Da's al jááááren zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook wel verdacht dat timmmmm zo ongelofelijk veel Hara achternaloopt. Hij had zich ook al uitgeschreven bij de BM verkiezingen, dus misschien heeft dat verband met dit stukje " Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd ", maar volgens mij mogen het geen posts uit dit topic zijn heh? Maargoed, ti(mx5) is ook een loeder en pleit erg voor de verloedering van de samenleving aangezien hij een rechtse voorkeur heeft... Hij is VKZ mod geweest, dus dat maakt hem op politieke punten nog meer verdacht.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:30 schreef Rave_NL het volgende:
Als Socios meedeed was het overduidelijk geweest..
Ja, maar die had ik volgens mij aan jou gekoppeld, omdat jij slogans verzint!quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het bij janies verdacht dat ze zelfbedachte liederen zingt...
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het ook wel verdacht dat timmmmm zo ongelofelijk veel Hara achternaloopt. Hij had zich ook al uitgeschreven bij de BM verkiezingen, dus misschien heeft dat verband met dit stukje " Het feest van de burgemeester had tot laat in de avond geduurd ", maar volgens mij mogen het geen posts uit dit topic zijn heh? Maargoed, ti(mx5) is ook een loeder en pleit erg voor de verloedering van de samenleving aangezien hij een rechtse voorkeur heeft... Hij is VKZ mod geweest, dus dat maakt hem op politieke punten nog meer verdacht.
Mwuhahahaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar die had ik volgens mij aan jou gekoppeld, omdat jij slogans verzint!
Ja, maar nogmaals, wederom en nog een keer, we schrijven ALLES op.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Rave_NL het volgende:
Hara, de hints van 1 moordenaar zitten toch enkel en alleen verstopt in het stukje van zijn moord?
Was dat niet ooit Timmmm die moest blaffen ?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.
Jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Was dat niet ooit Timmmm die moest blaffen ?
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:36 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Heb jij een onbekende " praat zoveel mogelijk onzin" rol of wat? Alles wat je zegt heeft zo'n beetje niets met hints te maken.
Je probeert het tegenovergestelde van loeder te verkopen als love en emotioneelquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.
En hoe moet ik dit dan opvatten:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Agh, onzin, het zijn voornamelijk dingen die je zou kunnen opvallen. Je moet niet alleen naar de hints kijken, maar ook naar hoe iemand reageert op beschuldigingen, verwijten en dat soort dingen.
quote:
Ja, loeder -> gemene vrouw -> tegenovergestelde = lieve vrouw -> love.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je probeert het tegenovergestelde van loeder te verkopen als love en emotioneel.
Oh, nu is lieve vrouw ook nog een synoniem van liefde of wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, loeder -> gemene vrouw -> tegenovergestelde = lieve vrouw -> love.
Loeder is gemeen persoon he, niet alleen vrouwquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan nogquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Loeder is gemeen persoon he, niet alleen vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, dat sowieso iddquote:
Ja, inderdaad, groene aardappelen -> niet normaal -> UFO -> ruimte -> spaceshuttlequote:Op zaterdag 25 september 2010 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, nu is lieve vrouw ook nog een synoniem van liefde of wat?
Zo kan ik van groene aardappelen wel spaceshuttle maken man
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef Harajuku. het volgende:
En dat was ook krioro zie ik. Dat zijn dus Beach, Duimelot en naatje_1 die met heel vage hints achter Krio aangaan. Hmm, I do wonder.
Ik ging later pas mee met Beach, dus helaas.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.
maar ja, (oa) Beach-burger maakt Krioro verdacht, dan is het als maffia wel heel makkelijk om daarin mee te gaanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat beach een burger was en dat jij daar als een malle voor ging pleiten om hem weg te krijgen, alleen maffia zal willen dat een burger wordt gelynchd.
Maar alsnog ging jij voor Krioro, mét vage hints.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het pleit voor je dat ik zo snel geen koppeling met de hints vind in je history, afgezien van de singles actie, maar daar post bijna iedereen van fokmaffia volgens mijquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ging later pas mee met Beach, dus helaas.
Weet je, of je nou maffia bent (quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind die leugens echt zo irritant heIk kan daar helemaal niet tegen. Ik ga even vurt
Het pleit niet voor jou dat je dingen over mij verzint terwijl de feiten over die kwesties gewoon in de topics staanquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het pleit voor je dat ik zo snel geen koppeling met de hints vind in je history, afgezien van de singles actie, maar daar post bijna iedereen van fokmaffia volgens mij
Right back at chaquote:Op zaterdag 25 september 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je, of je nou maffia bent () of niet (
), ik laf je evengoed
Subway is 'e'en en al brood, vind ik wel sterk. Maar die heeft verder niets of te weinig dus dat boeit toch niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:55 schreef Susi het volgende:
Als ik het zo eventjes bekijk, zijn de hints in het derde stukje naar Wendytje het meest divers.
Edit: Nja, weet niet. Even analyseren![]()
Daarom vind ik 'm niet zo sterk. Vind Wendytje dan sterker.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Subway is 'e'en en al brood, vind ik wel sterk. Maar die heeft verder niets of te weinig dus dat boeit toch niet.
Iets met de nieuwe layout volgens mij? Heeft greys ook wel eens iets mee gehad dacht ikquote:
Ah okay, ik dacht Subway zelfquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Daarom vind ik 'm niet zo sterk. Vind Wendytje dan sterker.
Sorry hara, lees dit nu pasquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben niet vaak mafia en ik haat het nog steeds om mafia te zijn dus ik hoop ook dat ik geen mafia ben
Oh, en ik houd het op die eerste 2, maar als je er genoegen in vind om mij onder het kopje van maffia te plaatsen, vooral doen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het pleit niet voor jou dat je dingen over mij verzint terwijl de feiten over die kwesties gewoon in de topics staanJe liegt over mij om me zwart te maken, je verzint rare betekenissen bij loeder om Krio zwart te kunnen maken. Of je snapt er gewoon helemaal niets van, of je loopt expres alleen maar te kutten of je bent geen dorp. Kies maar
[..]
Right back at cha![]()
Joe-momma:quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:43 schreef Susi het volgende:
stuk 1: Slecht in scoren, Hästens, keihard vallen
Duimelot & -engel- & Huppelmuts
AT vol [Singles]
[Singles]Dure matrassen om singles doorheen te trekken - HÄstens
Duimelot:
Favo forum Relaties & Psychologie
Favo FOK!kers de [Singletjes]
[singles] ziekenboeg
- Uit een raam vallen is normaal, van een raam afvallen is raar?
Singles] B staat voor BIER, niet bmi!
[Singles] met lovehendels
Calex
Foto keihard van de trap vallen, foto keihard in water vallen
Joe-Momma
R&P Vriendin met dominante vader - niet scoren
PUB ik heb nodig : versiertrucs. - niet scoren
80tong
k heb nodig : versiertrucs. - kan niet scoren
LIF dieetpillen die je makkelijk kan slikken - afvallen
Lynda --> gek op voetbal (icm het "scoren")
Yosander --> gluuretuurderd (ze wordt bekeken vanuit de hoek)
Blessed19:
SEX Relatie zonder klik in bed? - scoren
Tripack
Vallende avatar - keihard vallen
Stuk 2: muziek, loeder, flits, alles wordt donker/zwart
Tombolala
http://i912.photobucket.com/albums/ac330/tombolafant/uiltje.jpg loeooeoeoeder oeoeoeoe
Liedjes - post veel in TAL
http://i.fok.nl/userpics/235382/235382.jpg?time=1279132702 - flits
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark #4 - alles werd zwart
Kalkmaar --> onder deze username als laatste aangemeld bij FOK! (er wordt gezegd "als een van de laatsten")
Het_Fenomeen
Duister persoon: Heeft Hitler als ava
Die niet opviel - Zowat niets in zn fobo
verliet als één van de laatsten het feest - post heel veel in nachtbagger en andere nachttopics.
lallend en strompelend - Ik ben brak en ik wil er onmiddelijk vanaf, Waar word jij brak van?
Wat zou jij doen in de cel - IJzeren staven?
Krioro
muziek fanaat die niet opvalt
ondertitel: in for te kill!!??
bodybuild topic ---> ijzerenstang ??
Trevland
struikelen over eigen woorden - zijn spelfouten
Stuk 3: zelfbedachte liederen, brood eten, hoofd van lijf - 2 mafia
Harajuku.
In fobo staat een douche / Sexy & Gewaagd
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood
Huppelmuts --> in haar fobo staat een brief aan haar zoon, dat ze zo leuk is (MILF)
Naatje --> Sloganverzinner (zelfbedachte liedjes)
rave_nl
Lijk van kind (4) met doorgesneden keel gevonden - weg hoofd
80tong
topic met Subway
psaexorp
Veel muziek topics
Topic Machette - Hoofd van lijf
--------
Tombola (3) Beach, CaLeX, Trevland
Beach (14) Sheepcidus, Susi, -Engel-, huppelmuts, tripack, Kalkmaar, Etc, 08gnot., Hara, Timmmmmmm, Duimelot, -SG-, Tombolafan
Hara (3) ReWout, Rave_NL, Stijn
Duimelot (7) Blessed, dorpsoudste, yosander, Isdatzo, krio, psaexorp, lynda
Stemmen dag:
Ik kijk liever naar hints, en jij hebt nog vrij weinig tegen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, en ik houd het op die eerste 2, maar als je er genoegen in vind om mij onder het kopje van maffia te plaatsen, vooral doen.
Ik doe al eventjes mee en ik kan je vertellen; zo werken de hints niet.quote:Op zaterdag 25 september 2010 10:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Susi, duister persoon en tot laat in de nacht zijn toch vaak ook algemene termen? Dat hebben we toch vaak zonder dat het een hint is?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik doe al eventjes mee en ik kan je vertellen; zo werken de hints niet.
Volgens mij wel, zal even terugkijken. Sowieso wordt iedereen door de mob al (op random tijdstip) in de nacht vermoord en dan ook nog eens door personen die ze niet herkennen (ergo, duister).quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Susi, duister persoon en tot laat in de nacht zijn toch vaak ook algemene termen? Dat hebben we toch vaak zonder dat het een hint is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |