Oh en dan is het ineens wel goed om de wet te overtreden he.. hypocriet tuig.quote:Op maandag 27 september 2010 11:16 schreef xpompompomx het volgende:
Ook met een kraakverbod blijft er gewoon gekraakt worden.
Dan zou je het fenomeen kraken juist moeten toejuichenquote:Op maandag 27 september 2010 16:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
He bah, JOVD. Ik scheld jouw toch ook niet uit voor ROOD lid?
Maar ik kom uit een gewoon arbeidersgezin als dat je gerust stelt, geen grote pot met goud uit het ouderlijk huis.
Juist niet, ik had hier in het vorige topic nog een aardige discussie met okiokinl over.quote:Op maandag 27 september 2010 16:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zou je het fenomeen kraken juist moeten toejuichenJe mag mij best Rood noemen, als je dat prettig vindt. Ik ben aan geen enkele partij gelieerd namelijk.
Vind het een beetje min om de complete groep af te rekenen op het gedrag van een paar rotte appels.quote:Op maandag 27 september 2010 16:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Juist niet, ik had hier in het vorige topic nog een aardige discussie met okiokinl over.
Ik heb niets tegen de ideale kraker, maar tot nu toe valt het merendeel van de krakers die ik ontmoet heb onder 'langharig, werkschuw tuig'. Gebouwen binnen 12 maanden kraken, de vernieling in helpen tot de urine van de trap afstroomt terwijl de eigenaar het nakijken heeft, kale kippen kun je immers niet plukken.
ZAANDAM - Bewoners van de Zuiddijk in Zaandam ontvingen de Zaanse kraakbeweging met open armen. Dat laat 'kraker Nico' weten aan WebRegio.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Karrs het volgende:
Dat stuk van webregio is wel interessant. En ik ken ook wel voorbeelden van (ex-)kraakpanden waar wat goeds uit is voortgekomen.
Wat een mooie zin he. Kan je altijd gebruiken.quote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het een beetje min om de complete groep af te rekenen op het gedrag van een paar rotte appels.
Tegen zo'n verkapt wereldbeeld kan ik niet op.quote:Op maandag 27 september 2010 15:50 schreef Relko het volgende:
Bankiers profiteren van de staat, normale burgers leveren in.
Klopt. Lullige is dat ik die zin ook best vaak moet gebruiken. Vooral op FOK! waar veel users niet kunnen nuanceren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat een mooie zin he. Kan je altijd gebruiken.
Je leest niet wat ik zeg. Het merendeel van de groep kraker dat ik ken bestaat uit rotte appel.quote:Op maandag 27 september 2010 16:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind het een beetje min om de complete groep af te rekenen op het gedrag van een paar rotte appels.
De krakers hier in Enschede doen niets dan goede shizzle. Ze openen kledingwinkels waar je gratis kleding kan ophalen, ze maken van oude dichtgetimmerde theehuizen een buurtcentrum, waar je wekelijks voor 5 euro een vegetarische maaltijd van 3 gangen kan fixen, talloze kunstzinnige exposities/feesten/weekenden,quote:Op maandag 27 september 2010 16:42 schreef Northside het volgende:
[..]
ZAANDAM - Bewoners van de Zuiddijk in Zaandam ontvingen de Zaanse kraakbeweging met open armen. Dat laat 'kraker Nico' weten aan WebRegio.
Geheel onpartijdig natuurlijk.
Ik begrijp je volkomen. Ik begrijp de rest overigens ook.quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Lullige is dat ik die zin ook best vaak moet gebruiken. Vooral op FOK! waar veel users niet kunnen nuanceren.
Raar he , dat de wet er voor iedereen is. Wie weet vind ik het wel leuk om te moorden en snij ik je moeders keel door. Tja dat het niet van van die tyfusvolgzamen zal mij aan de reet roesten toch?quote:Op maandag 27 september 2010 16:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
De krakers hier in Enschede doen niets dan goede shizzle. Ze openen kledingwinkels waar je gratis kleding kan ophalen, ze maken van oude dichtgetimmerde theehuizen een buurtcentrum, waar je wekelijks voor 5 euro een vegetarische maaltijd van 3 gangen kan fixen, talloze kunstzinnige exposities/feesten/weekenden,
En dan heb je hier van die no-lifers met geen enkele ervaring in de ondergrondse van Nederland die nazi-shit roepen als "DE WET IS DE WET" en dat soort nonsens.
Tyfusvolgzamen.
Jij kent dus een groep parasiterende krakers, en hun gedrag projecteer je voor het gemak even op heel krakend Nederland. Niet alleen dat, ook wil je de krakers die de wijken juist verbeteren aanrekenen op het gedrag van hun parasiterende collega's.quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg. Het merendeel van de groep kraker dat ik ken bestaat uit rotte appel.
Dan zal het antwoord zijn dat ik blijkbaar weinig krakers tegenkom, uberhaupt geen krakers tegenkom of gewoon niet goed kijk? Zo simpel kan ik ook over jouw standpunt oordelenJe ontmoet blijkbaar alleen de modelkrakers, de rotte appels wil jij / willen jou niet zien.
Staat de deur van BNW weer open?quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij kent dus een groep parasiterende krakers, en hun gedrag projecteer je voor het gemak even op heel krakend Nederland. Niet alleen dat, ook wil je de krakers die de wijken juist verbeteren aanrekenen op het gedrag van hun parasiterende collega's.
Tsk tsk tsk.
Ga je nu proberen mij te minachten, in plaats van in te gaan op hetgeen wat ik te zeggen heb?quote:
Ken ook een kerel die twee jaar in zo'n pand woonde en geld ontving van de staat omdat hij de kunstacademie had afgerond. Dat soort gedrag juich ik niet toe. Maar ben wel eens op krakersfeesten geweest, dan dat was altijd erg gezellig.quote:Op maandag 27 september 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je leest niet wat ik zeg. Het merendeel van de groep kraker dat ik ken bestaat uit rotte appel.
Dan zal het antwoord zijn dat ik blijkbaar weinig krakers tegenkom, uberhaupt geen krakers tegenkom of gewoon niet goed kijk? Zo simpel kan ik ook over jouw standpunt oordelenJe ontmoet blijkbaar alleen de modelkrakers, de rotte appels wil jij / willen jou niet zien.
Oke.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ga je nu proberen mij te minachten, in plaats van in te gaan op hetgeen wat ik te zeggen heb?
Typisch...
De laatste keer dat ik op een krakersfeestje ben geweest is alweer een tijd geleden, maar dat is inderdaad best gezellig. De boel werd niet eens gesloopt.quote:Op maandag 27 september 2010 16:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken ook een kerel die twee jaar in zo'n pand woonde en geld ontving van de staat omdat hij de kunstacademie had afgerond. Dat soort gedrag juich ik niet toe. Maar ben wel eens op krakersfeesten geweest, dan dat was altijd erg gezellig.
Ik verwacht dat de gemeentes van Nederland hun middelvinger naar Den Haag gaan opsteken om zelf te bepalen wat ze met de krakers in hun district doen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Oke.
[..]
De laatste keer dat ik op een krakersfeestje ben geweest is alweer een tijd geleden, maar dat is inderdaad best gezellig. De boel werd niet eens gesloopt.
Ik verwacht dat het voor de ideale kraker wel losloopt, die 12 maanden wacht, een (symbolisch) huurbedrag aanbiedt en het pand niet vervuild.
Ik zal in spanning afwachten op de eerste huiseigenaar die de gemeente aanklaagt voor het weigeren haar taken uit te voeren.quote:Op maandag 27 september 2010 16:54 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de gemeentes van Nederland hun middelvinger naar Den Haag gaan opsteken om zelf te bepalen wat ze met de krakers in hun district doen.
Slimme krakers zullen dat probleem niet hebben. Die checken het kadaster etc.quote:Op maandag 27 september 2010 16:58 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zal in spanning afwachten op de eerste huiseigenaar die de gemeente aanklaagt voor het weigeren haar taken uit te voeren.
Ik heb ook nog nooit krakers gezien die op een nette manier iets bezetten. Tevens ben ik van mening dat kraken gewoon crimineel is. Nu hebben die paupers weer gebouwen ingenomen als protest. Ik vraag me af hoe krakers dat zelf zouden vinden als ze ooit "succesvol" zijn en iemand neemt beslag van hun 2e auto... Lekker erin wonen en uitwonen. Om te kotsen. In mijn opvoeding heb ik geleerd dat je gewoon van spullen van andere afblijft. <punt>quote:Op maandag 27 september 2010 16:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jij kent dus een groep parasiterende krakers, en hun gedrag projecteer je voor het gemak even op heel krakend Nederland. Niet alleen dat, ook wil je de krakers die de wijken juist verbeteren aanrekenen op het gedrag van hun parasiterende collega's.
Tsk tsk tsk.
quote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe krakers dat zelf zouden vinden als ze ooit "succesvol" zijn en iemand neemt beslag van hun 2e auto...
Knap hoe je totaal het punt mist en dit treffend illustreert aan de hand van je verhaal over een tweede autoquote:Op maandag 27 september 2010 17:06 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit krakers gezien die op een nette manier iets bezetten. Tevens ben ik van mening dat kraken gewoon crimineel is. Nu hebben die paupers weer gebouwen ingenomen als protest. Ik vraag me af hoe krakers dat zelf zouden vinden als ze ooit "succesvol" zijn en iemand neemt beslag van hun 2e auto... Lekker erin wonen en uitwonen. Om te kotsen. In mijn opvoeding heb ik geleerd dat je gewoon van spullen van andere afblijft. <punt>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |