Lena vandaag een turquoise jrukje maat 86/92 binnnenekregen, maar die lijkt echt nog guh-roooooot!
Dat bolero-tje van de hema trouwens, ik wilde m halen in 86/92, maar mennn, die was dan weer écht heel breed en groot met flink lange mouwen...terwijl ze qua jurkjes en hemdjes echt in de kleinste peutermaten zit, maar dit ging never nooit niet passen, ja tegen de zomer misschien een keer
ja dat is die spencer dus ook, stom hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef oeke het volgende:
He Sonnetje, dat is toch jammer.![]()
Oja, dat weet ik weer, van BE, een vaal soort rood. En toch ook nog veel gedoe met prints?
Dat eerste printje hebben we op een rompertje. Dat vind ik wel leuk. Maar zo als shirt lijkt het wel een pyjamaatje. Mwoh.
hahahaquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ja dat is die spencer dus ook, stom hoor
heb m aangetrokken bij floris en t kon wel qua kleur, maar tis niet de kleur als op de site.
hij vond t zelf iig wel erg leuk
ja dat zei hijquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha![]()
wat zei ie? oeh thanks ma! deze kleur is echt zó 2011![]()
nee serieus, dat vraagt om een foto natuurlijk
Das echt t lastige van die dubbele maten he! En idd Pvoesss van 86/92 naar 98/104 is gewook ook een stap van net baby-af naar bijna kleuter, das zo'n verschil lijkt me!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh echt? wat stom![]()
rondje wasmachine voor het bolero'tje? Of had je hem in de winkel gepast? Hier zitten de 86/92 maten van Hema echt prima, maar heb nog geen vest geprobeerd.
Jaaa hier ook die maat van GMK! Maar hij is nog te groot hoor. Ik had hem aangedaan voor de kleur even, het valt niet zo op door de korte mouwen denk ik maar hij is erg lang en wijd nog.
Jammer want de 74/80 zijn echt een stuk te klein nu, mouwen zitten ook veel te strak daarvan, dus we moeten nog even wachten voordat dit 'leuk' aankan zeg maar.
ahw arme jijquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Poppedein het volgende:Da wuttik nog nie....kindjelief zit op de creche terwijl ik hier zit te nietsen in mn dienst...
Ik was vandaag in Veenendaal daar hingen al deze bovenstaande spulletjes al wel, het vest dus ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Twinkly het volgende:
Die wil Niels ik!
[ afbeelding ]
Ben je toevallig al in de Hema geweest Poppejans? Hangt 'ie er al?
Zou het?? Oh dat is wel het proberen waard, ben komende dagen toch nog vrij.Dankje voor de tip!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef huuphuup het volgende:
@poppejans, nee die muts heb ik niet meer besteld! Ik had een andere gehaald bij een andere winkel en 2 witte mutsen terwijl ze er geen enkele oplaat tot nu toe is ook zo wat
Heb je het 's morgens vroeg al geprobeerd? Op doordeweekse dagen vullen ze de voorraden bij rond kwart voor 6 (!![]()
). Wellicht als je hem echt heel graag wilt hebben de moeite waard om je wekker er een keer voor te zetten. kun je gelijk een rondje sale doen
Ja probeer het gewoon, wie weet staat ie er dan ineens wel bij.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zou het?? Oh dat is wel het proberen waard, ben komende dagen toch nog vrij.Dankje voor de tip!
Ik moet en zal dat ding krijgenik zie gewoon nergens anders iets dat net zo leuk is en de juiste kleur heeft
en toch vind ik het wel wat hebben, dat oversized..quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
Hier speciaal voor poppedein, een foto van t gele jurkje rechtop zeg maar. Veel te groot nog dus.
[ afbeelding ]
Lente staat het ook heel mooi, vind ik. Het haalt d'r ogen mooi op. Vind het ook mooi icm met (hard)roze. Maar ik kan er ook weinig in vinden. Een goed alternatief is spijkerstof, zoals dat jasje dat ik van jou heb overgenomen bijvoorbeeld. Maar geloof niet dat ze dat al past. Zal straks eens kijken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:
yaaaay Lily!!![]()
-edit-
Oh ssserpente wat schetig dat jasje![]()
Dat donkerblauwe is mn favoriete kleur voor Amélie, ik vind het mooi staan. Maar er zijn niet zo gek veel meisjeskleren (die ik ook nog es leuk vindt verder enzo qua model) in die kleur.
Aan de ene kant hou ik er wel van, maar dit is een beetje te geloof ik. Het model van die jurkjes vind ik heel leuk maar er blijft weinig van over zo oversized zeg maar haha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef lily het volgende:
[..]
en toch vind ik het wel wat hebben, dat oversized..
Nu nog een geel hoedje op en je hebt bumbaquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
![]()
sorry stiemie
Hier speciaal voor poppedein, een foto van t gele jurkje rechtop zeg maar. Veel te groot nog dus.
[ afbeelding ]
Deze die ik in 74/80 had in blauw (of paars) valt trouwens best mee!
Maar hij is nog niet gewassen en de mouwtjes zaten nu al wat strak om de bovenarmpjes dus hmm... even afwachten, hoe ie uit de wasmachine komt, anders gaat ie in de kast voor buikbeeb (zoals de bedoeling was oorspronkelijk haha)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is ook niet echt mijn kleur roze, moet ik toegeven. Had het leuker gevonden als ze er bijv. wat blauw mee gecombineerd had. Maar het patchwork idee vind ik wel erg leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef lily het volgende:
oh, kijk die kleine Lente nu...ik vind het zo schetig, zo'n kleintje dat al loopt (ben ik totaaaal niet gewend).
het jasje vind ik leuk wat betreft dessin en model (alleen wat te roze)
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Aan de ene kant hou ik er wel van, maar dit is een beetje te geloof ik. Het model van die jurkjes vind ik heel leuk maar er blijft weinig van over zo oversized zeg maar haha.
en daarnaast breekt ze haar nek erover
van die dingen waar ik pas bij stilsta als het gebeurt enzo![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Nu nog een geel hoedje op en je hebt bumba
Die prijs schreeuwt de naam van je manquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.knotsknetter.n(...)d451f1a690948d7549f5
Dit schreeuwt mijn naam, en die van m`n dochter
Maar die prijs hey
Ik heb wel een rode jumpsuit besteldquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef lily het volgende:
haha, gelukkig heb ik geen rode jumpsuit besteld (anders had ik nog een bumbalou)
hmm, maar toch, een longsleeve van 32 euro?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou het doen TF, hij is echt leuk! En wat Huup zegt, een paar wat duurdere items moeten kunnen zo af en toe hoor
Ja okay dat is waar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:42 schreef lily het volgende:
[..]
hmm, maar toch, een longsleeve van 32 euro?
en TF heeft er drie heh (kinderen dus).
Dat zijn best veel schoenen, broeken, jurken en longsleeves
Ja, dat dus. En moet zeggen dat ik voor 1 kind al niet eens een shirt heb hangen van 32 euro. Eigenlijk wel belachelijk veel geld...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja okay dat is waar.
Nouja goed, 1 ietsjes duurder item per jaar per kind dan
aangepaste versie
nee ik kan het me voorstellen hoor. Losgaan op kleertjes is leuk als je 1 baby hebt, dan heb je veel voor relatief weinig geld. Maar als je drie grotere kinders hebt pfoe. Flinke kostenpost moet dat zijnzelfs als je alles redelijk budget-verantwoord doet enzo.
daar zitten wel leuke tussen zegquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kiek, hier zit vast wel iets leuks tussen
http://www.zofleurig.nl/applicaties/strijkapplicaties.html
Is wel geen Maneki Neko, maar toch
ja eh... Blauw en sportief kan heul veel kanten op hèquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vandaag van zijn oma een herfstjasje gekregen! Ik vind het een erg leuk jasje. Het jasje is blauw en sportief.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsjaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef lily het volgende:
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
De kleur heet zelfs mosterdgeel en op het scherm komt het ook zo over. Zou het niet net zo zijn als met dat ene overslagjurkje wat je gekregen hebt wat net een andere kleur blauw is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsjawaarschijnlijk een combinatie
![]()
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het toch echt net lime![]()
![]()
En op het GMK plaatje niet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen
Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paarsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakkendat had ook wel gewerkt voor die hue
![]()
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
Daarom ben ik een stapje achteruit gegaan en post niet meer hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef lily het volgende:
Jullie hebben me dus echt aangestoken heh, met dat hele kledinggedoe![]()
Ik dacht vaker toen ik hier wel eens las; jeutje wat een overdreven gedoe hier, en nu ben ik meer hier dan ergens anders
Ja, ik vind donkerpaars ook een heel aardige suggestie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paars
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef lily het volgende:
Ik dacht vaker toen ik hier wel eens las; jeutje wat een overdreven gedoe hier, en nu ben ik meer hier dan ergens anders
precies (dat is juist zo leuk)quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, mijn geouwehoer hier gaat echt nergens over. Ivan heeft hoofdzakelijk spul van de Hema en H&M aan en ik zit er maar interessant over te doen. 't Is hier gewoon gezellig.
Zaraaaaaaaa!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef wickie het volgende:
Ik begin spijt te krijgen van het gele vestje....
Ik ben ook aan het zoeken naar Mettes verjaardags kledij![]()
We hadden een jurkje bij de DPAM gekocht, maar die is toch nog net iets te groot.
Deze:
[ afbeelding ]
Hebben jullie nog ideeën? Ik heb besloten dat het voor 1 keertje wel ietsjes meer mag kosten dan Hennes of Hema kleertjes.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef lily het volgende:
oh dat kan ik me dus echt heel goed voorstellen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:
Dochter heeft heel wat lief en stoer kleertjes enzo, en bedacht me opeens dat ik dat in Nederland helemaal niet zo leuk zou vinden (met LIEF! erop enzo), maar hier word ik eigenlijk continu happy van Nederlandse woordjes op haar kleding... Zo iets van dat is echt mijn kind, zonder dat ik er een tattoo heb opgeplakt 'van mij'.
Even een loze opmerking tussendoor.
't is voor mij serious business, ik leer hier nog dingen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
en och, t is wat claudia zegt, t is meer slap ouwehoeren dan wat anders
Oh, dat snap ik helemaal. Ik hou hier helemaal niet van die LIEF! dingen, maar zat ik in het buitenland dan zou ik het ook kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:
Dochter heeft heel wat lief en stoer kleertjes enzo, en bedacht me opeens dat ik dat in Nederland helemaal niet zo leuk zou vinden (met LIEF! erop enzo), maar hier word ik eigenlijk continu happy van Nederlandse woordjes op haar kleding... Zo iets van dat is echt mijn kind, zonder dat ik er een tattoo heb opgeplakt 'van mij'.
Even een loze opmerking tussendoor.
waarom klikte ik?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef lily het volgende:
Hier staan een paar leuke van Serendipity
http://www.kleinesam.nl/w(...)eding-jurkjes-rokjes
dit vind ik de leukstequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
En dit jurkje vind ik ook zo leuk!
[ afbeelding ]
Ja ik had nog niet geklikt he, ik ga t nu ook doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom klikte ik?
waaroooom
/drama
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef oeke het volgende:
Het moet gewoon even hoor:
Kijk Claudia, bodywarmers!
Niet denken dat ik die mooi vind he?quote:
Ja op dat jurkje ben ik net dus verliefd geworden.. Ojee ojee, hoe ga ik dat nou weer verantwoorden naar vriendlief. Die is waarschijnlijk net weer iets te duurquote:
nee, dat dacht ik nietquote:
50 euro, zijn ze gek gewordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Deze trui wil ik wel voor Ivan. Duuhuur!
haha ja en dan te bedenken dat Evie zo'n 2 weken geleden voor het eerst ging staan...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha, die pose van Evie! Zie dat beentje dan, geweldig!
Ik vind het ook duur voor babykleding, maar niet voor een kledingstuk van Kidscase. En ik merk dat ik bij de grotere maten iets makkelijker over de prijs denk omdat ze er langer mee kunnen doen. Voor een fijn Kidscasevestje zou ik best een wat hoger bedrag over hebben, bijvoorbeeld. Zo ook voor een verjaardagsoutfit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij heeft mijn dochter nog nooit een kledingstuk van 17,15 euro gekregen.![]()
Terugdenkend denk ik dat alles onder de 12 euro kostte.
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscasequote:
Oh! Mooi!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Deze trui wil ik wel voor Ivan. Duuhuur!
Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij heeft mijn dochter nog nooit een kledingstuk van 17,15 euro gekregen.![]()
Terugdenkend denk ik dat alles onder de 12 euro kostte.
Aan de ene kant denk ik er ook wel zo over, mijn dochter heeft de afgelopen winter 4 vestjes stukgedragen. Dan mag dat best wat kosten. Aan de andere kant zou het in mijn persoonlijke situatie echt belachelijk zijn om zoveel geld neer te tellen voor kleding. De zolder staat vol met gratis spul, op mp is goedkoop een hoop leuk spul te krijgen en aanvullen met hema en H&M zorgt voor een prima set kleren. Ik heb er het geld niet voor, en ik heb het er ook niet voor over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook duur voor babykleding, maar niet voor een kledingstuk van Kidscase. En ik merk dat ik bij de grotere maten iets makkelijker over de prijs denk omdat ze er langer mee kunnen doen. Voor een fijn Kidscasevestje zou ik best een wat hoger bedrag over hebben, bijvoorbeeld. Zo ook voor een verjaardagsoutfit.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Mooi!Maar duuhuur!
Oh, die pose van Evie! Wat lief.![]()
[..]
Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies!Ik geloof er niks van, Miss G.
![]()
Wat voor balletjes Huup of BJ? Ko houdt ook van ballen, dus die moet ik ook!
Minder fijn als in materiaal ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf in ieder geval besloten dat ik liever 1 fijn vestje van 15 euro koop dan 3 minder fijne voor 5 euro. Dan maar vaker wassen.Inmiddels begin ik steeds beter door te krijgen wat ik fijn vind en wat niet, dat scheelt ook heel erg.
roll a rounds geloof ik; ballen met een beestje erin, die bewegen als je de ballen rolt of beweegt.. ik heb ze bij de kruidvat gekocht; en daar zag ik ze vorige week ook weer in de aanbieding...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Mooi!Maar duuhuur!
Oh, die pose van Evie! Wat lief.![]()
[..]
Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies!Ik geloof er niks van, Miss G.
![]()
Wat voor balletjes Huup of BJ? Ko houdt ook van ballen, dus die moet ik ook!
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootjequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de boxpakjes van Duns geweldig maar zo duuuuur
Zie fototopicquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
Die is al geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt?! *kijken gaat*quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!
zie je wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, je hebt gewoon gelijk! Ze hebben allebei een (nieuw!) gmk-pakje gehad.
Oh, ik wel. Ik wil liever geen truien waar (veel) acryl in zit, dat wordt zo snel lelijk. Ik ben echt een sucker voor mooie kwaliteitsmaterialen. Meer dan voor prints ed. Ik koop dingen echt niet als het te synthetisch aanvoelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Minder fijn als in materiaal ofzo?
Ik kijk eigenlijk nooit naar materiaal (ja of 't prik maar verder niet)
Ik ook! Minimeetquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscase![]()
Jaaahquote:
quote:
oh hai!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscase![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |