Als ik zo lees is 3fm niet in alle opzichten veranderd
quote:
Gepost door: jock ()
Datum: 18 oktober 2001 00:52
Bst(zo hoort dat geloof ik) Ralph,
Wellicht zijn woordgrappen niet mijn sterkste kant, ik begrijp ook dat Live uitzendingen en commerciele belangen zorgen voor vervelende onderbrekingen.Het gaat er echter om dat 3FM voortdurend claimt de eerste te zijn, met nieuwe muziek, het Live concert van Live, etc. De luisteraar wordt echter voor de gek gehouden, je moet weten dat 3FM veel geld heeft te besteden, een landelijk bereik heeft, en dus erg belangrijk is voor platenmaatschappijen. Misleidende reclame is dan niet op zijn plaats, zeg dan dat je een aantal Live, Live nummers uitzend, en ga geen platen promoten zoals dat nummer van Dikkop. Ik heb al regelmatig over een aantal ergenissen geschreven, t.a.v. 3FM. Ik zou alleen maar in herhalingen vallen, 3FM doet hetzelfde als alle commerciele zenders, veel aankondigingen van wat er gaat komen, altijd dezelfde muziek, en niets nieuws onder de zon. Moet ik Nickelback nu zien als een nieuwe ontdekking op 3FM, of de nieuwe Kane? Vreselijk achterhaalde muziek, laat overdag maar eens Felix da Housecat, Fever van Kylie, New Order, etc horen. Trouwens de drie AH meisjes uit Mill zijn wel grappig.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN