Ik wilde even snel openen en kwam op niets. Ik ga even een aanpassing doen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
saaie TT pheno... ik ben beter van je gewend
Prachtig topic, inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
[HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
Halloin.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, dit trekt wel weer nieuwe mensen aan.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Hoe gaat met jouquote:
Met mij gaat goed. Dank. Jij.quote:
potloodjes op tieten werkte ook goed.quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, daarbij kwam jij kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
potloodjes op tieten werkte ook goed.
Ook goed hoor dankjequote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
Dit schikt de nieuwe mensen wel af. Nieuwe mensen zijn eng.
Jaquote:
Dan was jij hier nu ook niet, net zoals ik.quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
Dit schikt de nieuwe mensen wel af. Nieuwe mensen zijn eng.
Veel ramptoeristen, waarschijnlijk.quote:
Wij horen bij de vaste garde.quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan was jij hier nu ook niet, net zoals ik.
quote:
quote:
Ikook.quote:
Ik heb Happy feet gezienquote:Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
Wat, mijn youtube heb ik hier nog nooit geplaatst
Hoi C_A.quote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kut internet. Wireless, ikke code hebben, is zo traag als dikke stront... Dat ik nog geen eens op internet kan
Nooit tegen een vrouw zeggen je moetquote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi C_A.
Je moet ook niet internetten op je vakantie.
Je moet genieten van je vakantie!
Het is gewoon zoquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nooit tegen een vrouw zeggen je moet
Mijn wilquote:Op zondag 26 september 2010 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is gewoon zo![]()
*Moet Kally gelijk geven anders krijgt ze haar wil niet.
Ja Kally, klopt![]()
Wutwutwutwutquote:
waar en wat ?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
Godnondekut doen jullie eens mee met die puicke trivia die Benny heeft opgezet.
Waar?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ook geen witlof maar rode kool, zeurdozen hierquote:
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
In Japan was ik ook elke nacht bezig met een dagboek. Alles moet!quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi C_A.
Je moet ook niet internetten op je vakantie.
Je moet genieten van je vakantie!
Ja maar ik weet die vragen nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
O daar ben ik heul slecht inquote:
Ja maar dat was leuk om te lezen en voor jezelf ook leuk om te schrijven.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Japan was ik ook elke nacht bezig met een dagboek. Alles moet!
Ja ik heb niks te doen dus dacht effe een uurtje fokken met jullie.. maar daarna moet ik echt even poetsen !quote:
Ik ook. Ik kijk nooit talentenshows, ik hang gewoon op internetquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk nooit talentenshows, ik hang gewoon op internet
En nu bak je ons een poets. Goed bezig.quote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb niks te doen dus dacht effe een uurtje fokken met jullie.. maar daarna moet ik echt even poetsen !
Ja Idols wel gezien maar jezus dat weet ik allang niet meerquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken alleen wat namen van SYTYCD, omdat dat de enige show is dat ik wel leuk vindquote:
Ik ookquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik onthoud altijd alleen de nutteloze feitjes, zelfde met films en al het andere.quote:Op zondag 26 september 2010 18:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Idols wel gezien maar jezus dat weet ik allang niet meer
Johnny Depp, Richard Gere?quote:
Ik nergens in. Ik doe ook nooit Triviant, ik weet het gewoonweg nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben wel een triviaman wat betreft TAL-shows.
Ja ik normaal ook maar dus niet met tal.showsquote:Op zondag 26 september 2010 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik onthoud altijd alleen de nutteloze feitjes, zelfde met films en al het andere.
Ik ben meestal wel goed bezigquote:Op zondag 26 september 2010 18:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En nu bak je ons een poets. Goed bezig.
Ik overal een bloedhekel aanquote:Op zondag 26 september 2010 18:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken alleen wat namen van SYTYCD, omdat dat de enige show is dat ik wel leuk vind
Johnnyquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nergens in. Ik doe ook nooit Triviant, ik weet het gewoonweg niet
O dat vind ik geweldigquote:Op zondag 26 september 2010 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nergens in. Ik doe ook nooit Triviant, ik weet het gewoonweg niet
Ik vind er geen reet aan, komt er een sportvraag met weer "wie won...". Hell, ik kijk geen sport op tv, hoe moet ik dat weten?quote:Op zondag 26 september 2010 18:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik ben van veel markten thuis. Trivianten is leuk.
Sport heb ik het dan ook weer totaal niet.quote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, komt er een sportvraag met weer "wie won...". Hell, ik kijk geen sport op tv, hoe moet ik dat weten?
Voor zover ik kan zien, staat het nogquote:Op zondag 26 september 2010 18:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Staat Schiedam nog overeind Kally , of is lijn 1 ontspoord ?
Sport, tv, muziek. Ik ken veel nummers, maar echt geen titels, artiesten of jaargangenquote:Op zondag 26 september 2010 18:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Sport heb ik het dan ook weer totaal niet.
Bij die categorie word ik helemaal blij. Topo is m'n zwakke punt, daarom Timboektoe ik ook niet.quote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind er geen reet aan, komt er een sportvraag met weer "wie won...". Hell, ik kijk geen sport op tv, hoe moet ik dat weten?
Dat verbaast me soms, dat ik die vragen wel kan beantwoorden, wel het slechtst maar het luktquote:Op zondag 26 september 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik reis graag, dus kans dat ik op zo'n plaats geweest ben ik nog aanwezig ookquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Bij die categorie word ik helemaal blij. Topo is m'n zwakke punt, daarom Timboektoe ik ook niet.
Die is oud dan het is de 26equote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga eten en voetbal kieken.
Daarna een 9/11 docu.
logisch , volop controle vanmorgen.quote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien, staat het nog
Ik heb echt nooit een idee. Al zou je me vragen wie er nu op 1 stond in de voetbalcompetitie, dan weet ik het nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat verbaast me soms, dat ik die vragen wel kan beantwoorden, wel het slechtst maar het lukt
Dan kan alleenquote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een idee. Al zou je me vragen wie er nu op 1 stond in de voetbalcompetitie, dan weet ik het niet
Gewoon niet met de NS gaan. Opgelost.quote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
NS moet zijn naam in Chaos veranderen.
Ik ga nooit met het OVquote:Op zondag 26 september 2010 18:40 schreef kitao het volgende:
[..]
logisch , volop controle vanmorgen.
Dat is een schoonmaakmiddel.quote:
Ik dit seizoen ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit een idee. Al zou je me vragen wie er nu op 1 stond in de voetbalcompetitie, dan weet ik het niet
Ik kom niet voorbij de 100 euro.quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Als iemand hier aan Weekend Miljonairs meedoet moet je mij voor sport in je telefoonlijst dumpen. Ik help je naar 64.000.
complotje smeden ?quote:Op zondag 26 september 2010 18:39 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga eten en voetbal kieken.
Daarna een 9/11 docu.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Als iemand hier aan Weekend Miljonairs meedoet moet je mij voor sport in je telefoonlijst dumpen. Ik help je naar 64.000.
Doe ik ook nooit ! Auto is veel goedkoper,makkelijker en sneller. Alleen voor de meet maak ik een uitzondering.quote:Op zondag 26 september 2010 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet met de NS gaan. Opgelost.
Volgens mij hadden we het WK niet gewonnen, dat weet ik dan weer welquote:
Jawel dat zijn algemene peppi vragenquote:
God daar zeg je watquote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit ! Auto is veel goedkoper,makkelijker en sneller. Alleen voor de meet maak ik een uitzondering.
Alleen kijken als ik nog weet hoe je een treinkaartje koop, want ik heb al 3 jaar ofzo niet meer op het station geweest
quote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we het WK niet gewonnen, dat weet ik dan weer wel
Daar had ik in juli last van in Amsterdam. Ik moest naar Sony om de Move te gaan zien en te spelen. Met de auto, dus ik parkeren bij het station. Wil ik de tram pakken, is die OV-chip only. Bedanktquote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Doe ik ook nooit ! Auto is veel goedkoper,makkelijker en sneller. Alleen voor de meet maak ik een uitzondering.
Alleen kijken als ik nog weet hoe je een treinkaartje koopt want ik heb al 3 jaar ofzo niet meer op het station geweest
Hallo, Peppi is my middle name. ZUl je zien dat het een sportvraag is. of een benny trivia.quote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel dat zijn algemene peppi vragen
quote:
Begint met: Welk maisjuh...quote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, Peppi is my middle name. ZUl je zien dat het een sportvraag is. of een benny trivia.
Sowieso de Maastunnel, al die bagger camera'squote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef kitao het volgende:
[..]
Maastunnel , blaastestje , ik piepte m wel even.
Geen idee, ze hadden ooit een sportvraag, dus ik had mijn 50/50, bellijn en publiek al moeten inzettenquote:Op zondag 26 september 2010 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo onderontwikkeld ben je echt niet.
Nee is altijd zo simpel dat je denkt o als alle vragen zo zijn, en multiple choice dat is ook wel handigquote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hallo, Peppi is my middle name. ZUl je zien dat het een sportvraag is. of een benny trivia.
Ja, zo gaat het steeds meer worden in de wereld ben ik bang.quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso de Maastunnel, al die bagger camera's
Die van 20 jaar, met tetten waar je een potlood tussen kan klemmen!quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ze hadden ooit een sportvraag, dus ik had mijn 50/50, bellijn en publiek al moeten inzetten
Ik neem aan dat treinkaartjes nog bestaan ivm dat OV chip gedoequote:
ja daar ben ik dus ook bang voor. Ga je eens met de trein en dan heb je zo'n ding nodigquote:Op zondag 26 september 2010 18:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar had ik in juli last van in Amsterdam. Ik moest naar Sony om de Move te gaan zien en te spelen. Met de auto, dus ik parkeren bij het station. Wil ik de tram pakken, is die OV-chip only. BedanktIk ben maar gaan lopen
quote:Op zondag 26 september 2010 18:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Sowieso de Maastunnel, al die bagger camera's
Ja, gewoon bij de automaat of ticketservice halen.quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat treinkaartjes nog bestaan ivm dat OV chip gedoe
[..]
ja daar ben ik dus ook bang voor. Ga je eens met de trein en dan heb je zo'n ding nodig
Vooruit: Own jij zo'n cameraquote:
Jaquote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het steeds meer worden in de wereld ben ik bang.Als je alleen al naar London kijkt.
bestaat het programma nog?quote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee is altijd zo simpel dat je denkt o als alle vragen zo zijn, en multiple choice dat is ook wel handig
Geen ideequote:Op zondag 26 september 2010 18:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat treinkaartjes nog bestaan ivm dat OV chip gedoe
[..]
ja daar ben ik dus ook bang voor. Ga je eens met de trein en dan heb je zo'n ding nodig
Gelukkigquote:Op zondag 26 september 2010 18:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, gewoon bij de automaat of ticketservice halen.
Zet je de 50/50 in?quote:
O moest datquote:
quote:
Ja dat kan ik niet ruikenquote:
laat nou maar gaan.quote:Op zondag 26 september 2010 18:48 schreef Kally het volgende:
[..]
O moest dat![]()
Waarom was je daar, hoezo controle en waarom drink jij en rij je dan?
Ach ik heb hetzelfde met London.quote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Pheno het volgende:
Ik ben dan wel zo'n autist die de metro- en treinkaart van Tokio en Osaka uit zijn kop kent
quote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Escape nemen is gemakkelijker, met een toetsenbord voor de neus.
Mannenquote:
Rommelen met pannetjes.quote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was Gourmet vandaag! Heerlijk die kleine garnaaltjes
quote:
Nee Gourmet is een merk kattenvoedselquote:
Die komt niet door de potloodtestquote:
Ik ben slecht in dat soort dingen. Ik heb alles met de voet gedaan. Ach ik loop wel een uurquote:Op zondag 26 september 2010 18:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach ik heb hetzelfde met London.
Shit, val ik als kattenpoezennoob weer door de mand. Stom ook dit.quote:Op zondag 26 september 2010 18:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Gourmet is een merk kattenvoedsel
Wel de boomstamtest.quote:
In het begin was het even puzzelen, maar het Londonse netwerk is echt heel easy.quote:Op zondag 26 september 2010 18:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben slecht in dat soort dingen. Ik heb alles met de voet gedaan. Ach ik loop wel een uur
ZO;n kaart kopen lukte niet dus toen had ik er al geen zin meer in
Parijs idem, even doorhebbenquote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het begin was het even puzzelen, maar het Londonse netwerk is echt heel easy.Maar met lopen zie je de stad wel beter.
jij heb je eigen conclusie al getrokken.quote:Op zondag 26 september 2010 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat kan ik niet ruiken![]()
Zeg het dan gewoon
Ja het is echt duidelijk allemaal.quote:Op zondag 26 september 2010 18:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In het begin was het even puzzelen, maar het Londonse netwerk is echt heel easy.Maar met lopen zie je de stad wel beter.
Is ook zo, kan nog aardig wat uurtjes in je bloed zittenquote:Op zondag 26 september 2010 18:55 schreef kitao het volgende:
[..]
jij heb je eigen conclusie al getrokken.
ter info , dat ding piepte niet.
(maar het is lastig te bepalen hoelang een beetje restalcohol nog doorwerkt , vooral na zaterdagavond , dus ja , ik had weer een spannend moment)
gelukkig heb ik voor het slapen gaan nog een bak macaroni naar binnen gewerkt.
Haha mijn moeder warmde het eten vroeger wel op ja, voor de katquote:
Ja dat is wel kut, maar dat heb je met een stad.quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja het is echt duidelijk allemaal.
Maar ik had even tijd met het kaartje nodig en dan al die mensen die om je heen staan te stressen. Daar kan ik dus niet tegen.
Aaaaaaahquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha mijn moeder warmde het eten vroeger wel op ja, voor de kat
Mijn moeder kookte altijd vis op zondagochtend voor de kattenquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En jullie kregen een stukje droog brood toegestopt?quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En jullie kregen een stukje droog brood toegestopt?
Ook liefquote:Op zondag 26 september 2010 18:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn moeder kookte altijd vis op zondagochtend voor de katten![]()
Lekker op je alcoholmaag
Ja volgende keer ook maar eentje kopen via internetquote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is wel kut, maar dat heb je met een stad.
quote:Op zondag 26 september 2010 18:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En jullie kregen een stukje droog brood toegestopt?
Wauwquote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
De kat van mijn ouders eet echt alleen maar brokken. Iets anders wil hij gewoon niet
Echt nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Maar dat is dus ook de reden dat ik twijfel bij een meet, ik heb zo weinig gespreksstof
Ik denk dat je siewosie wel ergens kunt inhaken.quote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Maar dat is dus ook de reden dat ik twijfel bij een meet, ik heb zo weinig gespreksstof
Ze heeft zelfs een periode gehad dat ze kuikens kookte voor zequote:Op zondag 26 september 2010 18:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ook liefDie van mij kregen Felix op AH paté
Kuikens.quote:Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een periode gehad dat ze kuikens kookte voor ze![]()
Lekker hoor die waren nog helemaal intact, maar dat heeft een maand geduurd gatver overal vond je stukjes kuiken![]()
![]()
![]()
Hey TLK hier, greotjes!quote:Op zondag 26 september 2010 19:00 schreef the_legend_killer het volgende:
De kat van mijn ouders eet echt alleen maar brokken. Iets anders wil hij gewoon niet
Ik veel te veel dus dat heft opquote:Op zondag 26 september 2010 19:01 schreef Pheno het volgende:
Ja en dan in het begin nog proberen.. maar dan maakt hij je gek voor wat brokkenquote:
Ja dat was te erg gewoonquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze heeft zelfs een periode gehad dat ze kuikens kookte voor ze![]()
Lekker hoor die waren nog helemaal intact, maar dat heeft een maand geduurd gatver overal vond je stukjes kuiken![]()
![]()
![]()
Ben jij opgegroeid in een boerderie?quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was te erg gewoon![]()
Stond je met je blote voeten in een stukje darm
Die titel heb ik gisteren weer waargemaaktquote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hey patje de BBQ koning
Wat?quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mijn moeder fokte katten vroegerquote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben jij opgegroeid in een boerderie?
quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja en dan in het begin nog proberen.. maar dan maakt hij je gek voor wat brokkenin het ergste geval valt hij je aan
Ik wil het niet herhalen, jeugdtrauma's enzoquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:03 schreef Kally het volgende:
[..]
behoorlijk verneukeratief heet dat.quote:Op zondag 26 september 2010 18:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Is ook zo, kan nog aardig wat uurtjes in je bloed zitten
Ja ik weet hetquote:Op zondag 26 september 2010 19:06 schreef kitao het volgende:
[..]
behoorlijk verneukeratief heet dat.
Wat heb je allemaal gemaakt ?quote:Op zondag 26 september 2010 19:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die titel heb ik gisteren weer waargemaakt
Ten eerste lekkere kipvleugeltjes en kalkoen lapjes, dit gecombineerd met stokbrood van de lidl. En 's avonds uit de frituur nog een frikandelletje totaal.quote:Op zondag 26 september 2010 19:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gemaakt ?
Dat is leuk voor jou, maar ik zit er dan in een hoekje voor een pinguin bijquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ten eerste lekkere kipvleugeltjes en kalkoen lapjes, dit gecombineerd met stokbrood van de lidl. En 's avonds uit de frituur nog een frikandelletje totaal.
*webcam aan zetquote:
Vragen je wel het hemd van het lijfquote:Op zondag 26 september 2010 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is leuk voor jou, maar ik zit er dan in een hoekje voor een pinguin bij
Terechte vraag.quote:
Doe mij maar hamburgers en frikandellen op de BBQquote:Op zondag 26 september 2010 19:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ten eerste lekkere kipvleugeltjes en kalkoen lapjes, dit gecombineerd met stokbrood van de lidl. En 's avonds uit de frituur nog een frikandelletje totaal.
"wie won in ..."quote:Op zondag 26 september 2010 19:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vragen je wel het hemd van het lijf
Volgende keer ben je er wel bij toch?quote:
Naturlich.quote:Op zondag 26 september 2010 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er wel bij toch?
En Japan.quote:Op zondag 26 september 2010 19:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ik verzin wel iets over games ofzo
Het moest ook uit deze buurt komenquote:
Ik leer net dat de frikandel totaal hier vandaan komtquote:
Is dat een ja of nee of care?quote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat frikandel totaal ken ik echt helemaal niet he
Ik ook nietquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Dat frikandel totaal ken ik echt helemaal niet he
Ojáá leuk!quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
Hoor ik dit nummer achter me
Speciale herinnering
Ik hoop een ja, als een Nijmegen SC'er dat zegt. Ik ben er trouwens een tijd niet meer geweestquote:
Omg dat vond ik toen geweldigquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
Speciale herinnering
hahahha. Hulde hulde!!!quote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Pheno komt wel goed hoor ik kom wel in je hoekje zitten en klets wel tegen je, dan ga je vanzelf met anderen praten in de hoop dat ik mijn mond hou
Je wilt dat ik een karaokebar failliet zing?quote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáá leuk!
Oh, ik hoop dat we die karaokebar nog vinden
Okai.quote:
Ja daar baal ik wel van dat die er niet is, maar ik kan natuurlijk even vragen als ik de pub bel of die mogelijkheid er isquote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáá leuk!
Ik toen ook, mijn ma kan er nog smakelijk over vertellen. Karaokebar maar dan als jeugdigequote:
quote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoop een ja, als een Nijmegen SC'er dat zegt. Ik ben er trouwens een tijd niet meer geweest
Ja jij lacht wel, maar jij bent de hele dag en nacht bij mijquote:
Watquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
Speciale herinnering
quote:Op zondag 26 september 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik toen ook, mijn ma kan er nog smakelijk over vertellen. Karaokebar maar dan als jeugdige
Och germ het ventjequote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jij lacht wel, maar jij bent de hele dag en nacht bij mij
Ik wil gewoon met iedereen een praatje makenquote:Op zondag 26 september 2010 19:21 schreef Kally het volgende:
Pheno komt wel goed hoor ik kom wel in je hoekje zitten en klets wel tegen je, dan ga je vanzelf met anderen praten in de hoop dat ik mijn mond hou
Praat jij in je slaap?quote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
nee, dat doe ik welquote:Op zondag 26 september 2010 19:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt dat ik een karaokebar failliet zing?
Ja maar ik moet Pheno uit zijn hoekje kletsenquote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil gewoon met iedereen een praatje maken
Voor zover ik weet niet neequote:
Ik wel soms.quote:
Volgens mij ademt ze tijdens het praten in plaats van andersom.quote:
O die is nog steedsquote:
Dat koor gaat ook alle kanten opquote:Op zondag 26 september 2010 19:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ojáá leuk!
Kijk in haar userhisquote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
komt dit schatje ook wel eens hier ?
(nee , niet de clip)
Wat luister je nu? #1916
hahahaha nou kijk jij naar uit!!quote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Welk schatje? Nee, als ik ga melden wat ik luister constant krijg ik te horen dat ik nog erger dan Q-music met het foute uur benquote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
komt dit schatje ook wel eens hier ?
(nee , niet de clip)
Wat luister je nu? #1916
quote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dan is ze stil...wel zo prettig voor jou
quote:Op zondag 26 september 2010 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij ademt ze tijdens het praten in plaats van andersom.
Ik help je wel als het echt lastig isquote:Op zondag 26 september 2010 19:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik moet Pheno uit zijn hoekje kletsen
quote:Op zondag 26 september 2010 19:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahahaha nou kijk jij naar uit!!
quote:Op zondag 26 september 2010 19:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik help je wel als het echt lastig is
O lawd.quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Kan het nog erger dan, omg arme Bella, 2 van die kletskousen
quote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
Kally lult mij ook altijd helemaal suf en dan zit ik helemaal in een hoekje te shaken na afloop
Waarom 23quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles onder de 23 is voor mij nog een ventje...spreekwoordelijk
Al die liedjes van het foute uur draai ik thuis eigenlijk altijdquote:Op zondag 26 september 2010 19:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welk schatje? Nee, als ik ga melden wat ik luister constant krijg ik te horen dat ik nog erger dan Q-music met het foute uur ben
when hell freezes over zekerquote:Op zondag 26 september 2010 19:28 schreef Kally het volgende:
Maar serieus ik kan heel stil zijn hoor
haha oke..quote:Op zondag 26 september 2010 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Alles onder de 23 is voor mij nog een ventje...spreekwoordelijk
quote:
i knowquote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha oke..in mn fobo kun je zien dat ik dat nbiet ben :p
quote:Op zondag 26 september 2010 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die zou ik niet neuken maar daarboven
bij UB40 ook , dus....quote:Op zondag 26 september 2010 19:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat![]()
die man die het zingt is...blank!
dat had ik niet verwacht in dát liedjequote:
Jáááááquote:Op zondag 26 september 2010 19:32 schreef Bellatrix het volgende:
Prachtig liedje ditDacht eerst ook dat het een blanke was.
Door al die goede muziek zeker, is ie niet gewend.quote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef kitao het volgende:
Over frustratie gesproken : vandaag of morgen breek ik deze lap op mn knieën doormidden , schop het door de hele kamer heen en smijt het uit het raam voor een vrachtwagen.
![]()
*loopt constant vast*
Animated gifsquote:Op zondag 26 september 2010 19:35 schreef kitao het volgende:
Over frustratie gesproken : vandaag of morgen breek ik deze lap op mn knieën doormidden , schop het door de hele kamer heen en smijt het uit het raam voor een vrachtwagen.
![]()
*loopt constant vast*
Jij en ik is een kwestie van elkaar te weinig zienquote:
Die is echt mooi.quote:Op zondag 26 september 2010 19:37 schreef Pheno het volgende:
Als deze in de auto draait wil je niet naast me zitten. Uit schaamte
Die kan ik niet horen zonder te huilen, begrafenis van een heel goede vriendquote:
Niet als ik zingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |