Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Eigenlijk als ik later groot ben wil ik gewoon heul niet in NL wonen
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)quote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, misschien is mijn beeld vertroebeld, maar dat heb ik al serieus overwogen. Ik ben rustig aan het kijken wat er mogelijk is.
Ik heb weinig reden tot uitstellen voor de rest. Werk, het zal me roesten, familie is helemaal niet hecht en studie, ach, de studie die ik nu ga doen heeft te maken met de mogelijkhedenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zouden het beide wel leuk vinden, maar ja, je moet er eigenlijk gewoon een keer echt voor gaan. Anders is er altijd wel iets te vinden waardoor je het weer uitstelt (werk, studie, familie, etc. etc.)
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vindenquote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
Er zijn ook genoeg Marokkanen die niet in Marokko willen blijven.quote:Op zondag 26 september 2010 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
apart eigenlijk dat zo veel mensen niet in nederland willen blijven
quote:Op zondag 26 september 2010 14:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begin het eigenlijk steeds logischer te vinden
heb je een trein te vaak gekopt of zo?quote:
Wat?quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Ik kop geen treinen...quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Pheno het volgende:
heb je een trein te vaak gekopt of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |