abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86907529
Goed... hier weer verder :')

@Stiemie, ik vind Hema niet echt klein of smal vallen geloof ik, bij Amélie zakt het iig op het strakste elastiek nog steeds af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86907776
Ik vind HEMA ook best breed vallen
pi_86908024
Iemand vroeg in het vorige topic een kleur die altijd kan, maar ik zou geen geel nemen... Althans het staat mijn kids in elk geval niet. Of het moet echt de goede kleur geel zijn...
Oudste kreeg vorig jaar een leuk geel paasshirt, maar ze lijkt doodziek als ze het aanheeft... maakt haar zo bleek.
Ik zou er zelf niet zo gauw voor kiezen. Als het voor een babytje is, hebben ze best veel neutrale pakjes, bij prenatal met wit en grijs of wit en limegroen, dat is dnek ik een "veiligere" kleurcombinatie dan geel... maar dat is mijn mening.

Hema vind ik erg wisselend vallen. Shirtjes heeft Iris al 86 van aan, broekje nu maat 80, moet ik het elastiek wel wat van aansnoeren. En soms wordt het breder in de was, maar ook niet altijd...
Fake it till you make it...
pi_86908142
ben k met je eens nijna, geel heeft hetzelfde effect op mij...
pi_86908179
Kan me haast niet voorstellen dat die vraag echt serieus was :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86908483
Ik vind de maten van de Hema best wel lastig. Anna verzuipt nog in de maat 50/56 dingen, maar Graeme, die normaal maat 80 draagt, past haast niet meer in de maat 80 shirtjes. En de broeken maat 80 zakken van zn kont af.
En waar we het laatst over hadden, die rompertjes in maat 86/92, die zien er echt huge uit, maar die blijken dus juist niet zo heel groot te vallen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_86908928
Poppedein: welke kleuren had je besteld? er staat nu een hele lading online in de grootste maat?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 27 september 2010 @ 19:13:31 #8
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86912022
Oeh oeh oeh vandaag naar de Action geweest & ze hebben leuke Mimpi achtige maillots.
In 't rood & zwart/grijs.. zeg maar 't bekende streep/effe/stip:

pi_86912577
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh oeh oeh vandaag naar de Action geweest & ze hebben leuke Mimpi achtige maillots.
In 't rood & zwart/grijs.. zeg maar 't bekende streep/effe/stip:

[ afbeelding ]
die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;
maar deze zouden leuk zijn onder dr GMK-jurkjes!
pi_86913303
Er is hier net een Action (en een Wibra) geopend w/ Ik ga zeker even kijken woensdag!

Ik heb dit jasje voor Hannah. Nu nog een mutsje erbij vinden wat een beetje fijn is voor nu (van die gure herfstdagen). Iemand suggesties?
pi_86913639
Leuk jasje Octo!

Name it is leuk, maar ik vind 30,- voor een broek best veel.
Kim heeft van H&M wel een broek die goed zit. En van frenz ofzo van v&d. Lastig hoor voor minikontjes (Tyler heeft het ook) een goed passende broek vinden. Denk dat we vrijdag of zaterdag gaan shoppen.

Hebben jullie eik alleen een winterjas, of ook tussenjas? Want het wordt wel wat kouder nu, een zomerjas is snel te koud en winterjas te warm.
pi_86913930
Ivan had vandaag dit vestje aan en het stond hem zó leuk.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86913956
Ingrid van Name-It is ook best veel op MP te vinden.
En op ikenmijnkind.nl (of was het nou mijnkindenik.nl?)

Leuke maillots SC!

Meike heeft een zomerjas waar je een fleecevest in kan ritsen, dat is dus zowel een zomer- als tussenjas.
Lars had vandaag een vest aan met een bodywarmer erover
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_86916053
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag dit vestje aan en het stond hem zó leuk.

[ afbeelding ]
}:| Dan willen we natuurlijk een foto van Ivan zien he en niet een foto van een h&m modelletje o|O

Maareh hema valt dus af voor broekjes. Jammer want ik vind de name-it broekjes ook best duur :@ Oe Karin goede tip van Marktplaats!
pi_86916103
Tja Stiemie, dan kan ik wel met Noppies aankomen maar die is ook duur....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 27 september 2010 @ 20:38:43 #16
298315 SacreCoeur
pi_86916301
quote:
Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;
maar deze zouden leuk zijn onder dr GMK-jurkjes!
Van 92 t/m 140 lagen ze er.

Op het plaatje is het er wel èèn van mimpi he.
Maar ze zijn gewoon precies hetzelfde.
pi_86916320
Oh, wat zijn jullie bezig geweest met GMK. :D
Het is helemaal mijn smaak niet meer, ik weet niet precies waarom.

Ik kan me voorstellen dat dat vest Ivan goed stond. Het is leuk!

Twinkly, kijk eens:

Het staat hem leuk vind ik!
Dank je wel.
Het past trouwens nog net, maar ik vind mooi aansluitende shirts en truitjes erg leuk staan, dus dat komt goed uit. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 27 september 2010 @ 20:42:11 #18
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86916475
Ja, ik wil ook een foto van Ivan in dat vestje :Y.

oeke, wat heb je toch een goede smaak voor je zoon. Als ik toch maar een heel klein beetje van jouw stijl zou hebben, wauw!
pi_86916600
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:

[..]

}:| Dan willen we natuurlijk een foto van Ivan zien he en niet een foto van een h&m modelletje o|O

Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren. :Y) En op die foto zit het vestje maf.
pi_86916649
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja Stiemie, dan kan ik wel met Noppies aankomen maar die is ook duur....
Ja maar daar kan ik ook wel een marktplaatskansje aan wagen natuurlijk :) Het is niet eens zozeer dat het duur is, maar ik besteed liever 15 euro aan een leuk jurkje dan aan een saaie spijkerbroek eigenlijk :P
pi_86916716
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef oeke het volgende:
Twinkly, kijk eens:
[ afbeelding ]
Het staat hem leuk vind ik!
Dank je wel.
Het past trouwens nog net, maar ik vind mooi aansluitende shirts en truitjes erg leuk staan, dus dat komt goed uit. ;)
Ik vind dat soort bloesjes zo leuk! Ik denk niet dat zoiets bij Ivan leuk zou staan; zijn vader heeft wel altijd een bloesje met print aan. Ik denk dat Ivan nog iets te mollig is voor bloesjes. Misschien waag ik een nieuwe poging als hij zijn babyvet kwijt is.
pi_86916758
Ik houd totaal niet van bloesjes (ook niet bij grotere exemplaren).
oh, wacht. 1 uitzondering: een zwarte... maar dat is echt de enige uitzondering.
pi_86916763
Ik ga over een uur bestellen. Laatste kans :D
  maandag 27 september 2010 @ 20:47:34 #24
313287 Groofsken3
pi_86916766
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren. :Y) En op die foto zit het vestje maf.
Ik ga zoeken :P .
  maandag 27 september 2010 @ 20:48:57 #25
313287 Groofsken3
pi_86916852
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van bloesjes (ook niet bij grotere exemplaren)
Dat riep ik ook altijd, maar bij Kobus heb ik toch echt al meerdere bloesjes voorbij zien komen, waarvan ik dacht 'wil ik ook voor R' O+ ^O^.
pi_86916870
Ik vind een mooi getailleerde blouse op een mijn slanke man met brede schouders heel gaaf. :9~ Maar dit is niet erg ontopic. O-)
pi_86916919
Nee, ik heb er niks mee :N (hoewel ik jouw man natuurlijk niet ken :P )
pi_86916954
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Ik ga zoeken :P .
Het is heel anders dan de kleding die hij normaal aan heeft, veel netter. Ik krijg er Oliver Twist-achtige associaties bij. Even wennen, maar ik vind het wel geslaagd! Ik zal morgen proberen een betere foto te maken.
  maandag 27 september 2010 @ 20:51:47 #29
313287 Groofsken3
pi_86917001
Ik heb het gezien. Ik vind het stoer! O+
pi_86917158
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef lily het volgende:
Nee, ik heb er niks mee :N (hoewel ik jouw man natuurlijk niet ken :P )
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type. (8>

Voor Ivan heb ik eens een bloesje gekocht, maar ik heb het hem geen één keer aan gedaan. Ik vond het ook zo stug; een truitje rekt lekkerder mee bij het kruipen.
pi_86917217
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, wat heb je toch een goede smaak voor je zoon. Als ik toch maar een heel klein beetje van jouw stijl zou hebben, wauw!
Haha, dankjewel. Ik heb dat bloesje van Twinkly gekregen.

Ik moest laatst denken aan kleding waarvan je dacht dat dat heel leuk zou staan en als het kind er dan eenmaal is dat het ontzettend tegenvalt.
Zoals spencers, ik heb er echt een zwak voor, maar het staat hem zo stom. :D

Blousjes kunnen trouwens de ene dag wel bij Ko en de andere dag niet. :?
Ik denk dat als Ivan wat babyvet kwijt is, als hij gaat lopen ofzo, blousjes met een printje heel goed kan hebben. :Y
pi_86917221
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type. (8>

Ik vind bloesjes bij mannen die net iets te dik zijn heel lelijk, vooral als ze die kraag ook nog eens omhoog doen.
mijn man is niet te dik hoor :D
pi_86917311
Oh, en deze nog voor Poppejans:

Een shirtje van oma's zolder. Ik denk wel 30 jaar oud! :D
Maar zo schattig!
pi_86917335
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef lily het volgende:

[..]

Ik had die opmerking net weggehaald omdat ik het bij herlezing maar een nare opmerking vond terwijl ik er helemaal geen verband mee bedoelde te impliceren! :D Ik dacht aan Matthijs van Nieuwkerk. Ik vind zijn bloesjes erg leuk. Ik heb het idee dat hij vroeger was vadsiger was en toen vond ik dat hij er niet mee wegkwam.
pi_86917349
quote:
:D
  maandag 27 september 2010 @ 20:57:40 #36
313287 Groofsken3
pi_86917364
quote:

[..]

:o _O-
pi_86917466
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht aan Matthijs van Nieuwkerk. Ik vind zijn bloesjes erg leuk. Ik heb het idee dat hij vroeger was vadsiger was en toen vond ik dat hij er niet mee wegkwam.
Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?
Brrr, vervelende man vind ik dat.
pi_86917498
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef oeke het volgende:

Blousjes kunnen trouwens de ene dag wel bij Ko en de andere dag niet. :?
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet? :D

Ik denk dat het ook belangrijk is hoe je het bloesje combineert. Op een spijkerbroek lijkt het me net iets minder. Ik vind de combinatie met het tuinbroekje erg leuk zo!
pi_86917580
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?
Brrr, vervelende man vind ik dat.
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.
pi_86917802
Matthijs van Nieuwkerk is niet mijn type :N zeker niet op kledinggebied (hoewel zijn haar wel weer leuk is). maar goed, ik dwaal wel heel erg af nu :P
pi_86917908
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet? :D
:D Zoiets ja! Ik denk dat het afhangt van hoe het vet in zijn gezichtje verdeeld zit ofzo? Hij was een tijdje heel slank en dan vond ik het erg goed staan, helemaal niet strak oid, en daarna had hij een bolle periode en kreeg je inderdaad dat stugge strakke gevoel. Nouja, zoiets.

quote:
Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.
Ik weet het niet, het is prima, maar het is nu zo'n stijltje geworden. En niet de mijne. :P
pi_86918165
Ik zweer zelf ook bij bloesjes. Als ik op gewicht zit kan ik ze weer tevoorschijn halen.

Lily, laat eens zien wat jij een leuke stijl vindt! Ik vind jouw zoons zulke leuke types. Van Leah heb ik niet het gevoel dat ik doorheb wat jij haar graag aantrekt.
pi_86918355
Ik zat al eens te zoeken toevallig in mijn prive foto's maar ik vind niet meteen iets geschikts waar je de kleding echt kan zien.
Wat Leah betreft ben ik nog steeds zoekende hoor dus dat kan kloppen (ik heb het zelf nog niet eens door). Ik kijk sowieso uit naar de fase dat ze staat of loopt. Dan valt kleding (zoals jurkjes) veel leuker.

Wat ook meespeelt is dat ik nauwelijks iets voor haar gekocht heb. Ik heb laaaaadingen meisjeskleding gekregen van zeker 5 verschillende moeders. Ik heb eruit gehaald wat ik wel leuk vond maar dus bijna niks echt zelf uitgezocht.

[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 27-09-2010 21:47:57 ]
pi_86918455
De jongens dragen eigenlijk alleen jeans (van Vingino) en oudste sneakers. Middelste ook sneakers maar ook bruine clic laarzen en croqs of slippers. Middelste is een beetje het surf type. Oudste meer een stoere nerd (haha, kan dat?)
Baseball shirts houd ik ook van... en hoodies, joggingbroeken ook. Stoer, sportief dus..

Dit H&M jasje vond ik ook erg leuk. Dit is eigenlijk weer een wat andere stijl dan ik normaal uitkies (het is nu te klein).

en wat Hema H&Mzooi

[ Bericht 15% gewijzigd door lily op 27-09-2010 21:39:17 ]
pi_86918578
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje :'( :'( :'(

anyway, bestelling is de deur uit.
pi_86919041
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje :'( :'( :'(
Oh, echt? -O-
Das niet leuk!
pi_86919322
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:

anyway, bestelling is de deur uit.
joehoe
heb veel te veel besteld :')

ik twijfelde over t tuinbroekje, maar toen ie per ongeluk in de pm terecht was gekomen.moest k m wel bestellen vond ik :') t lot enzo

balen van t jurkje -O-
pi_86919917
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:26 schreef oeke het volgende:

[..]

Oh, echt? -O-
Das niet leuk!
Nee dat is zeker niet leuk. Nu moest ik wel ter compensatie twee andere jurkjes bestellen :( Maar serieus, ik baal er echt van, want dat jurkje en het jasje dat had ik al tijden in mijn hoofd als verjaardagscadeautje. Nu betaalt mijn schoonmoeder, maar dat doet niets af aan het feit dat ze dat jurkje MOEST :( (stampvoet)
pi_86919943
Hoezo was je dan te laat? Was het uitverkocht?
  maandag 27 september 2010 @ 21:41:33 #50
313287 Groofsken3
pi_86920028
Gewoon toch kopen. Als ie te klein is, gewoon proppen, als ie te groot is, nog even wachten met aandoen :P
  maandag 27 september 2010 @ 21:42:50 #51
298315 SacreCoeur
pi_86920105
Gewoon heet wassen! :+
Of gewoon doen alsof 't zo hoort. :7
pi_86920192
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef lily het volgende:
Hoezo was je dan te laat? Was het uitverkocht?
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein :'(
pi_86920226
ow, nee..dat gaat niet lukken. Welke was het?
  maandag 27 september 2010 @ 21:44:55 #54
298315 SacreCoeur
pi_86920241
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein :'(
Oké dan is 't stom :{w
Is 't niet zo als bij H&M? gewoon 2 dagen wachten en ze hebben het weer. (8>
  maandag 27 september 2010 @ 21:45:41 #55
313287 Groofsken3
pi_86920299
quote:

[..]

Oh -O- :'( . Jammer zeg.

Jullie willen vast mijn kledingstijl voor de kindjes wel even bewonderen in het fototopic hè? O-) :P
pi_86920307
Balen sorbo!!

Ik ga morgen even kijken bij de Hema, staan leuke pantoffels voor Lotte in de folder..kijken hoe ze eruit zien
pi_86920577
quote:
Op maandag 27 september 2010 20:56 schreef oeke het volgende:
Oh, en deze nog voor Poppejans:

Ik hou dr van O+ O+ O+ geweldig! Ook zo in combinatie met de rest van zn outfit, erg leuk!
en dat blousje wat je van Twinkly hebt gekregen is ook superleuk!! Moest bij het zien van die foto weer meteen denken aan het schildpad blousje van Ko wat ik heb, hebben we echt veel plezier van gehad het stond Wolf zo leuk! Helaas al een poos te klein, maar ligt nu in de bewaardoos voor een tweede kindje ooit.
Grappig dat je dat zegt over GMK< ik dacht juist dat jij best wel helemaal een GMK type was, qua kleurtjes daar enzo. :D

Nou ben ik wel benieuwd naar Ivan in het vestje! Erg leuk vestje trouwens, zou ik zo kunnen kopen.

Oh die Action maillot is leuk zeg! en vast heel goedkoop, ht is dat ik het een jongen niet aan kan doen maar anders...

Ik hou dus juist wel van blousjes, en dan alleen bij jongetjes eigenlijk.Meisjes is me veelal erg tuttig.
Wolf heeft geloof ik in iedere maat wel minstens 1 blousje gehad, nu is er 1 in de maak bij Twinkly *O*
van dat leuke stofje wat ik hier ooit liet zien.Kan geen plaatje meer vinden aargh! Bruine stof met oranje met diertjes.Retro bos achtig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86920663
quote:

[..]

Oh wat poep! Dat is echt het enorme nadeel van Dpam, snel uitverkocht en volgens mij vullen ze dus ook echt nooit meer bij dan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86920706
quote:
Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Groofsken3 het volgende:

[..]

Oh -O- :'( . Jammer zeg.

Jullie willen vast mijn kledingstijl voor de kindjes wel even bewonderen in het fototopic hè? O-) :P
Zeker!! :)

't was deze:

En nu heb ik deze twee besteld:

maandag 27 september 2010 @ 21:53:32 #60
313287 Groofsken3
pi_86920841
Ik vind die twee andere ook erg leuk Sorbo. :Y
pi_86920855
Oh die je nu hebt gedaan vind ik eerlijk gezegd nog veel leuker Sorbo! Zeer leuk
pi_86920866
Oh ja, die.
Ik vind die bruine anders een prima 2de keus (die laatste weer wat minder).
pi_86920933
die bruine is ook wel enorm leuk! vind k persoonlijk nog leuker eigenlijk
pi_86921006
Ik heb deze vast besteld voor het dochtertje van mijn nicht, ze zijn nog niet leverbaar maar ik kon vast pre orderen. Het is erg over the top maar we vinden ze allebei super.

Ik vind zelf deze blauwe ook erg mooi, leuk met een wit shirtje.
pi_86921050
ow nee, vrouwtje-theelepel :X
pi_86921156
:9~ O+ *O*
pi_86921221
Welke maat heb je besteld? Echt voor een kleine baby of wat groter?
niet dat het wat uitmaakt want het blijft lelijk :P
pi_86921459
De allerkleinste, je krijgt er ook een voor een pop bij. Wij zitten al een jaar te kwijlen bij deze rokjes, en dan die baby ballerina's en die mutsjes met bloem... O+
Dit word mij kraamcadeau.
pi_86921466
Vootr een kindje wat goed lopen kan zou ik het fantastische verkleedkleren vinden (en vast ook de droom van ieder klein meisje), maar no way dat mijn kind dit echt aankreeg als kleding hahaha
pi_86921663
oh Sorbo dat onderste jurkje valt vrij ruim. Niet per se lang maar wel ruim, vind ik althans. Amélie heeft de 12 maanden versie van de hare nog steeds in de kast hangen terwijl andere DPAM 12 mois dingen écht niet meer passen.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86921710
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
oh Sorbo dat onderste jurkje valt vrij ruim. Niet per se lang maar wel ruim, vind ik althans. Amélie heeft de 12 maanden versie van de hare nog steeds in de kast hangen terwijl andere DPAM 12 mois dingen écht niet meer passen.
Komt ze nu mee }:| :P
pi_86921748
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De allerkleinste, je krijgt er ook een voor een pop bij. Wij zitten al een jaar te kwijlen bij deze rokjes, en dan die baby ballerina's en die mutsjes met bloem... O+
Dit word mij kraamcadeau.
Ik heb wel op die site (het moet van petit tom zijn, toch?) van die ballerina schoentjes gekocht. Ze zijn Leah alleen nog te groot nu.
  maandag 27 september 2010 @ 22:09:26 #73
298315 SacreCoeur
pi_86921886
Echt o my god, ik wil, ik moet.

pi_86922092
Jullie weten toch wel dat niet alle kleine meisjes gek zijn op tutu's enzo he? :P

maandag 27 september 2010 @ 22:13:00 #75
298315 SacreCoeur
pi_86922152
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Jullie weten toch wel dat niet alle kleine meisjes gek zijn op tutu's enzo he? :P

[ afbeelding ]
Haha! ze ziet er bang uit! :D
pi_86922298
Het prikte aan haar beentjes en hij moest NU! UIT! Ze heeft de tutu laatst weer gevonden en nu vraagt ze steeds wanneer ik er een maak die niet prikt :D
pi_86922742
Tutus lovely hahaha

Maar dames, mijn vorige vraag: Jasjes voor de herfst (lang tot op de knie) voor rokjes/jurkjes. Heb twee korte jasjes gekocht :') en wil nu een lange, maat 86 maar wel max 35/40 euro (geef teveel geld uit)
pi_86922750
Ah Stiemie! Die foto. O+

Dat bruine jurkje is leuk Sorboo! O+

Die tutu's. :X Inderdaad als verkleedkleren zijn ze leuk!
pi_86922862
De tutu was voor Linde ook voor een feestje met verkleedthema. Maar ze is dus uiteindelijk maar niet als danseresje gegaan :') Voor gewoon zou ik nooit zoiets aantrekken, tenzij tijdens een balletles natuurlijk.
  maandag 27 september 2010 @ 22:28:36 #80
298315 SacreCoeur
pi_86923056
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Stiemie het volgende:
De tutu was voor Linde ook voor een feestje met verkleedthema. Maar ze is dus uiteindelijk maar niet als danseresje gegaan :') Voor gewoon zou ik nooit zoiets aantrekken, tenzij tijdens een balletles natuurlijk.
Bij balletles mag het niet eens.
Domper ;(
  maandag 27 september 2010 @ 22:32:57 #81
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_86923334
Jammer van het jurkje Sorbo. :'(
Ik zou idd de site even in de gaten houden; wellicht is 'ie er binennkort weer.
Had je de PM met mijn bestelling ook gezien?

Die foto van Linde in haar tutu is echt geniaal. 't arme kind. _O-

Sandous, helaas, ik weet nog steeds geen jasjes voor je.
A grand adventure has begun.
pi_86924517
ooo Sorboo wat een leuke bestelling zeg!! ga je mooie foto's maken als je meisje het aan heeft?
en wat zonde dat het jurkje er niet meer was.... :{
heb je het jasje nog wel kunnen bemachtigen?
pi_86930558
Als die strik er niet aan had gezeten had ik dat diepblauwe rokje juist heel leuk gevonden voor een wat ouder meisje! En dan met een basic shirtje erboven (zwart). Ik zou Jolie er bijvoorbeeld wel in zien lopen. Mooie kleur ook.

Ik heb trouwens hetzelfde met GMK, oeke. Ik kan er niet erg enthousiast (meer) van worden.

Ik vind dat Hema-outfitje zo leuk, lily! Ik heb nog steeds moeite met kleding met grote opdrukken en teksten. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om in de grotere maten kleding zonder te vinden. En op een bepaald moment krijgt Ivan natuurlijk een eigen willetje.
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 08:02:30 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_86930605
quote:
Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Stiemie het volgende:
Het prikte aan haar beentjes en hij moest NU! UIT! Ze heeft de tutu laatst weer gevonden en nu vraagt ze steeds wanneer ik er een maak die niet prikt :D
:D O+

Heb je nog een klamboe in een hoekje liggen die je niet meer gebruikt? Dat is veel zachter en prikt niet, staat alleen niet wijd, maar stof zat uit een klamboe voor tig laagjes :)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86930724
Stiemie, die foto :D

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat Hema-outfitje zo leuk, lily! Ik heb nog steeds moeite met kleding met grote opdrukken en teksten. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om in de grotere maten kleding zonder te vinden. En op een bepaald moment krijgt Ivan natuurlijk een eigen willetje.
Dat lukt wel hoor. Zonder opdruk in grotere maten. Wel wat moeilijker te vinden maar het is er zeer zeker wel.
Die eigen wil uiteraard ook en dat maakt dat ze soms kleding dragen die ikzelf echt niet mooi vind. Ik probeer ze er wel van af te praten maar soms geef ik ook gewoon toe.

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde met GMK, oeke. Ik kan er niet erg enthousiast (meer) van worden.
Ik heb er nog niks van. Ben benieuwd.
pi_86930780
Oh, en Groofsken verslijt me waarschijnlijk voor gek, maar ik zou dat diepblauwe rokje ook heel leuk vinden voor S. Zwarte maillot eronder en stoere laarsjes. Volgens mij staat dat waanzinnig bij die blonde krullen. O+
pi_86930842
Nee
Ik heb nog eens op die site gekeken en zo'n petitskirt komt er hier niet in.
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
pi_86930857
kijk
pi_86930869
Stiemie :D die foto blijft echt geniaal hahahaa :D

Ik ben niet onder de indruk van GMK in die zin, het is fijn spul, mooie kwaliteit, maar ik vind de rompers, shirtjes, broekjes en ook de maillots erg prijzig naar verhouding en niet zo bijzonder. Als je per se een bepaalde kleur zoekt dan kan het een uitkomst zijn maar goed.
Ik zelf ben wel fan van de jurkjes die vind ik zo fijn O+ heel comfi zonder gelijk pyjama-achtig te zijn enzo <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:13:06 #90
298315 SacreCoeur
pi_86931636
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
Ik vind ze ook niet zo heel leuk.
Vind de rokjes van Mimpi mooier.
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 09:22:11 #91
7074 moussy
kuttekop
pi_86931797
quote:
Nee
Nah, flauw, deze dan?

:+
pi_86931854
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:26 schreef lily het volgende:
kijk
[ afbeelding ]
Dat ziet er vreselijk uit. Het rokje is te lang, de stof vind ik niet mooi, het blauw combineert niet lekker met het wit, het shirtje erboven is te tuttig en ik vind de laarzen er ook niet mooi onder.

Ik heb vanochtend foto's gemaak van het vestje (Ivan wilde alleen niet echt meewerken):

Wat dichterbij (het is heel zacht!)

En ik vind dit rompertje van de Hema zo leuk:

pi_86931883
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik zelf ben wel fan van de jurkjes die vind ik zo fijn O+ heel comfi zonder gelijk pyjama-achtig te zijn enzo <3
Ja, die wil ik graag een keer proberen!
  dinsdag 28 september 2010 @ 09:29:25 #94
298315 SacreCoeur
pi_86931949
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Nah, flauw, deze dan?

[ afbeelding ]

Leuk!

voor als je in een bordeel werkt.
Seriously, wie doet een kind zo iets aan, wie?! :')
pi_86931994
quote:
Nee
Mijn dochter is juist gek op pettycoats en zo. Ik vind het wel leuk, zo'n ik-trek-me-nergens-wat-van-aan-ik-draag-wat-ik-mooi-vind instelling. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Gwywen op 28-09-2010 09:41:15 ]
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 09:31:16 #96
7074 moussy
kuttekop
pi_86931998
Zelfs in een bordeel lachen ze je uit volgens mij :D
pi_86932019
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 08:02 schreef moussy het volgende:

[..]

:D O+

Heb je nog een klamboe in een hoekje liggen die je niet meer gebruikt? Dat is veel zachter en prikt niet, staat alleen niet wijd, maar stof zat uit een klamboe voor tig laagjes :)
Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!
pi_86932051
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Leuk!

voor als je in een bordeel werkt.
Seriously, wie doet een kind zo iets aan, wie?! :')
Ja, inderdaad! Vre-se-lijk! Ik zou dit nooit toestaan, ook niet voor carvanal of zo.

En die foto van Linde is hilarisch! :D Ivan begon prompt vanochtend ook te huilen toen ik een foto van zijn outfit wilde maken.
pi_86932063
Oh Claudia dat grijs staat hem mooi zeg en het ziet eruit als een heerlijk vestje!

En dat jurkje tsja wat kan je er eigenlijk van zeggen :X
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 09:36:55 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_86932103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:32 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!
3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.

Ik heb vrijdagavond een zwarte gemaakt voor René d'r fotogedoetje :) maar toen moest Cas wel een nieuwe boven zn bed :D
pi_86932161
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:

[..]

3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.

Ik heb vrijdagavond een zwarte gemaakt voor René d'r fotogedoetje :) maar toen moest Cas wel een nieuwe boven zn bed :D
Arme Cas :D
maar wel een goeie tip :9

Dat ziet eruit als een lekker vest Claudia O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86932168
Oh, ik zie Kobus net in een bodywarmer in het kinderfototopic en nu wil ik er ook één voor Ivan! Ik dacht altijd dat dat suffe dingen waren maar het staat hem zo stoer!
pi_86932208
Ik mag het rode jurkje van Octopussy overnemen *O* *O* (nu heb ik straks dus 3 nieuwe jurkjes voor De Beau, náár zeg! :D )

Ik vind het vest prachtig staan bij Ivan! Wat staat grijs hem mooi! O+
pi_86932210
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:36 schreef moussy het volgende:

[..]

Arme Cas, maar het was voor het goede doel zag ik aan de foto's in het andere topic! Prachtige foto's!

Leen Bakker zit vlakbij dus binnenkort maar eens langsgaan :)
pi_86932250
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik zie Kobus net in een bodywarmer in het kinderfototopic en nu wil ik er ook één voor Ivan! Ik dacht altijd dat dat suffe dingen waren maar het staat hem zo stoer!
Nee joh bodywarmers zijn ideaal! Mijn meisjes hebben er ook allebei 1. Die van Esmee was bij Zeeman maar 2 euro. En dan leuk ik 'm zelf op met leuke bloemen of iets anders :)
pi_86932384
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben helemaal gek op die bodywarmer! Dat is dus inderdaad iets waarvan ik dacht, mwoah. Maar ze zijn ideaal met dit soort weer. En superstoer!
pi_86932390
Hoera voor het rode jurkje, Sorbo! Ik zat al te broeden op allerlei troostende woorden, maar je vond het gewoon een geweldig ding. Wat lief van Octo!

Ik denk dat ik Ivan de bloemen bespaar, Stiemie. :+ Maar ik heb nu dus wel een extra reden om een Zeeman in de buurt op te snorren.
pi_86932403
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:48 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera voor het rode jurkje, Sorbo! Ik zat al te broeden op allerlei troostende woorden, maar je vond het gewoon een geweldig ding. Wat lief van Octo!

Ik denk dat ik Ivan de bloemen bespaar, Stiemie. :+ Maar ik heb nu dus wel een extra reden om een Zeeman in de buurt op te snorren.
:D Da's misschien wel verstandig inderdaad
pi_86932477
Sorbo, wat goed! En wat lief inderdaad van Octo! O+
pi_86932480
Bodywarmers vind ik ook erg leuk, zeker voor de kleintjes :)

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef moussy het volgende:

[..]

Nah, flauw, deze dan?

[ afbeelding ]

:'(
pi_86932997
Mijn even wat minder lief belde net dat hij gepakt is voor belen tijdens het rijden (SUKKEL!). 160 euro! Weet je wel hoeveel leuke kleertjes je daarvan kunt kopen?! :(

Ja, octo vond het model bij nader inzien toch niet zo leuk en ze heeft hem in maat 12 mois. Perfect voor Isabeautje!
pi_86933568
Stomme Lief van Sorbo :(
Wat lief Octo dat Isabeau het jurkje mag hebben voor haar verjaardag O+ Het is ook echt een super cute ding zeg, maar die andere twee jurkjes vind ik ook geweldig, vooral die bruine!

Oeke wat staat Kobus dat bloesje geweldig met die tuinbroek!!! Alleen nog een gieter in de ene, een hark in de andere hand en een strohoed op! Jammer dat het al wat aan de strakke en kleine kant is, ik denk dat je hem maar op rantsoen moet zetten :Y)

Claudia wat een super leuke outfit heeft Ivan aan O+ Hij lijkt zo wel een beetje op Kobus vind ik! Nu twijfel ik of ik ook zo'n trui wil voor Niels, maar ik geloof dat hij meer het capuchonvestjes type is.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86933846
Ik denk dat het bij Niels juist geweldig staat, Twinkly. Ivan had ook altijd capuchonvestjes aan en die vind ik nog steeds heel leuk, lekker sportief. Het fijne aan dit vestje is de dikte en de heerlijke kraag. Die lijkt me zo fijn voor hem met het koude weer zodat zijn nekje warm blijft. (Ik heb met Ivan afgesproken dat hij binnen nu en 3 maanden een nek gaat ontwikkelen. :+)

Van die outfit tekent het shirtje helaas wat vaal af, maar ik had even niks anders meer liggen.

Oh, en mocht Groofsken meelezen: is dat het H&M-broekje waar jullie een discussie over hadden in het fototopic? Ik las iets met een 'zwangerschapsband' of zo. Ik had zo mijn twijfels over het broekje, onder andere vanwege de smalle pijpen, maar ik vind het nu juist heel fijn voor hem. Spijkerbroeken zijn vaak te lang en ook als ik ze omsla krijgt hij er bij het vele kruipen en wandelen op den duur last van. Door de smalle pijpjes blijft dit broekje beter zitten. En ik vind het trouwens ook gewoon schattig staan.

Het is niemand opgevallen dat ik Ivan speciaal voor de foto slofjes aan had gedaan. :7
pi_86934000
Staat Ivan erg leuk Claudia! stemmetje in mn achterhoofd:nee, komende 2 maanden mag ik echt niks meer kopen :X behalve een muts voor hem
en die romper heb ik ook!

Ik heb die zwart/donkergrijze bodywarmer van H&M met in het klein Barbabob op de borstzak (en het lipje van de rits is ook een kleine Barbabob) en ben er helemaal verliefd op, het staat zo ontzettend leuk!
pi_86934080
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:

Oh, en mocht Groofsken meelezen: is dat het H&M-broekje waar jullie een discussie over hadden in het fototopic?
Dat is datzelfde broekje als wat jij hebt :Y hadden we toen alledrie bijna tegelijk besteld.
Ik vind hem dus wel leuk zoals ze hem hebben aangedaan op dat fotootje van de online shop, met geitenwollen sokjes erover O+ anders kruipt hij zo op.Nouja, voordeel is dan wel weer dat ze niet kunnen struikelen over een te lange broek
pi_86934158
Maar ik ben allergisch voor Barbapapa. :P Al heeft Ivan er wel een pyjama van en die vind ik zo fout dat 'ie leuk wordt, haha. Heb je een foto van Wolf in zijn bodywarmer, Poppejans?

Man, wat ga ik het nog moeilijk krijgen met kleding uitzoeken. Er is zoveel wat ik niet leuk vind. Ik houd bijvoorbeeld ook niet van jongensbroeken waar zakken aan de zijkant van de benen op zitten. Ik weet dat die afkeer voor anderen wat irrationeel en overdreven over kan komen, maar ik vind het niks, vooral niet als er allemaal ritsjes op zitten.
pi_86934199
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:51 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat is datzelfde broekje als wat jij hebt :Y hadden we toen alledrie bijna tegelijk besteld.
Ik vind hem dus wel leuk zoals ze hem hebben aangedaan op dat fotootje van de online shop, met geitenwollen sokjes erover O+ anders kruipt hij zo op.Nouja, voordeel is dan wel weer dat ze niet kunnen struikelen over een te lange broek
Als de broek echt te lang is doe je er uiteindelijk weinig aan, ook niet bij dit broekje. Het zit hem momenteel gewoon heel lekker en ik krijg er ook niet zo'n knellend spijkerbroekgevoel bij. En ik had het tevoren niet verwacht, maar ik vind dat pofeffect dat je door de smalle pijpjes krijgt juist heel leuk! Het geeft een soort Aladin-effect (al hoeft dat niet iets positiefs te zijn).
pi_86934271
Ik had de slofjes wel gezien hoor :D Had je dat speciaal voor de foto gedaan hihi. Dat hij die nog past trouwens!

Ik vind broekjes met van alles erop genaaid vervelend voor Niels tijdens het kruipen en bewegen en je moet ook altijd bij het naar bed brengen de broek verwisselen voor een pyamabroek. Wat stiksels en zakken vind ik wel leuk, maar overdreven niet. Maarja, er is niet veel anders te koop en helemaal niet als de andere eis is dat het niet van de kont af mag zakken.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_86934329
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Twinkly het volgende:
Ik had de slofjes wel gezien hoor :D Had je dat speciaal voor de foto gedaan hihi. Dat hij die nog past trouwens!
Maat 68/74! Past Niels ze niet meer? Ik dacht dat Ivan vrij gemiddelde voeten had, eerder wat groot dan klein.

quote:
Maarja, er is niet veel anders te koop en helemaal niet als de andere eis is dat het niet van de kont af mag zakken.
Ja, lastig, he? Ik vind dat broekje op het dansfilmpje Niels wel heel leuk staan.
pi_86934355
Ik heb er maar eentje Claudia, van een tijdje geleden toen de bestelling net binnen was. Barbabob staat nog vrij subtiel op de bodywarmer

en broekjen zonder zijzakken, praat me er niet van... dat is dus gewoon echt stad en land afzoeken want overal zit wel iets stoms op helaas :X
pi_86934387
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
Maat 68/74! Past Niels ze niet meer? Ik dacht dat Ivan vrij gemiddelde voeten had, eerder wat groot dan klein.
Geen idee, wij hebben slofjes van Bobux in maat M nu en die zijn hem nog ietsjes te groot. Maar ik herinner me dat je die slofjes kocht toen ik de slofjes van Bobux in maat S kocht.
pi_86934809
Hahaha, die foto van Wolf! Wat kijkt hij blij! Helemaal in z'n sas met Barbapapa. Welke maat is die bodywarmer? Ik kan ook niet wachten tot ik Ivan die sokjes aan kan doen (wij hebben ze in het lichtblauw).

Oh Twinkly, da's wel heel lang geleden! Maar toen had ik er 2 paar gekocht, een in het blauw en een in het grijs (een maat groter). Hij draagt op de foto het tweede paar. Dat neemt niet weg dat 68/74 niet bepaald overeenkomt met zijn huidige kledingmaat. Maar goed, misschien is de maatvoeding van de Hema gewoon niet zo goed.
pi_86934868
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 10:43 schreef Claudia_x het volgende:
Het is niemand opgevallen dat ik Ivan speciaal voor de foto slofjes aan had gedaan. :7
Heb even teruggekeken, en wat schattig die voetjes zo netjes naast elkaar in die slofjes. O+

De bodywarmer die Ko heeft, daar staat niks op. Wat heerlijk. Van zijn neefje geweest. (maat 74 nog!)
Stond laatst in een winkel te kijken naar zo'n zelfde soort bodywarmer, stond er achter op: My best friend. Met een of ander lelijk diertje. ;(
Maar nu heb ik de groene bodywarmer van Bodpa in V&A gekocht, die vind ik ook mooi en is 2 maten groter.

Lastig Claudia, zo'n specifieke smaak. Daar heb ik ook wel last van, maar zakjes aan de zijkanten vind ik best leuk. Ik hou alleen echt niet van army-achtige broeken. Of legerprint. :r
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:18:18 #124
298315 SacreCoeur
pi_86934954
Ik had al heel lang niet meer bij de attitudeholland gekeken.
Had ik dat nou maar volgehouden, - 39,99 :')

En jammer dat deze niet past :P

pi_86935000
Oeke erg he. Dan ben je helemaal blij met iets en dan staat er ineens zoiets op de achterkant. Die bodywarmers van Zeeman zijn ook helemaal "kaal" en dus spotgoedkoop. Ik heb hier een legergroene (voor Esmee) en een roze (duh) voor Linde. Volgens mij hadden ze ook donkerblauwe en zwarte, maar dat was wel vorig jaar. Al heb ik ze elk jaar nog zien hangen volgens mij :)

Oeh ik bedenk me nu dat ik ook nog een patroon heb liggen voor een bodywarmertje. Als je interesse hebt, laat maar weten
pi_86935143
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:19 schreef Stiemie het volgende:
Oeh ik bedenk me nu dat ik ook nog een patroon heb liggen voor een bodywarmertje. Als je interesse hebt, laat maar weten
Lief! Ik heb zelf ook nog een patroontje liggen, maar dan met capuchon. Die heb ik al eens gemaakt, maar die staat op de lijst om nog een keer te maken. Best of both worlds zeg maar. ;)

Wolf, wat zit je daar heerlijk blij te zijn met je nieuwe outfit! Staat hem goed Poppejans!
pi_86935218
Er zit een Zeeman hier heel dichtbij! En ik heb ontdekt dat er een op loopafstand zit van ons nieuwe huis. *O*

Ik ben benieuwd hoe het aanbod kinderkleding is. Ik ging als student wel eens naar de Zeeman voor sokken, theedoeken, dat soort spul.
pi_86935268
Claudia, ik moet soms zo om je lachen. Hoe lang ben je al niet meer in een Zeeman geweest?
pi_86935327
Claudia :o :D Zeeman is ook super voor maillots, longsleeves zonder teksten enzo, kniekousjes, ondergoed, pyjama's en sokslofjes :Y
pi_86935450
Nou, dat komt ook doordat ik ongeveer elke 2 jaar verhuis en dan weer andere winkels in mijn direct omgeving heb. Ik kan de Hema ook gerust jarenlang uit het oog verliezen; toevallig zit er hier één praktisch om de hoek.

Het heeft misschien ook wel met mijn jeugd te maken. Ik ben opgegroeid in een dorp zonder franchises, dus ik 'ken' ze voor mijn gevoel ook niet echt.

Tot zover het vergoeilijken van mijn wereldvreemdheid. :Y)
pi_86935616
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:34 schreef Claudia_x het volgende:
Het heeft misschien ook wel met mijn jeugd te maken. Ik ben opgegroeid in een dorp zonder franchises, dus ik 'ken' ze voor mijn gevoel ook niet echt.

Tot zover het vergoeilijken van mijn wereldvreemdheid. :Y)
Hihi, voel jij je soms ook zo wereldvreemd? Ik ook, met mijn opgroeien in de rimboe. :Y
Maar ik snap het wel hoor, wat heb je eigenlijk te zoeken in een Zeeman? Ik stap er af en toe binnen, omdat ik het gevoel heb dat er weleens iets te halen zou kunnen zijn, maar dat is eigenlijk bijna nooit het geval.
Maar dat verandert vast nu met Ko. ;)
pi_86935766
`hahaha Claudia :D
veel plezier bij de zeeman :+

Sorbo ik moest lachen om je 'weet je hoeveel kleertjes je daarvoor kunt kopen hahaha.

Mijn gmk bestelling is binnen!!! oh ik ben er zo blij mee! O+ O+
ik had alleen twee dingen in die kobalt blauw kleur besteld, een jurkje en een vestje, maar ze zijn niet dezelfde kleur :? de een is echt kobaltblauw, het jurkje is meer paarsblauw ofzo, misschien is dat die ene nieuwe kleur? zal es kijken of ik het op de foto kan krijgen.
T kan ook heel goed aan mij liggen namelijk :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86935888
Ik voel me in Amsterdam nog steeds echt een dorpse! Ik vind fietsen bijvoorbeeld heel vervelend omdat je met zoveel factoren rekening moet houden (auto's, trams, bussen, fietsen, brommers, bakfietsen, voetgangers). En iedereen gaat gewoon z'n eigen gang. Met name de Molukkenstraat en Ceintuurbaan vind ik vreselijk. En het winkelen is me te druk; ik ga om die reden liever naar Haarlem op een rustig moment. Dat vind ik een heerlijke winkelstad met een aangename afwisseling tussen boetiekjes en franchises.

En als ik naar het dorp ga voel ik me een stadse, ook weer zoiets. Maf eigenlijk, dat het contrast tussen dorp en stad zo sterk kan voelen.

Ik ben trouwens zaterdagochtend voor het laatst naar de Hema geweest. What was I thinking! :'(
  dinsdag 28 september 2010 @ 11:47:29 #134
298315 SacreCoeur
pi_86935900
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Stiemie het volgende:
Claudia :o :D Zeeman is ook super voor maillots, longsleeves zonder teksten enzo, kniekousjes, ondergoed, pyjama's en sokslofjes :Y
Maillots koop ik toch wel liever bij de Wieb :P
Maar de kniekousen zijn echt super bij Zeeman.

Ik koop eigenlijk alleen kniekousen dus & PJ's.
En theedoeken :P & haarbandjes etc..
Maar ondergoed kan ik 'r niet kopen, 't sluit niet mooi aan enzo.

Voor ondergoed ga ik naar de Pri, nóg goedkoper als Zeeman zelfs.
7 onderbroekjes voor 3 euro & 5 hempjes voor 4 euro.
pi_86936119
Weet je wat nog veel erger is dan shirts met letters en cijfers? Broekjes met letters en cijfers :X
En Niels heeft van de vijf broekjes die hij op dit moment past, drie gekregen broekjes met een letter/cijferprint erop. Maar ik vind het ook zonde om nieuwe broekjes te kopen, ik hoop dat hij er snel uitgegroeid is :P

Ik vind dit soort broeken leuk bij dat rechter (slankste) jongetje O+ Mag van mij wel weer in de mode komen.
pi_86936132
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Ik voel me in Amsterdam nog steeds echt een dorpse! Ik vind fietsen bijvoorbeeld heel vervelend omdat je met zoveel factoren rekening moet houden (auto's, trams, bussen, fietsen, brommers, bakfietsen, voetgangers). En iedereen gaat gewoon z'n eigen gang. Met name de Molukkenstraat en Ceintuurbaan vind ik vreselijk. En het winkelen is me te druk; ik ga om die reden liever naar Haarlem op een rustig moment. Dat vind ik een heerlijke winkelstad met een aangename afwisseling tussen boetiekjes en franchises.

En als ik naar het dorp ga voel ik me een stadse, ook weer zoiets. Maf eigenlijk, dat het contrast tussen dorp en stad zo sterk kan voelen.

Ik ben trouwens zaterdagochtend voor het laatst naar de Hema geweest. What was I thinking! :'(
Dat herken ik wel ja. Ik voel me ook altijd erg opgejaagd. Ik noem andere bellende fietsers/scooters altijd 'haastige spoeders'. Dus ik probeer de spits te vermijden. Te winkelen op dinsdagochtend, en gewoon mijn langzame leventje te leiden.
En Haarlem is leuk ja. Ik vind Utrecht ook altijd fijn, maar daar heb ik ook erg lang gewoond. Dus ik ken de weg.

Eigenlijk moet ik vooral zo lachen om je manier van uitdrukken, en niet zozeer omdat je 10 jaar geleden voor het laatst in de Zeeman was.

Huup, dat is gek, 2 zo verschillende kleuren. Ik ben benieuwd naar je foto's.
pi_86936163
Wibra en Pimark zitten hier niet in de buurt. Er zit naast de supermarkt bij ons een zeeman, dus dat vergemakkelijkt het even binnenlopen wel hoor.

Claudia zaterdagochtend naar de hema :o Ik ga wel eens doordeweeks en dan om 10 uur. Dan is het heeeeeerlijk rustig O+ En Haarlem is gewoon super om te winkelen. Morgen ga ik naar Alkmaar (met mijn moeder naar de jaarmarkt :X :') ) en Alkmaar is ook erg leuk vind ik
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:00:21 #138
298315 SacreCoeur
pi_86936316
Ik denk dat ik morgen weer naar de Pri gaat.. bij ons zit de Zeeman ook tegenover de AH.
En er zit er nog èèn tegenover de Pri.
Wel handig want elke Zeeman is verschillend met spul.

Viel me laatst op hoe weinig Wiebs er zijn.
Ben best blij dat er 5 minuten hier vandaag èèn zit & dat 't een grote is.
Ze hebben ook weleens leuk merk speelgoed als fisher price enzo.
Maar meer voor beebies.

De Kruidvat hier vind ik ook leuk, hebben we er 4 van :')
pi_86936333
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 11:54 schreef Twinkly het volgende:
Weet je wat nog veel erger is dan shirts met letters en cijfers? Broekjes met letters en cijfers :X
En Niels heeft van de vijf broekjes die hij op dit moment past, drie gekregen broekjes met een letter/cijferprint erop. Maar ik vind het ook zonde om nieuwe broekjes te kopen, ik hoop dat hij er snel uitgegroeid is :P
Ik heb die broekjes ook en ik trek ze hem wel gewoon aan als het niet te erg opvalt. Ik heb ook wat polo's gekregen, maar die vind ik te lelijk om aan te trekken. Ik voel me er echter ook slecht bij om ze ongedragen in een doos op te bergen, en dus hangen ze in de kast en berg ik ze alsnog ongedragen in een doos op als ze te klein zijn geworden. :')

quote:
Ik vind dit soort broeken leuk bij dat rechter (slankste) jongetje O+ Mag van mij wel weer in de mode komen.
Vind ik ook, hoor! Dat viel me ookal op aan het vorige filmpje dat je liet zien. De verhoogde taille is soms wel een beetje too much.

Naar aanleiding van dat filmpje was ik ook naar oude foto's van mijn vriend gaan kijken. Ik vind dit leuk, een simpele spijkerbroek met iets hogere taille, een simpel shirtje en een Adidasachtig capuchonvestje:

pi_86936401
Primark O+
met er tegenover een zeeman voor dubbel plezier :+

Hier een actiefoto van het gele jurkje. Het is een vreemde kleur haha, mosterd of kerriegeel komt wel in de buurt. Ik vind er in het echt ook wel iets groenigs inzitten ofzo, een ondertoon ofzo denk ik?
Nouja soit, denk de bruine romper er zelf maar even bij, ze was al in t grijs dus och :P

Ik geloof dat k het wel leuk vind maar ik moet er nog even aan wennen.

en de twee kleuren, ben ik nou gek of zijn t echt twee andere kleuren?

misschien is t in een ander verfbadje geweest, wie weet, maar de rechter is in het echt, echt dat diepe kobaltblauwe terwijl die linker meer naar dieppaars neigt. Ik krijg de kleuren alleen niet zo goed op de foto, dat heldere zeg maar. toch es een beetje pielen met mn camera instellingen want t gebeurt me steeds vaker...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 12:06:46 #141
298315 SacreCoeur
pi_86936514
Ik denk 'n ander verfbad..
't is net als met behang, kan ook zo totaal verschillend zijn met een ander verfbad.
En die gele is echt anders dan op de foto! :D

Oranje is gewoon uh oranje :')
pi_86936532
Op mijn beeldscherm is het jurkje gewoon groen, Huup! Appeltjesgroen haast zelfs. En ja, dat lijken me toch echt twee verschillende kleuren! Precies wat je zegt: links iets meer paars, rechts iets meer diepblauw.

Tip: kijk in de handleiding eens bij witbalans en vermijd flitsen.
pi_86936644
Dat gelige staat haar wel leuk Huup, ik denk met bruine romper nog wat leuker zelfs, wat meer contrast ofzo.
Het zijn idd wel 2 verschillende kleuren. Zo op de foto zou ik zeggen dat de ene een badje vaker is geweest dan de ander of dat de kleur op de linker niet zo lekker heeft gepakt. Op je foto lijkt het wel dezelfde kleur, maar dan links lichter dan rechts.
Fake it till you make it...
pi_86936646
Da's echt wel een verschil hoor huup! En dat geel is heel anders in het echt :o
pi_86936759
Twinkly, dat was een leuk filpmje voor Ko zijn dutje. Ik vroeg aan hem of hij het mooi vond en met een gelukzalige glimlach zei hij ja. O+
Ik houd ook van die broekjes. En van die iets strakkere shirts, ik houdt niet zo van oversized.

Die foto van je vriend als kind, is mooi. Leuke kleertjes, stoer! En een fijn snoetjes. O+

Bij mij is het ook groen, niet appeltjesgroen maar meer groengeel. Ik denk dat het leuk is met bruin inderdaad.
En die twee kleuren blauw zijn echt verschillend inderdaad. Ik vind ze allebei mooi, maar rechts iets mooier. :D
pi_86936953
Ja het lijkt een beetje die nieuwe paars-kleur, dat purple rain ofzo? Daar staat ook bij dat het dieppaars is. Niet dat het uitmaakt verder echt. Ik vind kobaltblauw supermooi en ik ben geen paars fan eerlijk gezegd, maar dit ga ik niet terugsturen verder ofzo, jammer dan, het valt niet zo op ook.

Haha nee die gele is geen appelgroen :D maar het is wel echt een pak minder geel dan je in eerste instantie zou denken van het plaatje op de site. Misschien dat het kleine vakje met het kleurtje zeg maar wel meer overeen komt met het echt. Op mijn scherm lijkt ie in elk geval feller op de site.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86939438
oh ja joehoe *wapper*
ik zie weer nieuw spul online bij hema. :')

Voor de geinteresseerden:
baby's:

skipak O+

auto's auto's en nog meer auto's ;) :+ speciaal voor Oeke's lief

Kabelvest <3

en voor babymeisjes:

dit is de achterkant geloof ik, volgens de tekst zitten de knoopjes achter. Ik vond het eigk eerst wel grappig die knoopjes voorop :D

En deze is vanaf 86/92 bij de kinderspullen:

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86939510
Ja, wel potver! Waarom voor de jongetjes niet eens stippen!

Dat stippenjurkje is lief! O+
pi_86939603
:D stippenauto's? :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86939706
Ja, of juist voor meisjes zo'n jurkje met roze autootjes ipv stippen. Lijkt me best eens stoer. 8-)
pi_86939842
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef oeke het volgende:
Ja, of juist voor meisjes zo'n jurkje met roze autootjes ipv stippen. Lijkt me best eens stoer. 8-)
dat lijkt me idd leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86939872
ik vind die auto'tjes wel leuk eigenlijk :)
floris heeft nu treintjes aan O+

en huup dat wat jij met dat kobalt had, heb ik met rood.
mijn spencer is een heel andere tint dan t broekje dat ik besteld had, tis wat valer...tis maar goed dat t broekje pas past tegen de tijd dat de spencer te klein is :')
wilde ze eigenlijk samen aandoen, zoals t jongetje op de site..
wel jammer van die kleur, vind t broekje iets leuker kwa kleur. maar goed t staat floris wel dus hou k t maar.
  dinsdag 28 september 2010 @ 13:50:53 #153
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86940033
Een jurk met auto`s..geniaal O+
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86940164
Ja, een jurk met cadillacs! O+

Ik vind autootjes best leuk hoor, en Ko heeft er ook best wat van. Maar de Hema maakt jongenskleren zo jongens en meisjeskleren zo meisjes. Als je begrijpt wat ik bedoel. :7
Ik wil wel een shirt met peren en bananen voor Ko bv. Of bomen. Of vogels. Of bestek.
Even geen auto's fietsen gereedschap helicopters etc... :s)
pi_86940394
Ik vind die autoshirts ook leuk! Alleen die eerste met die kleine auto's vind ik wat minder.
De print vind ik erg leuk, leuker dan de andere twee, maar ik weet niet, het shirtje doet me aan een pyjama denken? Misschien komt het door de mouwen ofzo.

Son wat suf! :o
gek is dat toch. BE heeft volgens mij een hele tijd terug ook steeds een probleem gehad met levering van een shirtje voor Oscar, ging toen ook om de kleur maar ik weet niet meer hoe dat zat. Of ze nou echt de verkeerde kleur had of dat ie gewoon vaal was.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86941240
He Sonnetje, dat is toch jammer. :{
Oja, dat weet ik weer, van BE, een vaal soort rood. En toch ook nog veel gedoe met prints?

Dat eerste printje hebben we op een rompertje. Dat vind ik wel leuk. Maar zo als shirt lijkt het wel een pyjamaatje. Mwoh.
pi_86941981
Huupsken, welke maat is dat gele jurkje van GMK? Ik heb voor Lena vandaag een turquoise jrukje maat 86/92 binnnenekregen, maar die lijkt echt nog guh-roooooot!

Dat bolero-tje van de hema trouwens, ik wilde m halen in 86/92, maar mennn, die was dan weer écht heel breed en groot met flink lange mouwen...terwijl ze qua jurkjes en hemdjes echt in de kleinste peutermaten zit, maar dit ging never nooit niet passen, ja tegen de zomer misschien een keer ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_86942068
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:47 schreef Poppedein het volgende:
Huupsken, welke maat is dat gele jurkje van GMK? Ik heb voor Lena vandaag een turquoise jrukje maat 86/92 binnnenekregen, maar die lijkt echt nog guh-roooooot!

Dat bolero-tje van de hema trouwens, ik wilde m halen in 86/92, maar mennn, die was dan weer écht heel breed en groot met flink lange mouwen...terwijl ze qua jurkjes en hemdjes echt in de kleinste peutermaten zit, maar dit ging never nooit niet passen, ja tegen de zomer misschien een keer ;)
oh echt? wat stom :{
rondje wasmachine voor het bolero'tje? Of had je hem in de winkel gepast? Hier zitten de 86/92 maten van Hema echt prima, maar heb nog geen vest geprobeerd.

Jaaa hier ook die maat van GMK! Maar hij is nog te groot hoor. Ik had hem aangedaan voor de kleur even, het valt niet zo op door de korte mouwen denk ik maar hij is erg lang en wijd nog.
Jammer want de 74/80 zijn echt een stuk te klein nu, mouwen zitten ook veel te strak daarvan, dus we moeten nog even wachten voordat dit 'leuk' aankan zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86942207
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:24 schreef oeke het volgende:
He Sonnetje, dat is toch jammer. :{
Oja, dat weet ik weer, van BE, een vaal soort rood. En toch ook nog veel gedoe met prints?

Dat eerste printje hebben we op een rompertje. Dat vind ik wel leuk. Maar zo als shirt lijkt het wel een pyjamaatje. Mwoh.
ja dat is die spencer dus ook, stom hoor
heb m aangetrokken bij floris en t kon wel qua kleur, maar tis niet de kleur als op de site.
hij vond t zelf iig wel erg leuk :P
pi_86942301
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:54 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ja dat is die spencer dus ook, stom hoor
heb m aangetrokken bij floris en t kon wel qua kleur, maar tis niet de kleur als op de site.
hij vond t zelf iig wel erg leuk :P
hahaha :D
wat zei ie? oeh thanks ma! deze kleur is echt zó 2011

nee serieus, dat vraagt om een foto natuurlijk c_/
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86942308
Ik was bij de hema en een jurkje 86/92 is echt te klein..
Maar de 98/104 is dan gelijk weer zo groot :? :? Ik baal er echt van -O-
pi_86942378
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha :D
wat zei ie? oeh thanks ma! deze kleur is echt zó 2011

nee serieus, dat vraagt om een foto natuurlijk c_/
ja dat zei hij :Y
hij was de hele tijd aan t lachen
zal vanmiddag wel even een foto maken van m :)
pi_86942600
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 14:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh echt? wat stom :{
rondje wasmachine voor het bolero'tje? Of had je hem in de winkel gepast? Hier zitten de 86/92 maten van Hema echt prima, maar heb nog geen vest geprobeerd.

Jaaa hier ook die maat van GMK! Maar hij is nog te groot hoor. Ik had hem aangedaan voor de kleur even, het valt niet zo op door de korte mouwen denk ik maar hij is erg lang en wijd nog.
Jammer want de 74/80 zijn echt een stuk te klein nu, mouwen zitten ook veel te strak daarvan, dus we moeten nog even wachten voordat dit 'leuk' aankan zeg maar.
Das echt t lastige van die dubbele maten he! En idd Pvoesss van 86/92 naar 98/104 is gewook ook een stap van net baby-af naar bijna kleuter, das zo'n verschil lijkt me!

Het bolero'tje hebt ik niet gekocht, alleen maar gezien in de winkel en dat was genoeg om me voor te kunnen stellen dat ie waarschijnlijk veel te groot zou zijn ;)

Ik heb vandaag trouwens wel na lang wikken en wegen het paarse met witte stippen little feet winterjasje binnen gekregen.... *leeeeeeeeeeeeuk* *O*
pi_86942781
ooooh!!
jaloers!!

dat jasje is echt leuk O+ hoe staat ie?? O+

Pvoesss das ook stom, het verschil is niet alleen groot tussen die maten, kindjes groeien ook gewoon veel langzamer op die leeftijd. In plaats van dat het dan na een maand of hooguit 2 wel bijgegroeid is duurt van 92 naar 98 in een hoop gevallen gewoon bijna een jaar :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86942817
-O- Da wuttik nog nie....kindjelief zit op de creche terwijl ik hier zit te nietsen in mn dienst...
pi_86943184
Huup, die 2 kleuren verschillen wel heel erg hoor, ik zie die ene wel als kobalt maar de andere noem ik paars! Vind het allebei wel leuke kleuren trouwens
En geel ziet eruit als die ''mosterd'' kleur op de site, dat neigt ook naar groen.Mooi met wat bruins eronder denk ik

Claudia, dat Adidas vestje wat je vriend daar aan heeft O+ hebben!
en bij Zeeman moet je t net treffen qua babykleding.Soms vis ik er een leuk pyjamaatje uit een bak, maar momenteel vind ik er weer niks leuk, zelfs de rompertjes niet.
Voor mezelf koop ik er trouwens altijd hetzelfde naadloze zwarte ondergoed O+

Autootjes vind ik stom! Daarom heeft hij volgens mij nu helemaal niks van de huidige Hema collectie.Op de leuke gestreepte kniekousjes na

Huup, had jij nou nog bij je laatste H&M bestelling die witte muts besteld? Was ik erover uit dat ik hem moest hebben voor Wolf, issie uitverkocht online en in de winkel zag ik hem vandaag ook niet :'( -O- -O-
pi_86943298
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef Poppedein het volgende:
-O- Da wuttik nog nie....kindjelief zit op de creche terwijl ik hier zit te nietsen in mn dienst...
ahw arme jij -O-

ik ben heel benieuwd! :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86943346
Die wil Niels ik!

Ben je toevallig al in de Hema geweest Poppejans? Hangt 'ie er al?
pi_86943425
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:24 schreef Twinkly het volgende:
Die wil Niels ik!
[ afbeelding ]

Ben je toevallig al in de Hema geweest Poppejans? Hangt 'ie er al?
Ik was vandaag in Veenendaal daar hingen al deze bovenstaande spulletjes al wel, het vest dus ook!
Ik gok zo dat het dan bij ons ook al wel hangt, die zijn meestal vrij vlug.
pi_86943762
@poppejans, nee die muts heb ik niet meer besteld! Ik had een andere gehaald bij een andere winkel en 2 witte mutsen terwijl ze er geen enkele oplaat tot nu toe is ook zo wat :+

Heb je het 's morgens vroeg al geprobeerd? Op doordeweekse dagen vullen ze de voorraden bij rond kwart voor 6 (! :X :X ). Wellicht als je hem echt heel graag wilt hebben de moeite waard om je wekker er een keer voor te zetten. kun je gelijk een rondje sale doen ;)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86943823
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef huuphuup het volgende:
@poppejans, nee die muts heb ik niet meer besteld! Ik had een andere gehaald bij een andere winkel en 2 witte mutsen terwijl ze er geen enkele oplaat tot nu toe is ook zo wat :+

Heb je het 's morgens vroeg al geprobeerd? Op doordeweekse dagen vullen ze de voorraden bij rond kwart voor 6 (! :X :X ). Wellicht als je hem echt heel graag wilt hebben de moeite waard om je wekker er een keer voor te zetten. kun je gelijk een rondje sale doen ;)
Zou het?? Oh dat is wel het proberen waard, ben komende dagen toch nog vrij.Dankje voor de tip!
Ik moet en zal dat ding krijgen >:) ik zie gewoon nergens anders iets dat net zo leuk is en de juiste kleur heeft
pi_86943839
Best leuk spul, dat van de HEMA

en op die oude foto van Claudia zie ik echt wel Ivan in terug (en leuk, zo'n Adidas jasje!)

De mosterdkleur staat haar wel, huup. Ik denk niet dat het mooi zal zijn op Leah trouwens.
Hier nog niks van GMK (ook geen mail)
pi_86944174
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 15:38 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Zou het?? Oh dat is wel het proberen waard, ben komende dagen toch nog vrij.Dankje voor de tip!
Ik moet en zal dat ding krijgen >:) ik zie gewoon nergens anders iets dat net zo leuk is en de juiste kleur heeft
Ja probeer het gewoon, wie weet staat ie er dan ineens wel bij.
Als je hem nou niet kunt vinden wil ik best voor je kijken bij H&M hier, maar ik weet niet wanneer ik weer in de stad ben, zou zomaar even kunnen duren nog.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86944598
Huup wat doe je nu met die hema-kleertjes :o o|O
pi_86946091
sorry stiemie :+

Hier speciaal voor poppedein, een foto van t gele jurkje rechtop zeg maar. Veel te groot nog dus. :Y)

Deze die ik in 74/80 had in blauw (of paars :P ) valt trouwens best mee!
Maar hij is nog niet gewassen en de mouwtjes zaten nu al wat strak om de bovenarmpjes dus hmm... even afwachten, hoe ie uit de wasmachine komt, anders gaat ie in de kast voor buikbeeb (zoals de bedoeling was oorspronkelijk haha)

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86946343
Ze zijn leuk :Y
ik heb er ook eentje "onderweg", jippie
pi_86946384
't Staat 'r wel erg mooi Huup, dat blauwe! O+ Dat mosterdgele wat minder, vind ik, maar dat kan ook komen omdat ik sowieso niet zo aan die kleur gewend ben. Als ik dat Lente aan zou trekken, zouden ze denken dat ze nog nooit in d'r leven buiten is geweest. :')

Lente past eindelijk het zomerjasje dat de buuf heeft gemaakt. Hij's wel erg leuk.

pi_86946399
yaaaay Lily!! *O* *O*

-edit-
Oh ssserpente wat schetig dat jasje O+
Dat donkerblauwe is mn favoriete kleur voor Amélie, ik vind het mooi staan. Maar er zijn niet zo gek veel meisjeskleren (die ik ook nog es leuk vindt verder enzo qua model :P ) in die kleur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86946490
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
Hier speciaal voor poppedein, een foto van t gele jurkje rechtop zeg maar. Veel te groot nog dus. :Y)
[ afbeelding ]
en toch vind ik het wel wat hebben, dat oversized..
pi_86946588
oh, kijk die kleine Lente nu...ik vind het zo schetig, zo'n kleintje dat al loopt (ben ik totaaaal niet gewend :D ).

het jasje vind ik leuk wat betreft dessin en model (alleen wat te roze)
pi_86946669
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef huuphuup het volgende:
yaaaay Lily!! *O* *O*

-edit-
Oh ssserpente wat schetig dat jasje O+
Dat donkerblauwe is mn favoriete kleur voor Amélie, ik vind het mooi staan. Maar er zijn niet zo gek veel meisjeskleren (die ik ook nog es leuk vindt verder enzo qua model :P ) in die kleur.
Lente staat het ook heel mooi, vind ik. Het haalt d'r ogen mooi op. Vind het ook mooi icm met (hard)roze. Maar ik kan er ook weinig in vinden. Een goed alternatief is spijkerstof, zoals dat jasje dat ik van jou heb overgenomen bijvoorbeeld. Maar geloof niet dat ze dat al past. Zal straks eens kijken. :)
pi_86946670
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:50 schreef lily het volgende:

[..]

en toch vind ik het wel wat hebben, dat oversized..
Aan de ene kant hou ik er wel van, maar dit is een beetje te geloof ik. Het model van die jurkjes vind ik heel leuk maar er blijft weinig van over zo oversized zeg maar haha.

en daarnaast breekt ze haar nek erover :')
van die dingen waar ik pas bij stilsta als het gebeurt enzo :@ :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 16:56:43 #183
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86946746
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
sorry stiemie :+

[ afbeelding ]

Deze die ik in 74/80 had in blauw (of paars :P ) valt trouwens best mee!
Maar hij is nog niet gewassen en de mouwtjes zaten nu al wat strak om de bovenarmpjes dus hmm... even afwachten, hoe ie uit de wasmachine komt, anders gaat ie in de kast voor buikbeeb (zoals de bedoeling was oorspronkelijk haha)
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nu nog een geel hoedje op en je hebt bumba O+
pi_86946758
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:52 schreef lily het volgende:
oh, kijk die kleine Lente nu...ik vind het zo schetig, zo'n kleintje dat al loopt (ben ik totaaaal niet gewend :D ).

het jasje vind ik leuk wat betreft dessin en model (alleen wat te roze)
Dit is ook niet echt mijn kleur roze, moet ik toegeven. Had het leuker gevonden als ze er bijv. wat blauw mee gecombineerd had. Maar het patchwork idee vind ik wel erg leuk! O+
pi_86946779
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Aan de ene kant hou ik er wel van, maar dit is een beetje te geloof ik. Het model van die jurkjes vind ik heel leuk maar er blijft weinig van over zo oversized zeg maar haha.

en daarnaast breekt ze haar nek erover :')
van die dingen waar ik pas bij stilsta als het gebeurt enzo :@ :D
Herkenbaar. :@
pi_86946902
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Nu nog een geel hoedje op en je hebt bumba O+
verrek :')
ik stuur em terug :P :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86947131
haha, gelukkig heb ik geen rode jumpsuit besteld (anders had ik nog een bumbalou)
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:23 #188
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86947828
http://www.knotsknetter.n(...)d451f1a690948d7549f5
Dit schreeuwt mijn naam, en die van m`n dochter O+
Maar die prijs hey :X
pi_86948206
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
http://www.knotsknetter.n(...)d451f1a690948d7549f5
Dit schreeuwt mijn naam, en die van m`n dochter O+
Maar die prijs hey :X
Die prijs schreeuwt de naam van je man :D :P

wel leuk! en idd toepasselijk haha. Maar op zich, ze blijft nu toch langer in dezelfde maat zitten? Dus 1 duur item per seizoen per soort mag wel toch? 1 duur shirt en 1 duur jurkje per seizoen ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86948348
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef lily het volgende:
haha, gelukkig heb ik geen rode jumpsuit besteld (anders had ik nog een bumbalou)
Ik heb wel een rode jumpsuit besteld :D Ieeeew ik haat die enge pedo Bumba met zn enge kreetjes

Ik zou het doen TF, hij is echt leuk! En wat Huup zegt, een paar wat duurdere items moeten kunnen zo af en toe hoor

Ga paar ochtenden proberen voor het mutsje Huup, mocht het niet lukken hoop ik dat jij even kijken wilt in een winkel, ik laat het nog weten.iig fijn dat je mee wilt kijken!
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:41:45 #191
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86948413
Nee man, weet je hoeveel kleren je daarvoor kan kopen? :D En hoeveel ze al heeft? :o :X
pi_86948428
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Poppejans het volgende:
Ik zou het doen TF, hij is echt leuk! En wat Huup zegt, een paar wat duurdere items moeten kunnen zo af en toe hoor
hmm, maar toch, een longsleeve van 32 euro?
en TF heeft er drie heh (kinderen dus).
Dat zijn best veel schoenen, broeken, jurken en longsleeves
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:44:25 #193
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86948493
Ik denk dat ik maar een rood shirtje ergens vandaan haal en een opnaaiembleem ofzo..ben ik voor 10 euro klaar :P
pi_86948589
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:42 schreef lily het volgende:

[..]

hmm, maar toch, een longsleeve van 32 euro?
en TF heeft er drie heh (kinderen dus).
Dat zijn best veel schoenen, broeken, jurken en longsleeves
Ja okay dat is waar.
Nouja goed, 1 ietsjes duurder item per jaar per kind dan :P

aangepaste versie :+

nee ik kan het me voorstellen hoor. Losgaan op kleertjes is leuk als je 1 baby hebt, dan heb je veel voor relatief weinig geld. Maar als je drie grotere kinders hebt pfoe. Flinke kostenpost moet dat zijn :o zelfs als je alles redelijk budget-verantwoord doet enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:52:09 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86948769
Kiek, hier zit vast wel iets leuks tussen :9
http://www.zofleurig.nl/applicaties/strijkapplicaties.html
Is wel geen Maneki Neko, maar toch :)
pi_86948783
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja okay dat is waar.
Nouja goed, 1 ietsjes duurder item per jaar per kind dan :P

aangepaste versie :+

nee ik kan het me voorstellen hoor. Losgaan op kleertjes is leuk als je 1 baby hebt, dan heb je veel voor relatief weinig geld. Maar als je drie grotere kinders hebt pfoe. Flinke kostenpost moet dat zijn :o zelfs als je alles redelijk budget-verantwoord doet enzo.
Ja, dat dus. En moet zeggen dat ik voor 1 kind al niet eens een shirt heb hangen van 32 euro. Eigenlijk wel belachelijk veel geld...
pi_86948914
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kiek, hier zit vast wel iets leuks tussen :9
http://www.zofleurig.nl/applicaties/strijkapplicaties.html
Is wel geen Maneki Neko, maar toch :)
daar zitten wel leuke tussen zeg :D
pi_86949070
oh kijk, wat leuk...die schoentjes (en jurkjes)

http://www.tahwa.nl/index.jsp?USMID=5&subcategorie=23&page=1
pi_86952614
Ivan heeft vandaag van zijn oma een herfstjasje gekregen! Ik vind het een erg leuk jasje; het is blauw en sportief.

[ Bericht 32% gewijzigd door Claudia_x op 28-09-2010 19:46:43 ]
pi_86953076
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft vandaag van zijn oma een herfstjasje gekregen! Ik vind het een erg leuk jasje. Het jasje is blauw en sportief.
ja eh... Blauw en sportief kan heul veel kanten op}:|

foto's moeten dr bij!! :P
lief van oma zeg O+

Poppedein, heb je Lena vermoeid en al van het kdv al in het jasje kunnen hijsen? :+

grmbl, nog editten ook :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86953185
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
pi_86953361
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
:D blij dat k niet de enige ben :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86953983
Hier ook GMK binnen *O* Nog niet gepast maar zo op het oog misschien ietsje aan de grote kant maar ze kan het denk wel al aan O+
Die gele gaat wel terug, het is een soort lime... :X Dát staat haar echt niet!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86954231
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:

Ik vond het jasje bij nader inzien toch niet helemaal dezelfde stijl. Ik maak morgen wel een foto!

Ivan ligt allang op bed, en ik ook. :')
pi_86954234
Lime~!
dát is het :D die kleur komt inderdaad meer in de buurt van lime dan van wat ik mosterdgeel zou noemen (dat vind ik namelijk meer een bruine ondertoon hebben...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86954344
Ja, 'lime' is ook de kleuraanduiding waar ik naar zocht! Ik vind het eigenlijk niet kunnen, dat iets op de site mosterdgeel lijkt en in het echt zo anders van kleur is.
pi_86955310
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
pi_86955443
Ze heeft nieuwe schoenen en haar jas mocht ze weer aan :D
En ik zou nog een foto laten zien aan iemand als die aan was.
Ik ben weg van de schoenen maar de jas is meer haar smaak O+

pi_86955463
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef lily het volgende:
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsja :P waarschijnlijk een combinatie :')
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86955507
ahw die schoenen O+ en wat wordt ze groohoot!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86955898
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsja :P waarschijnlijk een combinatie :')
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
De kleur heet zelfs mosterdgeel en op het scherm komt het ook zo over. Zou het niet net zo zijn als met dat ene overslagjurkje wat je gekregen hebt wat net een andere kleur blauw is?

Ik ben heel benieuwd naar Ivan's nieuwe jas!!
pi_86956178
Ik heb even de foto's onder elkaar gezet. Vanochtend keek ik op een andere computer en vond ik het jurkje groeniger dan nu via mijn laptop. Je hebt gelijk, lily, het verschil is niet zo heel groot. Het jurkje van de site lijkt wat intenser van kleur. En als ik er goed naar kijk vind ik het jurkje op de Amélie-foto's ook meer groen, maar dat verschil is subtieler dan ik in mijn hoofd had.

pi_86956229
Ik vind het toch echt net lime :@ :?
En op het GMK plaatje niet :N
pi_86956326
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het toch echt net lime :@ :?
En op het GMK plaatje niet :N
Ik dus ook 8)7 Ik had een veel diepere herfstkleur verwacht >:O
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86956427
hahaha ik schrok :') hoe komen die foto's daar nou? :o :P

nee het verschil is ook niet bizar hoor, maar ik vond het op het plaatje van GMK wel mosterdgeel, wat ik zei met een beetje een bruinige hue erin. In het echt neigt het meer naar groenig maar echt heel duidelijk krijg ik het niet op de foto.
Inmiddels zit het in de was ook, iets met boterham met jam enzo :') ik zal eens kijken of ik morgen een betere foto kan maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86956490
ach ja, hoe dan ook. Ze kan het hebben. Ik zou er donkerblauw of bruin onder doen (maar ze had dat grijze al aan, zei huup).
Huup, doe morgen eens een foto met blauw of bruin eronder.
pi_86956663
Kun je er niet wat pindakaas op smeren voor de bruinige hue?
pi_86956689
Oh, en ik zou er (zacht)roze onder doen, of klinkt dat heel maf?
pi_86957016
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen O-)
pi_86957077
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakken :') dat had ook wel gewerkt voor die hue :+
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot :D ) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86957103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen O-)
:D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86957253
Jullie GMK gekeuvel hewft ervoor gezorgd dat ik zondag toch maar een flinke bestelling heb gedaan :s)
Ik heb al een jurkje en een maillot en die bevallen wel. Dus nu wat jurkjes erbij, 2 overslagvestjes, 2 truitjes en nog niets geloof ik.
Maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het mosterdgeel (heb volgens mij een geel overslagvestje).
Ik heb ook al een maillot in die kleur en die was wel mooi diep van kleur, dus ik dacht dat het wel goed zat...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 21:10:38 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_86957310
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakken :') dat had ook wel gewerkt voor die hue :+
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot :D ) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paars :s)
pi_86957321
Jullie hebben me dus echt aangestoken heh, met dat hele kledinggedoe _O-

Ik dacht vaker toen ik hier wel eens las; jeutje wat een overdreven gedoe hier, en nu ben ik meer hier dan ergens anders :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:12:11 #225
298315 SacreCoeur
pi_86957395
Wat ben ik blij dat ik geen 'geel' heb besteld. :D
Ik denk dat 't alleen leuk staat bij donker harige kindjes.
Isa is midden blond met high lights :')
pi_86957416
vind het een bijzondere kleur, weet nie zo goed wat ik er van moet vinden, maar het staat je meisje WEL heel erg mooi Huup :Y
Geel is hier echt geen optie. (veel te wit en blond).

Evie had vandaag ook een GMKjurkje aan; antraciet, met een rode romper, en een gestreepte mailliot..
stond wel errrrrg leuk!

ik heb 6 maillots gekocht vandaag, 4 bij de H&M en 2 bij de hema, wel zo handig met al die jurkjes :Y
pi_86957473
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef lily het volgende:

Ik dacht vaker toen ik hier wel eens las; jeutje wat een overdreven gedoe hier, en nu ben ik meer hier dan ergens anders :D
Daarom ben ik een stapje achteruit gegaan en post niet meer hier :D Helaas kan ik het niet laten om toch mee te lezen :')

Ik las dat iemand gebeld was door gmk. Ik werd vandaag ook gebeld door gmk, dus was bang dat de jumpsuit niet meer leverbaar was....maar gelukkig was het de witte romper die niet meer leverbaar was. Morgen dus ws de jumpsuit binnen!
pi_86957511
Oeps dubbel.
pi_86957608
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef moussy het volgende:

[..]

Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paars :s)
Ja, ik vind donkerpaars ook een heel aardige suggestie!
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:16:16 #230
298315 SacreCoeur
pi_86957653
Oh iemand wilde toch 't donker blauw gekleurde jurkje hebben die huup ook heeft?
Ik heb namelijk een Hema gevind vanmiddag met een aantal jurkjes.
Alleen donkerblauw & 1 grijze in maat 110/116 ofzo? iig iets met 116.
pi_86958049
quote:

O+
pi_86958206
Ach, mijn geouwehoer hier gaat echt nergens over. Ivan heeft hoofdzakelijk spul van de Hema en H&M aan en ik zit er maar interessant over te doen. 't Is hier gewoon gezellig. O+
pi_86958287
Ik begin spijt te krijgen van het gele vestje....

Ik ben ook aan het zoeken naar Mettes verjaardags kledij O+
We hadden een jurkje bij de DPAM gekocht, maar die is toch nog net iets te groot.
Deze:

Hebben jullie nog ideeën? Ik heb besloten dat het voor 1 keertje wel ietsjes meer mag kosten dan Hennes of Hema kleertjes.
pi_86958307
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ach, mijn geouwehoer hier gaat echt nergens over. Ivan heeft hoofdzakelijk spul van de Hema en H&M aan en ik zit er maar interessant over te doen. 't Is hier gewoon gezellig. O+
precies (dat is juist zo leuk)

ik moet natuurlijk geen snobs met een dure smaak hier hebben zeg want dan kan ik niet mee doen :{w

:P
pi_86958313
Kidscase. *O* Ik ga even zoeken.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:30:24 #236
298315 SacreCoeur
pi_86958455
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef wickie het volgende:
Ik begin spijt te krijgen van het gele vestje....

Ik ben ook aan het zoeken naar Mettes verjaardags kledij O+
We hadden een jurkje bij de DPAM gekocht, maar die is toch nog net iets te groot.
Deze:
[ afbeelding ]

Hebben jullie nog ideeën? Ik heb besloten dat het voor 1 keertje wel ietsjes meer mag kosten dan Hennes of Hema kleertjes.
Zaraaaaaaaa!

Isa heeft 'r outfit al klaar liggen, ze heeft 't zelf uitgezocht:

pi_86958590
Ik vind dit jurkje zo leuk:

Maar is waarschijnlijk niet bijzonder genoeg. En het seizoen is er ook niet naar. Ik heb het jurkje wel al klaarliggen voor mijn spruit. Ik ga verder kijken!
pi_86958601
Ik heb een zwak voor Kidscase :@
Bij de Zara ben ik eigenlijk nog nooit geweest voor baby kleertjes.. vergeet altijd dat ze dat daar ook hebben.
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:33:39 #239
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86958618
Dochter heeft heel wat lief en stoer kleertjes enzo, en bedacht me opeens dat ik dat in Nederland helemaal niet zo leuk zou vinden (met LIEF! erop enzo), maar hier word ik eigenlijk continu happy van Nederlandse woordjes op haar kleding... Zo iets van dat is echt mijn kind, zonder dat ik er een tattoo heb opgeplakt 'van mij'. :D

Even een loze opmerking tussendoor.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86958713
quote:

O+

en och, t is wat claudia zegt, t is meer slap ouwehoeren dan wat anders :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:08 #241
298315 SacreCoeur
pi_86958792
Weetje wat ook goed te combineren is? Mimpi en Blond&Blond.
Dit had Isa voor 'r 2de verjaardag:

De bekende mimpi zwarte rok & streep shirt met roze poedel & een frans stippen maillot met glitters.
pi_86958794
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:
Dochter heeft heel wat lief en stoer kleertjes enzo, en bedacht me opeens dat ik dat in Nederland helemaal niet zo leuk zou vinden (met LIEF! erop enzo), maar hier word ik eigenlijk continu happy van Nederlandse woordjes op haar kleding... Zo iets van dat is echt mijn kind, zonder dat ik er een tattoo heb opgeplakt 'van mij'. :D

oh dat kan ik me dus echt heel goed voorstellen! :D

@Mous, zwart of donkerpaars is ook een goeie ja maar ik heb geen zwarte of donkerpaarse rompers. Wel die zwarte met bloemetjes van Hema, dat moet ook wel staan denk ik, misschien die maar eens proberen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:36:29 #243
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_86958810
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef huuphuup het volgende:

[..]

O+

en och, t is wat claudia zegt, t is meer slap ouwehoeren dan wat anders :+
't is voor mij serious business, ik leer hier nog dingen! :D Het is mijn dagelijkse studiekost!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_86958941
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:33 schreef Basboussa het volgende:

Oh, dat snap ik helemaal. Ik hou hier helemaal niet van die LIEF! dingen, maar zat ik in het buitenland dan zou ik het ook kunnen waarderen.

En Wat Claudia en Huup zeggen, het is hier gezellig. Mijn kind loopt voornamelijk in afdragertjes van zijn neefje en Hema en H&M dingetjes. Maar juist daarom is het hier goed toeven. ;)
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:44:49 #245
313287 Groofsken3
pi_86959278
Hier wordt ten minste lekker doorgeklept :Y) . Op het bankje gebeurt steeds zo weinig. Daarom O-) .
pi_86959570
Dit vestje. *zucht*

Er is ook een overslagjurkje van, maar ik weet niet of ik dat zo leuk vind.

Daar is 'ie weer (16,47 euro!). O+

Dit jurkje heb ik ook voor mijn spruit:

En dit jurkje vind ik ook zo leuk!

Nog wat andere merken:

pi_86959593
Hier staan een paar leuke van Serendipity

http://www.kleinesam.nl/w(...)eding-jurkjes-rokjes
pi_86959769
Oh wat een leuke dingen claudia O+

het spul van katvig vind ik erg leuk maar B. vindt het spuuglelijk :D en aangezien het ook niet goedkoop is laat ik dat dus maar zitten.
De prijs van dat kidscase-jurkje valt me mee zeg! In mijn hoofd is het juist heel duur :?

Dat roze overslagjurkje vind ik erg lief voor de hele kleintjes, maat 56 of 62 zeg maar. Die rood geblokte kan prima juist in het voorjaar met een lange romper en maillot of in de zomer gewoon zo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:54:28 #249
298315 SacreCoeur
pi_86959798
Leuk die jurkjes Claudia.
Vooral de paarse van Kids Case & de laatste.
Maar dan wel echt alleen voor beebs hé :P
Voor daarboven vind 'k niet zo tof.
pi_86959799
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef lily het volgende:
Hier staan een paar leuke van Serendipity

http://www.kleinesam.nl/w(...)eding-jurkjes-rokjes
waarom klikte ik?

waaroooom ;(

/drama
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86959840
Het moet gewoon even hoor:
Kijk Claudia, bodywarmers!
pi_86959861
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef Claudia_x het volgende:
En dit jurkje vind ik ook zo leuk!

[ afbeelding ]
dit vind ik de leukste
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:56:13 #253
298315 SacreCoeur
pi_86959872
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:54 schreef huuphuup het volgende:

[..]

waarom klikte ik?

waaroooom ;(

/drama
Ja ik had nog niet geklikt he, ik ga t nu ook doen.
(hopelijk alleen baby prut :P)
pi_86959889
Oh Claudia, wat een leuke kleertjes O+ O+

Ik vind juist het roze overslagjurkje heel erg leuk!

En bodywarmers heb ik echt helemaal niets mee :N
pi_86959917
oeke :o
pi_86959944
Ik vind Katvig echt iets voor wickie en Mette. En Duns Sweden trouwens ook wel, al weet ik niet hoe die harde kleuren en sterke motieven bij Mette staan. Dit jurkje is maar 17,15 euro.

Kidscase is normaliter ook wat duurder, Huup, maar er zijn online zo vaak aanbiedingen!
pi_86959991
Deze vind ik mooi!
pi_86960001
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef oeke het volgende:
Het moet gewoon even hoor:
Kijk Claudia, bodywarmers!
:'(
pi_86960073
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik mooi!
[ afbeelding ]
Vind ik ook! Echt een herst/winter-jurkje.

Deze trui wil ik wel voor Ivan. Duuhuur!
pi_86960104
hahaha ik zeg, die gouden voor Ivan, en een matching voor zn paps! :7
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86960141
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef lily het volgende:
oeke :o
Niet denken dat ik die mooi vind he? :D
Alhoewel, die groene vind ik wel leuk en die laatste.
En die blauwe met dat stomme rode polopaardrijdertje kost maar liefst 125 euro! :o :P
pi_86960229
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:58 schreef oeke het volgende:
Deze vind ik mooi!
[ afbeelding ]
Ja op dat jurkje ben ik net dus verliefd geworden.. Ojee ojee, hoe ga ik dat nou weer verantwoorden naar vriendlief. Die is waarschijnlijk net weer iets te duur
pi_86960232
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:01 schreef oeke het volgende:
Niet denken dat ik die mooi vind he? :D
nee, dat dacht ik niet :D

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
50 euro, zijn ze gek geworden :(
pi_86960408
ik spam nog ff Evie dr outfit van vandaag

me loves O+

en kijk ff hoe mijn mooie muppie het showt hahahah

en oe wat hebben jullie weer toffe jurkjes gevonden zeg, misschien ook maar eens kijken op kidscase...
pi_86960473
Hahaha, die pose van Evie! Zie dat beentje dan, geweldig!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:08:03 #266
313287 Groofsken3
pi_86960517
Volgens mij heeft mijn dochter nog nooit een kledingstuk van 17,15 euro gekregen. :D

Terugdenkend denk ik dat alles onder de 12 euro kostte.
pi_86960523
leuk BJ, staat haar goed dat donkere.
Die balletjes heeft Amélie ook van mij gekregen :D wat een wereldhit is dat zeg :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86960567
Ik zag ook meteen die pose :D
dat wordt een carriere in de MLB!

de kleuren passen goed bij elkaar (ook de maillot en zelfs de slofjes)
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:08:56 #269
298315 SacreCoeur
pi_86960573
Ben ik nou gek of vallen de jurkje van GMK zo lang?
Bij Amélie was 'ie best lang & nu ook :P
Of bestellen jullie ruim?
pi_86960612
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef Claudia_x het volgende:
Hahaha, die pose van Evie! Zie dat beentje dan, geweldig!
haha ja en dan te bedenken dat Evie zo'n 2 weken geleden voor het eerst ging staan... :o
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:09:51 #271
313287 Groofsken3
pi_86960622
Ik vind die gmk jurkjes niet mooi, maar ik vind die foto wel heel leuk BJ :D .

Die jurkjes die Claudia liet zien vind ik stuk voor stuk geweldig, maar ik heb dat dus nooit gekocht voor mijn oudste. Best jammer.
pi_86960691
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Groofsken3 het volgende:
Volgens mij heeft mijn dochter nog nooit een kledingstuk van 17,15 euro gekregen. :D

Ik vind het ook duur voor babykleding, maar niet voor een kledingstuk van Kidscase. En ik merk dat ik bij de grotere maten iets makkelijker over de prijs denk omdat ze er langer mee kunnen doen. Voor een fijn Kidscasevestje zou ik best een wat hoger bedrag over hebben, bijvoorbeeld. Zo ook voor een verjaardagsoutfit.
pi_86960756
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
Kidscase. *O* Ik ga even zoeken.
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscase :o *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_86960775
Ik denk dat ik vrijdag die nieuwe baby/kinder kleding winkel op de Westblaak (bij de Cinerama) maar eens ga bezoeken (ik vergeet altijd de naam).
jullie hebben niet echt wat aan deze post, maar ik zal verslag uitbrengen, ze hebben daar zulke leuke (wel dure) kleertjes
pi_86960930
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh! Mooi! :D Maar duuhuur!

Oh, die pose van Evie! Wat lief. O+
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Groofsken3 het volgende:

Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies! :o Ik geloof er niks van, Miss G. ;)

Wat voor balletjes Huup of BJ? Ko houdt ook van ballen, dus die moet ik ook!
pi_86961032
Ik vind de boxpakjes van Duns geweldig maar zo duuuuur :'(
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:17:58 #277
313287 Groofsken3
pi_86961035
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het ook duur voor babykleding, maar niet voor een kledingstuk van Kidscase. En ik merk dat ik bij de grotere maten iets makkelijker over de prijs denk omdat ze er langer mee kunnen doen. Voor een fijn Kidscasevestje zou ik best een wat hoger bedrag over hebben, bijvoorbeeld. Zo ook voor een verjaardagsoutfit.
Aan de ene kant denk ik er ook wel zo over, mijn dochter heeft de afgelopen winter 4 vestjes stukgedragen. Dan mag dat best wat kosten. Aan de andere kant zou het in mijn persoonlijke situatie echt belachelijk zijn om zoveel geld neer te tellen voor kleding. De zolder staat vol met gratis spul, op mp is goedkoop een hoop leuk spul te krijgen en aanvullen met hema en H&M zorgt voor een prima set kleren. Ik heb er het geld niet voor, en ik heb het er ook niet voor over.

Al kan ik tegelijkertijd dus wel jaloers zijn op al die leuke jurkjes enzo. O+
pi_86961081
Zo'n GMK jurkje heeft Senna ook, in paars, met een zachtroze bloem erop O+
Ik vind ze heel mooi vallen :Y
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:19:45 #279
313287 Groofsken3
pi_86961118
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:

[..]

[..]

Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies! :o Ik geloof er niks van, Miss G. ;)

:o . Dank voor het compliment, blijkbaar zien ze er duurder gekleed uit. :P
pi_86961145
Ik heb zelf in ieder geval besloten dat ik liever 1 fijn vestje van 15 euro koop dan 3 minder fijne voor 5 euro. Dan maar vaker wassen. :P Inmiddels begin ik steeds beter door te krijgen wat ik fijn vind en wat niet, dat scheelt ook heel erg.
pi_86961197
Mooi merk is Kidscase, maar duurrr daarom heb ik er ook nog helemaal niks van.
Ze hebben er ook vaak van die geweldige jumpsuits, ook gebreide O+

Meimeltje, ik heb dat ook als ik hier kom dat ik dan weer op allerlei ideeen kom, echt te erg haha
Maar op een muts na en de GMK jumspuits in bestelling heb ik nu een koop-stop van ten minste 2 maanden ingelast, het is nou echt wel effe genoeg voor een hele poos. Alles waar kleding in kan zit/hangt hier helemaal vol.En dan sta ik 's ochtends nog na te denken over wat ik hem nou toch aan moet trekken :')
pi_86961201
Claudia toen je op de vorige pagina zo'n veelteleukekleertjesopsomming deed.....was ik toch wel érg gecharmeerd van dat laatste jurkje. BEAUtyful! O+
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:21:52 #283
298315 SacreCoeur
pi_86961228
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf in ieder geval besloten dat ik liever 1 fijn vestje van 15 euro koop dan 3 minder fijne voor 5 euro. Dan maar vaker wassen. :P Inmiddels begin ik steeds beter door te krijgen wat ik fijn vind en wat niet, dat scheelt ook heel erg.
Minder fijn als in materiaal ofzo?

Ik kijk eigenlijk nooit naar materiaal (ja of 't prik maar verder niet)
pi_86961244
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:

[..]

[..]

roll a rounds geloof ik; ballen met een beestje erin, die bewegen als je de ballen rolt of beweegt.. ik heb ze bij de kruidvat gekocht; en daar zag ik ze vorige week ook weer in de aanbieding...
weet alleen ff geen merk...
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:22:13 #285
313287 Groofsken3
pi_86961247
oeke, je hebt gewoon gelijk! Ze hebben allebei een (nieuw!) gmk-pakje gehad. _O-
pi_86961272
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de boxpakjes van Duns geweldig maar zo duuuuur :'(
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:23:10 #287
313287 Groofsken3
pi_86961306
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
Zie fototopic :Y
pi_86961313
quote:

[..]

Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_86961322
Die Roll ballen hebben we hier ook, een grote hit!
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:23:29 #290
298315 SacreCoeur
pi_86961324
quote:

[..]

Die is al geweest. :P
pi_86961332
Ik vind het lastig te definiëren wat iets nu precies fijn maakt. Dat is een combinatie van materiaal, kleuren, pasvorm en hoe praktisch het is met omkleden, geloof ik. Er zijn gewoon van die kleertjes die je op de automatische piloot uit de kast pakt zonder dat je precies weet waarom.
pi_86961359
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!
Echt?! *kijken gaat*
pi_86961426
Allemachtig, wat gaat het hier snel. O+

Ik vind die pose van Evie echt briljant! _O- En het staat haar goed BJ!

Ik heb via MP een gmk jurkje op de kop getikt met vogels erop. Het ding kwam me vaag bekend voor, dus zou me niks verbazen als het van iemand van fok is :') Heb geen geld meer voor een nieuwe na die boete van lief :') }:|
pi_86961577
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, je hebt gewoon gelijk! Ze hebben allebei een (nieuw!) gmk-pakje gehad. _O-
zie je wel! :D Ik denk ook steeds dat ik niet zoveel geld heb uitgegeven, maar ik heb toch wel een paar duurdere items gekocht. :s)

Miss! Heb je een of twee uitnodigingen? O-)

Oh, dankje BJ, ga ik morgen eens kijken bij de Kruidvat. Klinkt leuk.
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Minder fijn als in materiaal ofzo?

Ik kijk eigenlijk nooit naar materiaal (ja of 't prik maar verder niet)
Oh, ik wel. Ik wil liever geen truien waar (veel) acryl in zit, dat wordt zo snel lelijk. Ik ben echt een sucker voor mooie kwaliteitsmaterialen. Meer dan voor prints ed. Ik koop dingen echt niet als het te synthetisch aanvoelt.
pi_86961787
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ook! Minimeet *O*
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_86961799
oeke, volgens mij kan ik zo een mailtje doorsturen of mensen meenemen :Y

ik kijk met kleren kopen steeds meer hoe fijn het is voor Senna om in te spelen, lopen, klimmen. Sommige dingen zijn gewoonweg niet zo fijn. Dat kan materiaal zijn, maar ook pasvorm of patroon. En ik vind het vooral belangrijk dat ze zich fijn kan bewegen.
pi_86961828
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:31 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik ook! Minimeet *O*
Jaaah *O*
de 9e he!
pi_86961856
Sample sale van Kidscase? Klinkt wel erg verleidelijk! Is dat nou ook echt voordelig dan en de moeite waard?
pi_86961858
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Jaaah *O*
de 9e he!
Ja :D
pi_86962019
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:32 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ja :D
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

oh hai!
ken je me nog? je imaginary friend die je echt mee wil nemen naar zulke dingen? c_/

:')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86962162
Haha, iedereen die wil mag mee. Alleen weet ik niet of het de moeite waard is er een reis voor te ondernemen. Het is in Amsterdam en het voelt een beetje als de 3 dwaze dagen van de Bijenkorf. Eerst in de rij staan en dan graaien zeg maar. Maar als je wil pm ik je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')