Nee, want dat kost teveel banen. Dat showballet heeft ook een gezin!quote:Op maandag 27 september 2010 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die Frits Sissing onzin niet gewoon geschrapt worden?
Duurt 15 seconden johquote:Op maandag 27 september 2010 13:57 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan die Frits Sissing onzin niet gewoon geschrapt worden?
quote:Op maandag 27 september 2010 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooo daar was ik jullie bijna weer kwijt stelletje fopperts
quote:
Daar geloof ik niet zo inquote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jullie het doen om mij kwijt te raken...
![]()
Nicequote:Op maandag 27 september 2010 14:16 schreef Qunix het volgende:
Black Or White (Maxi, Single) ◄ (21 versions) Epic 1991
Ik Youtube Google Video m ook nog regelmatig. Wereldplaatquote:Op maandag 27 september 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
In m'n iTunes-collectie komt ie toch heel regelmatig voorbij.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hey oh-oh, je username in geluid! http://bit.ly/cEnbOo (gezien @michielveenstra)
Neeeeeee als ik weg moet dan zeggen jullie dat maar gewoonquote:
LOLquote:Op maandag 27 september 2010 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeeee als ik weg moet dan zeggen jullie dat maar gewoon![]()
^^quote:Op maandag 27 september 2010 14:26 schreef Sersjee het volgende:
Live heeft best leuke dingen gemaakt. Zoals dit.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Hier nog mensen op ICQ? 16784628 is m'n nummer.
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Ik stond altijd op de hidden modus. Lekker rustig.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben heel hard aan het meezingen.
En nee, ik ken haast geen schaamte.
Nou scheelt het wel dat men in mijn omgeving ondertussen gewend is dat ik werkelijk van alles en nog wat meezing. De schok is niet echt groot meer.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel schaamteloos
![]()
Gij dappere!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou scheelt het wel dat men in mijn omgeving ondertussen gewend is dat ik werkelijk van alles en nog wat meezing. De schok is niet echt groot meer.
O ja, dat was die clip met Daphne Deckers. Ook heel Nineties, Daphne in de Playboy... *fap fap fap*quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Toen wilde ik ineens ook een boel zoontjes krijgen met blond lang haar en ze een bandje laten beginnen
Yeahquote:
Whahahahahahahahaha das eigenlijk t zelfde hequote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Gelukkig geen Kelly Family
.
Ach, de plaat die ze dit jaar hebben uitgebracht is best geinig.quote:
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Gelukkig geen Kelly Family
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...Sersjee, je standbeeld begint een beetje te wankelen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...Zo, nu word jij dus echt nooit meer serieus genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik vond ze ook zo leuk.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee, je standbeeld begint een beetje te wankelen.........
See if I care. Imago, stijl en wat niet meer vind ik niet boeiend, als ik het maar een goed liedje vind.quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, nu word jij dus echt nooit meer serieus genomen![]()
Jingles heet dat. Heeft iedere zenderquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Hey, die andere geluidjes etc. bij het nieuws, heeft dat ook iets met de 90's te maken of is dat "het nieuwe 3FM"?Dacht even dat ik 538 luisterde joh
Achtergrondmuziek bij nieuws/ANWB heet niet jingle maar gewoon achtergrondmuziekquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jingles heet dat. Heeft iedere zender
Nee, die achtergrondmuziek wordt ook wel een filler of een bedje genoemd.quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek bij nieuws/ANWB heet niet jingle maar gewoon achtergrondmuziek
Maar ik had radio 2 opstaan, vandaar de verwarring![]()
Eens heb ze op DVD.quote:
Hahahaaquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Huh? Ik had radio 2 opstaanDie weten ook niet wat hun doelgroep is... Door de week hip, in het weekend ouderwets met programma's voor oudjes (kort door de bocht)
Zeker!quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Deze is vele malen beter dan die latere versie van ze
Omdat Whigfield gewoon veel toffer is.quote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef Salamando het volgende:
Hoe kan Macarena nou niet winnen bij uit je dip
Haten op macarenaquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat Whigfield gewoon veel toffer is.
Idd. En dat was nog wel de 'European Idol'quote:Op maandag 27 september 2010 15:21 schreef borisz het volgende:
Van die loodgieter die die cover deed hebben we ook nooit meer wat gehoord.
qftquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat Whigfield gewoon veel toffer is.
quote:Op maandag 27 september 2010 15:30 schreef Qunix het volgende:
Whigfield - Saturday night 46%
Los Del Rio - Macarena 17%
Ann Lee - Two times 37%
quote:Op maandag 27 september 2010 15:36 schreef Sersjee het volgende:
Wie bij deze plaat compleet stil kan blijven zitten, moet de lokale uitvaartboer maar even (laten) bellen.
Dat noem je toch geen guilty pleasure???quote:15:36Guilty pleasure Crowded House - Fall at your feet. Voor een meisje waar ik in '93 ontzettend verliefd op was.
Die snapt het principe achter de Guilty Pleasure niet helemaal...quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
In de shoutbox op de 3FM-site:
[..]
Dat noem je toch geen guilty pleasure???
quote:Op maandag 27 september 2010 15:38 schreef Sersjee het volgende:
Peaches come from a can. They were put there by a man in a factory downtown.
Psies.quote:Op maandag 27 september 2010 15:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die snapt het principe achter de Guilty Pleasure niet helemaal...
Vlak voor Rab The Beloved zei schoot t me te binnen. Die kwam wel van verquote:
quote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Sersjee het volgende:
Sweet Harmony... Dat had de beste clip aller tijden kunnen zijn, als ze die lelijke vent niet in beeld hadden genomen.
Dreamhousequote:
Oh jaaaa da's die clipquote:Op maandag 27 september 2010 15:51 schreef Sersjee het volgende:
Sweet Harmony... Dat had de beste clip aller tijden kunnen zijn, als ze die lelijke vent niet in beeld hadden genomen.
Some might say
Ik ookquote:Op maandag 27 september 2010 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Kut he. Ik wist m ook al meteen bij die schoolbel.
Dat is het voordeel van nu pas echt luisterenquote:Op maandag 27 september 2010 16:09 schreef Qunix het volgende:
De 3e dag, en nu al veel dezelfde muziek.
Ik ookquote:
quote:
Hadden ze Pink als 'artiest' maar verboden.quote:Op maandag 27 september 2010 16:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Pink, met de verboden clip in de VS want blote tepel.
de mijne 205535401quote:Op maandag 27 september 2010 14:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
Hier nog mensen op ICQ? 16784628 is m'n nummer.
Nou. Geweldig.quote:Op maandag 27 september 2010 17:04 schreef Pino112 het volgende:
Roel!
Dit artikel MOET je gewoon even lezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weer wordt Giel vermeld he
Serieus, daar kom je nu pas op he Pinootje van mequote:
quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
I like my sugar with coffee and cream.
wie??quote:Op maandag 27 september 2010 17:23 schreef Pino112 het volgende:
Heuj, Stefan de Groot van 538 naar 3FM toe..
http://www.radiofreak.nl/(...)ot-van-538-naar-3FM/
Jaaaaa, laat hequote:Op maandag 27 september 2010 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Serieus, daar kom je nu pas op he Pinootje van me![]()
![]()
Eendjequote:Op maandag 27 september 2010 17:25 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Die remix is behoorlijk foutquote:Op maandag 27 september 2010 17:29 schreef Paul-89 het volgende:
Robin S fout noemen hoe hard faal je dan.
wat denk jequote:
Jol zeurt ook altijd alleen maar over anderenquote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En nou niet meteen weer op Jol gaan zeuren eend.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:37 schreef Da_Sandman het volgende:
En nou niet meteen weer op Extince gaan zeuren Sand.
Haha, Extince dist ook altijd anderenquote:
maar niet door te kotsenquote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, Extince dist ook altijd anderen.
Doen er vele. Ook andere...quote:Op maandag 27 september 2010 17:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, Extince dist ook altijd anderen.
Ik ben dan ook geen rappertquote:
je bent wel rapquote:Op maandag 27 september 2010 17:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen rappert.
Dan is dit topic allang dichtquote:
Die is zo mooi inderdaad. Ben het helemaal met je eens. +1 dus.quote:Op maandag 27 september 2010 18:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mij Antiloop maar. Van Sash had ie Stay moeten kiezen.
Een willekeurige lijst uit de ninetiesquote:Op maandag 27 september 2010 18:59 schreef alors het volgende:
Wat gaat er gebeuren tijdens de megatop5 nu?
Anyway ik ga Spangas kijken
Monsieur Preudhommequote:Op maandag 27 september 2010 18:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Liever Jol dan die slisserd uit Twente.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow help ik voel hem al aankomen. In de top 40 van die week stond Busje komt zo op 1.
Denk dat het om Fjet Rjutte gaatquote:
omgquote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ow help ik voel hem al aankomen. In de top 40 van die week stond Busje komt zo op 1.
Zat net ook al even te zoeken... Zou heel erg goed kunnenquote:Op maandag 27 september 2010 19:09 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
krijg je ervan van methadonquote:Op maandag 27 september 2010 19:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat duurt die plaat nog tergend lang ook.
Dankjequote:Op maandag 27 september 2010 19:33 schreef Broekie het volgende:
Hebben "we" alweer 2221 topics volgespamt? Gefeliciteerd allemaal!
Hier nog niet, heerlijk vooruitzicht!quote:Op maandag 27 september 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God ! Power of Goodbye. Wat een avond1 giga kudplaat gehoord, maar de laatste platen zijn echt hoogstaand.
Duimen dat het zo blijftquote:Op maandag 27 september 2010 19:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hier nog niet, heerlijk vooruitzicht!
Haha, ging er over dat ik internet luister dus nog ff moest wachtenquote:Op maandag 27 september 2010 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Duimen dat het zo blijft.
Goed bezig die Gitank2.
Oh oh. Hahaquote:Op maandag 27 september 2010 19:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, ging er over dat ik internet luister dus nog ff moest wachten.
quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nightswimming. Behoeft geen verder uitleg.
quote:Gepost door: jock ()
Datum: 18 oktober 2001 00:52
Bst(zo hoort dat geloof ik) Ralph,
Wellicht zijn woordgrappen niet mijn sterkste kant, ik begrijp ook dat Live uitzendingen en commerciele belangen zorgen voor vervelende onderbrekingen.Het gaat er echter om dat 3FM voortdurend claimt de eerste te zijn, met nieuwe muziek, het Live concert van Live, etc. De luisteraar wordt echter voor de gek gehouden, je moet weten dat 3FM veel geld heeft te besteden, een landelijk bereik heeft, en dus erg belangrijk is voor platenmaatschappijen. Misleidende reclame is dan niet op zijn plaats, zeg dan dat je een aantal Live, Live nummers uitzend, en ga geen platen promoten zoals dat nummer van Dikkop. Ik heb al regelmatig over een aantal ergenissen geschreven, t.a.v. 3FM. Ik zou alleen maar in herhalingen vallen, 3FM doet hetzelfde als alle commerciele zenders, veel aankondigingen van wat er gaat komen, altijd dezelfde muziek, en niets nieuws onder de zon. Moet ik Nickelback nu zien als een nieuwe ontdekking op 3FM, of de nieuwe Kane? Vreselijk achterhaalde muziek, laat overdag maar eens Felix da Housecat, Fever van Kylie, New Order, etc horen. Trouwens de drie AH meisjes uit Mill zijn wel grappig.
+ 1 (again)quote:Op maandag 27 september 2010 19:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Nightswimming. Behoeft geen verder uitleg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |