Geen idee maar lukt mij prima.quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:26 schreef -Engel- het volgende:
WTF waarom staat er zo'n lijst onder??????
En waarom kan ik dat niet deleten?
Anyway de rare lijst is weg....quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee maar lukt mij prima.
Dan houd ik het op andere verdachte mensen, ik schuif de schuld in de schoenen van Susi, zij doet immers heel goed mee, waardoor het lijkt alsof zij het niet is, maar de verdachten die ze naar voren schuift zijn alles behalve bekend met dit spel.quote:
Oh dus iedereen heeft de nacht overleefd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 08:49 schreef Ladidadida het volgende:
Nee, vanavond om 21:00 vallen er weer doden
We zaten toch in de dag? En die heeft Beach niet overleefdquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh dus iedereen heeft de nacht overleefd?
De echte nacht wel, de nacht in het spel is nu bezigquote:Op zaterdag 25 september 2010 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dus iedereen heeft de nacht overleefd?
Volgens mij nietquote:
quote:loeder
1) Darm 2) Deugniet 3) Doerak 4) Ellendeling 5) être 6) Feeks 7) Gemeen iemand 8) Gemeen mens 9) Gemene kerel 10) Gemene vrouw 11) Gemenerik 12) Haaibaai 13) Heks 14) Helleveeg 15) Hoerenjong 16) Klootzak 17) Kreng 18) Kutt '
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, Hara:
70|/|8014f4||!
is eigenlijk
70|\/|8014f4|\|!
(maar hij pakt de \ niet in een ondertitel) en is 'tombolafan' in alternatieve tekens
Mede mogelijk gemaakt door Zwabber
Sowieso, waarom malle en niet malquote:
logischquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
En ik had jou aan MILF gekoppeld omdat er in jouw FOBO een brief aan je zoon staat waarin staat dat jij zo leuk bent
Geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, nu zie ik het.
[..]
Sowieso, waarom malle en niet mal
Lang leve de TAL SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Volgens mij niet![]()
En ik had jou aan MILF gekoppeld omdat er in jouw FOBO een brief aan je zoon staat waarin staat dat jij zo leuk bent
Ja daar zat ik dus ook aan te denken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen ideeIk zat al verder te zoeken; Loeder is ook de siamese kat van Jan Jans en de kinderen... Heeft er iemand een siamese kat?
Geen ideequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:10 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En wie lijkt daar het meest op hier dan?
Gewoon doen jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zal ik huppelmuts aan dat rijtje toevoegen
Er is ook een user genaamd loedertje, al jaren inactief maar tochquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:14 schreef naatje_1 het volgende:
12) Haaibaai
Iemand die gepost heeft in een topic van Haaibaaike (of hoe heet ze?)
En een katquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een loeder is in ieder geval een gemene vrouw, als ik de omschrijvingen zo lees
Daar had je de omschrijving voor nodig?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Een loeder is in ieder geval een gemene vrouw, als ik de omschrijvingen zo lees
misschien was het een gemene man, je weet maar nooitquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar had je de omschrijving voor nodig?
Ik ben nergens Jan, Jans en de kinderen tegengekomen trouwens
Er zijn wel jjk topics, vooral in ttk en v&aquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar had je de omschrijving voor nodig?
Ik ben nergens Jan, Jans en de kinderen tegengekomen trouwens
Liefde is niet het tegenovergestelde van loeder . Emotioneel evenmin.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:19 schreef naatje_1 het volgende:
MUZ Van welk nummer word jij emotioneel?
pagina: 1 2 3 4 5 6 Stink-ui 255 10117 24/09 23:09 - LovelyLady
MUZ Wat zijn de 5 beste "onbekende" albums die je kent? Moody 31 811 24/09 21:22 - cafca
MUZ Je favoriete liedje met 'Bohemian' in de titel? DrDentz 20 346 23/09 12:14 - ScottTracy
MUZ Wat is het mooiste, leukste nummer met 'love' in de titel ? tong80 47 643 24/09 23:59 - Malens
http://forum.fok.nl/user/history/182560
Heeft dat misschien te maken met loeder, het tegenovergestelde
Immers, love, emotioneel
Of die eerste heeft te maken met K&W misschien? Of woont er echt iemand in de rosse buurt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:26 schreef naatje_1 het volgende:
De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam, schreeuwde: “Ik hoop dat je er keihard van af valt!”, en duwde Stali uit het raam. Stali (dorpsbewoner) brak al haar botten en stief in haar eigen voortuin.
Hadden jullie al wat met deze 2 aanwijzingen gedaan? De eerste vind ik connecties hebben met de rosse buurt in Amsterdam en de tweede lijkt op iemand die in F&F post...
Ja, of iemand die naar de hoeren gaat, of dat nou juist niet doet, maar in zo'n topic heeft gepostquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of die eerste heeft te maken met K&W misschien? Of woont er echt iemand in de rosse buurt?
Ze werd door een trein vermoord...quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef Rave_NL het volgende:
Als Socios meedeed was het overduidelijk geweest..
In de rosse buurt..quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze werd door een trein vermoord...
Da's al jááááren zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook wel verdacht dat timmmmm zo ongelofelijk veel Hara achternaloopt. Hij had zich ook al uitgeschreven bij de BM verkiezingen, dus misschien heeft dat verband met dit stukje " Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd ", maar volgens mij mogen het geen posts uit dit topic zijn heh? Maargoed, ti(mx5) is ook een loeder en pleit erg voor de verloedering van de samenleving aangezien hij een rechtse voorkeur heeft... Hij is VKZ mod geweest, dus dat maakt hem op politieke punten nog meer verdacht.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef Rave_NL het volgende:
Als Socios meedeed was het overduidelijk geweest..
Ja, maar die had ik volgens mij aan jou gekoppeld, omdat jij slogans verzint!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het bij janies verdacht dat ze zelfbedachte liederen zingt...
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook wel verdacht dat timmmmm zo ongelofelijk veel Hara achternaloopt. Hij had zich ook al uitgeschreven bij de BM verkiezingen, dus misschien heeft dat verband met dit stukje " Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd ", maar volgens mij mogen het geen posts uit dit topic zijn heh? Maargoed, ti(mx5) is ook een loeder en pleit erg voor de verloedering van de samenleving aangezien hij een rechtse voorkeur heeft... Hij is VKZ mod geweest, dus dat maakt hem op politieke punten nog meer verdacht.
Mwuhahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die had ik volgens mij aan jou gekoppeld, omdat jij slogans verzint!
Ja, maar nogmaals, wederom en nog een keer, we schrijven ALLES op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Rave_NL het volgende:
Hara, de hints van 1 moordenaar zitten toch enkel en alleen verstopt in het stukje van zijn moord?
Was dat niet ooit Timmmm die moest blaffen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Was dat niet ooit Timmmm die moest blaffen ?
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.
Je probeert het tegenovergestelde van loeder te verkopen als love en emotioneelquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.
En hoe moet ik dit dan opvatten:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.
quote:
Ja, loeder -> gemene vrouw -> tegenovergestelde = lieve vrouw -> love.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je probeert het tegenovergestelde van loeder te verkopen als love en emotioneel.
Oh, nu is lieve vrouw ook nog een synoniem van liefde of wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, loeder -> gemene vrouw -> tegenovergestelde = lieve vrouw -> love.
Loeder is gemeen persoon he, niet alleen vrouwquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan nogquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loeder is gemeen persoon he, niet alleen vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat sowieso iddquote:
Ja, inderdaad, groene aardappelen -> niet normaal -> UFO -> ruimte -> spaceshuttlequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nu is lieve vrouw ook nog een synoniem van liefde of wat?
Zo kan ik van groene aardappelen wel spaceshuttle maken man
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
En dat was ook krioro zie ik. Dat zijn dus Beach, Duimelot en naatje_1 die met heel vage hints achter Krio aangaan. Hmm, I do wonder.
Ik ging later pas mee met Beach, dus helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.
maar ja, (oa) Beach-burger maakt Krioro verdacht, dan is het als maffia wel heel makkelijk om daarin mee te gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.
Maar alsnog ging jij voor Krioro, mét vage hints.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het pleit voor je dat ik zo snel geen koppeling met de hints vind in je history, afgezien van de singles actie, maar daar post bijna iedereen van fokmaffia volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ging later pas mee met Beach, dus helaas.
Weet je, of je nou maffia bent (quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die leugens echt zo irritant heIk kan daar helemaal niet tegen. Ik ga even vurt
Het pleit niet voor jou dat je dingen over mij verzint terwijl de feiten over die kwesties gewoon in de topics staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het pleit voor je dat ik zo snel geen koppeling met de hints vind in je history, afgezien van de singles actie, maar daar post bijna iedereen van fokmaffia volgens mij
Right back at chaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je, of je nou maffia bent () of niet (
), ik laf je evengoed
Subway is 'e'en en al brood, vind ik wel sterk. Maar die heeft verder niets of te weinig dus dat boeit toch niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:55 schreef Susi het volgende:
Als ik het zo eventjes bekijk, zijn de hints in het derde stukje naar Wendytje het meest divers.
Edit: Nja, weet niet. Even analyseren![]()
Daarom vind ik 'm niet zo sterk. Vind Wendytje dan sterker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Subway is 'e'en en al brood, vind ik wel sterk. Maar die heeft verder niets of te weinig dus dat boeit toch niet.
Iets met de nieuwe layout volgens mij? Heeft greys ook wel eens iets mee gehad dacht ikquote:
Ah okay, ik dacht Subway zelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Daarom vind ik 'm niet zo sterk. Vind Wendytje dan sterker.
Sorry hara, lees dit nu pasquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia ben
Oh, en ik houd het op die eerste 2, maar als je er genoegen in vind om mij onder het kopje van maffia te plaatsen, vooral doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het pleit niet voor jou dat je dingen over mij verzint terwijl de feiten over die kwesties gewoon in de topics staanJe liegt over mij om me zwart te maken, je verzint rare betekenissen bij loeder om Krio zwart te kunnen maken. Of je snapt er gewoon helemaal niets van, of je loopt expres alleen maar te kutten of je bent geen dorp. Kies maar
[..]
Right back at cha![]()
Joe-momma:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef Susi het volgende:
stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Lynda --> gek op voetbal (icm het "scoren")
Yosander --> gluuretuurderd (ze wordt bekeken vanuit de hoek)
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Kalkmaar --> onder deze username als laatste aangemeld bij FOK! (er wordt gezegd "als een van de laatsten")
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Harajuku.
In fobo staat een douche / Sexy & Gewaagd
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood
Huppelmuts --> in haar fobo staat een brief aan haar zoon, dat ze zo leuk is (MILF)
Naatje --> Sloganverzinner (zelfbedachte liedjes)
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
--------
Tombola (3) Beach, CaLeX, Trevland
Beach (14) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-, Tombolafan
Hara (3) ReWout, Rave_NL, Stijn
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Stemmen dag:
Ik kijk liever naar hints, en jij hebt nog vrij weinig tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, en ik houd het op die eerste 2, maar als je er genoegen in vind om mij onder het kopje van maffia te plaatsen, vooral doen.
Ik doe al eventjes mee en ik kan je vertellen; zo werken de hints niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Susi, duister persoon en tot laat in de nacht zijn toch vaak ook algemene termen? Dat hebben we toch vaak zonder dat het een hint is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe al eventjes mee en ik kan je vertellen; zo werken de hints niet.
Volgens mij wel, zal even terugkijken. Sowieso wordt iedereen door de mob al (op random tijdstip) in de nacht vermoord en dan ook nog eens door personen die ze niet herkennen (ergo, duister).quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Susi, duister persoon en tot laat in de nacht zijn toch vaak ook algemene termen? Dat hebben we toch vaak zonder dat het een hint is?
Ik vrees dat dat lastig wordt... Want het "elkaar beschuldigen" dmv hints zoeken etc gaat toch wel redelijk in SC-posts volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:13 schreef Susi het volgende:
Klopt, StijnDa.
Ik ben overigens wel voor het idee van Duimelot om een apart topic te maken voor de SC en voor de samenvattende hintlijstjes/DagNachtposts en de zoektochten. Als je er een avond niet bent is het echt onoverzichtelijk.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:10 schreef naatje_1 het volgende:
stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Ik vind het bij die eerste opvallend dat ze spreken over een eigen voortuin.
Stuk 2 bevat niet zo heel veel meer aanwijzingen volgens mij.
Ik vind het bij die laatste ook opvallend dat er vaak het stukje douche in voorkomt...
okquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe al eventjes mee en ik kan je vertellen; zo werken de hints niet.
En de mods in GC willen het sowieso niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat lastig wordt... Want het "elkaar beschuldigen" dmv hints zoeken etc gaat toch wel redelijk in SC-posts volgens mij
Nee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
Susi, als ik bij douche denk aan fris, zit ik dan op het goede spoor?
Susi is toch niet de spelleider?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
douche - fris - prik - naalden - drugs?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
quote:De nacht begon zoals vele andere nachten in Fok-town begonnen. Het was rustig in de stad, na een klein feestje bij de burgemeester, en de meeste dorpelingen gingen al op tijd naar bed. Er was er echter één die zich op het late uur nog in de stallen bij zijn woning bevond. Het was Wouser. Hij schrok toen hij buiten ineens voetstappen hoorde. Het waren lichte voetstappen, bijna huppelend! Dapper als Wouser was, liep hij naar buiten en schreeuwde: “Wat moet dat hier?!” Hij tuurde in het donker en zag niks. Ineens waren er een paar knallen en Wouser (dorpsoudste) viel dood op de grond.
Badend in het zweet schrok Robier op datzelfde moment wakker. Hij woonde al een jaar of 2 naast Susi en werd wakker van de onbekende geluiden. Robier rook onraad en bang maar vastbesloten rende hij zijn kamer uit om naar beneden te gaan. In het trapgat stond echter een duister figuur. Deze kende hij! Hij had diegene vaker gezien, in de pizzeria Ristorante! Verstijfd van angst probeerde Robier (dorpsbewoner) uit te halen, maar de persoon richtte een spijkerpistool en knalde Robier dood door 8 keer te schieten.
Uit spel 17.quote:De keiharde kern van de al bijna uitgemoorde maffiagroep zat zich te beraden op de kill van vanavond. Nadenkend over de goede dingen in het leven, iets wat een een grijs verleden leek. Op dat moment was Lynda bezig in haar slaapkamer, ze maakte zich klaar om een avondje te gaan stappen. Ze merkte niet dat een duistere persoon zich stilletjes haar slaapkamer in werkte. Lynda neuriede zachtjes een liedje van de Backstreet Boys. De figuur achter haar pakte een fles en sloeg hiermee de hersens van lynda (zombie) in.
Nee. Maar je gaat natuurlijk ook niet aan Ladidadida vragen of je goed zit.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Susi is toch niet de spelleider?
Nee, maar zij zegt dat ze al jaren meedoet en de manier waarop ik hints ging zoeken was fout volgens haar, dus vraag ik maar even hoe het dan wel moet. Ik kan wel hints uit die stukjes halen, maar ik denk dan te veel door als ik posthistory ofzo bekijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Susi is toch niet de spelleider?
Mwoah, schoonmaken is te ver.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee.
Meer in wassen, schoonmaken misschien, badkamertopics.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
douche - fris - prik - naalden - drugs?
Zoiets?
Heb je de lijst bekeken? Beach bleek dan misschien dorp, maar de hints die we bij hem vonden zijn normale hints zoals we ze hier kennen. Net zoals die van Duimelot enzo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar zij zegt dat ze al jaren meedoet en de manier waarop ik hints ging zoeken was fout volgens haar, dus vraag ik maar even hoe het dan wel moet. Ik kan wel hints uit die stukjes halen, maar ik denk dan te veel door als ik posthistory ofzo bekijk.
Iedereen weet toch dat ik om te kopen ben?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Nee. Maar je gaat natuurlijk ook niet aan Ladidadida vragen of je goed zit.
Ik snap alleen niet hoe je van loeder bij mijn uil-paint komtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je de lijst bekeken? Beach bleek dan misschien dorp, maar de hints die we bij hem vonden zijn normale hints zoals we ze hier kennen. Net zoals die van Duimelot enzo.
Plus dat ie op Krioro ging. Supervaag, want dat zijn vage hints en Beach heeft al een aantal keer meegegaan. Toen zei Hara iets van 'nou moet je niet gaan wisselen van stem want dat maakt je verdachter'', doet ie dat !quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:23 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb je de lijst bekeken? Beach bleek dan misschien dorp, maar de hints die we bij hem vonden zijn normale hints zoals we ze hier kennen. Net zoals die van Duimelot enzo.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Iedereen weet toch dat ik om te kopen ben?
quote:Opleiding: rechten
Je kunt er dus op vertrouwen dat het volledig legaal gebeurtquote:
Een uil maakt een oehoe geluid.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe je van loeder bij mijn uil-paint komt
Omdat oeoeoe en je uil is een oehoe. En ik heb verder echt geen friggin idea wat het moet zijn. 't Is of een oehoe, of het is gewoon een zinloze zin om duidelijk te maken dat ze bezopen is of zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet hoe je van loeder bij mijn uil-paint komt
Niet alleen dat, een heel bekende uilensoort heet Oehoe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Een uil maakt een oehoe geluid.
Een wiki is dus niets? Gewoon die hele hintlijst steeds bijwerken door verschillende mensen, linkje in de OP naar de wiki. Misschien dat iemand dan ook iets zegt over het gedrag in deze topics...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:22 schreef Susi het volgende:
[..]
Mwoah, schoonmaken is te ver.
En kortom: iedereen moet maar dus alles teruglezenAls de links naar de Dag en Nachtposts in de OP er maar in blijven.
Oh, okquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat oeoeoe en je uil is een oehoe. En ik heb verder echt geen friggin idea wat het moet zijn. 't Is of een oehoe, of het is gewoon een zinloze zin om duidelijk te maken dat ze bezopen is of zo.
Ik zou bij jou iets over rare gewoontes zeggen of zo, met je staand slapen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Susi het volgende:
Als er nu een hint zou zijn over een mob met een matje bijvoorbeeld, kun je op mij uitkomen, want ik heb in een Chersotopic Mattuhh gepost.
Ik heb een mat voor de deur liggenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:27 schreef Susi het volgende:
Als er nu een hint zou zijn over een mob met een matje bijvoorbeeld, kun je op mij uitkomen, want ik heb in een Chersotopic Mattuhh gepost.
Of ik zou vertellen dat je noodles lekker vindtquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou bij jou iets over rare gewoontes zeggen of zo, met je staand slapen.
Jap yum?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:31 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Of ik zou vertellen dat je noodles lekker vindt
ONZ [JAP] Yum
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jap yum?hoerenkast --> open raam
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik raam vergezocht vind icm hoereren, anders was ie geil.
Nee, die vind ik zelf ook niet sterkquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Susi het volgende:
Het open raam --> hoerenkast begrijp ik serieus niet.
Als je er iets stond van 'ze stond voor het raam', ah-la.
Voor de ramen staan, maar dat was weer een linkje van mij, dus vergezocht...quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik raam vergezocht vind icm hoereren, anders was ie geil.
Yup, maar als dat er had gestaan was het een goede vondst geweest, dat dan weer wel. Zo moet het Tombo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:34 schreef Susi het volgende:
Het open raam --> hoerenkast begrijp ik serieus niet.
Als je er iets stond van 'ze stond voor het raam', ah-la.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup, maar als dat er had gestaan was het een goede vondst geweest, dat dan weer wel. Zo moet het Tombo.
Niet zo sneu doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor de ramen staan, maar dat was weer een linkje van mij, dus vergezocht...
Nee lieverd, het staat er niet, dus lijkt het ook niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam
Ik vind "zetten voor het raam" wel lijken op "staan voor het raam" bij nader inzien, maargoed
en dan heeft het niets met open te maken
dan zou de moordenaar een pooier zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:37 schreef naatje_1 het volgende:
De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam
Ik vind "zetten voor het raam" wel lijken op "staan voor het raam" bij nader inzien, maargoed
en dan heeft het niets met open te maken
Dacht ik ook net aanquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zou de moordenaar een pooier zijn
Nou, dan is de moordenaar wel duidelijk denk !quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dan zou de moordenaar een pooier zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Nou, dan is de moordenaar wel duidelijk denk !Het zou dan wel linkjes hebben met singles, dus wat betreft singles, daar zit de moordenaar bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijken niet echt op pooiers hequote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Wat of wie staat er in Yosander zijn ava? En die van Naatje ken ik ook niet.
Ekdom, met het PSB alarm hoedje op zijn hoofdquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom zit een pooier in singles? Afvallen kan ook naar SLANK wijzen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:43 schreef naatje_1 het volgende:
Even op een rijtje:
Slecht in scoren
afvallen
voor het raam zetten (poojer)
Allemaal links naar de singles sc
Een rode lamp dus? --> pooierquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ekdom, met het PSB alarm hoedje op zijn hoofd
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een rode lamp dus? --> pooier
Ik dacht in dat overzicht van hints een singles topic met de titel "B staat niet voor BMI, maar voor bier" te lezenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom zit een pooier in singles? Afvallen kan ook naar SLANK wijzen bijvoorbeeld
Okee, maar een pooier in singles zoeken vind ik wat overdrevenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht in dat overzicht van hints een singles topic met de titel "B staat niet voor BMI, maar voor bier" te lezen
Ik ga eens even kijken of ik dat wel kan doen met behulp van posthistoryquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, maar een pooier in singles zoeken vind ik wat overdreven
Niet op pooierdingen gaan zoeken, dat is géén hint.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga eens even kijken of ik dat wel kan doen met behulp van posthistory
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet op pooierdingen gaan zoeken, dat is géén hint.
Ja, onze hints gaan niet over afzeiken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
Help, ik denk weer te ver door...
Een dikke poojer die niet kan scoren -> Juicyhill, huppel heeft in een topic over juicyhill gepost
Leuk bedacht, maar gewoon te ver gezocht..quote:
Puur om die opmerking stem ik op jou vanavondquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:52 schreef naatje_1 het volgende:
Help, ik denk weer te ver door...
Een dikke poojer die niet kan scoren -> Juicyhill, huppel heeft in een topic over juicyhill gepost
En puur om die opmerking stem ik op jou vanavond!!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puur om die opmerking stem ik op jou vanavond
Ja hallo mij met fatboy en pooier in 1 adem noemenquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En puur om die opmerking stem ik op jou vanavond!!
Ah, okee, het moeten dus duidelijkere hints zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar gewoon te ver gezocht..
De onbekende vreemdeling zette haar voor het open raam.
Het past gewoon niet goed genoeg
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puur om die opmerking stem ik op jou vanavond
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En puur om die opmerking stem ik op jou vanavond!!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo mij met fatboy en pooier in 1 adem noemen
Wij zijn beiden maffiaquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, okee, het moeten dus duidelijkere hints zijn![]()
[..]
[..]
Vanavond toch maffiakill??? Morgen mogen we toch pas weer iemand lynchen?
Maar na die kills kun je wel meteen beginnen met stemmen als je zou willen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, okee, het moeten dus duidelijkere hints zijn![]()
[..]
[..]
Vanavond toch maffiakill??? Morgen mogen we toch pas weer iemand lynchen?
maar yosander heeft toch als sig/ondertitel gluuretuurderd en spiekerd? Das ook best stiekem/stalkerigquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Harajuku. het volgende:
Als je er via omwegen moet komen kun je ervan uitgaan dat het geen hint betreft
Nichtje word gestalkt -> PS werd stiekem gevolgd
Dit zou best een hint kunnen zijn, alleen heb ik verder niets dus schrijf ik hem weer af. Maar het zou prima een hint kunnen zijn.
Ja, die moet nog bij hem inderdaad. Ik ga mijn lijst even weer mooi en duidelijker maken (quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar yosander heeft toch als sig/ondertitel gluuretuurderd en spiekerd? Das ook best stiekem/stalkerig
Ik bedoelde dit:quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar na die kills kun je wel meteen beginnen met stemmen als je zou willen.
quote:
Eerste pagina.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef naatje_1 het volgende:
ik kom bij het googlen op "voor het open raam zetten" bij dit artikel uit: http://weblogs.nrc.nl/opk(...)ook-anders-ab-klink/
Is daar misschien ook een topic over op fok? In VKZ bijvoorbeeld?
Daarbij heb ik een vraagje, hoe ver kan je teruggaan in de posthistory voor hints? Is het alleen de eerste pagina, of moet ik ook verder terug? (aangezien er een topic van mij van een paar maanden geleden en heel veel blz terug werd genomen)
Ja, dat vond ik ook!quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef Harajuku. het volgende:
En dat eerst tanden poetsen en dan eten is raaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo mij met fatboy en pooier in 1 adem noemen
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar ik stem vanavond wel op jou zodat jij niet meer op mij kan stemmen
het zou kunnen zijn dat er een topic met precies diezelfde titel is geopendquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerste pagina.
En dat googlen en dan een topic erbij zoeken heeft geen nut. Topics tellen alleen zoals bij jou in je fobo en eerste paginahistory.
Hoe bedoel je? TripleP is een user op fok, en Triple P staat voor People Planet Profitquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:06 schreef Harajuku. het volgende:
[sc]TriplePorno - MILF
Wat is dit?
Ik snap niet hoe er van tripleporno milf gemaakt wordtquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? TripleP is een user op fok, en Triple P staat voor *zoekt*
Bij een milf gaat het er toch echt om dat het een moeder is, bij gewoon porno denk ik niet aan milf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef StijnDa het volgende:
Porno? Seks met een lekkere moeder?
Sommige mensen zien graag MILFs in hun pornoquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Bij een milf gaat het er toch echt om dat het een moeder is, bij gewoon porno denk ik niet aan milf.
Geen idee, ik zag het net toen ik de lijst bijwerktequote:
Ja, en zo maak je van iets een hint ipv dat iets een hint is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:14 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sommige mensen zien graag MILFs in hun porno
Wie heeft dat dan net gevonden, want op pagina 1 staat dat ding nog nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het net toen ik de lijst bijwerkte
Moet je niet aan mij vragenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wie heeft dat dan net gevonden, want op pagina 1 staat dat ding nog niet
Uhm dus tijdens het spel mag je ook niet al te veel posten?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eerste pagina.
En dat googlen en dan een topic erbij zoeken heeft geen nut. Topics tellen alleen zoals bij jou in je fobo en eerste paginahistory.
History, niet AT.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm dus tijdens het spel mag je ook niet al te veel posten?
Ok ik heb het niet zo goed geformuleerd, maar het zou zeker een hint kúnnen zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, en zo maak je van iets een hint ipv dat iets een hint is.
http://forum.fok.nl/user/history/245701 vs http://forum.fok.nl/user/active/245701quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik post in veel verschillende topics
Nee, ik vind porno absoluut geen hint voor milf.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ok ik heb het niet zo goed geformuleerd, maar het zou zeker een hint kúnnen zijn.
Maar gezien het gebrek aan andere hints bij Naatje maakt het niet zoveel uit in dit geval
Jij niet, ik wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/245701 vs http://forum.fok.nl/user/active/245701
[..]
Nee, ik vind porno absoluut geen hint voor milf.
Nou ja, ook goed. Dan ga jij lekker zo hints zoeken.quote:
Oeeeeeeeehh, hierdoor keek ik nog eens in je historie, en jij hebt FMM-topics. Is dat niet het muzikantenforum? Voor mensen die muziek maken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/245701 vs http://forum.fok.nl/user/active/245701
[..]
Dat we het niet over deze hint eens zijn betekent dat niet dat we het niet over alle hints oneens hoeven zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja, ook goed. Dan ga jij lekker zo hints zoeken.
Klopt, ik heb in de FMM SC en FB gepost jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oeeeeeeeehh, hierdoor keek ik nog eens in je historie, en jij hebt FMM-topics. Is dat niet het muzikantenforum? Voor mensen die muziek maken?
Of course. Ik zei het ook alleen maar omdat hints nooit zo waren, verder maakt het mij ook niet uit hoor.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat we het niet over deze hint eens zijn betekent dat niet dat we het niet over alle hints oneens hoeven zijnIk heb genoeg hints toegevoegd die je wel acceptabel vindt
Er zijn 2 maffia nog niet in actie gekomen, dus zij kan nog altijd maffia zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:27 schreef naatje_1 het volgende:
Susi heeft geen fobo, Susi heeft geen topics die overeenkomen met de hints en Susi heeft geen profiel dat hintgevend is
Susi is dus geen maffia, zijn we daar in ieder geval al vanaf
Ooohh, zelfbedachte liederen en PS zong ook een liedje. Ooooohh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, ik heb in de FMM SC en FB gepost ja
Hij bedoelt ook vast bij deze hints.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er zijn 2 maffia nog niet in actie gekomen, dus zij kan nog altijd maffia zijn.
Je mag je fobo niet aanpassen en qua topics denk ik dat ze zich ook gedeisd houd, dus als er hints zijn, moeten die echt obvious zijn...quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Er zijn 2 maffia nog niet in actie gekomen, dus zij kan nog altijd maffia zijn.
Ja dus de eerste pagina van mijn posthistorie, die dus veranderd tijdens het postenquote:
en dit natuurlijkquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hij bedoelt ook vast bij deze hints.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:29 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ooohh, zelfbedachte liederen en PS zong ook een liedje. Ooooohh.
quote:
Nee... Wederomquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus de eerste pagina van mijn posthistorie, die dus veranderd tijdens het posten
Ja ik zag het, hmm helpt me ook niet echtquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee... Wederom
http://forum.fok.nl/user/history/179024 vs http://forum.fok.nl/user/active/179024
Als hij post in een nieuw topic komt dat toch ook in zijn posthistory te staan? Dan verandert het dus..quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee... Wederom
http://forum.fok.nl/user/history/179024 vs http://forum.fok.nl/user/active/179024
Er zit wel verschil tussen de 2 maar snappen doe ik het nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij post in een nieuw topic komt dat toch ook in zijn posthistory te staan? Dan verandert het dus..
huppel is een zijquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Als hij post in een nieuw topic komt dat toch ook in zijn posthistory te staan? Dan verandert het dus..
Het verschil is de volgorde van de posts.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zit wel verschil tussen de 2 maar snappen doe ik het niet
Oh ik dacht dat het over jou ging..quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
huppel is een zij![]()
(en milf
)
Maar, dit dus
Top, nu snap ik het iets meer.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het verschil is de volgorde van de posts.
In AT is het gesorteerd op 'wanneer is er voor het laatst iets gepost in het topic?'
Posthistorie is gesorteerd op 'wanneer heb jíjzelf voor het laatst iets gepost in het topic?'
[..]
Oh ik dacht dat het over jou ging..
Dat zou reuze flauw zijn, hè. En dan heb je nog steeds posttijden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top, nu snap ik het iets meer.
Maar dan nog veranderd die dus als je post. En zou je het dus moeilijker kunnen maken door forumbreed te gaan baggeren ofzo
Doe jij dan tijdens het spel slotten zonder slotpost?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:37 schreef Harajuku. het volgende:
History gaat over waar je het laatst in gepost hebt of zo, en AT leeft ook als anderen erin posten
Zoiets, ik weet het verder ook niet helemaal, maar je history verandert niet zo snel dat je in de knoei komt met de hints, mits je normaal post
Met het bijlezen en puzzelen heb ik niet eens tijd om te postenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou reuze flauw zijn, hè. En dan heb je nog steeds posttijden.
Het veranderd wel, maar er staan zoveel topics op 1 pagina dat je inderdaad heel erg veel moet gaan posten om alles van pagina 1 af te krijgen. En dat is ook niet de bedoelingquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top, nu snap ik het iets meer.
Maar dan nog veranderd die dus als je post. En zou je het dus moeilijker kunnen maken door forumbreed te gaan baggeren ofzo
Neuh, ik slot bijna nietquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe jij dan tijdens het spel slotten zonder slotpost?
En je AT gaat dus vele malen sneller omdat daar iedereen meepost.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het veranderd wel, maar er staan zoveel topics op 1 pagina dat je inderdaad heel erg veel moet gaan posten om alles van pagina 1 af te krijgen. En dat is ook niet de bedoeling
3/4/5quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond wordt er toch weer iemand de dood ingejaagd?
Yup. En mafia heeft iedereen nog dus 3 doden tenzij er iets mis gaat voor de mafia. En nachtwaker en serial killer kunnen ook gaan doden nu.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:45 schreef naatje_1 het volgende:
Vanavond wordt er toch weer iemand de dood ingejaagd?
Mooiquote:
Verandert wel een beetje als je in nieuwe topics post duse de bovenste topics van blz 2 kan je ook kijken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee... Wederom
Dan nog is het minder dan de AT van iedereen 14.gifquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verandert wel een beetje als je in nieuwe topics post duse de bovenste topics van blz 2 kan je ook kijken.
ah, okquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Yup. En mafia heeft iedereen nog dus 3 doden tenzij er iets mis gaat voor de mafia. En nachtwaker en serial killer kunnen ook gaan doden nu.
Ja als ik later kijk doe ik dat ook altijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Verandert wel een beetje als je in nieuwe topics post duse de bovenste topics van blz 2 kan je ook kijken.
Ja, die staat in de lijst onder Trevlandquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Sheepcidus het volgende:
struikelde over haar eigen woorden - dat kan toch een hint zijn in stuk 2 iemand die stottert ofzo.
Lysdexisch dat ie is, niet normaalquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die staat in de lijst onder Trevland
Vruugah, als er een dt-fout in de tekst stond was het gelijk TREVLAND. Good times.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lysdexisch dat ie is, niet normaal
Dat hadden wij in de ONZ SCquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Vruugah, als er een dt-fout in de tekst stond was het gelijk TREVLAND. Good times.
Er staat een douche in de fobo van Hara. Maar da's ook de enige link naar haar toe.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef -SG- het volgende:
hee hara, waarom sta jij niet in dat lijstje
Lol er staat zelfs iets tegen mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef Harajuku. het volgende:
stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard 'er van af' vallen, voortuin
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
Beddentopic - Hastensbed
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Lynda
gek op voetbal (icm het "scoren")
Yosander
gluuretuurderd (ze wordt bekeken vanuit de hoek)
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Vetverbranden - afvallen
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
-Engel-
[singles] Zonder hosselcapaciteiten - niet scoren
Psaexorp
Hopeloze versierpogingen - niet scoren
Stuk 2: (ruige) muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart, drank, zingen
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Kalkmaar
onder deze username als laatste aangemeld bij FOK! (er wordt gezegd "als een van de laatsten")
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava - kan prima algemeen mafia zijn en geen hint
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo - kan prima algemeen mafia zijn en geen hint
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics. - kan prima algemeen mafia zijn en geen hint
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Isdatzo
80% van de posts in Fotografie - Flits
Yosander
http://i.fok.nl/userpics/128838/P1030212k.jpg Duidelijke flits.
http://i.fok.nl/userpics/128838/IMAG0228k.jpg Plein.
I'm into hardcore, hardstyle, techno - Hardcore -> ruig | Hardcore -> muziek = ruige muziek
Waar word jij brak van? - PS was dronken, wordt vast brak van drank.
gluren ed in ondertitel en sig - PS werd stiekem gevolgd
Calex
Maandagnacht stapnacht - feesten (verliet als een van de laatsten het feest) -kan prima algemeen zijn en geen hint
08gnoT
Ruige muziek (Rock, Heavy metal)
Naatje_1
FMM-topic ->muzikantenforum
Stuk 3: badkamer/douche, zelfbedachte liederen, broodje eten (keuken), MILFjes, hoofd van lijf - 2 mafia
Beach:
douche - Nachtbagger #2 nu een stuk schoner
Twee inbrekers in mijn kamer - twee mafia
man neemt hoofd vrouw mee naar kroeg - hoofd van romp gescheiden
topic nachtbaKKer - at broodje
wendytje
MILF - post in OUD
CUL - at brood - mwoah mwoah
LIF Verstandkies getrokken - tanden poetsen
Huppelmuts
in haar fobo staat een brief aan haar zoon, dat ze zo leuk is (MILF)
Naatje
FMM-topic ->muzikantenforum
[sc]TriplePorno - MILF ??????????
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
Blessed19
Wat is koken voor jou in één woord? - broodje eten
Er staan al dingen over 12 mensen over stukje 1, waar 1 maffia in zitquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:14 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Lol er staat zelfs iets tegen mij
Straks blijkt dat het geen van alle maffia is of zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staan al dingen over 12 mensen over stukje 1, waar 1 maffia in zitDus daar zitten waarschijnlijk 11 onschuldigen bij.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:42 schreef Harajuku. het volgende:
Als dr al een maffia in zit...quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er staan al dingen over 12 mensen over stukje 1, waar 1 maffia in zitDus daar zitten waarschijnlijk 11 onschuldigen bij.
Zelfs de servers zijn niet veilig voor de maffia!quote:Onderhoud
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
Sorry, ik moest even wat inboxen checkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:50 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Zelfs de servers zijn niet veilig voor de maffia!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:55 schreef Kalkmaar het volgende:
[..]
Sorry, ik moest even wat inboxen checken
Nee, aan jouw twee loze hints hadden we veel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:17 schreef CaLeX het volgende:
leuk , ff 2 topics terug lezen
enne stelletje prutsers!
Beach (13) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-quote:
Het waren niet eens mijn hints waar ik voor gingquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, aan jouw twee loze hints hadden we veel.
Nee de onze, Tombola gevonden door de prutsers, prutser.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Het waren niet eens mijn hints waar ik voor ging
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wij zijn geen prutsersBeach had prima hints en gedrag tegen. Tough luck dat ie dorp was, kans van 1 op 30 hoor
.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:34 schreef Harajuku. het volgende:
Wij zijn geen prutsersBeach had prima hints en gedrag tegen. Tough luck dat ie dorp was, kans van 1 op 30 hoor
.
Ja jeetje, ik bedoel gewoon we hadden zoveel mensen overquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kans van 6/30 = 1/5 dat ie maffia was
Kans van 24/30 = 4/5 dat ie dorp was
Ik zou bijna denken dat je een pikkie hebt waar ik zojuist op getrapt hebquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:35 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee de onze, Tombola gevonden door de prutsers, prutser.
Dan zou ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je een pikkie hebt waar ik zojuist op getrapt heb
Snap ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik bedoel gewoon we hadden zoveel mensen over
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je een pikkie hebt waar ik zojuist op getrapt heb
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ikIk maak hem alleen even kloppend
Still love you thoughquote:
Duimelot wilde Krioro dood zonder hints en Beach wilde dat ook, en later is ze toch op Beach gegaan om onschuldigheidspunten te verdienen bij Tim.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, duimelot was toch iemand die hetzelfde als beach dacht? En toch beach wegstemmen...
verdachte actie, zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duimelot wilde Krioro dood zonder hints en Beach wilde dat ook, en later is ze toch op Beach gegaan om onschuldigheidspunten te verdienen bij Tim.
Oh, ze wilde nog veel liever mij dood met helemaal niets, bij Krioro verzon ze tenminste zelf nog iets gaars.quote:
Maakt het alleen nog maar meer verdachter, en dan ook nog die hints...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ze wilde nog veel liever mij dood met helemaal niets, bij Krioro verzon ze tenminste zelf nog iets gaars.
Ze gaat indd niet lang meer leven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog maar meer verdachter, en dan ook nog die hints...
En dan zul je zien dat het gewoon nog een Beach isquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze gaat indd niet lang meer leven waarschijnlijk.
Ja dat zit er natuurlijk inquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat het gewoon nog een Beach is
Alles uitgedeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nog maar een vraagje, zijn alle rollen die in de OP staan uitgedeeld, of zijn er ook bij die niet zijn uitgedeeld?
Daar ben ik al niet meer voor, het merendeel van zijn hints bestaan uit dingen die vaak zat geen hint zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat zit er natuurlijk in![]()
Maar kan ook bij het fenomeen gebeuren natuurlijk...
We zullen vanavond iig merken of de nachtwaker en serial killer aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alles uitgedeeld
Maar het kan zijn dat er wat inactieve spelers bij zitten met een rol die hem dan niet gebruiken...
Ja, logisch dat de nachtwaker gisteren niet gemoord heeft, maar die serial killer, ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zullen vanavond iig merken of de nachtwaker en serial killer aanwezig zijn.
Waar ben je wel voor dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben ik al niet meer voor, het merendeel van zijn hints bestaan uit dingen die vaak zat geen hint zijn.
Ah, ik dacht ietsje terug te lezen dat er maar een paar rollen zouden zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alles uitgedeeld
Maar het kan zijn dat er wat inactieve spelers bij zitten met een rol die hem dan niet gebruiken...
Kan zijn dat nachtwaker de eerste nacht nog niet mocht, dat is soms omdat hij zonder hints waarschijnlijk dorp afmaakt. Serial killer had al wel kunnen beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, logisch dat de nachtwaker gisteren niet gemoord heeft, maar die serial killer, ik betwijfel het.
Voor dat stuk Tombo of yosander, en yosander is wel erg afwezig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar ben je wel voor dan?
Ik begin ondertussen ook alweer te twijfelen aan Duimelot
Dit zijn er ook maar een paar! Alles wat in de OP staat doet altijd mee, zijn wel wat uitgehaald.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht ietsje terug te lezen dat er maar een paar rollen zouden zijn
Ja daarom dat het logisch is dat hij niet heeft gemoord, als ik nachtwaker was zou ik ook niet random gaan schieten. Serial killer heeft misschien geen zin om 10 topics bij te houden in 2 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan zijn dat nachtwaker de eerste nacht nog niet mocht, dat is soms omdat hij zonder hints waarschijnlijk dorp afmaakt. Serial killer had al wel kunnen beginnen denk ik.
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
wendytje
MILF - post in OUD
CUL - at brood - mwoah mwoah
LIF Verstandkies getrokken - tanden poetsen
gaan we de nek omdraaien toch?
Waarom zou hij? Het maakt voor de killer geen flikker uit wie hij dood maakt. Maar als ie slim is doet ie niet de actieven want die wil de mafia al dood maken, en die actieven gaan weer op jacht naar mafia dus als ik serial zou zijn zou ik onbekende stille mensen afmaken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja daarom dat het logisch is dat hij niet heeft gemoord, als ik nachtwaker was zou ik ook niet random gaan schieten. Serial killer heeft misschien geen zin om 10 topics bij te houden in 2 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |