Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk als ik later groot ben wil ik gewoon heul niet in NL wonen
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.
Ik heb weinig reden tot uitstellen voor de rest. Werk, het zal me roesten, familie is helemaal niet hecht en studie, ach, de studie die ik nu ga doen heeft te maken met de mogelijkhedenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vindenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
Er zijn ook genoeg Marokkanen die niet in Marokko willen blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vinden
heb je een trein te vaak gekopt of zo?quote:
Wat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Ik kop geen treinen...quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!quote:
en een suikerklontje of een wortelquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Driehoekskwadraat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komtquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
HALLON LUCHTBALLON!quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Haha, is geen typgebrek, joh.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Das hip.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik kom weinig in KLB/ONZ. Dat verklaart een hoop gemis aan mijn zijde. Nou ja, gemis...quote:Op zondag 26 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das hip.
"Hihihihih kijk mij een Penisbaard wannabe zijn en expres met typgebrek typen!11!11!!11! HALLONBALLON"
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bijquote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, ging sneller dan ik dacht
quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
Hij denkt dat je von D bent?quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
O dat soort dingen moet ik nog doen, ik heb de plintjes eindelijk af (had mooier gekund maar ik heb echt scheve muren in de gang) en net even wat gaten in de muur dichtgesmeerd, en dat moet drogen voor ik kan sausen. Stofzuiger pak ik zo weer, maar mijn was draait welquote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bij
quote:
Is dat goed?quote:
Dat kan ik niet wetenquote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee ik heb daar mijn 'gewone' foto
Daarom zeg ik het ookquote:
Ziet er best schattig uitquote:
In het begin is het vaak wel even leuk. Net als 7.gif als standaard PI. Maar dan na verloop van tijd loopt half FOK! ermee en is het eerder een gebrek aan eigen identiteit dan dat het nog wat toevoegt. Als het dat al ooit deed.quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik kom weinig in KLB/ONZ. Dat verklaart een hoop gemis aan mijn zijde. Nou ja, gemis...
Ik zie weinig mensen metquote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het begin is het vaak wel even leuk. Net als 7.gif als standaard PI. Maar dan na verloop van tijd loopt half FOK! ermee en is het eerder een gebrek aan eigen identiteit dan dat het nog wat toevoegt. Als het dat al ooit deed.
Omdat ze geen abo hebben en dus niet de layout... maar ja, langzaam aan zie je het wel steeds meerquote:Op zondag 26 september 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie weinig mensen met [ afbeelding ]
Weet ik niet moet nog ff spieken, hij heeft een motorquote:
Kaal?quote:
Het is maar waar je je druk om kan maken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De 7.gif als standaard zetten
De tweede zin van de OP.
Ja.quote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De tweede zin van de OP.
quote:
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De tweede zin van de OP.
Mijn piemel moet nog uit erecte status, want het is natuurlijk wel vet hallonballon, famfare koud.quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!
Wow man. Echt, je hebt echt wat bereikt in je leven nu
quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!
Wow man. Echt, je hebt echt wat bereikt in je leven nu
Voornaam+achternaam o.i.d.? Zal wel een standaardformat voor zijn denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, krijg nog een anonieme enquete van het werk. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u het opvragen. Prima, maar ik vul geen e-mailadres waar het naar toe moet. Waarom weet dat ding mijn werk e-mailadres?
Hahaha 2x de helft van 7.gif is 3.5 gifquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn piemel moet nog uit erecte status, want het is natuurlijk wel vet hallonballon, famfare koud.
He Miauw.quote:
Ik hoefde niets in te vullen. Anoniem my ass. Niet dat het me boeit, ik ga het gewoon eerlijk invullen. Ik vermoed dat ik wel een gesprek hierna krijgquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Zeroku het volgende:
Voornaam+achternaam o.i.d.? Zal wel een standaardformat voor zijn denk ik.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was de eerste om 450.gif als PI te gebruiken op FOK! Dat was echt fantastisch
quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He Miauw.Het was echt een heel leuk feest. Was wel een thuis-feest. Dus wat hutje mutje en vol. Maar ik ben zo blij met mijn familie. Stuk voor stuk leuke mensen.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was de eerste om 450.gif als PI te gebruiken op FOK! Dat was echt fantastisch
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en hoe ging het met de playlist
Haha, nou ja. Je hebt ze ook niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
niet iedereen is gezegend met een leuke familie
![]()
Oh en hoe ging het met de playlist
En dan miep jij over meelopen of wat je net dan ook zei?quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan miep jij over meelopen of wat je net dan ook zei?
Ohjaa Robbiequote:Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nou ja. Je hebt ze ook niet voor het uitkiezen.
Als we alleen de heenweg hadden gedaan won ik. (met John Mayer en Caro Emerald als matches met de playlist) Toen stond het 2-1-1 voor mij. Op de terugweg was mijn voorsprong snel verdwenen. Het stond snel 2-2-2 en daarna nam de vriend van m'n zusje een voorsprong naar 4,5. Later kwam ik nog op 3 door Robbie Williams, maar het was niet genoeg.
Voor de laatste 10 minuten was het hopen op Blof vs de Counting Crows. Ik had ze beiden op de lijst en dat zou een 2-punter zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohjaa RobbieJammer dat hij je niet naar de overwinning heeft kunnen leiden
![]()
Maar leuk spel!
Oja, hoe kan iemand een halve punt halenquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de laatste 10 minuten was het hopen op Blof vs de Counting Crows. Ik had ze beiden op de lijst en dat zou een 2-punter zijn.
Je hebt een probleem als je wilt tongen? Zit je er naast te tongen.quote:
Kritiek op je leidinggevende?quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Zo, enquete gedaan. Ik wacht wel op een telefoontje. Zeker bij het onderdeel "manager".
We hadden afgesproken dat als je een lid uit een band apart zou horen, je een half punt kreeg. (Ronan Keating/Boyzone, Jacqueline/Krezip, The Police/Sting)quote:Op zondag 26 september 2010 15:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, hoe kan iemand een halve punt halen
Gaf hij maar eens leiding.quote:
Wat versta je onder innovatieve games? Cosplay heeft minder met Games te maken en zou denk ik dus minder interessant zijn als special.quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Oke, wil men een cosplay special of een special over innovatieve games zien op de game site?
Ik moet kiezen, maar heb geen zin om dat te doen.
Hij is kei lelijk afgebroken. nu zit het in laagjes en dat groeit dus niet goed, pas als ik hem over een maand ofzo weer helemaal kort afknip.quote:
Oh zoquote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat als je een lid uit een band apart zou horen, je een half punt kreeg. (Ronan Keating/Boyzone, Jacqueline/Krezip, The Police/Sting)
Die gast moet niet zeuren... Als het aan hem lag zaten we nu niet te computerenquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
Jongens, het is maar een domme PI. Daar heeft onze lieve here de zondag niet voor bedoeld
cosplay!quote:Op zondag 26 september 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Oke, wil men een cosplay special of een special over innovatieve games zien op de game site?
Ik moet kiezen, maar heb geen zin om dat te doen.
De games die door een jury zijn uitgezocht als meest innovatief, als concept, besturing, etc.quote:Op zondag 26 september 2010 15:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat versta je onder innovatieve games? Cosplay heeft minder met Games te maken en zou denk ik dus minder interessant zijn als special.
Benny, het is zondag!!! Zoiets zeg je nietquote:Op zondag 26 september 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gast moet niet zeuren... Als het aan hem lag zaten we nu niet te computeren
quote:
Nou, goddomme!quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Benny, het is zondag!!! Zoiets zeg je niet
Sorry Miauw, ik zal het niet meer doenquote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Benny, het is zondag!!! Zoiets zeg je niet
Hmm, omdat het voor een Games-site is zou ik zeggen het eerste.quote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
De games die door een jury zijn uitgezocht als meest innovatief, als concept, besturing, etc.
Cosplay zijn d ebabes verkleedt als Vanille, Aeris, en nog wat vage shizzle.
En natuurlijk andere boothbabes, dus dat wordt meer een plaatjes special
Heeft m'n vriendin al gedaanquote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zal je maar overkomen LL, ik heb met je te doen!
Kun je goed cadeaus inpakken?
7 gangen?quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo richting ouders, moeder heeft een 7 (ofzo) gangen menu gemaakt voor het hele gezin (9 man)
Doen we dat, ik verveel me toch op zondagquote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, omdat het voor een Games-site is zou ik zeggen het eerste.
Nou inderdaadquote:Op zondag 26 september 2010 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie heeft het verzonnen dat ik zo vroeg weg moet. Eerst bij de schoonouders nog even wat drinken en cadeau's geven. Kan ik dus al over 10 minuten weg. Op de zondag. Heb ik me helemaal vroeg moeten aankleden e.d.
Het is een schande zeg ik je!
Een of andere Indonesische tokoquote:Op zondag 26 september 2010 15:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou inderdaad![]()
Waar gaan jullie eten?
Hehequote:Op zondag 26 september 2010 15:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doen we dat, ik verveel me toch op zondag
quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga zo richting ouders, moeder heeft een 7 (ofzo) gangen menu gemaakt voor het hele gezin (9 man)
Gaafquote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
lekker toch?quote:Op zondag 26 september 2010 15:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een of andere Indonesische toko
Ja, en ik weet de helft al/pas, dus ik heb bewust niet gelunchedquote:
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaa, echt leuk ook (zijn niet zo vaak met zijn 9en bij elkaar ook)quote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ditte: http://www.eet.nu/den-haag/indonesisch-restaurant-senayan
[..]
Gaafomnomnomnom
yumzquote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaafomnomnomnom
Ohw, dat klinkt wel goedquote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef Loveless85 het volgende:
Eitje, als het niet te veel is per gangquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:05 schreef tombolafan het volgende:
Gezellig Tomboquote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet de helft al/pas, dus ik heb bewust niet gelunched![]()
Dat kan je ook in het donker etenquote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eitje, als het niet te veel is per gang
En er zitten vast amuses en spooms enzo bij
en morgen eet je de hele dag niet omdat je nog vol zit?quote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik weet de helft al/pas, dus ik heb bewust niet gelunched![]()
Dat zal toch haast wel met die cijfers die ze krijgen daarquote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hoor, vast wel. Dat hoor je vanavond (of morgen) wel
Ja, dat zie ik vrijdag wel danquote:Op zondag 26 september 2010 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat kan je ook in het donker eten
Is vrijdag die date?quote:Op zondag 26 september 2010 15:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik vrijdag wel dan
Ja, hoezo niet?quote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga mensen, anders mis ik de trein
(ja ik ga met de trein![]()
kan ik wat drinken
![]()
)
Laterrrrquote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
kan ik wat drinken
![]()
)
Geen toetje?quote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef Kally het volgende:
Ik eet gewoon 1 gang![]()
Witlof in de ham en kaas, aardappelpuree en tartaartjes
Hihi je zei dingetjequote:Op zondag 26 september 2010 15:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat is dan een klein dingetje per gang.
Nooit, de kinderen een ijsjequote:
Doei Lovelyquote:Op zondag 26 september 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
kan ik wat drinken
![]()
)
quote:Op zondag 26 september 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik kan niet zonder toetje... dan heb ik het idee dat ik was mis in mijn leven
Vroeger ook ja, maar nu niet meer, ik neem wel een kopje koffie ernaquote:Op zondag 26 september 2010 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw
Ik kan niet zonder toetje... dan heb ik het idee dat ik was mis in mijn leven
hihiquote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Vroeger ook ja, maar nu niet meer, ik neem wel een koje koffie erna![]()
En ik zit nu mijn eetlust te verzieken met mijn soep, maar die ballen zijn zo lekker![]()
En ja ja ik zei ballen
Jaquote:
Je zei ballen.quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Vroeger ook ja, maar nu niet meer, ik neem wel een kopje koffie erna![]()
En ik zit nu mijn eetlust te verzieken met mijn soep, maar die ballen zijn zo lekker![]()
En ja ja ik zei ballen
hihiquote:
Wel met een koekje toch?quote:Op zondag 26 september 2010 15:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Vroeger ook ja, maar nu niet meer, ik neem wel een kopje koffie erna![]()
hihi, je zei ballenquote:En ik zit nu mijn eetlust te verzieken met mijn soep, maar die ballen zijn zo lekker![]()
Dat zeg ikquote:En ja ja ik zei ballen
gehaktballen, hihiquote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
Ik maak altijd zelf mijn soep, dus echt gehakt
Koekje?quote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel met een koekje toch?
[..]
hihi, je zei ballen
[..]
Dat zeg ik
hahahahhaquote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja
Desnoods moet ik snachts opstaan om een toetje te eten, omdat ik die heb gemist. Maar ja, ik moet gewoon een toetje eten
Dat is inderdaad raar met gehakt, dat doe je niet gauw neequote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Gehaktballen. Die maak ik nooit voor mezelf (nou ja,die heb ik in die paar maanden dat ik nu op mezelf woon nog nooit gemaakt
).
Gewoon iets van kwark of yoghurt... of een ijsjequote:Op zondag 26 september 2010 15:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahahahha![]()
wel schattig![]()
wat is je lievelings?
Waarom? Ik heb daar niet zo'n behoefte aanquote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Koekje ja...
Dat hoort er toch bij?
quote:Op zondag 26 september 2010 15:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Spannend
Weet je eigenlijk al wie het is?
Griesmeelpuddingquote:Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat betreft toetjes ligt het er maar net aan wat voor toetje. Ik lust op zich bijna alles (behalve gelatine en griesmeelpudding), maar ijs laat ik vaak staan en vla is ook niet zo aan me besteed. Mijn moeders apple- (of rhubarb-)crumble gaat er altijd wel in.
Nja, dat kan...quote:Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb daar niet zo'n behoefte aan
Dus datquote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef Rauzer het volgende:
Ik neem ook nooit toetjes en heel amper een koekje.
O ik lust het wel, maar ik ben meer een hartig persoonquote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat kan...
Geldt eigenlijk hetzelfde als bij het toetje...
Ik ben een snoeperd
quote:
Ja die is wel lekker jaquote:
Ohw okequote:Op zondag 26 september 2010 15:21 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik lust het wel, maar ik ben meer een hartig persoon
Hoe vond je Simone? (leuke naam ookquote:
Gorgeltquote:Op zondag 26 september 2010 15:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw-spoelt Pheno's mond met wijwater
Die en bastognekoekjes lust ik dus weer wel heel erg graag, dus die haal ik zelden, want dan blijf ik etenquote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bitterkoekjes vind ik dus echt niet lekker.
Sowieso pudding
Vind je dat ja?quote:Op zondag 26 september 2010 15:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Hoe vond je Simone? (leuke naam ook)
Wel vers gekookt en gloeiend heet hequote:
Quiche is ook wel erg lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb zin in quiche. Nou ja, ik heb eigenlijk zin in alles wat gegeten kan worden momenteel
.
Ik zit er net aan te denkenquote:Op zondag 26 september 2010 15:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb zin in quiche. Nou ja, ik heb eigenlijk zin in alles wat gegeten kan worden momenteel
.
Dat dan weer niet..quote:Op zondag 26 september 2010 15:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel vers gekookt en gloeiend heet he.
Ja dat vond ik dus ook, maar ook zo leuk en gewoonquote:Op zondag 26 september 2010 15:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je dat ja?
Simone was echt geweldig. Gaat eigenlijk het programma te buiten qua kwaliteit.
Bastognequote:Op zondag 26 september 2010 15:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Die en bastognekoekjes lust ik dus weer wel heel erg graag, dus die haal ik zelden, want dan blijf ik eten
Jij warmt vla op?!quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vla. Van dat dikke koude gladde spul. Ik vind het pas lekker als je het opwarmt
.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bastogneecht lekker!
Tijdje geleden bakte ik een cheesecake met een bodem van Bastognekoekjes. Nou ja het werd een heel dunne bodem want ik had bijna alles koekjes al opgegeten
Die ken ik nietquote:
Wat voor?quote:
Alina vond ik ook lief overkomen, Karlijn was ook goed.quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat vond ik dus ook, maar ook zo leuk en gewoon
Dat is toch Custard?quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Vla. Van dat dikke koude gladde spul. Ik vind het pas lekker als je het opwarmt
.
Ja zoals custardquote:
Geen gras?quote:
Niet altijd, maar ik vind het lekkerder warmquote:
Puddingbuksquote:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bastogneecht lekker!
Tijdje geleden bakte ik een cheesecake met een bodem van Bastognekoekjes. Nou ja het werd een heel dunne bodem want ik had bijna alles koekjes al opgegeten
Ja maar zang dan weer minder, maar we hebben nog wat shows te gaan dus we zien het welquote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Alina vond ik ook lief overkomen, Karlijn was ook goed.
Ga naar ONZ fz0w.quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gras?
HAHAHAHAHAHA, SNAP JE HEM!!!EINS!!1!!!!!!
quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gras?
quote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen gras?
He bah... alleen het idee alquote:Op zondag 26 september 2010 15:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik vind het lekkerder warm. Alleen heb ik dan toch wel liever versgekookte pudding.
quote:
quote:
quote:
Ik weet niet of hij dat op prijs zal stellenquote:Op zondag 26 september 2010 15:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja dus...
Je wilt het zeker neit verklappen he
Weet ik niet.quote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Met spek, zalm, spinazie, wat wat wat?
Ook lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Paprika / Gehakt quiche heb ik woensdag op
Dan wachten we het gewoon afquote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik weet niet of hij dat op prijs zal stellen
quote:
Blijft ie voor altijd anoniemquote:Op zondag 26 september 2010 15:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of hij dat op prijs zal stellen
O toch gras Phenoquote:
quote:
Barebacken?quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Af en toe backen is wel fijn. Komt vaker voor.
Backpacken, dat wel.quote:
hoe bedoel je?quote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Af en toe backen is wel fijn. Komt vaker voor.
Ik vind alle quiche wel lekkerquote:Op zondag 26 september 2010 15:30 schreef iBenny het volgende:
quiche met prei, spekjes, kaas
nomnomnom
quote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
We will rock you is ubervet! Je moet niet voor het diepgaande verhaal gaan, want dat zit er niet in, maar de humor en VOORAL de muziek zijn geweldig!!
Heb 'm een aantal jaar terug in Londen gezien, was inderdaad een hele toffe avond uit met mijn toenmalige klasjequote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
We will rock you is ubervet! Je moet niet voor het diepgaande verhaal gaan, want dat zit er niet in, maar de humor en VOORAL de muziek zijn geweldig!!
O dat lijkt me erg smerig jaquote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
Over gruwel gesproken...krentjebrij! Kent iemand dat? Dat kreeg ik als kind altijd
Dat is maar goed ook.quote:
Was er al bang voor dat de term niet ingeburgerd zou zijn. Backen is steunen.quote:
Sindsdien hou ik niet van stukjes in eetbare dingen. Alhoewel, een krentenbol krijg ik nog wel weg...quote:
Ik ben ook niet zo van de verhaaltjes in musicals, meer van muziek.. dus misschien toch maar overwegen 'm te gaan kijkenquote:Op zondag 26 september 2010 15:31 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind één van de lekkerste toetjes zo'n goedkoop bekertje met chocoladevla en slagroom![]()
.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Rauzer het volgende:
Ik vind één van de lekkerste toetjes zo'n goedkoop bekertje met chocoladevla en slagroom![]()
.
Ik liet het bij mijn opa en oma altijd staan omdat het me niets leek.quote:Op zondag 26 september 2010 15:32 schreef -Miauw- het volgende:
Over gruwel gesproken...krentjebrij! Kent iemand dat? Dat kreeg ik als kind altijd
Ik ook!quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ik vind yoghurt wel lekker, maar dan zonder zooi dus zo zuur mogelijk
Heb je het niet geprobeerdquote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik liet het bij mijn opa en oma altijd staan omdat het me niets leek.
Moet ik nu terug naar mijn eigen land?quote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was er al bang voor dat de term niet ingeburgerd zou zijn. Backen is steunen.
Als ik het zelf maak en weet wat het is oke maar andersquote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Sindsdien hou ik niet van stukjes in eetbare dingen. Alhoewel, een krentenbol krijg ik nog wel weg...
Ik heb het ooit eens met beschuit gegeten, wat was dat smerigquote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Kally het volgende:
Ik vind yoghurt wel lekker, maar dan zonder zooi dus zo zuur mogelijk
Die zijn best lekker iddquote:Op zondag 26 september 2010 15:33 schreef Rauzer het volgende:
.
Mag ik eindelijk weg!quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet ik nu terug naar mijn eigen land?
quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook!
Vanille yoghurt vind ik dan ook weer niet te pruimen
O ja dat is goor inderdaad, maar dat hoort ook gewoon niet bij elkaarquote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens met beschuit gegeten, wat was dat smerig.
Zo dan zitten die 5.3 kilo er weer bijquote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En we hebben net een dikke zak snoep gekocht, ebn die is nu bijna leegen ik dacht eerst van nou die pia douwes, die moet weg, maat jezus wat een strot!
en welk land is dat? happybunnyimaginationrainbowland?quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vanille yoghurt vind ik ook niet echt bijzonder... doe maar aardbei of framboos ofzoquote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook!
Vanille yoghurt vind ik dan ook weer niet te pruimen
Nee, het is behoorlijk poker-gerelateerd.quote:Op zondag 26 september 2010 15:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... Ik dacht dat het uit die streek daar kwamquote:Op zondag 26 september 2010 15:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, het is behoorlijk poker-gerelateerd.
quote:Op zondag 26 september 2010 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
En we hebben net een dikke zak snoep gekocht, ebn die is nu bijna leegen ik dacht eerst van nou die pia douwes, die moet weg, maat jezus wat een strot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |