Aan de ene kant denk ik er ook wel zo over, mijn dochter heeft de afgelopen winter 4 vestjes stukgedragen. Dan mag dat best wat kosten. Aan de andere kant zou het in mijn persoonlijke situatie echt belachelijk zijn om zoveel geld neer te tellen voor kleding. De zolder staat vol met gratis spul, op mp is goedkoop een hoop leuk spul te krijgen en aanvullen met hema en H&M zorgt voor een prima set kleren. Ik heb er het geld niet voor, en ik heb het er ook niet voor over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:10 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het ook duur voor babykleding, maar niet voor een kledingstuk van Kidscase. En ik merk dat ik bij de grotere maten iets makkelijker over de prijs denk omdat ze er langer mee kunnen doen. Voor een fijn Kidscasevestje zou ik best een wat hoger bedrag over hebben, bijvoorbeeld. Zo ook voor een verjaardagsoutfit.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Mooi!Maar duuhuur!
Oh, die pose van Evie! Wat lief.![]()
[..]
Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies!Ik geloof er niks van, Miss G.
![]()
Wat voor balletjes Huup of BJ? Ko houdt ook van ballen, dus die moet ik ook!
Minder fijn als in materiaal ofzo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf in ieder geval besloten dat ik liever 1 fijn vestje van 15 euro koop dan 3 minder fijne voor 5 euro. Dan maar vaker wassen.Inmiddels begin ik steeds beter door te krijgen wat ik fijn vind en wat niet, dat scheelt ook heel erg.
roll a rounds geloof ik; ballen met een beestje erin, die bewegen als je de ballen rolt of beweegt.. ik heb ze bij de kruidvat gekocht; en daar zag ik ze vorige week ook weer in de aanbieding...quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:15 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh! Mooi!Maar duuhuur!
Oh, die pose van Evie! Wat lief.![]()
[..]
Oh, echt een gevalletje van selectief geheugenverlies!Ik geloof er niks van, Miss G.
![]()
Wat voor balletjes Huup of BJ? Ko houdt ook van ballen, dus die moet ik ook!
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootjequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind de boxpakjes van Duns geweldig maar zo duuuuur
Zie fototopicquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Volgens mij is dat mn duurste aankoop ooit geweest, of iig 1 van de duurdere. Had een lieveheersbeestpakje van Duns, Cantare heeft het overgekocht du ben benieuwd of ik haar meisje er nog in zie op een fotootje
Die is al geweest.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Echt?! *kijken gaat*quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die stonden gisteren o.i.d. in het fototopic. Zo lief!
zie je wel!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Groofsken3 het volgende:
oeke, je hebt gewoon gelijk! Ze hebben allebei een (nieuw!) gmk-pakje gehad.
Oh, ik wel. Ik wil liever geen truien waar (veel) acryl in zit, dat wordt zo snel lelijk. Ik ben echt een sucker voor mooie kwaliteitsmaterialen. Meer dan voor prints ed. Ik koop dingen echt niet als het te synthetisch aanvoelt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:21 schreef SacreCoeur het volgende:
Minder fijn als in materiaal ofzo?
Ik kijk eigenlijk nooit naar materiaal (ja of 't prik maar verder niet)
Ik ook! Minimeetquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscase![]()
Jaaahquote:
quote:
oh hai!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb een uitnodiging voor een sample sale van kidscase![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |