Dat geeft niet, je grouphugt alsof je niks anders doetquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt mij nog nooit irl gezien! Misschien heb ik wel stekels!
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjesquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
Ik krijg hier stalen snorharen van
Oh ja, jij kan het wel weten!quote:
Nee, ik heb gisteren nog geschorenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... jij hebt nog geen snorhaartjes
Zag gisteren deze foto van Hugh Jackmanquote:
Ik kan het er ook niet op Duz.quote:
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ikquote:
Ah vader-zoon, altijd gezelligquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
nee, niet echtquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:44 schreef Myraela het volgende:
Mensen die zeggen dat ze moeite met geld hebben, terwijl ze net een nieuwe macbook hebben gekocht. logisch.
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
12 oktober 1968. Maar 21 jaar ouder dan ik.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG, ik ben maar 10 jaar jonger en een paar dagen
quote:
Celine Dion, Elton John, Maria Mena, Katty Perry, Phil Collins, Laura Jansen, Lisa Lois, Owl City.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Win ik, neem ik een zak mee de 16e.
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaienquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Celine laat ik schieten, de andere 2 komen er zeker op.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Celine Dion, Elton John, Maria Mena
Lady Antebellum, Sia en One Republicquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Bemoei je er dan maar niet mee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat ze daar draaien
Je kan toch gewoon stiekem de playlist van morgen al gaan bekijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jason Mraz, Nick & Simon/Jan Smit/3J's, Miss Montreal, Marco Borsato, John Mayer, Gabriella Cilmi, Katy Perryquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar bij Lady Antebellum gok ik eigenlijk maar op 1 nummer... Maar ja, die is zooooo Sky.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady Antebellum, Sia en One Republic
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
Vaduz...
http://nummergemist.nl/skyradio
Oh nu weer wel. Klagen is goedquote:
Ohw... hier doet-ie 't welquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet quoten! Als ik op de quoteknop klik gebeurt er niets
!!!!
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
Rauzer, had jij altijd al een bewegende UI?
quote:
Ooit wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat je zus ook niet op FOK!, Vaduz?
Dacht dat je het over jezelf hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ben was vanochtend bij Evers staat op
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Ohw, jullie doen dat vaker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat je het over jezelf had.
Ik ookquote:
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je evenquote:
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, jullie doen dat vaker?Lache...
Ook wel een leuke bezigheid
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik niet, maar ik quote je even
Wij doen iedere jaar het introspel van radio 2quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
LAchequote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit wordt de 2e keer. Spontaan ontstaan omdat we allemaal dachten het beste Sky-muziek te kunnen benoemen.
quote:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een slechte muzieksmaak
quote:De minister van Justitie van Swaziland, Ndumiso Mamba, is ontslagen nadat hij in het bed van een echtgenote van koning Mswati III was aangetroffen. Media in zuidelijk Afrika berichtten al een week over het schandaal, maar in Swaziland zelf houdt de pers zich op de vlakte, berichtte vrijdag het Britse dagblad The Daily Mail.
Premier Sibusiso Dlamini heeft een korte persconferentie gegeven. Hij zei enkel dat Mamba is afgetreden als minister als gevolg van geruchten in het land.
Die begonnen toen de politie een week geleden een luxueus hotel binnenviel ten zuiden van de administratieve hoofdstad Mbabane. In het slaapvertrek van een van de veertien vrouwen van de koning, de 22-jarige ex-Miss Swaziland Nothando Dube, troffen veiligheidsfunctionarissen de minister onder het bed aan. Beelden van deze ontdekking zijn samen met de aanhoudende geruchten verspreid.
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekkerquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, ok, vooruit, dan maar, toch?
Op het werk?quote:
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adamsquote:
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, helemaal, precies, zo op Vrijdag, zo gewoontjes, zo lekker
Go get the nutsquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb al een mooie lijst. Dank voor de hulp.
Ah, je geeft je ouders de schuldquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben dan ook opgegroeid met muziek van Marco Borsato, Gordon, Paul de Leeuw, Trijntje, ed. Maar gelukkig ook wel met UB40, Toto en Bryan Adams
Ja, zo dolletjes, hè meid.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, en of, wat je zegt, dus, daarom, inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Luchtquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
Geen idee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
Hoe haal je het makkelijkst die rotzooi tussen de toetsen van je laptop vandaan?
met zo'n blaasdingquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, zo dolletjes, hè meid.
Ja mevrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een dom idee om er met een stofzuiger over te gaan?
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef -Miauw- het volgende:
Oh weet je wat misschien een idee isj hebt toch van die pompen die je aansluit op luchtbedden, daar komt best veel lucht uit
Nee, die laat je erop zitten, dat blaast er wel langsquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.
Heb je losse toetsjes?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het een dom idee om er met een stofzuiger over te gaan?
Die ben je juist kwijt als je gaat zuigen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je later gaan puzzelen met de knoppen.
laptop op de kop houden en beetje schuddenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef iBenny het volgende:
quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:25 schreef D. het volgende:
[..]
laptop op de kop houden en beetje schudden
hoeveel secondenquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Op de kop houden en rammelen kan in eerste instantie ook best.
Eigenlijk was het maar 4 sec.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan zat ik eigenlijk nog eind 9 en begin 14.
mondblaas?quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:39 schreef iBenny het volgende:
Nja, het is iig gelukt. Blazen, tandenstoker, een doekje erover en hij is weer schoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |