Laterrrrquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh rennen voor de Lapo
Ik ben even weg, tot laters
Klinkt als de eerste keer sexquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de eerste keer helemaal blij dat ik mocht stemmen. Kwam ik naar buiten en toen had ik zoiets van 'was dit alles'
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste keer sex
[..]
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder geval
/eensch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar ik ben er even van tussen, heb koffievisite![]()
hmmm, ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rijquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rij
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
De eerste keer seks.. pff dat is ook alweer lang geleden
Slechte partner dan. Maar goed, ik was al op een leeftijd dat ik niet ejaculeerde van een kort broekje, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Kijk uit, anders hebben ze een WOKNOKquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Niet Bubba die haar ongenadig hard nam toen ze voor een zeepje bukte?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel dus;quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet Bubba die haar ongenadig hard nam toen ze voor een zeepje bukte?
quote:
Ach, het was zijn eerste kort broekje, ik nam het hem niet kwalijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte partner dan. Maar goed, ik was al op een leeftijd dat ik niet ejaculeerde van een kort broekje, dat scheelt.
De eerste keer kijk je gewoon ff of alles werktquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TIS WATquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ze gaan gewoon door in [TAL SC #458] Carpe Noctem
Zég, zo makkelijk komen ze er niet mee weg hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk uit, anders hebben ze een WOKNOK
En tijdens dat lezen waarschijnlijk 27 keer klaarkomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een boek zou schrijven, zou ik 'm lezen
Bij deze schrijfstyle?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
En tijdens dat lezen waarschijnlijk 27 keer klaarkomen.
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjeuzes![]()
Als je een boek zou schrijven, zou ik 'm lezen
Allemaal even slecht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoor
Het komt meer in de buurt jaquote:
Hij praatte zichzelf er in dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt meer in de buurt ja
Een neger die me er als het ware inpraatte
Al beukte hij hem er niet in tot aan m'n baarmoeder..
Das toch.... neequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoor
Ja zo kan je het beter omschrijvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij praatte zichzelf er in dan?
Sowieso, volgens mij is een WOKNOK nou niet zo veel voorkomend en 'reeel' als een ODOL dat wel is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zég, zo makkelijk komen ze er niet mee weg hoor
Socios.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mijn eerste keer heel anders gedaan hebben achteraf gezien. Vooral met iemand heel anders.
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mijn eerste keer heel anders gedaan hebben achteraf gezien. Vooral met iemand heel anders.
Wieso?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
ik ben geen alcoholistquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Hij was niet ouder dan 35.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Oh kut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het deel waar je tegenin gaat?
Nou idd, en vooral die Wquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, volgens mij is een WOKNOK nou niet zo veel voorkomend en 'reeel' als een ODOL dat wel is.
Toedeloequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americainquote:
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americain
Nee vandaag, ik was laat wakker en dan krijg ik het wel naar binnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderenquote:
Veel is relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
Vandaar die 'vind ik'quote:
Lu Continue?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n pakje met van die chocolade koekjes, 1 koekje daaruit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Moet ik daarvoor al toestemming vragen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PGR?
Jouw buurvrouw doet aan Herbalife?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Ik ook zoiets...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik normaal 1 boterhammetje. Vandaag een bakje yoghurt want ik krijg geen boterham door m'n keel als ik een kater heb. Ook al is het maar een lichte.
Poeh dat moet ik even verwerkenquote:
Moet ik 't ff losduwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
All we want from you are the kicks you've given usquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Motorcycle Emptiness
Ik ben echt verliefd op dat liedje
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
All we want from you are the kicks you've given us
Oooohw... nee, vragenlijst op internet. Krijg er 5 euro voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die ontbijtvragen komen van jouw buurvrouw die een enquete doet, bedoelde ik
Ik ken er ook niet zo gek veel vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
Meteen ff wat andere Manic's plaatjes gedownload. Die laatste 2 onder andere, goeie shitKende maar een paar nummers van ze, maar zit veel leuks tussen.
Het heeft wel z'n uitwerking op m'n Last.fm
You wouldn't sayquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Motorcycle Emptiness
Ik ben echt verliefd op dat liedje
Die laatst ook ja, volgens mij staat er 1 nummer in m'n Spotify ofzo, maar die ie schijnbaar 3x langsgekomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anouk, Paramore, Foo Fighters, U2, Kelly Clarkson
het mindere is relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je haalt het mindere er wel tussenuit he?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je haalt het mindere er wel tussenuit he?
En waarom sloopt hij het niet zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de buurman wil met mij de verzekering oplichten. Ik sloop dan zogenaamd iets bij hem thuis en hij, let op HIJ, vangt daar dan geld voor![]()
Daar heb ik dus geen zin in hè.
Oh nee moet je echt niet mee mee werken johquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de buurman wil met mij de verzekering oplichten. Ik sloop dan zogenaamd iets bij hem thuis en hij, let op HIJ, vangt daar dan geld voor![]()
'Al maanden onrustig op Saffraanplein Almere'quote:Buurtbewoonster Larissa Reijnders zag haar auto in vlammen opgaan en hekelt het trage politieoptreden: "Ik heb gisteren direct de politie gebeld toen ik hoorde dat de daders graffiti aan het spuiten waren en prullenbakken omgooiden, zoals mij bij eerdere incidenten door agenten met klem was gevraagd. Als reactie kreeg ik van de meldkamer te horen dat de politie het druk had en later op de avond zou komen. Tien minuten later zag ik mijn auto in vlammen opgaan."
Ik zou idd minstens 50% willen vangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
Je bent nog jong he, die kun je nog ontwikkelenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een slechte muzieksmaak
Hahaha ja dat heeft hij wel gedaan. Hij heeft een of andere houten propeller, ont-zet-tend antiek en die heeft hij aan de achterkant beschadigd. En dat moet ik dan zogenaamd gedaan hebben...Ik vroeg hem waarom hij dat ding niet gewoon verkoopt als hij het geld zo hard nodig heeftquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
En waarom sloopt hij het niet zelf?
Het broodje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef crv het volgende:
[..]
als het goed is dinsdag
![]()
Hij is in discrete envelop verstuurd
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha ja dat heeft hij wel gedaan. Hij heeft een of andere houten propeller, ont-zet-tend antiek en die heeft hij aan de achterkant beschadigd. En dat moet ik dan zogenaamd gedaan hebben...Ik vroeg hem waarom hij dat ding niet gewoon verkoopt als hij het geld zo hard nodig heeft
Ja, ik heb er ook echt geen zin in. Hij heeft de bak trouwens al vaak genoeg van binnen gezien dus voor hem maakt het niet uit. Ik begin er niet aanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nee moet je echt niet mee mee werken johKan je nog lelijk opbreken want juist op dit soort gevalletjes letten ze erg op.
Waarschijnlijk moet je hem even iets vochtig maken en opwarmen, niet teveelquote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:14 schreef crv het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je hem even iets vochtig maken en opwarmen, niet teveel![]()
Watquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Al maanden onrustig op Saffraanplein Almere'
Sjongejonge
ja maar waarschijnlijk weinig mogelijkheid en geen postkantoor in de buurt dus voor de zekerheid nu maar gedaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik D8 dat je hem volgende week zou verzenden
Thnx![]()
JA JA JA wat wilde je zeggen danquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
CRV verstuurde een broodje naar PGR?
Dat is werkelijk....
...fantastisch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is werkelijk....
quote:
quote:
Niet zomaar een broodje maar een daszfskdgfrg nogwattesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:16 schreef -Miauw- het volgende:
Dat is werkelijk....
Post maar een pic van hoe die is bij aankomstquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet zomaar een broodje maar een daszfskdgfrg nogwattes
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:19 schreef crv het volgende:
[..]
Post maar een pic van hoe die is bij aankomst
weet je wat dat ene broodje al koste om te versturenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dan zijn het 449 broodjes te weinig
SchoggiWeggliquote:
een gipli ofzo?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stuur je nu ook een broodje terug?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je er 450 verstuurd wordt het per broodje goedkoper hequote:Op vrijdag 24 september 2010 11:20 schreef crv het volgende:
[..]
weet je wat dat ene broodje al koste om te versturen![]()
daar kan ik 6 broodjes voor kopen
Zoet broodje met stukken schokola erop en erinquote:
sure, geef je rekeningadres maarquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er 450 verstuurd wordt het per broodje goedkoper he
Koffiebroodje?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe heet dat croissantje ook alweer?
Boh ik wilde net vragen "je hebt vast geen tijd voor een crv menu'tje"quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:22 schreef crv het volgende:
[..]
Zoet broodje met stukken schokola erop en erin
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hey hallotjes![]()
[..]
Boh ik wilde net vragen "je hebt vast geen tijd voor een crv menu'tje"![]()
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Interraciale ontmaagding. Kinky hoor
quote:
quote:
Waar zie je dat? Of kun jij dat zien omdat je een tagje hebt?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Qua seconden scheelde het ook maar acht!
gipfeliquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:23 schreef -Miauw- het volgende:
Hoe heet dat croissantje ook alweer?
Omdat ik een tagje heb, heb ik de nieuwe layout, daarin is dat te zien.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of kun jij dat zien omdat je een tagje hebt?
Nieuwe layoutquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Of kun jij dat zien omdat je een tagje hebt?
Wat klink je wild als je zo met accent spreektquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik een tagje heb, heb ik de nieuwe layout, daarin is dat te zien.
Ahquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik een tagje heb, heb ik de nieuwe layout, daarin is dat te zien.
quote:
Ciaotjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef crv het volgende:
ok ik moet weer even druk zijn tot laters
10quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel seconden zat er tussen?
tienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Hoeveel seconden zat er tussen?
Veel succes met ergens anders druk zijnquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:28 schreef crv het volgende:
ok ik moet weer even druk zijn tot laters
Goed cijferquote:
Gezien je FoBo ben je goed met foto's... en je kunt goed schrijven toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog jong. Nu nog een talent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willem-Jan van Puffelen
En knuffeligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien je FoBo ben je goed met foto's... en je kunt goed schrijven toch?
Dan zit het wel goed
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:31 schreef Rauzer het volgende:
Ja dit spelletje kan heel lang doorgaan zo BennyJe doet het verkeerd trouwens met de quotesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Willem-Jan van Puffelen
Je hebt mij nog nooit irl gezien! Misschien heb ik wel stekels!quote:
Verrek... je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd trouwens met de quotes!
Stoppels.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit irl gezien! Misschien heb ik wel stekels!
En knuffeligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien je FoBo ben je goed met foto's... en je kunt goed schrijven toch?
Dan zit het wel goed
Dat geeft niet, je grouphugt alsof je niks anders doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit irl gezien! Misschien heb ik wel stekels!
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg hier stalen snorharen van
Oh ja, jij kan het wel weten!quote:
Nee, ik heb gisteren nog geschorenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjes
Zag gisteren deze foto van Hugh Jackmanquote:
Ik kan het er ook niet op Duz.quote:
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ikquote:
Ah vader-zoon, altijd gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
nee, niet echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zeggen dat ze moeite met geld hebben, terwijl ze net een nieuwe macbook hebben gekocht. logisch.
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagen
quote:
Celine Dion, Elton John, Maria Mena, Katty Perry, Phil Collins, Laura Jansen, Lisa Lois, Owl City.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Win ik, neem ik een zak mee de 16e.
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Celine laat ik schieten, de andere 2 komen er zeker op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Celine Dion, Elton John, Maria Mena
Lady Antebellum, Sia en One Republicquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Bemoei je er dan maar niet mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaien
Je kan toch gewoon stiekem de playlist van morgen al gaan bekijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jason Mraz, Nick & Simon/Jan Smit/3J's, Miss Montreal, Marco Borsato, John Mayer, Gabriella Cilmi, Katy Perryquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar bij Lady Antebellum gok ik eigenlijk maar op 1 nummer... Maar ja, die is zooooo Sky.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady Antebellum, Sia en One Republic
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
Vaduz...
http://nummergemist.nl/skyradio
Oh nu weer wel. Klagen is goedquote:
Ohw... hier doet-ie 't welquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet quoten! Als ik op de quoteknop klik gebeurt er niets
!!!!
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
Rauzer, had jij altijd al een bewegende UI?
quote:
Ooit wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat je zus ook niet op FOK!, Vaduz?
Dacht dat je het over jezelf hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ben was vanochtend bij Evers staat op
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Ohw, jullie doen dat vaker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat je het over jezelf had.
Ik ookquote:
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je evenquote:
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jullie doen dat vaker?Lache...
Ook wel een leuke bezigheid
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je even
Wij doen iedere jaar het introspel van radio 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
LAchequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een slechte muzieksmaak
quote:De minister van Justitie van Swaziland, Ndumiso Mamba, is ontslagen nadat hij in het bed van een echtgenote van koning Mswati III was aangetroffen. Media in zuidelijk Afrika berichtten al een week over het schandaal, maar in Swaziland zelf houdt de pers zich op de vlakte, berichtte vrijdag het Britse dagblad The Daily Mail.
Premier Sibusiso Dlamini heeft een korte persconferentie gegeven. Hij zei enkel dat Mamba is afgetreden als minister als gevolg van geruchten in het land.
Die begonnen toen de politie een week geleden een luxueus hotel binnenviel ten zuiden van de administratieve hoofdstad Mbabane. In het slaapvertrek van een van de veertien vrouwen van de koning, de 22-jarige ex-Miss Swaziland Nothando Dube, troffen veiligheidsfunctionarissen de minister onder het bed aan. Beelden van deze ontdekking zijn samen met de aanhoudende geruchten verspreid.
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?
Op het werk?quote:
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adamsquote:
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekker
Go get the nutsquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al een mooie lijst. Dank voor de hulp.
Ah, je geeft je ouders de schuldquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adams
Ja, zo dolletjes, hè meid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Luchtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
met zo'n blaasdingquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zo dolletjes, hè meid.
Ja mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een dom idee om er met een stofzuiger over te gaan?
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
Oh weet je wat misschien een idee isj hebt toch van die pompen die je aansluit op luchtbedden, daar komt best veel lucht uit
Nee, die laat je erop zitten, dat blaast er wel langsquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.
Heb je losse toetsjes?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een dom idee om er met een stofzuiger over te gaan?
Die ben je juist kwijt als je gaat zuigen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.
laptop op de kop houden en beetje schuddenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
laptop op de kop houden en beetje schudden
hoeveel secondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de kop houden en rammelen kan in eerste instantie ook best.
Eigenlijk was het maar 4 sec.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan zat ik eigenlijk nog eind 9 en begin 14.
mondblaas?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
Nja, het is iig gelukt. Blazen, tandenstoker, een doekje erover en hij is weer schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |