Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk als ik later groot ben wil ik gewoon heul niet in NL wonen
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.
Ik heb weinig reden tot uitstellen voor de rest. Werk, het zal me roesten, familie is helemaal niet hecht en studie, ach, de studie die ik nu ga doen heeft te maken met de mogelijkhedenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vindenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
Er zijn ook genoeg Marokkanen die niet in Marokko willen blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vinden
heb je een trein te vaak gekopt of zo?quote:
Wat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Ik kop geen treinen...quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!quote:
en een suikerklontje of een wortelquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Driehoekskwadraat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komtquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
HALLON LUCHTBALLON!quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Haha, is geen typgebrek, joh.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Das hip.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik kom weinig in KLB/ONZ. Dat verklaart een hoop gemis aan mijn zijde. Nou ja, gemis...quote:Op zondag 26 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das hip.
"Hihihihih kijk mij een Penisbaard wannabe zijn en expres met typgebrek typen!11!11!!11! HALLONBALLON"
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bijquote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, ging sneller dan ik dacht
quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
Hij denkt dat je von D bent?quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
O dat soort dingen moet ik nog doen, ik heb de plintjes eindelijk af (had mooier gekund maar ik heb echt scheve muren in de gang) en net even wat gaten in de muur dichtgesmeerd, en dat moet drogen voor ik kan sausen. Stofzuiger pak ik zo weer, maar mijn was draait welquote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bij
quote:
Is dat goed?quote:
Dat kan ik niet wetenquote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee ik heb daar mijn 'gewone' foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |