Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te kleinquote:Op maandag 27 september 2010 21:40 schreef lily het volgende:
Hoezo was je dan te laat? Was het uitverkocht?
Oké dan is 't stomquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein
Ohquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Alleen nog maar in 3 en 6 mois. Zelfs als je die bij elkaar optelt is het nog te klein
Ik hou dr vanquote:
Oh wat poep! Dat is echt het enorme nadeel van Dpam, snel uitverkocht en volgens mij vullen ze dus ook echt nooit meer bij danquote:Op maandag 27 september 2010 21:44 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Zeker!!quote:Op maandag 27 september 2010 21:45 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Oh![]()
. Jammer zeg.
Jullie willen vast mijn kledingstijl voor de kindjes wel even bewonderen in het fototopic hè?![]()
Komt ze nu meequote:Op maandag 27 september 2010 22:06 schreef huuphuup het volgende:
oh Sorbo dat onderste jurkje valt vrij ruim. Niet per se lang maar wel ruim, vind ik althans. Amélie heeft de 12 maanden versie van de hare nog steeds in de kast hangen terwijl andere DPAM 12 mois dingen écht niet meer passen.
Ik heb wel op die site (het moet van petit tom zijn, toch?) van die ballerina schoentjes gekocht. Ze zijn Leah alleen nog te groot nu.quote:Op maandag 27 september 2010 22:02 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
De allerkleinste, je krijgt er ook een voor een pop bij. Wij zitten al een jaar te kwijlen bij deze rokjes, en dan die baby ballerina's en die mutsjes met bloem...![]()
Dit word mij kraamcadeau.
Haha! ze ziet er bang uit!quote:Op maandag 27 september 2010 22:12 schreef Stiemie het volgende:
Jullie weten toch wel dat niet alle kleine meisjes gek zijn op tutu's enzo he?![]()
[ afbeelding ]
Bij balletles mag het niet eens.quote:Op maandag 27 september 2010 22:25 schreef Stiemie het volgende:
De tutu was voor Linde ook voor een feestje met verkleedthema. Maar ze is dus uiteindelijk maar niet als danseresje gegaanVoor gewoon zou ik nooit zoiets aantrekken, tenzij tijdens een balletles natuurlijk.
quote:Op maandag 27 september 2010 22:15 schreef Stiemie het volgende:
Het prikte aan haar beentjes en hij moest NU! UIT! Ze heeft de tutu laatst weer gevonden en nu vraagt ze steeds wanneer ik er een maak die niet prikt
Dat lukt wel hoor. Zonder opdruk in grotere maten. Wel wat moeilijker te vinden maar het is er zeer zeker wel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind dat Hema-outfitje zo leuk, lily! Ik heb nog steeds moeite met kleding met grote opdrukken en teksten. Ik ben benieuwd of het me gaat lukken om in de grotere maten kleding zonder te vinden. En op een bepaald moment krijgt Ivan natuurlijk een eigen willetje.
Ik heb er nog niks van. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 07:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens hetzelfde met GMK, oeke. Ik kan er niet erg enthousiast (meer) van worden.
Ik vind ze ook niet zo heel leuk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Ik heb nog eens op die site gekeken en zo'n petitskirt komt er hier niet in.
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
Nah, flauw, deze dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Of het moet weer zo'n ding zijn wat ze echt echt echt perse wil enzo en ik ga zwichten voor haar
Dat ziet er vreselijk uit. Het rokje is te lang, de stof vind ik niet mooi, het blauw combineert niet lekker met het wit, het shirtje erboven is te tuttig en ik vind de laarzen er ook niet mooi onder.quote:
Ja, die wil ik graag een keer proberen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:27 schreef huuphuup het volgende:
Ik zelf ben wel fan van de jurkjes die vind ik zo fijnheel comfi zonder gelijk pyjama-achtig te zijn enzo <3
Leuk!quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Nah, flauw, deze dan?
[ afbeelding ]
Mijn dochter is juist gek op pettycoats en zo. Ik vind het wel leuk, zo'n ik-trek-me-nergens-wat-van-aan-ik-draag-wat-ik-mooi-vind instelling.quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:25 schreef lily het volgende:
Nee
Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!quote:Op dinsdag 28 september 2010 08:02 schreef moussy het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb je nog een klamboe in een hoekje liggen die je niet meer gebruikt? Dat is veel zachter en prikt niet, staat alleen niet wijd, maar stof zat uit een klamboe voor tig laagjes
Ja, inderdaad! Vre-se-lijk! Ik zou dit nooit toestaan, ook niet voor carvanal of zo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:29 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Leuk!
voor als je in een bordeel werkt.
Seriously, wie doet een kind zo iets aan, wie?!
3,50 bij jysk in roze en wit. Anders hangen ze bij leen bakker voor 6,99, Xenos heeft ze al uit de schappen gehaald.quote:Op dinsdag 28 september 2010 09:32 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh bedankt voor de tip! Helaas geen oude klamboe, maar misschien kan ik ergens goedkoop een nieuwe vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |