Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.quote:
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan haar knieën helemaal niet zien :S :S :S
Gisteren alweer afgesproken tliciouzquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.
Nog steeds met dat ene meisje bezig trouwens?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gisteren alweer afgesproken tliciouz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
zie bovenquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:47 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog steeds met dat ene meisje bezig trouwens?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Goed bezig.Hoe intiem ben je al geweest? Heeft ze je tolly mogen likken?
![]()
Nee man, zij is preuts (maar dat is wel leuk). Gisteren voor het aan de voorgevel mogen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Let me knowww.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lang niet meer maar miss binnenkort wel, ik ken door TB zoveel mensen in VW en die omstreken vooral, Eersel en Bergeijjk enzo.
Ze is me zusje.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis de helft, sky vindt iemand leuk en Tli kent haar?
Inderdaad. Meer info.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ik mis de helft, sky vindt iemand leuk en Tli kent haar?
Haha nee joh. Als dat zo was had ik hem allang weggekaapt. Ik heb hem wat tips gegeven en dat heeft goed uitgepakt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan doet jou foto het niet goed want ik zie ze wel.
Ik vond het wel raar dat je zou willen weten of je zusje al seks heeftquote:Op zaterdag 25 september 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha nee joh. Als dat zo was had ik hem allang weggekaapt. Ik heb hem wat tips gegeven en dat heeft goed uitgepakt.
Denk je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nee, ik was bezig met zo'n meisje maar zij deed fucking raar (?) en ik vroeg aan tliciouz wat zij er nou mee bedoelde en tliciouz legde dat uit. Maar het is gewoon een meisje die ik op stap tegenkwam en nu daten we denk ik.
Wat deed ze dan?quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Nee, ik was bezig met zo'n meisje maar zij deed fucking raar (?) en ik vroeg aan tliciouz wat zij er nou mee bedoelde en tliciouz legde dat uit. Maar het is gewoon een meisje die ik op stap tegenkwam en nu daten we denk ik.
Geef me tips om jou te kunnen versieren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef tliciouz het volgende:
Dus aan de rest van de jongens die moeite hebben met scoren. Nou ja laat ik het anders zeggen heel de mannelijke sc. Jullie kunnen bij mij terecht voor tips.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |