Serieus... wist ik niet. Maar dan moet ik 20 minuten rijden. Geen Mc in de buurt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:32 schreef Salatrel het volgende:
ja is nieuw.... ze hadden vorige winter toch ook mcrookworst
Zodoendequote:
HOER Bquote:
Teringhondquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Salatrel het volgende:
gastik lul maar wat
was wel leuk geweest als je echt gegaan was
Ja dat weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Salatrel het volgende:
dat van die rookworst is wel waar trouwens
JE VERGEET HOER Cquote:
Die heeft er niks mee te maken.quote:
Wat sluit je haar nou uit dan? Dat is gemeen van je Bobby.. Wat moet zij danquote:
Een dieetpil. Ik vind je een beetje dikkig worden.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:33 schreef Dqod het volgende:
Ik bedoelde dus.. Wat heb je in m'n drinken gegooid Fas
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een dieetpil. Ik vind je een beetje dikkig worden.
Nou gewoon. Appel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat sluit je haar nou uit dan? Dat is gemeen van je Bobby.. Wat moet zij dan
Wat moet jij met vette worsten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturen
op een pistoletje met mosterdquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij met vette worsten? [ afbeelding ]
Zoeg'nquote:Op vrijdag 24 september 2010 23:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat moet jij met vette worsten? [ afbeelding ]
Oh ik dacht een taco.quote:
Ik doe gewoon m'n ding.quote:Op vrijdag 24 september 2010 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je es kappen met die vette worsten naar m'n huis te sturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |