Ik ken er ook niet zo gek veel vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja
Meteen ff wat andere Manic's plaatjes gedownload. Die laatste 2 onder andere, goeie shitKende maar een paar nummers van ze, maar zit veel leuks tussen.
Het heeft wel z'n uitwerking op m'n Last.fm
You wouldn't sayquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
Motorcycle Emptiness
Ik ben echt verliefd op dat liedje
Die laatst ook ja, volgens mij staat er 1 nummer in m'n Spotify ofzo, maar die ie schijnbaar 3x langsgekomenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anouk, Paramore, Foo Fighters, U2, Kelly Clarkson
het mindere is relatiefquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je haalt het mindere er wel tussenuit he?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Je haalt het mindere er wel tussenuit he?
En waarom sloopt hij het niet zelf?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de buurman wil met mij de verzekering oplichten. Ik sloop dan zogenaamd iets bij hem thuis en hij, let op HIJ, vangt daar dan geld voor![]()
Daar heb ik dus geen zin in hè.
Oh nee moet je echt niet mee mee werken johquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god, de buurman wil met mij de verzekering oplichten. Ik sloop dan zogenaamd iets bij hem thuis en hij, let op HIJ, vangt daar dan geld voor![]()
'Al maanden onrustig op Saffraanplein Almere'quote:Buurtbewoonster Larissa Reijnders zag haar auto in vlammen opgaan en hekelt het trage politieoptreden: "Ik heb gisteren direct de politie gebeld toen ik hoorde dat de daders graffiti aan het spuiten waren en prullenbakken omgooiden, zoals mij bij eerdere incidenten door agenten met klem was gevraagd. Als reactie kreeg ik van de meldkamer te horen dat de politie het druk had en later op de avond zou komen. Tien minuten later zag ik mijn auto in vlammen opgaan."
Ik zou idd minstens 50% willen vangenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef -Miauw- het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |