quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef okiokinl het volgende:
als een huiseigenaar terugkomt van vakantie en zn huis is gekraakt, dan had ie het geen jaar moeten laten leegstaan.
Grootste bullshitopmerking in dit topic.quote:Op maandag 27 september 2010 14:47 schreef okiokinl het volgende:
buurten zijn vaak blij met krakers omdat leegstand en verpaupering hun huizen waarde omlaag haalt.
Het maakt je wel enigszins hypocriet.quote:Op maandag 27 september 2010 14:48 schreef Salvad0R het volgende:
Het een sluit het ander niet uit, volgelingetje.
Dus als je wilt dat er iets veranderd moet je eigenlijk gewoon stoppen met deelnemen aan de maatschappij?quote:Op maandag 27 september 2010 15:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Het maakt je wel enigszins hypocriet.
leg eens uit?quote:Op maandag 27 september 2010 15:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Grootste bullshitopmerking in dit topic.
Ik zou heel graag echte goede bronnen willen zien van jouw bewering dat buurtbewoners blij zijn met krakers.quote:
Van de staat profiteren en hem ondertussen vervloeken is een beetje hypocriet. Er is geen ander woord voor.quote:Op maandag 27 september 2010 15:27 schreef Relko het volgende:
Dus als je wilt dat er iets veranderd moet je eigenlijk gewoon stoppen met deelnemen aan de maatschappij?
Bankiers profiteren van de staat, normale burgers leveren in.quote:Op maandag 27 september 2010 15:43 schreef Northside het volgende:
[..]
Van de staat profiteren en hem ondertussen vervloeken is een beetje hypocriet. Er is geen ander woord voor.
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/9704/kraak.stmquote:Op maandag 27 september 2010 15:42 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik zou heel graag echte goede bronnen willen zien van jouw bewering dat buurtbewoners blij zijn met krakers.
En nee, jouw onderbuikgevoel is geen bron. Succes ermee, ze bestaan namelijk niet.
SP:quote:Op maandag 27 september 2010 15:52 schreef okiokinl het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/nieuws/tribune/9704/kraak.stm
http://www.webregio.nl/za(...)krakers-zaandam.aspx
http://indymedia.nl/nl/2009/10/62129.shtml
nog meer?
Goed argument.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
SP:
Indymedia:![]()
![]()
Dat stuk van webregio is wel interessant. En ik ken ook wel voorbeelden van (ex-)kraakpanden waar wat goeds uit is voortgekomen.
Maar de wet is de wet. Het is alleen jammer dat het niet of te weinig vergezeld gaat met maatregelen tegen leegstand.
Daar gaat het allemaal ook niet om heb ik het idee. Het lijkt er meer op dat er een soort revanchistische stroming is gaan waaien de laatste 10 jaar waardoor conservatieve stromingen binnen partijen als het cda en de vvd denken eindelijk revanche te kunnen nemen voor al het 'onrecht' dat ze in de jaren 60 en 70 is aangedaan. Bovendien hebben zulke mensen ook nooit echt veel opgehad met mensen die zich anders kleden en/of niet wensen mee te doen aan de maatschappij zoals deze conservatieve rakkers dat graag zouden willen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
SP:
![]()
Dat stuk van webregio is wel interessant. En ik ken ook wel voorbeelden van (ex-)kraakpanden waar wat goeds uit is voortgekomen.
Maar de wet is de wet. Het is alleen jammer dat het niet of te weinig vergezeld gaat met maatregelen tegen leegstand.
En dan gaan alle krakers natuurlijk braaf een hypotheek nemen?quote:
De wet is de wet en de wet is voor Untermenschen. Ik ga een beetje andermans regels lopen volgenquote:Op maandag 27 september 2010 15:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
SP:
![]()
NIet zo zuur doenquote:Op maandag 27 september 2010 16:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan gaan alle krakers natuurlijk braaf een hypotheek nemen?
En in landen waar niet gekraakt mag worden zijn er natuuriljk ook geen krakers?
Waarom krijg jij em trouwens zo hard van het kraakverbod?quote:
Hij krijgt hem hard van lekker rebels doen, denk ik.quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom krijg jij em trouwens zo hard van het kraakverbod?
Werkschuw, langharig tuig dwarszitten natuurlijk.quote:Op maandag 27 september 2010 16:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom krijg jij em trouwens zo hard van het kraakverbod?
Rustig aan internetheld.quote:Op maandag 27 september 2010 16:27 schreef Relko het volgende:
[..]
Hij krijgt hem hard van lekker rebels doen, denk ik.
Ooh, je bent zo'n JOVD'er. Die gingen een feestje bouwen toen het kraakverbod door de Kamer werd aangenomenquote:Op maandag 27 september 2010 16:28 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Werkschuw, langharig tuig dwarszitten natuurlijk.
Ik wilde net hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 27 september 2010 16:29 schreef Relko het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel? Droeftoeter.
He bah, JOVD. Ik scheld jouw toch ook niet uit voor ROOD lid?quote:Op maandag 27 september 2010 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ooh, je bent zo'n JOVD'er. Die gingen een feestje bouwen toen het kraakverbod door de Kamer werd aangenomenAllemaal van die omhooggevallen types die hun studie en appartementje betaalt zien door papa en mama en vervolgens een beetje mensen uitlachen die niet het geld hebben om in zo'n apparaat te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |