abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86953185
ik had de edit ook al gelezen (wij zitten erbovenop hoor, Claudia)
pi_86953361
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
:D blij dat k niet de enige ben :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86953983
Hier ook GMK binnen *O* Nog niet gepast maar zo op het oog misschien ietsje aan de grote kant maar ze kan het denk wel al aan O+
Die gele gaat wel terug, het is een soort lime... :X Dát staat haar echt niet!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86954231
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef lily het volgende:
:D

Ik vond het jasje bij nader inzien toch niet helemaal dezelfde stijl. Ik maak morgen wel een foto!

Ivan ligt allang op bed, en ik ook. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_86954234
Lime~!
dát is het :D die kleur komt inderdaad meer in de buurt van lime dan van wat ik mosterdgeel zou noemen (dat vind ik namelijk meer een bruine ondertoon hebben...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86954344
Ja, 'lime' is ook de kleuraanduiding waar ik naar zocht! Ik vind het eigenlijk niet kunnen, dat iets op de site mosterdgeel lijkt en in het echt zo anders van kleur is.
pi_86955310
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
pi_86955443
Ze heeft nieuwe schoenen en haar jas mocht ze weer aan :D
En ik zou nog een foto laten zien aan iemand als die aan was.
Ik ben weg van de schoenen maar de jas is meer haar smaak O+

pi_86955463
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef lily het volgende:
Ik vind de kleur op de site eigenlijk helemaal niet zo anders dan op de foto van huup
ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsja :P waarschijnlijk een combinatie :')
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86955507
ahw die schoenen O+ en wat wordt ze groohoot!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86955898
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja dat wilde ik net tikken dat ik niet weet wat ik ervan moet vinden, het kan natuurlijk ook gewoon aan mijn scherminstellingen enzo liggen. Op zich lijken ze hetzelfde als je zo kijkt en naar de foto's kijkt. Maar ik was wel echt verbaasd toen ik de verpakking open maakte. Ik ging wel gewoon van een soort warm geel uit ofzo en dit is idd meer lime-geel. Maar of dat dan aan mijn voorstellingsvermogen ligt, aan mn scherm of aan de plaatjes van goodmood tsja :P waarschijnlijk een combinatie :')
Altijd zo lastig, een kleur bestellen van een plaatje op internet.
De kleur heet zelfs mosterdgeel en op het scherm komt het ook zo over. Zou het niet net zo zijn als met dat ene overslagjurkje wat je gekregen hebt wat net een andere kleur blauw is?

Ik ben heel benieuwd naar Ivan's nieuwe jas!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86956178
Ik heb even de foto's onder elkaar gezet. Vanochtend keek ik op een andere computer en vond ik het jurkje groeniger dan nu via mijn laptop. Je hebt gelijk, lily, het verschil is niet zo heel groot. Het jurkje van de site lijkt wat intenser van kleur. En als ik er goed naar kijk vind ik het jurkje op de Amélie-foto's ook meer groen, maar dat verschil is subtieler dan ik in mijn hoofd had.

pi_86956229
Ik vind het toch echt net lime :@ :?
En op het GMK plaatje niet :N
pi_86956326
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 20:49 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind het toch echt net lime :@ :?
En op het GMK plaatje niet :N
Ik dus ook 8)7 Ik had een veel diepere herfstkleur verwacht >:O
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_86956427
hahaha ik schrok :') hoe komen die foto's daar nou? :o :P

nee het verschil is ook niet bizar hoor, maar ik vond het op het plaatje van GMK wel mosterdgeel, wat ik zei met een beetje een bruinige hue erin. In het echt neigt het meer naar groenig maar echt heel duidelijk krijg ik het niet op de foto.
Inmiddels zit het in de was ook, iets met boterham met jam enzo :') ik zal eens kijken of ik morgen een betere foto kan maken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86956490
ach ja, hoe dan ook. Ze kan het hebben. Ik zou er donkerblauw of bruin onder doen (maar ze had dat grijze al aan, zei huup).
Huup, doe morgen eens een foto met blauw of bruin eronder.
pi_86956663
Kun je er niet wat pindakaas op smeren voor de bruinige hue?
pi_86956689
Oh, en ik zou er (zacht)roze onder doen, of klinkt dat heel maf?
pi_86957016
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen O-)
pi_86957077
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakken :') dat had ook wel gewerkt voor die hue :+
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot :D ) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86957103
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef lily het volgende:
Wij willen gewoon alle kleurencombinaties zien morgen O-)
:D _O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_86957253
Jullie GMK gekeuvel hewft ervoor gezorgd dat ik zondag toch maar een flinke bestelling heb gedaan :s)
Ik heb al een jurkje en een maillot en die bevallen wel. Dus nu wat jurkjes erbij, 2 overslagvestjes, 2 truitjes en nog niets geloof ik.
Maar ik ben nu wel erg benieuwd naar het mosterdgeel (heb volgens mij een geel overslagvestje).
Ik heb ook al een maillot in die kleur en die was wel mooi diep van kleur, dus ik dacht dat het wel goed zat...
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 21:10:38 #223
7074 moussy
kuttekop
pi_86957310
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 21:07 schreef huuphuup het volgende:
Nou op die tweede foto had ze de pot speculoosspul van mij te pakken :') dat had ook wel gewerkt voor die hue :+
Het roze stond er ook wel bij hoor! Het is slecht te zien op de foto maar ik had haar een legging aangetrokken (omdat ze zo glibbert en zwabbert op haar maillot :D ) en die was roze, stond eigenlijk best wel leuk, maar het is toch iets te gekleurd voor mijn smaak geloof ik.
Ik zou er zwart bij doen, of heel donker paars :s)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86957321
Jullie hebben me dus echt aangestoken heh, met dat hele kledinggedoe _O-

Ik dacht vaker toen ik hier wel eens las; jeutje wat een overdreven gedoe hier, en nu ben ik meer hier dan ergens anders :D
  dinsdag 28 september 2010 @ 21:12:11 #225
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_86957395
Wat ben ik blij dat ik geen 'geel' heb besteld. :D
Ik denk dat 't alleen leuk staat bij donker harige kindjes.
Isa is midden blond met high lights :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')