Laterrrrquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh rennen voor de Lapo
Ik ben even weg, tot laters
Klinkt als de eerste keer sexquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik was de eerste keer helemaal blij dat ik mocht stemmen. Kwam ik naar buiten en toen had ik zoiets van 'was dit alles'
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Klinkt als de eerste keer sex
[..]
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder gevalquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het toch beter dan stemmen.
Dat dusquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het was allebei zo gebeurd in ieder geval
/eensch.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:21 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar ik ben er even van tussen, heb koffievisite![]()
hmmm, ja...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rijquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:18 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Bij het stemmen stond een veel langere rij
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
De eerste keer seks.. pff dat is ook alweer lang geleden
Slechte partner dan. Maar goed, ik was al op een leeftijd dat ik niet ejaculeerde van een kort broekje, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Kijk uit, anders hebben ze een WOKNOKquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar het was toch onvergetelijk, met kaarsjes, rozenblaadjes op het bed, en Don Juan die eerst iedere centimeter van je lichaam streelde en zoende alvorens hij zijn lans der liefde in jouw fragiele en tot dat moment onberoerde Grot der Genot liet afdalen.
Niet Bubba die haar ongenadig hard nam toen ze voor een zeepje bukte?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeuzesquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel dus;quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet Bubba die haar ongenadig hard nam toen ze voor een zeepje bukte?
quote:
Ach, het was zijn eerste kort broekje, ik nam het hem niet kwalijkquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Slechte partner dan. Maar goed, ik was al op een leeftijd dat ik niet ejaculeerde van een kort broekje, dat scheelt.
De eerste keer kijk je gewoon ff of alles werktquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TIS WATquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef pgrferrari het volgende:
Ze gaan gewoon door in [TAL SC #458] Carpe Noctem
Zég, zo makkelijk komen ze er niet mee weg hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kijk uit, anders hebben ze een WOKNOK
En tijdens dat lezen waarschijnlijk 27 keer klaarkomen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je een boek zou schrijven, zou ik 'm lezen
Bij deze schrijfstyle?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
En tijdens dat lezen waarschijnlijk 27 keer klaarkomen.
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sjeuzes![]()
Als je een boek zou schrijven, zou ik 'm lezen
Allemaal even slecht?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoor
Het komt meer in de buurt jaquote:
Hij praatte zichzelf er in dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt meer in de buurt ja
Een neger die me er als het ware inpraatte
Al beukte hij hem er niet in tot aan m'n baarmoeder..
Das toch.... neequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:28 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan genoeg dokterromannetjes geschreven hoor
Ja zo kan je het beter omschrijvenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij praatte zichzelf er in dan?
Sowieso, volgens mij is een WOKNOK nou niet zo veel voorkomend en 'reeel' als een ODOL dat wel is.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:27 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zég, zo makkelijk komen ze er niet mee weg hoor
Socios.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mijn eerste keer heel anders gedaan hebben achteraf gezien. Vooral met iemand heel anders.
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
Ik zou mijn eerste keer heel anders gedaan hebben achteraf gezien. Vooral met iemand heel anders.
Wieso?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Myraela het volgende:
ik ben geen alcoholistquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Hij was niet ouder dan 35.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er mis met >35 jarige alcoholisten die hun dagen op het internet slijten?
Oh kut.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is het deel waar je tegenin gaat?
Nou idd, en vooral die Wquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso, volgens mij is een WOKNOK nou niet zo veel voorkomend en 'reeel' als een ODOL dat wel is.
Toedeloequote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ome Loveless gaat even naar een ander pandje
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mond vind ik wel prettig om te gebruiken bij het ontbijt.
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americainquote:
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm ik heb een glas Optimel naar binnen gewerkt en een boterham met filet americain
Nee vandaag, ik was laat wakker en dan krijg ik het wel naar binnen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dat eet je normaal gesproken ook, of alleen vandaag?
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderenquote:
Veel is relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
Vandaar die 'vind ik'quote:
Lu Continue?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo'n pakje met van die chocolade koekjes, 1 koekje daaruit.
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dat vind ik nog vrij veel voor een vroege ochtend
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Moet ik daarvoor al toestemming vragen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PR?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor gevraagd bij PGR?
Jouw buurvrouw doet aan Herbalife?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik een vragenlijst aan het invullen was waar deze vraag langskwam en ik nieuwsgierig was naar het antwoord van anderen
Ik ook zoiets...quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik normaal 1 boterhammetje. Vandaag een bakje yoghurt want ik krijg geen boterham door m'n keel als ik een kater heb. Ook al is het maar een lichte.
Poeh dat moet ik even verwerkenquote:
Moet ik 't ff losduwen?quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Myraela het volgende:
Er zit iets vast in me keel en het wil er niet uit.
All we want from you are the kicks you've given usquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Motorcycle Emptiness
Ik ben echt verliefd op dat liedje
Jaquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:58 schreef D. het volgende:
[..]
All we want from you are the kicks you've given us
Oooohw... nee, vragenlijst op internet. Krijg er 5 euro voorquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Die ontbijtvragen komen van jouw buurvrouw die een enquete doet, bedoelde ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |