quote:
Ik hou dr van

geweldig! Ook zo in combinatie met de rest van zn outfit, erg leuk!
en dat blousje wat je van Twinkly hebt gekregen is ook superleuk!! Moest bij het zien van die foto weer meteen denken aan het schildpad blousje van Ko wat ik heb, hebben we echt veel plezier van gehad het stond Wolf zo leuk! Helaas al een poos te klein, maar ligt nu in de bewaardoos voor een tweede kindje ooit.
Grappig dat je dat zegt over GMK< ik dacht juist dat jij best wel helemaal een GMK type was, qua kleurtjes daar enzo.
Nou ben ik wel benieuwd naar Ivan in het vestje! Erg leuk vestje trouwens, zou ik zo kunnen kopen.
Oh die Action maillot is leuk zeg! en vast heel goedkoop, ht is dat ik het een jongen niet aan kan doen maar anders...
Ik hou dus juist wel van blousjes, en dan alleen bij jongetjes eigenlijk.Meisjes is me veelal erg tuttig.
Wolf heeft geloof ik in iedere maat wel minstens 1 blousje gehad, nu is er 1 in de maak bij Twinkly
van dat leuke stofje wat ik hier ooit liet zien.Kan geen plaatje meer vinden aargh! Bruine stof met oranje met diertjes.Retro bos achtig.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”