Gek genoeg heeft hij naar mijn idee nog gelijk ook. En het weglopen van de westerse diplomaten spreekt boekdelen. Dit doen ze al vanaf 9/11. Wel schoffelen ze de rechten van de eigen burger onderuit, creeëren ze vuile oorlogen, schenden ze aan de lopende band burgerrechten en wanneer ze erop worden aangesproken lopen ze gewoon weg. Het is 1 grote schande. Vandaar die nieuwe internet-censuurwet die erdoor gedrukt wordt.
Veel mensen kunnen zelf niet meer nadenken of uitzoeken. Mensen geloven alleen wat ze van de media krijgen te horen. Er gebeuren zoveel dingen achter de schermen waar wij geen enkel benul van hebben!
De Amerikaanse regering had niet verwacht hoe machtig internet eigenlijk is. Mocht internet niet hebben bestaan dan hadden we met zijn allen geen enkel twijfel over 9/11.
Feit is dat Amerika het zionistische regime van Israël beschermt! De Israëlische lobby in Amerika (ook in Nederland!) zit immers overal tussen en dus zal daar weinig aan veranderen. Een land als Amerika wat pretendeert als wereldpolitie te moeten optreden hoort per definitie geen voorkeurslanden te hebben en dient zich daarom neutraal op te stellen!
Ik ben niet pro Iran maar anti-oorlog. En je kunt er toch niet om heen draaien dat Amerika de afgelopen 9 jaar veruit de grootste agressor van de wereld geworden is. En ook niet dat Europa hetzelfde beleid voert.
Wanneer overheden denken dat het voordeel van oorlog/aanslag vele malen groter is dan de negatieve kanten, dan sta ik er niet vreemd van te kijken dat ze tot dat soort dingen in staat zijn.
Zie de geschiedenis maar.
In peace, sons bury their fathers; in war, fathers bury their sons. (484 BC–ca.425 BC, Herodotus)
He who knows when he can fight and when he cannot will be victorious. (c. 544 – 496 BC, Sun Tzu)