Herkenbaar.quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef -Hans- het volgende:
Ik stond altijd op de hidden modus. Lekker rustig.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:40 schreef Sersjee het volgende:
Ik ben heel hard aan het meezingen.
En nee, ik ken haast geen schaamte.
Nou scheelt het wel dat men in mijn omgeving ondertussen gewend is dat ik werkelijk van alles en nog wat meezing. De schok is niet echt groot meer.quote:Op maandag 27 september 2010 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt heel schaamteloos
![]()
Gij dappere!
quote:Op maandag 27 september 2010 14:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou scheelt het wel dat men in mijn omgeving ondertussen gewend is dat ik werkelijk van alles en nog wat meezing. De schok is niet echt groot meer.
O ja, dat was die clip met Daphne Deckers. Ook heel Nineties, Daphne in de Playboy... *fap fap fap*quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Toen wilde ik ineens ook een boel zoontjes krijgen met blond lang haar en ze een bandje laten beginnen
Yeahquote:
Whahahahahahahahaha das eigenlijk t zelfde hequote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Gelukkig geen Kelly Family
.
Ach, de plaat die ze dit jaar hebben uitgebracht is best geinig.quote:
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...quote:Op maandag 27 september 2010 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Gelukkig geen Kelly Family
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...Sersjee, je standbeeld begint een beetje te wankelen.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 september 2010 14:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hé, niets tegen de Kelly Family he! I can't help myself is echt onwijs goed...Zo, nu word jij dus echt nooit meer serieus genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik vond ze ook zo leuk.quote:
quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sersjee, je standbeeld begint een beetje te wankelen.........
See if I care. Imago, stijl en wat niet meer vind ik niet boeiend, als ik het maar een goed liedje vind.quote:Op maandag 27 september 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo, nu word jij dus echt nooit meer serieus genomen![]()
Jingles heet dat. Heeft iedere zenderquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Hey, die andere geluidjes etc. bij het nieuws, heeft dat ook iets met de 90's te maken of is dat "het nieuwe 3FM"?Dacht even dat ik 538 luisterde joh
Achtergrondmuziek bij nieuws/ANWB heet niet jingle maar gewoon achtergrondmuziekquote:Op maandag 27 september 2010 15:02 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jingles heet dat. Heeft iedere zender
Nee, die achtergrondmuziek wordt ook wel een filler of een bedje genoemd.quote:Op maandag 27 september 2010 15:05 schreef Sorcerer8472 het volgende:
[..]
Achtergrondmuziek bij nieuws/ANWB heet niet jingle maar gewoon achtergrondmuziek
Maar ik had radio 2 opstaan, vandaar de verwarring![]()
Eens heb ze op DVD.quote:
Hahahaaquote:Op maandag 27 september 2010 15:01 schreef Sorcerer8472 het volgende:
Huh? Ik had radio 2 opstaanDie weten ook niet wat hun doelgroep is... Door de week hip, in het weekend ouderwets met programma's voor oudjes (kort door de bocht)
Zeker!quote:Op maandag 27 september 2010 15:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Deze is vele malen beter dan die latere versie van ze
Omdat Whigfield gewoon veel toffer is.quote:Op maandag 27 september 2010 15:15 schreef Salamando het volgende:
Hoe kan Macarena nou niet winnen bij uit je dip
Haten op macarenaquote:Op maandag 27 september 2010 15:17 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat Whigfield gewoon veel toffer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |