quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsjaquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef lily het volgende:
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
De kleur heet zelfs mosterdgeel en op het scherm komt het ook zo over. Zou het niet net zo zijn als met dat ene overslagjurkje wat je gekregen hebt wat net een andere kleur blauw is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsjawaarschijnlijk een combinatie
![]()
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
Ik dus ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het toch echt net lime![]()
![]()
En op het GMK plaatje niet
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen
Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paarsquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakkendat had ook wel gewerkt voor die hue
![]()
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |