En knuffeligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien je FoBo ben je goed met foto's... en je kunt goed schrijven toch?
Dan zit het wel goed
Dat geeft niet, je grouphugt alsof je niks anders doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit irl gezien! Misschien heb ik wel stekels!
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg hier stalen snorharen van
Oh ja, jij kan het wel weten!quote:
Nee, ik heb gisteren nog geschorenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjes
Zag gisteren deze foto van Hugh Jackmanquote:
Ik kan het er ook niet op Duz.quote:
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ikquote:
Ah vader-zoon, altijd gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
nee, niet echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zeggen dat ze moeite met geld hebben, terwijl ze net een nieuwe macbook hebben gekocht. logisch.
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagen
quote:
Celine Dion, Elton John, Maria Mena, Katty Perry, Phil Collins, Laura Jansen, Lisa Lois, Owl City.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Win ik, neem ik een zak mee de 16e.
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Celine laat ik schieten, de andere 2 komen er zeker op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Celine Dion, Elton John, Maria Mena
Lady Antebellum, Sia en One Republicquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Bemoei je er dan maar niet mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |