Je kan toch gewoon stiekem de playlist van morgen al gaan bekijkenquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Win ik, neem ik een zak mee de 16e.
Jason Mraz, Nick & Simon/Jan Smit/3J's, Miss Montreal, Marco Borsato, John Mayer, Gabriella Cilmi, Katy Perryquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb morgen met mijn zusje en haar vriend een Sky Radio contest, we gaan op de terugweg van een feest een uur en een kwartier Sky Radio luisteren. Wie de meeste artiesten die gedraaid worden goed heeft krijgt van allebei een zak chocolade kruidnoten. We mogen een lijst van 30 artiesten opstellen. Helpen jullie even mee met artiesten bedenken?
Win ik, neem ik een zak mee de 16e.
Maar bij Lady Antebellum gok ik eigenlijk maar op 1 nummer... Maar ja, die is zooooo Sky.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lady Antebellum, Sia en One Republic
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef iBenny het volgende:
Vaduz...
http://nummergemist.nl/skyradio
Oh nu weer wel. Klagen is goedquote:
Ohw... hier doet-ie 't welquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan niet quoten! Als ik op de quoteknop klik gebeurt er niets
!!!!
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Miauw- het volgende:
Rauzer, had jij altijd al een bewegende UI?
quote:
Ooit wel.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Zat je zus ook niet op FOK!, Vaduz?
Dacht dat je het over jezelf hadquote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef iBenny het volgende:
Ben was vanochtend bij Evers staat op
http://eversstaatop.radio(...)-bij-evers-staat-op/
Ohw, jullie doen dat vaker?quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Daar won m'n zus vorige keer mee, daar mag ik niet aankomen. We gaan denk ik draften op de heenweg.
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dacht dat je het over jezelf had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |