Ruben time!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het valt juist erg mee, vroeger was het veel meer.
Ik had het over de reclamequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ruben time!
Nu was hij aardig bedeesd en sympathiek idd
De eerste 45 minuten is er helemaal geen reclame geweest (doen ze iedere keer, ook al bij Holland's got talnt), dus misschien zijn ze dat nu aan het inhalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:06 schreef Injetta het volgende:
We hadden toch net ook al reclame??
Dit is wel een beetje erg veel.
Sorry.quote:
Haar ouders (en ze woont nog thuis) hebben nieuwe banken, dat vond ze wel coolquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
Ik snap de bank-link niet, maar ik zal wel iets gemist hebben
Ruben-time?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had het over de reclame
Maar dat Ruben-time inderdaad, wat was dat irritant!
ze vond het leuk dat ze bij haar thuis nieuwe banken hadden gekochtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef D. het volgende:
Ik snap de bank-link niet, maar ik zal wel iets gemist hebben
Dat vertelde ze?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Haar ouders hebben nieuwe banken, dat vond ze wel cool
Zoeken! Misschien heeft iemand wel iets voer banken in z'n onderschrift staanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Manon komt ook wel een beetje over als een FOK!er...
wie vindt dr account?
Het is je vergevenquote:
Ja, net zoiets inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ruben-time?
Was dat als 'keep the soul alive'?
Als Manon zelf niet buiten wíl spelen, kunnen ze haar moeilijk dwingen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:05 schreef golfer het volgende:
Wat een raar zielig meisje, die Manon. Heeft die geen ouders gehad die haar een beetje hebben opgevoed en laten buiten spelen?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ik steun manon en open nog een grolsch kanon
Nouja, dat was wellicht het spannendste in haar leven de laatste tijdquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep. Ineens uit het niets ook.
het klinkt niet onaardigquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:12 schreef Rauzer het volgende:
Ze moet nu wel kunnen zingen anders spat onze droom uiteeen
heb ik ook wel iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
Het valt me een beetje tegen, ik had heel hoge verwachtingen. Dit is een beetje een piepstemmetje.
Heeft hij volgens mij alleen bij die Anne (of wat haar naam was) waar hij laaiend enthousiast was en verder niemand drukte mhuahahahaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:13 schreef roos85 het volgende:
waarom drukt JvdB nou nooit als eerste?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Jammer
Ze kan weer verder met haar Binas boek
QFTquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef roos85 het volgende:
ze zong beter dan beugel+bril meisje die in d'r broek had geplast
Binasquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Jammer
Op de nieuwe bankquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:14 schreef Symphonic het volgende:
Jammer
Helaas!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ben nu nog echtwel voor mijn plaatsgenoot, maar als Manon echt goed kan zingen, ben ik om denk ik.
Ik ookquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het werkelijkwaar kut dat ze niet door is![]()
ik geef hem nog een trap na om zeker te weten dat hij zitquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[Inkoppertje] Jij bent vást irritanter[/Inkoppertje]
Dat denk ik dus ook jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme, ik zei: Drukken gvd! Maar ze luisterden niet. Zij kan wel groeien!]
Ik heb wat gemist.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef roos85 het volgende:
ze zong beter dan beugel+bril meisje die in d'r broek had geplast
denk ik dus ook. al die anderen hebben al tig jaar ervaring.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:15 schreef RaymanNL het volgende:
Potdomme, ik zei: Drukken gvd! Maar ze luisterden niet. Zij kan wel groeien!]
Nou ben jij ook zo'n schatje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Binas![]()
oh god, ook weer een bevestiging dat ik een nerd ben
De penalty van Seedorf?quote:
Voor of na de ontploffing van dat vuurwerk?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef fratsman het volgende:
Damn, Zo'n kapsel had de schoonmoeder van Hazes ook!
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef hem nog een trap na om zeker te weten dat hij zit
niveautje martin morero?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef RaymanNL het volgende:
Let maar op; hier komt het levensliedFrans Duijts is er niks bij.
Mooi die tekstquote:
Het moet ook wel heel toevallig zijn als aan het eind van de audities iedereen precies veertien acts heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:17 schreef megamandy het volgende:
Ik heb het vermoeden dat er ook nog wild cards zijn, om alsnog mensen door te laten. Omdat ze soms echt spijt hebben dat ze niet gedrukt hebben.
QFTquote:
Omdat hij kan zingen en niet het autistische kind-meisje speelt.quote:
Haha, dan hoeft ie zn stoel niet om te draaien, als het vincent bijlo zou zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Elke keer als Roel zn stoel omdraait lijkt ie op Vincent Bijlo
Nou ik ben laatst op de radio geweest omdat ik de naam van het zwaard van Frodo wistquote:
Ja en dan verplicht mensen nemen omdat 14quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het moet ook wel heel toevallig zijn als aan het eind van de audities iedereen precies veertien acts heeft.
Nu pas ?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap nu pas waarom je steeds die kut-smilie gebruikt![]()
.
Owjaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Haha, dan hoeft ie zn stoel niet om te draaien, als het vincent bijlo zou zijn.
stingquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou ik ben laatst op de radio geweest omdat ik de naam van het zwaard van Frodo wist![]()
Te erg eigenlijk
Want alle mensen moeten hetzelfde in elkaar steken?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Omdat hij kan zingen en niet het autistische kind-meisje speelt.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou ik ben laatst op de radio geweest omdat ik de naam van het zwaard van Frodo wist![]()
Te erg eigenlijk
Net ff iets beter inderdaad.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Nice, maar niet het niveau Ben Saunders
Dit is wel de Garcamel-versie, maar ik zie de overeenkomsten wel hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Naiiiiiiiiiiiiiii
Die Racoon dude zou ik doen, deze niet
Owjaquote:
inderdaad, tot nu toe kan wat mij betreft niemand Ben overtreffenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Nice, maar niet het niveau Ben Saunders
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit is wel de Garcamel-versie, maar ik zie de overeenkomsten wel hoor
inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, tot nu toe kan wat mij betreft niemand Ben overtreffen
ook eensquote:
heb je mannen die vrouwen haten nog gelezen btw>?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel de boeken meerdere keren gelezen, maar daar moet ik echt even over nadenken, alhoewel ik er denk ik wel op kom
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Ben Saunders![]()
Hee even tussen door, deed Jeroen vroeger niet die irritante belspellen op RTL4??
Wie is Ben?quote:
yups call tv nog ofzoquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef Goodbye het volgende:
Ben Saunders![]()
Hee even tussen door, deed Jeroen vroeger niet die irritante belspellen op RTL4??
Dat boek vind ik gewoon te dik. En ik studeer Nederlands, dus problemen met lezen heb ik niet echt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
heb je mannen die vrouwen haten nog gelezen btw>?
en dat mag op een forumquote:
is echt een gaaf boekquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
\quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat boek vind ik gewoon te dik. En ik studeer Nederlands, dus problemen met lezen heb ik niet echt.
Nee ik had 2 nieuwe van King, maar ik moet er 1 bestellen dus dat is de volgendequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
En als je Nederlandstalig wil doen kan ik het me wel voorstellen. Maar dan nog zou ik voor N&S kiezen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Mannen vinden Jeroen schijnbaar wel sympathiek.
jegh!quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
dit jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Rauzer het volgende:
Angela is ook verbaasd dat iemand voor Jeroen kiest
Ahquote:
ah k.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had 2 nieuwe van King, maar ik moet er 1 bestellen dus dat is de volgende
Leuker dan POP in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel echt heel erg leuk dit
Dat. Zwangere koequote:
derde deel is het bestequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
yups, moet nu 3e deel nog halen en lezen
Niet allequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Oh ja...quote:
Ik ook... behoort misschien wel tot mijn favoriete programma'squote:Op vrijdag 24 september 2010 22:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel echt heel erg leuk dit
2 beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan,
vond 1 al goed, 2 nog beter. dus 3 moet dan wel helemaal ok zijn
ik vond ze steeds beter worden, dus hoop dat je deel 3 ook geweldig vindtquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan,
vond 1 al goed, 2 nog beter. dus 3 moet dan wel helemaal ok zijn
Ze was niet slecht, maar ook niet leukquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
Ach, ik vond Rafaella best goed bij Idols, ik ben benieuwd.
ah die mensen moet je gewoon niet gelovenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:26 schreef D. het volgende:
[..]
2 beter
Ik hoor eigenlijk alleen negatieve berichten, dus ben er niet aan begonnen
Ja wel goed maar echt fan ben ik niet van haarquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef UltraR het volgende:
Ach, ik vond Rafaella best goed bij Idols, ik ben benieuwd.
nee idd, ze was wel goede performer, maar erg irritantquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze was niet slecht, maar ook niet leuk
ze zingt wel aardig, maar van d'r personality was ik nooit wegquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel goed maar echt fan ben ik niet van haar
Jaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook... behoort misschien wel tot mijn favoriete programma's
Okquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die mensen moet je gewoon niet geloven
inderdaad, ze worden steeds beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ah die mensen moet je gewoon niet geloven
Doeiquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
Mensen, allemaal tot volgende week, of misschien tot morgen bij [pop]![]()
![]()
![]()
Bye Joooop-piquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
![]()
Meestal niet na de boekenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
alleen deel 1
film vond ik niet veel tbh
Het boek was beter, maar ik ben na het lezen van een boek waar een film van is gemaakt altijd benieuwd naar wat ze er van gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:28 schreef gomi het volgende:
[..]
alleen deel 1
film vond ik niet veel tbh
ik ook,maar op 1 of andere manier durf ik het bij deze film niet zo goed aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het boek was beter, maar ik ben na het lezen van een boek waar een film van is gemaakt altijd benieuwd naar wat ze er van gemaakt hebben
Tot morgenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:27 schreef Joooo-pi het volgende:
![]()
![]()
precies. ik dus ook. en vind t boek altijd beterquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het boek was beter, maar ik ben na het lezen van een boek waar een film van is gemaakt altijd benieuwd naar wat ze er van gemaakt hebben
Er zijn slechtere verfilmingenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik ook,maar op 1 of andere manier durf ik het bij deze film niet zo goed aan
Als het zo uitkomt kijk ik dan wel, maar inderdaad het valt meestal tegen dus kijk ik niet bewust danquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:30 schreef gomi het volgende:
[..]
is idd zo, maar ik probeer t meestal wel. en valt eigenlijk altijd tegen
inderdaad, die komt wel ver denk ik.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nog even een stukje Popstars.
Dat 15 jarige meisje uit het voorstukje was inderdaad wel erg goed
Morgen maar kijken op internetquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
Nog even een stukje Popstars.
Dat 15 jarige meisje uit het voorstukje was inderdaad wel erg goed
Nou van King vind ik Shawshank Redemption en The Green Mile erg goed verfilmdquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. ik dus ook. en vind t boek altijd beter
the green mile is idd prachtig verfilmdquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nou van King vind ik Shawshank Redemption en The Green Mile erg goed verfilmd
oooh idd dat zijn idd 2 waar ik t mee eens ben iddquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
The Green Mile is echt een geweldige filmquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil d'r morgen graag weer bij zijn, maar weet niet of ik het ga halen morgen om om 20.00 thuis te zijn... maar anders schakel ik later wel in op de tijd waar jullie dan zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Toedeloe mensen die gaan slapen/weg gaan
En misschien tot morgen bij POP.
King vind ik dan ook niet zo heel goed schrijven.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Prima... gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik wil d'r morgen graag weer bij zijn, maar weet niet of ik het ga halen morgen om om 20.00 thuis te zijn... maar anders schakel ik later wel in op de tijd waar jullie dan zijn
Ik ook, ik begon me aan POP zwaar te irriterenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
VoH vind ik echt de leukste talentenjacht in jaren
die is nog steeds mijn absolute favorietquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef UltraR het volgende:
Die gozer met zn gitaar die naar Jeroen ging was ik overigens niet extreem van onder de indruk. Goede zanger en terecht door, maar zeker niet zo door van mn stoel geblazen als Ben Saunders.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
The Green Mile is echt een geweldige film
En LOTR is ook erg goed verfilmd
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
King vind ik dan ook niet zo heel goed schrijven.
Ja ik ook, al ben ik benieuwd of de jurystrijd straks net zo irritant gaat worden als in XFA.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
ik irriteer me aan al die audities.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, ik begon me aan POP zwaar te irriteren
Dit dus...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Die heb ik niet gelezen. En de films zijn wel mooi gemaakt, maar boeien mij niet zo, maar dat ligt aan het genrequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik wil d'r morgen graag weer bij zijn, maar weet niet of ik het ga halen morgen om om 20.00 thuis te zijn... maar anders schakel ik later wel in op de tijd waar jullie dan zijn
lotr vond ik toch veel minder dan t boek tbhquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
King vind ik dan ook niet zo heel goed schrijven.
Ik mag hopen van niet, want dat zou echt afbreuk aan het programma doenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik ook, al ben ik benieuwd of de jurystrijd straks net zo irritant gaat worden als in XFA.
Z'n korte verhalen worden beter verfilms dan z'n grote boeken vind ik. Shawshank Redemption en The Langoliers en nog een paar... de meeste boeken echter worden te snel verfilmd, worden dingen in overgeslagen en zijn gewoon te kort. Nou kun je ook moeilijk een film maken van 8 uur...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:32 schreef D. het volgende:
ik denk het niet, hoewel ik wel een sneue rol van Jeroen voorziequote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik ook, al ben ik benieuwd of de jurystrijd straks net zo irritant gaat worden als in XFA.
ummm die zijn voorbij intussenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef gomi het volgende:
[..]
ik irriteer me aan al die audities.
ze rekken maar en rekken maar.
dat zou echt zonde zijn,maar vrees dat het wel die kant op zal gaanquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want dat zou echt afbreuk aan het programma doen
Ja maar dat kan ook haast niet anders, die zijn zo uitgebreid, maar de extended versions op dvd zijn toch echt wel erg goed, ik zat er wel helemaal inquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef gomi het volgende:
[..]
lotr vond ik toch veel minder dan t boek tbh
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk het niet, dat lijkt me niet de insteek van dit programma, en de jury zal daar vast instructies over mee krijgen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
gezien t type juryleden is dat ook niet de bedoeling denk ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet, want dat zou echt afbreuk aan het programma doen
Denk dat de jury wel te lijden krijgt aan gebrek aan een irritatiefactor (Gordon, Henk-Jan, Patty etc)quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het niet, hoewel ik wel een sneue rol van Jeroen voorzie
The Stand, 6 uurquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Z'n korte verhalen worden beter verfilms dan z'n grote boeken vind ik. Shawshank Redemption en The Langoliers en nog een paar... de meeste boeken echter worden te snel verfilmd, worden dingen in overgeslagen en zijn gewoon te kort. Nou kun je ook moeilijk een film maken van 8 uur...
ja ik las t vandaag iddquote:
Wat ik heb gehoord zal dat ook anders zijn...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is idd nu een leuk programma. Maar na de audities is het toch weer precies hetzelfde als al die anderen?
Nee, je ziet nu al dat hij een nieuwe Borsato/ van de Boom/ Smit of Gordon (dat kapsel heeft-ie al) wil worden. Laat maar dan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:34 schreef UltraR het volgende:
Die gozer met zn gitaar die naar Jeroen ging was ik overigens niet extreem van onder de indruk.
Nou, volgens mij kan Jeroen die kar aardig trekken...quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat de jury wel te lijden krijgt aan gebrek aan een irritatiefactor (Gordon, Henk-Jan, Patty etc)
Da;s idd het nadeel van een verfilming; Je moet veel schrappen om het in 90 minuten te proppenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Z'n korte verhalen worden beter verfilms dan z'n grote boeken vind ik. Shawshank Redemption en The Langoliers en nog een paar... de meeste boeken echter worden te snel verfilmd, worden dingen in overgeslagen en zijn gewoon te kort. Nou kun je ook moeilijk een film maken van 8 uur...
We hopen hetquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
gezien t type juryleden is dat ook niet de bedoeling denk ik
klopt ook, eigenlijk kun je die boeken ook niet echt helemaal verfilmen imo.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook haast niet anders, die zijn zo uitgebreid, maar de extended versions op dvd zijn toch echt wel erg goed, ik zat er wel helemaal in
Geen idee, ik ben wel benieuwd wat ze er van gaan maken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het is idd nu een leuk programma. Maar na de audities is het toch weer precies hetzelfde als al die anderen?
Ik vooral voor N&S eigenlijk, die zie je dat nu al een beetje doen steeds.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk het niet, hoewel ik wel een sneue rol van Jeroen voorzie
yups eensquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik blijf erbij, dit is weer eens een echt leuke talentenshow
Ik vind het niet storend, so far.quote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vooral voor N&S eigenlijk, die zie je dat nu al een beetje doen steeds.
XFA hierna zal wel een bummer zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik blijf erbij, dit is weer eens een echt leuke talentenshow
slaande ruzie tussen n en s zou ms wel leuk kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:40 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vooral voor N&S eigenlijk, die zie je dat nu al een beetje doen steeds.
Ik vind het er wel bij horen eigenlijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het niet storend, so far.
Of er moet echt een talent tussen zitten, maar wel de audities jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
XFA hierna zal wel een bummer zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |