die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;quote:Op maandag 27 september 2010 19:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Oeh oeh oeh vandaag naar de Action geweest & ze hebben leuke Mimpi achtige maillots.
In 't rood & zwart/grijs.. zeg maar 't bekende streep/effe/stip:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 september 2010 19:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan had vandaag dit vestje aan en het stond hem zó leuk.
[ afbeelding ]
Van 92 t/m 140 lagen ze er.quote:Op maandag 27 september 2010 19:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
die zijn leuk!!! in welke maten? ik ben namelijk op zoek naar maillots voor Evie en ga morgen op pad;
maar deze zouden leuk zijn onder dr GMK-jurkjes!
Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren.quote:Op maandag 27 september 2010 20:34 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dan willen we natuurlijk een foto van Ivan zien he en niet een foto van een h&m modelletje
![]()
Ja maar daar kan ik ook wel een marktplaatskansje aan wagen natuurlijkquote:Op maandag 27 september 2010 20:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Tja Stiemie, dan kan ik wel met Noppies aankomen maar die is ook duur....
Ik vind dat soort bloesjes zo leuk! Ik denk niet dat zoiets bij Ivan leuk zou staan; zijn vader heeft wel altijd een bloesje met print aan. Ik denk dat Ivan nog iets te mollig is voor bloesjes. Misschien waag ik een nieuwe poging als hij zijn babyvet kwijt is.quote:Op maandag 27 september 2010 20:39 schreef oeke het volgende:
Twinkly, kijk eens:
[ afbeelding ]
Het staat hem leuk vind ik!
Dank je wel.
Het past trouwens nog net, maar ik vind mooi aansluitende shirts en truitjes erg leuk staan, dus dat komt goed uit.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 27 september 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik had net een foto op m'n facebook gezet, maar ik had geen zin om m'n lief te censureren.En op die foto zit het vestje maf.
Dat riep ik ook altijd, maar bij Kobus heb ik toch echt al meerdere bloesjes voorbij zien komen, waarvan ik dacht 'wil ik ook voor R'quote:Op maandag 27 september 2010 20:47 schreef lily het volgende:
Ik houd totaal niet van bloesjes (ook niet bij grotere exemplaren)
Het is heel anders dan de kleding die hij normaal aan heeft, veel netter. Ik krijg er Oliver Twist-achtige associaties bij. Even wennen, maar ik vind het wel geslaagd! Ik zal morgen proberen een betere foto te maken.quote:
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type.quote:Op maandag 27 september 2010 20:50 schreef lily het volgende:
Nee, ik heb er niks mee(hoewel ik jouw man natuurlijk niet ken
)
Haha, dankjewel. Ik heb dat bloesje van Twinkly gekregen.quote:Op maandag 27 september 2010 20:42 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, wat heb je toch een goede smaak voor je zoon. Als ik toch maar een heel klein beetje van jouw stijl zou hebben, wauw!
mijn man is niet te dik hoorquote:Op maandag 27 september 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb jouw man gezien en da's een heel ander type.![]()
Ik vind bloesjes bij mannen die net iets te dik zijn heel lelijk, vooral als ze die kraag ook nog eens omhoog doen.
Ik had die opmerking net weggehaald omdat ik het bij herlezing maar een nare opmerking vond terwijl ik er helemaal geen verband mee bedoelde te impliceren!quote:
quote:
Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?quote:Op maandag 27 september 2010 20:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik dacht aan Matthijs van Nieuwkerk. Ik vind zijn bloesjes erg leuk. Ik heb het idee dat hij vroeger was vadsiger was en toen vond ik dat hij er niet mee wegkwam.
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet?quote:Op maandag 27 september 2010 20:55 schreef oeke het volgende:
Blousjes kunnen trouwens de ene dag wel bij Ko en de andere dag niet.![]()
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.quote:Op maandag 27 september 2010 20:59 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh jemig. Elke keer als ik nu voor een acteur of muzikant een iets gewaagd pak/blouse koop, dan is het meteen, Oh, moet ik als Matthijs van Nieuwkerk?
Brrr, vervelende man vind ik dat.
quote:Op maandag 27 september 2010 21:00 schreef Claudia_x het volgende:
Als hij zwaar getafeld heeft kunnen ze niet?
Ik weet het niet, het is prima, maar het is nu zo'n stijltje geworden. En niet de mijne.quote:Op maandag 27 september 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
Maar zijn bloesjes zijn wel leuk! Toch? Vanavond had hij geloof ik een vrij net jasje met das aan met daaronder een bollenblouse. Ik vond het weer eens geniaal.
Oh, echt?quote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje![]()
![]()
![]()
joehoequote:Op maandag 27 september 2010 21:18 schreef Sorbootje het volgende:
nou ja, het was een half uur, ik kon niet meer wachten en ik was al te laat voor het vreselijk Isabeauïge jurkje![]()
![]()
![]()
anyway, bestelling is de deur uit.
Nee dat is zeker niet leuk. Nu moest ik wel ter compensatie twee andere jurkjes bestellenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |