Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk als ik later groot ben wil ik gewoon heul niet in NL wonen
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.
Ik heb weinig reden tot uitstellen voor de rest. Werk, het zal me roesten, familie is helemaal niet hecht en studie, ach, de studie die ik nu ga doen heeft te maken met de mogelijkhedenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vindenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
Er zijn ook genoeg Marokkanen die niet in Marokko willen blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vinden
heb je een trein te vaak gekopt of zo?quote:
Wat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Ik kop geen treinen...quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!quote:
en een suikerklontje of een wortelquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Driehoekskwadraat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met dubbel T, dan heb je een natuurkunde vraag beantwoordt. Welkom bij Jeopardy!
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komtquote:Op zondag 26 september 2010 14:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kop geen treinen...
Hooguit geef ik de laatste trein op een (lange) treinreisdag een schouderklopje voordat ik ´s nachts het station verlaat.
HALLON LUCHTBALLON!quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Haha, is geen typgebrek, joh.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig, ik zie steeds vaker dat typgebrek, ik begin me af te vragen hoe dat komt
Das hip.quote:Op zondag 26 september 2010 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik kom weinig in KLB/ONZ. Dat verklaart een hoop gemis aan mijn zijde. Nou ja, gemis...quote:Op zondag 26 september 2010 14:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das hip.
"Hihihihih kijk mij een Penisbaard wannabe zijn en expres met typgebrek typen!11!11!!11! HALLONBALLON"
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bijquote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Kally het volgende:
Zo ben ik weer, ging sneller dan ik dacht
quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
Hij denkt dat je von D bent?quote:Op zondag 26 september 2010 14:38 schreef Kally het volgende:
Ik heb al een Amerikaan die mijn vriendje wil zijn
O dat soort dingen moet ik nog doen, ik heb de plintjes eindelijk af (had mooier gekund maar ik heb echt scheve muren in de gang) en net even wat gaten in de muur dichtgesmeerd, en dat moet drogen voor ik kan sausen. Stofzuiger pak ik zo weer, maar mijn was draait welquote:Op zondag 26 september 2010 14:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had geen zin meer. Inductieplaat klaar, afzuigkap geheel schoon, magnetron/oven ook. Toen ha dik geen zin meer, dus heb ik de vloer nog maar even gedaan. Morgen maar weer verder en dan zijn we weer helemaal bij
quote:
Is dat goed?quote:
Dat kan ik niet wetenquote:Op zondag 26 september 2010 14:41 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee ik heb daar mijn 'gewone' foto
Daarom zeg ik het ookquote:
Ziet er best schattig uitquote:
In het begin is het vaak wel even leuk. Net als 7.gif als standaard PI. Maar dan na verloop van tijd loopt half FOK! ermee en is het eerder een gebrek aan eigen identiteit dan dat het nog wat toevoegt. Als het dat al ooit deed.quote:Op zondag 26 september 2010 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, oke, ik kom weinig in KLB/ONZ. Dat verklaart een hoop gemis aan mijn zijde. Nou ja, gemis...
Ik zie weinig mensen metquote:Op zondag 26 september 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het begin is het vaak wel even leuk. Net als 7.gif als standaard PI. Maar dan na verloop van tijd loopt half FOK! ermee en is het eerder een gebrek aan eigen identiteit dan dat het nog wat toevoegt. Als het dat al ooit deed.
Omdat ze geen abo hebben en dus niet de layout... maar ja, langzaam aan zie je het wel steeds meerquote:Op zondag 26 september 2010 14:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie weinig mensen met [ afbeelding ]
Weet ik niet moet nog ff spieken, hij heeft een motorquote:
Kaal?quote:
Het is maar waar je je druk om kan maken.quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De 7.gif als standaard zetten
De tweede zin van de OP.
Ja.quote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om kan maken.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De tweede zin van de OP.
quote:
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!quote:Op zondag 26 september 2010 14:50 schreef Zeroku het volgende:
De tweede zin van de OP.
Mijn piemel moet nog uit erecte status, want het is natuurlijk wel vet hallonballon, famfare koud.quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!
Wow man. Echt, je hebt echt wat bereikt in je leven nu
quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
OMG. Je bent trendsetter van een ONZ-trend op FOK!
Wow man. Echt, je hebt echt wat bereikt in je leven nu
Voornaam+achternaam o.i.d.? Zal wel een standaardformat voor zijn denk ik.quote:Op zondag 26 september 2010 14:52 schreef Pheno het volgende:
Lol, krijg nog een anonieme enquete van het werk. Bent u uw wachtwoord vergeten, dan kunt u het opvragen. Prima, maar ik vul geen e-mailadres waar het naar toe moet. Waarom weet dat ding mijn werk e-mailadres?
Hahaha 2x de helft van 7.gif is 3.5 gifquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn piemel moet nog uit erecte status, want het is natuurlijk wel vet hallonballon, famfare koud.
He Miauw.quote:
Ik hoefde niets in te vullen. Anoniem my ass. Niet dat het me boeit, ik ga het gewoon eerlijk invullen. Ik vermoed dat ik wel een gesprek hierna krijgquote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Zeroku het volgende:
Voornaam+achternaam o.i.d.? Zal wel een standaardformat voor zijn denk ik.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was de eerste om 450.gif als PI te gebruiken op FOK! Dat was echt fantastisch
quote:Op zondag 26 september 2010 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
He Miauw.Het was echt een heel leuk feest. Was wel een thuis-feest. Dus wat hutje mutje en vol. Maar ik ben zo blij met mijn familie. Stuk voor stuk leuke mensen.
quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was de eerste om 450.gif als PI te gebruiken op FOK! Dat was echt fantastisch
daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh en hoe ging het met de playlist
Haha, nou ja. Je hebt ze ook niet voor het uitkiezen.quote:Op zondag 26 september 2010 14:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
niet iedereen is gezegend met een leuke familie
![]()
Oh en hoe ging het met de playlist
En dan miep jij over meelopen of wat je net dan ook zei?quote:Op zondag 26 september 2010 14:53 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 26 september 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En dan miep jij over meelopen of wat je net dan ook zei?
Ohjaa Robbiequote:Op zondag 26 september 2010 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, nou ja. Je hebt ze ook niet voor het uitkiezen.
Als we alleen de heenweg hadden gedaan won ik. (met John Mayer en Caro Emerald als matches met de playlist) Toen stond het 2-1-1 voor mij. Op de terugweg was mijn voorsprong snel verdwenen. Het stond snel 2-2-2 en daarna nam de vriend van m'n zusje een voorsprong naar 4,5. Later kwam ik nog op 3 door Robbie Williams, maar het was niet genoeg.
Voor de laatste 10 minuten was het hopen op Blof vs de Counting Crows. Ik had ze beiden op de lijst en dat zou een 2-punter zijn.quote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohjaa RobbieJammer dat hij je niet naar de overwinning heeft kunnen leiden
![]()
Maar leuk spel!
Oja, hoe kan iemand een halve punt halenquote:Op zondag 26 september 2010 14:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor de laatste 10 minuten was het hopen op Blof vs de Counting Crows. Ik had ze beiden op de lijst en dat zou een 2-punter zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |