Snap ikquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja jeetje, ik bedoel gewoon we hadden zoveel mensen over
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik zou bijna denken dat je een pikkie hebt waar ik zojuist op getrapt heb
quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Snap ikIk maak hem alleen even kloppend
Still love you thoughquote:
Duimelot wilde Krioro dood zonder hints en Beach wilde dat ook, en later is ze toch op Beach gegaan om onschuldigheidspunten te verdienen bij Tim.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, duimelot was toch iemand die hetzelfde als beach dacht? En toch beach wegstemmen...
verdachte actie, zoquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Duimelot wilde Krioro dood zonder hints en Beach wilde dat ook, en later is ze toch op Beach gegaan om onschuldigheidspunten te verdienen bij Tim.
Oh, ze wilde nog veel liever mij dood met helemaal niets, bij Krioro verzon ze tenminste zelf nog iets gaars.quote:
Maakt het alleen nog maar meer verdachter, en dan ook nog die hints...quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ze wilde nog veel liever mij dood met helemaal niets, bij Krioro verzon ze tenminste zelf nog iets gaars.
Ze gaat indd niet lang meer leven waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog maar meer verdachter, en dan ook nog die hints...
En dan zul je zien dat het gewoon nog een Beach isquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ze gaat indd niet lang meer leven waarschijnlijk.
Ja dat zit er natuurlijk inquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
En dan zul je zien dat het gewoon nog een Beach is
Alles uitgedeeldquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef naatje_1 het volgende:
Nog maar een vraagje, zijn alle rollen die in de OP staan uitgedeeld, of zijn er ook bij die niet zijn uitgedeeld?
Daar ben ik al niet meer voor, het merendeel van zijn hints bestaan uit dingen die vaak zat geen hint zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat zit er natuurlijk in![]()
Maar kan ook bij het fenomeen gebeuren natuurlijk...
We zullen vanavond iig merken of de nachtwaker en serial killer aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alles uitgedeeld
Maar het kan zijn dat er wat inactieve spelers bij zitten met een rol die hem dan niet gebruiken...
Ja, logisch dat de nachtwaker gisteren niet gemoord heeft, maar die serial killer, ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We zullen vanavond iig merken of de nachtwaker en serial killer aanwezig zijn.
Waar ben je wel voor dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Daar ben ik al niet meer voor, het merendeel van zijn hints bestaan uit dingen die vaak zat geen hint zijn.
Ah, ik dacht ietsje terug te lezen dat er maar een paar rollen zouden zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Alles uitgedeeld
Maar het kan zijn dat er wat inactieve spelers bij zitten met een rol die hem dan niet gebruiken...
Kan zijn dat nachtwaker de eerste nacht nog niet mocht, dat is soms omdat hij zonder hints waarschijnlijk dorp afmaakt. Serial killer had al wel kunnen beginnen denk ik.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, logisch dat de nachtwaker gisteren niet gemoord heeft, maar die serial killer, ik betwijfel het.
Voor dat stuk Tombo of yosander, en yosander is wel erg afwezig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waar ben je wel voor dan?
Ik begin ondertussen ook alweer te twijfelen aan Duimelot
Dit zijn er ook maar een paar! Alles wat in de OP staat doet altijd mee, zijn wel wat uitgehaald.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht ietsje terug te lezen dat er maar een paar rollen zouden zijn
Ja daarom dat het logisch is dat hij niet heeft gemoord, als ik nachtwaker was zou ik ook niet random gaan schieten. Serial killer heeft misschien geen zin om 10 topics bij te houden in 2 dagenquote:Op zaterdag 25 september 2010 16:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan zijn dat nachtwaker de eerste nacht nog niet mocht, dat is soms omdat hij zonder hints waarschijnlijk dorp afmaakt. Serial killer had al wel kunnen beginnen denk ik.
Neequote:Op zaterdag 25 september 2010 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
wendytje
MILF - post in OUD
zelfbedachte liedjes - singer-songwriter in fobo
CUL - at brood - mwoah mwoah
LIF Verstandkies getrokken - tanden poetsen
gaan we de nek omdraaien toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |