Ik wilde even snel openen en kwam op niets. Ik ga even een aanpassing doen.quote:Op zondag 26 september 2010 17:50 schreef iBenny het volgende:
saaie TT pheno... ik ben beter van je gewend
Prachtig topic, inderdaad.quote:Op zondag 26 september 2010 17:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
[HOMO]#2871 Wie duikt met wie de koffer in?
Halloin.quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Zo, dit trekt wel weer nieuwe mensen aan.
quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Hoe gaat met jouquote:
Met mij gaat goed. Dank. Jij.quote:
potloodjes op tieten werkte ook goed.quote:Op zondag 26 september 2010 17:52 schreef Pheno het volgende:
Ja, daarbij kwam jij kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 17:55 schreef kitao het volgende:
[..]
potloodjes op tieten werkte ook goed.
Ook goed hoor dankjequote:
quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
Dit schikt de nieuwe mensen wel af. Nieuwe mensen zijn eng.
Jaquote:
Dan was jij hier nu ook niet, net zoals ik.quote:Op zondag 26 september 2010 17:57 schreef Myraela het volgende:
Dit schikt de nieuwe mensen wel af. Nieuwe mensen zijn eng.
Veel ramptoeristen, waarschijnlijk.quote:
Wij horen bij de vaste garde.quote:Op zondag 26 september 2010 17:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan was jij hier nu ook niet, net zoals ik.
quote:
quote:
Ikook.quote:
Ik heb Happy feet gezienquote:Op zondag 26 september 2010 18:01 schreef Pheno het volgende:
Wat, mijn youtube heb ik hier nog nooit geplaatst
Hoi C_A.quote:Op zondag 26 september 2010 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
Kut internet. Wireless, ikke code hebben, is zo traag als dikke stront... Dat ik nog geen eens op internet kan
Nooit tegen een vrouw zeggen je moetquote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi C_A.
Je moet ook niet internetten op je vakantie.
Je moet genieten van je vakantie!
Het is gewoon zoquote:Op zondag 26 september 2010 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Nooit tegen een vrouw zeggen je moet
Mijn wilquote:Op zondag 26 september 2010 18:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is gewoon zo![]()
*Moet Kally gelijk geven anders krijgt ze haar wil niet.
Ja Kally, klopt![]()
Wutwutwutwutquote:
waar en wat ?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
Godnondekut doen jullie eens mee met die puicke trivia die Benny heeft opgezet.
Waar?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ook geen witlof maar rode kool, zeurdozen hierquote:
Welke?quote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
In Japan was ik ook elke nacht bezig met een dagboek. Alles moet!quote:Op zondag 26 september 2010 18:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi C_A.
Je moet ook niet internetten op je vakantie.
Je moet genieten van je vakantie!
Ja maar ik weet die vragen nietquote:Op zondag 26 september 2010 18:23 schreef Bellatrix het volgende:
O daar ben ik heul slecht inquote:
Ja maar dat was leuk om te lezen en voor jezelf ook leuk om te schrijven.quote:Op zondag 26 september 2010 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Japan was ik ook elke nacht bezig met een dagboek. Alles moet!
Ja ik heb niks te doen dus dacht effe een uurtje fokken met jullie.. maar daarna moet ik echt even poetsen !quote:
Ik ook. Ik kijk nooit talentenshows, ik hang gewoon op internetquote:
Hier hetzelfdequote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk nooit talentenshows, ik hang gewoon op internet
En nu bak je ons een poets. Goed bezig.quote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja ik heb niks te doen dus dacht effe een uurtje fokken met jullie.. maar daarna moet ik echt even poetsen !
Ja Idols wel gezien maar jezus dat weet ik allang niet meerquote:Op zondag 26 september 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Ik kijk nooit talentenshows, ik hang gewoon op internet
Ik ken alleen wat namen van SYTYCD, omdat dat de enige show is dat ik wel leuk vindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |