Serieus... wist ik niet. Maar dan moet ik 20 minuten rijden. Geen Mc in de buurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:32 schreef Salatrel het volgende:
ja is nieuw.... ze hadden vorige winter toch ook mcrookworst
Zodoendequote:
HOER Bquote:
Teringhondquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Salatrel het volgende:
gastik lul maar wat
was wel leuk geweest als je echt gegaan was
Ja dat weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Salatrel het volgende:
dat van die rookworst is wel waar trouwens
JE VERGEET HOER Cquote:
Die heeft er niks mee te maken.quote:
Wat sluit je haar nou uit dan? Dat is gemeen van je Bobby.. Wat moet zij danquote:
Een dieetpil. Ik vind je een beetje dikkig worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoelde dus.. Wat heb je in m'n drinken gegooid Fas
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een dieetpil. Ik vind je een beetje dikkig worden.
Nou gewoon. Appel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat sluit je haar nou uit dan? Dat is gemeen van je Bobby.. Wat moet zij dan
Wat moet jij met vette worsten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturen
op een pistoletje met mosterdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij met vette worsten? [ afbeelding ]
Zoeg'nquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij met vette worsten? [ afbeelding ]
Oh ik dacht een taco.quote:
Ik doe gewoon m'n ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturen
HUP! Opgeslagenquote:
Doe volgende x ff braadworst danquote:
Wie ben jij? Hm?quote:
Ik wil ookquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:08 schreef BobbyB het volgende:
Sala zit worstenbroodjes te schranzen.
Ik wil ook zoveel u_uquote:
OH JA? Wattan?quote:
Jij vind die smilie echt heel leuk he?quote:
Lyndsy Fonsecaquote:
Ja, ik kan t echt niet helpen, sorryquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Jij vind die smilie echt heel leuk he?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef L0t.. het volgende:
Het is zo confronterend om foto's van een paar jaar terug te bekijken en te moeten constateren dat je er nu echt ouder uitziet
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef BobbyB het volgende:
Het is veel confronterender als je foto's kijkt en beseft dat je op Sunchaser lijkt
HAHAHHAquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef BobbyB het volgende:
Het is veel confronterender als je foto's kijkt en beseft dat je op Sunchaser lijkt
Hoiquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik kan t echt niet helpen, sorry
Hoi trouwens
Dat heeft Lot me aangepraat.quote:
Zal toch wel meevallenquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja echt babyface toen nog manNu ben ik Echt Oud enzo
laat je je dat dan? was je niet content met jezelf?quote:
Nee oké, maar ik zie wel echt verschil. Toen nog echt zo'n meisje-meisje, nu.. minderquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zal toch wel meevallenZo oud ben je nou ook weer niet
PICS!quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:31 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee oké, maar ik zie wel echt verschil. Toen nog echt zo'n meisje-meisje, nu.. minderOké, logisch, maar toch schokkend. Voor mijn gevoel ben ik niets veranderd
Waarschijnlijk niet! Want ik vind dat ik niet op Sunchaser lijk u_uquote:Op zaterdag 25 september 2010 00:30 schreef MiVer het volgende:
[..]
laat je je dat dan? was je niet content met jezelf?
mare...? nu zou ik je dus op straat kunnen herkennen?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:44 schreef BobbyB het volgende:
Zo, eerst nog een tuut chips en een flesje bier en dan slapen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 00:56 schreef Dqod het volgende:
Right now there's dust on my guitar you fuck, and it's all your fault (8)
Het geeft niet, gooi t er maar uit.. Is idd niet flexquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:00 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben zo focking chago door die stage he.
Je zit echt 8 uur op dat bedrijf terwijl ik nu echt hetzelfde aantal werk doe als 3 uur.
Het eerste uur doe je niks aangezien je nog doodmoe bent, het laatste uur ook niet aangezien je het beu bent. Heb je nog 5 uur over zonder pauzes.. nou daar is de werksnelheid ook zodanig dat zoals ik al zeg: je net zo goed van 11 tot 2 kan werken en hetzelfde voor elkaar krijgt ala papierwerk.
En ja ik zou minder klagen maar ik klaag over de oorzaak dat ik zoveel klaag de laatste 2 weken![]()
En ik wist al dat het leven later een nachtmerrie wordt maar dit is gewoon verschikkelijk en dit moet je gewoon 40 jaar gaan doenquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het geeft niet, gooi t er maar uit.. Is idd niet flex![]()
Hmm.. T komt wel goedquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:10 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ik wist al dat het leven later een nachtmerrie wordt maar dit is gewoon verschikkelijk en dit moet je gewoon 40 jaar gaan doenTimmer anders maar meteen 6 planken om me heen.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 01:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm.. T komt wel goed
Maar ik ga nu echt slapen hoor.. Rustig aan doen eh..
Dag beste mensen![]()
dat is tòch andersquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:43 schreef Breathtaking het volgende:
Stop Ado's worst tussen een kadetje?
waarom biggie praatquote:
yeaaaaah booooooiiiiiiiquote:
Goed goed!quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:12 schreef L0t.. het volgende:
Wraahh ik moet nog zo'n klotepresentatie maken, wat ik opzich wel in 2 uurtjes zou kunnen, als ik tenminste effectief zou werken
Hier dikke stormquote:
WordArtquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:28 schreef Salatrel het volgende:
wordart is de sleutel tot succes l0t
Nostalgie, omdat mensen die dat nog steeds gebruiken zijn blijven hangen in de 90'squote:Op zaterdag 25 september 2010 12:30 schreef Salatrel het volgende:
wat nou nostalgiebstaat nog steeds hoor. ik heb ook een simpele wordart in mijn fobo
Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.quote:
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan haar knieën helemaal niet zien :S :S :S
Gisteren alweer afgesproken tliciouzquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.
Nog steeds met dat ene meisje bezig trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gisteren alweer afgesproken tliciouz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
zie bovenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog steeds met dat ene meisje bezig trouwens?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed bezig.Hoe intiem ben je al geweest? Heeft ze je tolly mogen likken?
![]()
Nee man, zij is preuts (maar dat is wel leuk). Gisteren voor het aan de voorgevel mogen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Let me knowww.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.
Ze is me zusje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis de helft, sky vindt iemand leuk en Tli kent haar?
Inderdaad. Meer info.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis de helft, sky vindt iemand leuk en Tli kent haar?
Haha nee joh. Als dat zo was had ik hem allang weggekaapt. Ik heb hem wat tips gegeven en dat heeft goed uitgepakt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.
Ik vond het wel raar dat je zou willen weten of je zusje al seks heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee joh. Als dat zo was had ik hem allang weggekaapt. Ik heb hem wat tips gegeven en dat heeft goed uitgepakt.
Denk je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nee, ik was bezig met zo'n meisje maar zij deed fucking raar (?) en ik vroeg aan tliciouz wat zij er nou mee bedoelde en tliciouz legde dat uit. Maar het is gewoon een meisje die ik op stap tegenkwam en nu daten we denk ik.
Wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nee, ik was bezig met zo'n meisje maar zij deed fucking raar (?) en ik vroeg aan tliciouz wat zij er nou mee bedoelde en tliciouz legde dat uit. Maar het is gewoon een meisje die ik op stap tegenkwam en nu daten we denk ik.
Geef me tips om jou te kunnen versieren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
Dus aan de rest van de jongens die moeite hebben met scoren. Nou ja laat ik het anders zeggen heel de mannelijke sc. Jullie kunnen bij mij terecht voor tips.
De tipgever word niet versierd, ze versierd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef Sok. het volgende:
[..]
Geef me tips om jou te kunnen versieren.
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
De tipgever word niet versierd, ze versierd.
Hier zonnetje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
Het is kutweer, maar er is niets dat mij dag verpesten kan.
hai, neuken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
Dus aan de rest van de jongens die moeite hebben met scoren. Nou ja laat ik het anders zeggen heel de mannelijke sc. Jullie kunnen bij mij terecht voor tips.
Dat ik ook wil weten wat ze voor raars deed.quote:
Zij vindt me nu sowieso wel leuk hoorquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vond het wel raar dat je zou willen weten of je zusje al seks heeft.
[..]
Denk je?
Als ze preuts is en je mocht aan der tietjes zitten is dat een goed teken.
Vertelleeehhhhhquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zij vindt me nu sowieso wel leuk hoor. Maar in het begin deed zij echt twisted en ik snapte die signalen niet en tliciouz blijkbaar wel.
Ze smste niet terug, maar dan wel op m'n Hyves bij m'n poll reageren zonder me toe te voegen en dat soort dingen.quote:
En de o zo logische verklaring daarbij?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze smste niet terug, maar dan wel op m'n Hyves bij m'n poll reageren zonder me toe te voegen en dat soort dingen.
Die word hier niet verteld. Dat gaat vanaf nu geld kosten.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En de o zo logische verklaring daarbij?
Is er niet, maar tam zei dat het wel positief was ofzoiets.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En de o zo logische verklaring daarbij?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze smste niet terug, maar dan wel op m'n Hyves bij m'n poll reageren zonder me toe te voegen en dat soort dingen.
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
op m'n Hyves bij m'n poll reageren zonder me toe te voegen en dat soort dingen.
Koppel dan terug aan mij voordat ik spoil.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die word hier niet verteld. Dat gaat vanaf nu geld kosten.
Het is nu net alsof ik tv aan het kijken ben en op het leukste stuk komt er precies reclame.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die word hier niet verteld. Dat gaat vanaf nu geld kosten.
Haha ik zag het vanmorgen in mn verzonden berichten. Ik moest buiten wachten op homies en toen heb ik mijn halve lijst gesmst waaronder jij. (mijn lijst bestaat uit 2 mensen)quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mijn 2x achter elkaar smsen is NO-policy niet kennen.
Wut?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:19 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mijn 2x achter elkaar smsen is NO-policy niet kennen.
Ik was in slaap gevallen na jouw 2equote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik zag het vanmorgen in mn verzonden berichten. Ik moest buiten wachten op homies en toen heb ik mijn halve lijst gesmst waaronder jij. (mijn lijst bestaat uit 2 mensen)
Ik sms niet 2x achter elkaar zonder iets terug te krijgen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:20 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wut?
2x achter elkaar smsen is No.
Ik snap hem niet
Doe eens normaal man :S :Squote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet tot 4 uur wachten. Verveel me de kanker.
Dat is vervelend. Waar wacht je op?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik moet tot 4 uur wachten. Verveel me de kanker.
owkee.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik sms niet 2x achter elkaar zonder iets terug te krijgen.
Chelsea.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Een middenveld met Ramires, Mikel en Essien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een middenveld met Claudio Gloria, Ignazio Pasqui, Raül Pelliser, Helge Mandler en Vaçlav Burkon.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Een middenveld met Ramires, Mikel en Essien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een vijfmansmiddenveldquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Een middenveld met Claudio Gloria, Ignazio Pasqui, Raül Pelliser, Helge Mandler en Vaçlav Burkon.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot mijn vriendje en zijn broer en zijn papa die dit weekend in NL is me op komen halen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:22 schreef McFearless het volgende:
[..]
Dat is vervelend. Waar wacht je op?
3-5-2 vriendje. Faasse, Elshot en Castelo rooien het achterin wel.quote:
Mastrubeer er even twee uurtjes op los dan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot mijn vriendje en zijn broer en zijn papa die dit weekend in NL is me op komen halen.Ik haat het om te wachten voel me dan zo onrustig.
Northampton had gewoon geluk.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Haha ik was al even bang dat je voor Liverpool was zoals al die rukkers![]()
.
2 uur gaat niet werken, van die foto's van Sky kom ik kei snel klaar.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef McFearless het volgende:
[..]
Mastrubeer er even twee uurtjes op los dan.
En runner-up tegen nr 3.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:26 schreef Sok. het volgende:
Spannende wedstrijd vanavond
Landskampioen vs koploper.
het draait op zo ongeveer elke smartphonequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
owkee.
beetje raar ook om te doen.
Trouwens: leuk hoor dat ping op android, alleen maar 1 maat van me hier in tilburg heeft een mobiel waar die mee kan pingenNog niet echt nuttig dus
Allemaal geen smartphonequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het draait op zo ongeveer elke smartphonewat voor faalhazen heb jij in je vriendengroep.
Hoe ist hier dan u_uquote:
Niet op Windows mobilequote:Op zaterdag 25 september 2010 13:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
het draait op zo ongeveer elke smartphonewat voor faalhazen heb jij in je vriendengroep.
Heerlijk idd.. Ik ga er es goed van genietenquote:
Gisteren was ik met zo'n gast die vandaag jarig is. Dus om 0:00 zet hij ineens de hele tafel vol met whisky, baasquote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren met z'n allen die Skittles Wodka lopen drinken, ballin'!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Gisteren was ik met zo'n gast die vandaag jarig is. Dus om 0:00 zet hij ineens de hele tafel vol met whisky, baas!
Welk spel?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:57 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zojuist deze mannen naar de Jupiler League gebracht. Slechts een stapje verder in mijn weg naar totale dominantie in Nederland en Europa. VV Baronie!
[ afbeelding ]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:02 schreef MouzurX het volgende:
Ik had 2 minuten zo van: hey ja ik heb eig wel zin in een voetbalgame.
Maar nu zo van: mehh
Hoezo, Skylark speelt het ook.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
FM is alleen voor de echte kenners. Voor oppertactici en strategische meesterbreinen.
Allemaal cijfers enz. blehquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
God hoe heette deze? Ik wil hem weer spelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik speel liever iets leuks; dan met allemaal cijfers enz bleh.
Die WK cartoony actige game uit 98 ofzo was altijd wel vet. Dat je ook gesprekken als bondscoach moest houden en wat je dan zei kwam in de krant
Gaat hij weer met z'n jasje gooien wanneer het ff tegenzit.quote:
De overname was niet doorgegaan en Hansie zit inmiddels bij Spakenburg waar hij fier aan kop gaat in de Topklasse Zaterdagquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gaat hij weer met z'n jasje gooien wanneer het ff tegenzit.
Die ene tut gevolgd die ik gepost had, was het wat?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:52 schreef Chriz2k het volgende:
Gisteren met z'n allen die Skittles Wodka lopen drinken, ballin'!
baasquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga in December met een groep chicks naar Dirty Dutch; gay of baas?
Ja, alleen in die tutorial stond dat het superzoet was, maar dat was bij ons niet zo. Wel heel lekker, zo'n zoete nasmaak van Skittlesquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Die ene tut gevolgd die ik gepost had, was het wat?
Voor ik een mening kan geven heb ik ondersteunend beeldmateriaal nodig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:08 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga in December met een groep chicks naar Dirty Dutch; gay of baas?
Binnenkort ook eens proberen, heb je 't linkje nog?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, alleen in die tutorial stond dat het superzoet was, maar dat was bij ons niet zo. Wel heel lekker, zo'n zoete nasmaak van Skittles!
Too old man, too old.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Voor ik een mening kan geven heb ik ondersteunend beeldmateriaal nodig.
Ja wat was datquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die pick-up line van Jokertje "Hey, alles goed? Heb je ook wel eens problemen?" lijkt mij niet het gewenste resultaat opleveren trouwens. Maar het proberen waard.
Die gastquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:18 schreef LudoSanders het volgende:
Die pick-up line van Jokertje "Hey, alles goed? Heb je ook wel eens problemen?" lijkt mij niet het gewenste resultaat opleveren trouwens. Maar het proberen waard.
Is gewoon stiekem een heel verlegen jongetje, Chriz. Het zou me dan ook niets verbazen als hij nog gewoon maagd is.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast.
Zo die ochtend erna awkard naast die meisjes zitten en na een minuut ''Dus, gaan jullie weer op stap vanavond?'' eruit weten te persen!
Hebben jullie gisteren take me out gezien?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Die gast.
Zo die ochtend erna awkard naast die meisjes zitten en na een minuut ''Dus, gaan jullie weer op stap vanavond?'' eruit weten te persen!
Volgens mij heeft hij ook best een klein piemeltje, no homo.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is gewoon stiekem een heel verlegen jongetje, Chriz. Het zou me dan ook niets verbazen als hij nog gewoon maagd is.
Wat is z'n nickname op FOK?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hebben jullie gisteren take me out gezien?
Daar was een gast die was zó zenuwachtig dat was gewoon niet meer leuk.
Ook toen hij was weggedrukt: "ja wat vond je der van" "ja ging wel"... "ging wel"..
Voorderest kreeg hij er niks uit![]()
Was echt zielig; gooi dan een halve fles bacardi achterover voordat je gaat ofzo
Hij had er ook nog wel een stuk of 6 over in het begin... gaat hij over LARP lullen. En een gevecht van hem met LARP laten zien.. zo van gast nu gooi je wel heel erg je eigen ramen in![]()
Ik vind het spannend om je te prikkelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:27 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Die gele lijkt op limoncello. Ik ga dit zeker een keer uitproberen
.
En Chriz2000, wat zit je als een malle te disrespecten.
Geen idee; misschien kent chipszak hemquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij ook best een klein piemeltje, no homo.
[..]
Wat is z'n nickname op FOK?
Roos.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik vind het spannend om je te prikkelen.
Ya, ik zag het net.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:33 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Had je je fotoboek al gecheckt, papi?
Waarom heb je de gewenste tijd dan niet 2 uur eerder gedaan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:38 schreef Skylark. het volgende:
Waarom wist ik vantevoren dat m'n vrienden allemaal 2 uur later dan de gewenste tijd op mijn verjaardag zouden komen?
Omdat ze anders 4 uur later waren geweest. 5-6 uur is altijd lastig. Daarom vind ik het niet zo erg. Dan ga ik in m'n 1je op m'n verjaardag aan de sterke drank, als een echte lonely trampquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:40 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom heb je de gewenste tijd dan niet 2 uur eerder gedaan?
Ja we gaan allemaal naar de kermis.quote:
Woensdag officieel, maar ik vier het vandaag.quote:
Wat is dat ook voor kuttijdquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ze anders 4 uur later waren geweest. 5-6 uur is altijd lastig. Daarom vind ik het niet zo erg. Dan ga ik in m'n 1je op m'n verjaardag aan de sterke drank, als een echte lonely tramp.
Eten, indrinken en vroeg naar de kermis.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Wat is dat ook voor kuttijdOf ging je bierbequen?
Patat met appelmoes, of pannenkoeken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eten, indrinken en vroeg naar de kermis.
Oké, dan feliciteer ik je tegen die tijd wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Woensdag officieel, maar ik vier het vandaag.
Shoarma.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:46 schreef Sok. het volgende:
[..]
Patat met appelmoes, of pannenkoeken?
Okay, dan bedank ik je dan wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, dan feliciteer ik je tegen die tijd wel.
Met zo'n neuspiercing en jas met bontkraag.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chicks die bij de botsauto's staan!
quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, dan bedank ik je dan wel.
De 14jarige geblondeerde bontsletjes omringd door Marokkanen bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:47 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chicks die bij de botsauto's staan!
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 25 september 2010 14:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De 14jarige geblondeerde bontsletjes omringd door Marokkanen bedoel je?
Maar waarom zou je het stiekem kijken?quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:01 schreef Chriz2k het volgende:
Vriend kijkt stiekem porno
Zulke vrouwen wil ik in het gezicht stompen.
Omdat er nog steeds bekrompen wijven zijn die over porno zeikenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het stiekem kijken?
Nou nouquote:
Boh bohquote:
Dit schreeuwt om pics.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik ken de lekkere versie van Snooki.
Ik moet nog nieuwe hempjes, een pyjama en wat sokjes, dank jequote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef MouzurX het volgende:
Nou eens ff douchen rotzooi opruimen en dan de stad in om ladingen kleren te gaan kopen
Je staat nog niet in de Forbes.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef MouzurX het volgende:
DUO bij
¤ 266,23
salaris betaling
¤ 398,82
Kom naar tilly en dan gaan we samen winkelenquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet nog nieuwe hempjes, een pyjama en wat sokjes, dank je
Bohhhh kon ut maarquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom naar tilly en dan gaan we samen winkelen
Kap eens met je ge-'tilly' man, tres gay.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kom naar tilly en dan gaan we samen winkelen
Nee, eenmalige kansquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bohhhh kon ut maar
Verjaardag
Ander keertje dan maar?
Kijk m'n hivva, El uit E.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om pics.
De ekte Snooki is geniaal in de nieuwe aflevering.
Tilly tilly tilly tilly tilly tilly tillyquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Kap eens met je ge-'tilly' man, tres gay.
Je kwetst mequote:
Gelukkigquote:
T ruikt hier anders heel lekkerquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
WHAT DE FOK IS AL DIE SHINE EN DIE SLECHTE GEUR
Ik ben al overgestapt op T-town, Tilla, Tilladelphia, Tilburgo (portugees) en gewoon T.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tilly tilly tilly tilly tilly tilly tilly
Slechte gewoontes die ik van skylark overneem![]()
Eentje voor je praatjes en eentje voor je stankquote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben al overgestapt op T-town, Tilla, Tilladelphia, Tilburgo (portugees) en gewoon T.
Tozzzzquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Eentje voor je praatjes en eentje voor je stank
Verschil is dat ik het jou gewoon om de haverklap zie zeggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:27 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tilly tilly tilly tilly tilly tilly tilly
Slechte gewoontes die ik van skylark overneem![]()
Ja ik weet dat je me stalkt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verschil is dat ik het jou gewoon om de haverklap zie zeggen.
PM me je rekeningnummer maar ff danquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stort je props maar op m'n rekening.
En nu?quote:
Now, we wait.quote:Op zaterdag 25 september 2010 15:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
PM me je rekeningnummer maar ff dan
[..]
En nu?
Pas maar op, dalijk ben ik je buurman.quote:
Op de lapo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |