Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Mark Webber | Red Bull Racing | 187 |
2 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 182 |
3 | Fernando Alonso | Ferrari | 166 |
4 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 165 |
5 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing | 163 |
6 | Felipe Massa | Ferrari | 124 |
7 | Nico Rosberg | Mercedes Grand Prix | 112 |
8 | Robert Kubica | Renault | 108 |
9 | Michael Schumacher | Mercedes Grand Prix | 46 |
10 | Adrian Sutil | Force India F1 | 45 |
11 | Rubens Barrichello | Williams | 31 |
12 | Kamui Kobayashi | Sauber | 21 |
13 | Vitaly Petrov | Renault | 19 |
14 | Nico Hulkenberg | Williams | 16 |
15 | Vitantonio Liuzzi | Force India F1 | 13 |
16 | Sebastien Buemi | Scuderia Toro Rosso | 7 |
17 | Pedro de la Rosa | Sauber | 6 |
18 | Jaime Alguersuari | Scuderia Toro Rosso | 3 |
19 | Heikki Kovalainen | Lotus F1 | 0 |
20 | Karun Chandhok | HRT F1 Team | 0 |
21 | Lucas Di Grassi | Virgin Racing | 0 |
22 | Jarno Trulli | Lotus F1 | 0 |
23 | Timo Glock | Virgin Racing | 0 |
24 | Bruno Senna | HRT F1 Team | 0 |
25 | Sakon Yamamoto | HRT F1 Team | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Red Bull Racing | 350 |
2 | McLaren-Mercedes | 347 |
3 | Ferrari | 290 |
4 | Mercedes Grand Prix | 158 |
5 | Renault | 127 |
6 | Force India F1 | 58 |
7 | Williams | 47 |
8 | Sauber | 27 |
9 | Scuderia Toro Rosso | 10 |
10 | Lotus F1 | 0 |
11 | HRT F1 Team | 0 |
12 | Virgin Racing | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 25 september | 15.55-17.10 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Kwalificatie |
Zo 26 september | 12.50-13.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Pre-show |
Zo 26 september | 13.55-16.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Race |
Zo 26 september | 18.00-18.30 uur | RTL GP: Formule 1 - Singapore - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 25 september | 15.00-17.15 uur | BBC1: Formule 1 - Singapore - Kwalificatie |
Zo 26 september | 13.10-16.15 uur | BBC1: Formule 1 - Singapore - Race |
Zo 26 september | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Singapore - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 25 °C | 31 °C | 60 % | Kans op onweer |
Zaterdag | 25 °C | 31 °C | 60 % | Kans op onweer |
Zondag | 25 °C | 31 °C | 60 % | Kans op onweer |
Een Massaatjequote:Op vrijdag 24 september 2010 00:27 schreef Peterselieman het volgende:
Dank. Heb overigens wel een klein onvolkomenheidje ontdekt. Niet dat het erg is, maar het circuit is 6 meter langer dan dat ik in de OP neerzette
Mja, die ging er met de tankinstallatie in 2008 vandoor en dat is toch net ff een graadje ergerquote:
quote:Allianz sponsort medical- en safety car
23 september 2010
De medical- en safety car zullen dit weekend voor het eerst sponsornamen dragen. Financiële instelling Allianz zal de motorkap sieren van zowel de SLS AMG en de C63 AMG Estate.
Bernie Ecclestone 'himself' beklonk de deal in Singapore en was content met de overeenkomst. "We willen altijd samenwerken met een betrouwbare en integere partner, met het oog op veiligheidszaken", aldus het Formule 1-opperhoofd.
Allianz zal de veiligheid van de sport promoten met diens sponsoring.
Idd. Hiermee verneuk je die bolides helemaal. Die zwarte bestickering stond veel beter.quote:
Bron: http://www.gpupdate.net/n(...)-rijdt-in-singapore/quote:24 september 2010
Sakon Yamamoto zal dit weekend niet rijden in Singapore. De Japanner heeft een voedselvergiftiging opgelopen en zal vervangen worden door reserverijder Christian Klien. Dat bevestigde Hispania Racing tegenover GPUpdate.net.
"Hij heeft een voedselvergiftiging", aldus een woordvoerder van het team. "Hij is sinds gisteravond al ziek. We hebben gewacht om te kijken of hij kon racen, maar hij voelt zich absoluut niet goed. Christian zal dit weekend rijden, maar we verwachten dat Sakon in Japan weer helemaal de oude zal zijn."
Klien reed in Monza 2006 zijn laatste Formule 1-race. Hij scoorde in totaal veertien punten in 46 races en stond in 2004 voor het eerst op de grid. Destijds reed hij voor Jaguar.
Het circuit 6 meter korter maken, bedoelde ikquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, die ging er met de tankinstallatie in 2008 vandoor en dat is toch net ff een graadje erger
het verbaast met eigenlijk dat die wagens nooit eerder gesponsord warenquote:Op vrijdag 24 september 2010 10:36 schreef Atreidez het volgende:
Bernie's eeuwige zoektocht naar meer geld is iddMaar hoe die auto's, die we t liefst helemaal niet op de baan zien, eruit zien maakt toch geen hol uit
Idd. Maar het kan ook mooi i.p.v. gewoon zo'n rechthoek schuin op de wagens.quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:52 schreef bodylotion het volgende:
[..]
het verbaast met eigenlijk dat die wagens nooit eerder gesponsord waren
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:54 schreef bodylotion het volgende:
voor straks:
http://www.livescorehunte(...)re-Motor-Sports.html
Ambrosio nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 12:17 schreef nils7 het volgende:
Belg? Mis ik wat.... Klien is een Oostenrijker
Als het over een uur nog licht is tijdens deze training dan de zaterdag FP3 ook.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:24 schreef WEST het volgende:
is dit de enige sessie die nog in daglicht start?
quote:Op vrijdag 24 september 2010 11:59 schreef Burnie88 het volgende:
Beeld:
http://www.livescorehunte(...)out=popup&Itemid=190
quote:This channel has been suspended due to copyright issue
idd prima te doen.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kijk nu in FireFox met die vShare plugin
Engels, topkwaliteit beeld.
Ben niet echt fan van FF, heb liever Chrome, en daar had ik ook topkwaliteit. Maar goed, dan maar geen VT's.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik kijk nu in FireFox met die vShare plugin
Engels, topkwaliteit beeld.
uhuh, maar vergeet trouwens niet dat motor 7 bij Ferrari nog redelijk vers is en dat deze nog gebruikt mag worden. Heb de notes van de stewards er recentelijk op nageslagen, dus de problemen bij Ferrari zijn kleiner dan ze lijken te zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2010 12:53 schreef Googolplexian het volgende:
Het is duidelijk : Massa mag de kilometers maken met zijn laatste motor terwijl Alonso 'm 'vers' mag houden.
Massa : lap 10
Alonso : lap 4 (no time, in pits)
maar toch Webber.quote:
Geniet ze!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:21 schreef Sally het volgende:
* Sally volgt topic een beetje dit weekend.
Voor nu: does en fiets, plus genieten van de laatste paar vakantiedagen!
Nou, laat het maar zo blijven hoorquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:45 schreef Burnie88 het volgende:
Rare uitslag van VT1 zeg. Wanneer VT2 droog is, kunnen we pas echt goed zien wie er snel zijn.
inderdaad. net nu de geruchten rondom schumacher en 2011 op beginnen te komenquote:Op vrijdag 24 september 2010 13:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou, laat het maar zo blijven hoor
Thanksquote:Op vrijdag 24 september 2010 15:50 schreef bodylotion het volgende:
ff het geluid muten en dit luisteren http://www.bbc.co.uk/ipla(...)ve_live_sports_extra
Tuurlijk. Deze auto is gemaakt met een handjevol geld van Virgin en wat Brawn zelf erin gepompt heeft.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:08 schreef Burnie88 het volgende:
Schumi laat zich niet gek maken. Die is net als bij Ferrari in '96 - '97 bezig om het team Mercedes en dan voornamelijk de bolide beter te maken. Volgend jaar zal Schumi zich veel vaker van voren laten zien, daar ben ik van overtuigd.
1 2 3 4 | Red Bull 29.005 41.423 36.192 Ferrari 28.957 41.599 36.51 McLaren 29.085 41.709 36.729 |
Geen cent van Honda verder ...quote:Op vrijdag 24 september 2010 18:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Tuurlijk. Deze auto is gemaakt met een handjevol geld van Virgin en wat Brawn zelf erin gepompt heeft.
De BGP 001 is gefinancierd door Honda. De MGP W01 niet, en was al in ontwikkeling toen Mercedes de hele zaak overnam en er iets van 100 miljoen bij deed.quote:Op vrijdag 24 september 2010 19:47 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen cent van Honda verder ...
Toch lekker als je met een pro team kunt beginnen, het beste eruit pikken en met een mega-budget door kunt gaan.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:33 schreef bodylotion het volgende:
[..]
De BGP 001 is gefinancierd door Honda. De MGP W01 niet, en was al in ontwikkeling toen Mercedes de hele zaak overnam en er iets van 100 miljoen bij deed.
klopt. ik verwacht wel dat mercedesgp grote stappen gaat maken volgend jaar. tenminste, dat zal wel moetenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:53 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Toch lekker als je met een pro team kunt beginnen, het beste eruit pikken en met een mega-budget door kunt gaan.Honda's zwakste punt was nu eenmaal de motor, niet het team.
Ze hebben in ieder geval de mazzel dat er volgend jaar een nieuwe bandenleverancier is. Want dit seizoen loopt MGP overal achter de feiten aan qua ontwikkelingen. Ze hebben mazzel dat Petrov amper punten pakt anders stonden ze al achter Renault bij de constructeurs.quote:Op vrijdag 24 september 2010 20:58 schreef bodylotion het volgende:
[..]
klopt. ik verwacht wel dat mercedesgp grote stappen gaat maken volgend jaar. tenminste, dat zal wel moeten
is ie zo plotseling ziek geworden dan?quote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
De reden is denk ik dat Chandhok niet in Singapore was en Klien wel
volgens mij zat Chandhok in de studio van de BBC in Singaporequote:Op vrijdag 24 september 2010 21:27 schreef Peterselieman het volgende:
De reden is denk ik dat Chandhok niet in Singapore was en Klien wel
is al sinds dinsdag of woensdag uitquote:Op vrijdag 24 september 2010 21:52 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso
Oh, en F1 2010 komt dit weekend uit
Ja, maar dan mot ik werken: ik bedoelde eigenlijk dat ik hem morgen 's ga installerenquote:Op vrijdag 24 september 2010 22:16 schreef bodylotion het volgende:
[..]
is al sinds dinsdag of woensdag uit
quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Fly Sutil! Hamilton heeft wel een beetje gelijk
quote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Unieke fotoquote:Op zaterdag 25 september 2010 07:30 schreef Googolplexian het volgende:
[ afbeelding ]
Tof inderdaadquote:
Boeie voor aan je eigen muur. Hier iig een grotere versie: http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/6600/6623.jpgquote:Op zaterdag 25 september 2010 11:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Tof inderdaad![]()
![]()
Googol, waar rust de copyright op deze?iesse mooje foor aan muurrr
Ze gaan pas rijden om 13.00, maar misschien doet deze t dan wel weerquote:
Yup, krijg ook een error.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:03 schreef sanger het volgende:
Zijn er meer met een error bij de live timing?
Editquote:The track has been declated wet. As expected, the asphalt is not drying quickly after the rain of this afternoon
quote:Installation lap completed. Felipe reported that the track is still damp in some places but already too dry for intermediate tyres.
Hoe knip, kopieer, plak jij dat?quote:
Als ze telkens hadden gewonnen toen ze vanaf pole position vertrokken was het kampioenschap al een heel eind beslist geweest.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef svenistheman het volgende:
Red-Bull gaat hier met heel veel gemak winnen. Meer die dit denken?
Ctrl + V, Ctrl + C, Ctrl + Cquote:
Alsof dat ooit zou gebeuren.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:16 schreef Atreidez het volgende:
Misschien zet een welwillende teamgenoot ze auto wel in de muur waardoor we een verrassende winnaar krijgen
bbcquote:Op zaterdag 25 september 2010 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooie voorbeschouwing weer op de BBC.
Klopt toch aardig.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik weet niet of Ferrari en McLaren op dit circuit tegenstand kunnen bieden aan Red Bull, even de kwalificatie afwachten. Vettel reed al 1:46.660 en zij weten niet of Ferrari en McLaren dat ook kunnen, die doen dat wel in Q3?![]()
Volgens mij zat Lewis wat vast achter een paar auto's in die sector.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:46 schreef Nober het volgende:
Alonso verloor 0.148 over S1 en S2 en wint dan in S3 ineens viertiende op Hamilton?
Het verschil tussen Klien en Trulli is 1.3s, dat is volgens mij normaal... Senna zal blij zijn dat hij voor een Ferrari start.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
senna 0-1 klien vind ik opvallender
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.quote:Op zaterdag 25 september 2010 16:59 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
senna 0-1 klien vind ik opvallender
Helaas. Niet 1/20 van het talent van zijn oom.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.
of zoals brundle het daarstraks mooi zei:quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:02 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Senna zal dus de volgende race wel gewisseld worden.
Gewoon veilen via E-bay wie er hoeveel rondes in die wagen mag.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
of zoals brundle het daarstraks mooi zei:
"they change drivers so often, i will not be surprised if they will change a driver during a pitstop"
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.
+1 voor Alonso.
Gewoon 2 poles op rij. Heerlijk dit.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.
+1 voor Alonso.
Jawel. Ik houd van racen en hard raggen, niet van zeikmietjes. Dit doet ie gewoon heel goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon 2 poles op rij. Heerlijk dit.
[..]
Gaat alles goed met je?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben benieuwd of Jordan zometeen gaat zeggen dat Webber het moeilijk heeft met de druk. Hij was zo relaxed, had het team naar zijn hand gezet en zelfs zijn ouders waren er... En een halve seconde achter op zijn teamgenoot.
1 2 3 4 5 | Hamilton (182) 197 Alonso (166) 191 Vettel (163) 181 Button (165) 177 |
nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef svenistheman het volgende:
Red-Bull gaat hier met heel veel gemak winnen. Meer die dit denken?
Kortom, een extreem spannend slot.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
WK stand als ze morgen finishen zoals ze nu gekwalificeerd hebben:
[ code verwijderd ]
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Alonso heeft niet zulke ernstige fouten gemaakt als men doet voorkomen. Het is mijns inziens eerder een opeenstapeling van shit happens. En dan niet op een Raikkonen manier, dat het hem niet zoveel interesseert. Dat deed het hem wel degelijk. De enige echte onherstelbare fout tijdens een race was toen hij op Spa zijn auto verloor door over een natte kerb te gaan en in de muur reed. Die race was voor hem overigens toch al verpest, ironisch genoeg doordat hij zo'n beetje de enige was die niet doorschoot bij de busstop chicane (en dus getorpedeerd werd door onze Braziliaanse vriend). Dit laatste was niveau Nürburgring 2007, toen zo'n beetje iedereen bij een bepaalde bocht er af schoof - behalve Alonso - die die race dan ook won. Dat heeft hij nog niet verleerd dus. Daarnaast heeft hij met uitzondering van 2006 sowieso ieder jaar wel een DNF door eigen toedoen. Ook hij is in 2005 in de Wall Of Champions geëindigd en in 2007 knalde hij van een nat Fuji (achteraf gezien heeft dat laatste hem het kampioenschap gekost).quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
+1 voor Alonso.
quote:Ferrari to replace Massa's engine
Ferrari will change Felipe Massa's engine for the Singapore Grand Prix, even though the Brazilian said the problem that hit him in qualifying was related to the gearbox.
The Ferrari driver, who has already used the eight allocated engines for the season, stopped on track during Q1 and was unable to set a time.
Although Massa said the problem was with the gearbox, the team will use the opportunity to replace the engine, since the Brazilian will start from the back of the grid anyway.
"I had a problem with the gearbox which seized unexpectedly, without giving any warning and so I had to stop out on the track: now we have to understand exactly what happened," said Massa.
"We will change the engine as a precaution, also taking into account the fact I am last on the grid.
"I'm expecting to have a very complicated race, especially as we are at a track where overtaking is very difficult, but it's true that anything can always happen: rain, safety car, who knows!
"I am very disappointed of course because today we had a very competitive car, as Fernando proved. I like this track but it seems that it does not bring me much luck..."
het zou stom zijn als het niet zouden doen. Het kost Massa nu helemaal niks. Tien plaatsen naar achter is nog steeds laatste.quote:
Inderdaad. De kans om de 9e motor te pakken zonder echte gevolgen. Nu hopen dat hij eventueel nog in de punten kan eindigen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het zou stom zijn als het niet zouden doen. Het kost Massa nu helemaal niks. Tien plaatsen naar achter is nog steeds laatste.
precies, en dan motor helemaal open zetten en een vettel doen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans om de 9e motor te pakken zonder echte gevolgen. Nu hopen dat hij eventueel nog in de punten kan eindigen.
Op canada was webber ook al matig in kwali.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:11 schreef Burnie88 het volgende:
Lekker Alonso! Superknap om de Red Bulls te verslaan ondanks een foutje van Vettel. Webber valt vies tegen, je mag niet op meer dan een halve seconde staan met een Red Bull. Wordt een leuke race morgen
Even gecensureerd uit #f1 op irc.fok.nl:quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Wie zijn geld op Ferrari had gezet aan het begin van het seizoen werd voor gek verklaard. Moet je nou eens kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat was vet ja. Dikke drift in een F1 auto. Altijd +10quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef M.Melandri het volgende:
Geweldige drift trouwens van schumi in q1
Dan zit je dus met een opdrogende baan als ik het goed ziequote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Stiggie het volgende:
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/5015 ben benieuwd of het klopt.
ik schrok ik dacht dat de race was begonnen.quote:
De voorbeschouwing van de BBC is ook een dansje waard.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik schrok ik dacht dat de race was begonnen.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig item achter de schermen bij Red Bull
ja idd, zoiets krijg je niet vaak te zienquote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig item achter de schermen bij Red Bull
Ik denk dat iedereen gewoon tv kijkt.quote:Op zondag 26 september 2010 13:57 schreef Piles het volgende:
Is er ook ergens een live-stream dat jullie weten?
ja ben er ook bang voorquote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Zo, het treintje is gevormd. Op naar de pitstops
Dat is snelquote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Tarabass het volgende:
Zo, het treintje is gevormd. Op naar de pitstops
Oh, het was Heidfeld.quote:Op zondag 26 september 2010 14:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij reed een Force India z'n voorvleugel eraf.
Vandaar dat het daar warm en vochtig is.quote:Op zondag 26 september 2010 14:06 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja ben er ook bang voor![]()
mooie beelden, maar echt een kutcircuit
Neequote:Op zondag 26 september 2010 14:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Toch niet zo'n rare gedachte van me, hé
ik hoop dat het hem luktquote:Op zondag 26 september 2010 14:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Webber zou een waardig en terecht F1 kampioen zijn dit jaar.
Hij kan er ook bijna op wachten. Je ziet bijna iedereen daar wel eens zo de bocht omgaan zoals Koba en Schumi deden.quote:Op zondag 26 september 2010 14:26 schreef Atreidez het volgende:
Laat zich idd erg positief zien, ook al is het met wat hulp van de concurrenten..
Ik zit ook de hele tijd daarnaar te kijken en te rekenenquote:Op zondag 26 september 2010 14:51 schreef Atreidez het volgende:
De livetiming is bijna spannender als het beeld
ik vind het juist een gave strategische race. Erg leuk met live timing erbij!quote:Op zondag 26 september 2010 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Als er na vijf ronden nog niks gebeurd is, ga ik wat anders doen. Wat een oersaaie fuckrace.
nou ja, als de enige actie van crashes moet komen vind ik dat niet bijzonder spannend neequote:
idd, beetje jammerquote:Op zondag 26 september 2010 15:16 schreef GotenSSJ het volgende:
Wat een klapmongool die WebberMoeilijk hoor, je verlies nemen en niet iemand uit de wedstrijd te rammen, sjongejonge
![]()
Nou ben ik ook zeker geen Hamilton fan, maar dit sloeg nergens op.
Idd, gevecht, en Hamilton gokte er op dat Webber zou remmen en Webber gokte op ruimte van Hamiltonquote:Op zondag 26 september 2010 15:18 schreef koffiezwartsterk het volgende:
Webber doet daar niets verkeerd
daar is ie alquote:Op zondag 26 september 2010 15:19 schreef tedkees2 het volgende:
Als ze nou Webber vs Hamilton onderzoeken moeten ze Schumacher vs Heidfeld ook onderzoeken. Zelfde punt, ook 1tje eruit en 1tje nog aan het racen.
Olav baasjequote:Op zondag 26 september 2010 15:26 schreef tedkees2 het volgende:
Olav Mol: "Dan kan je overal wel slakken met zout op gooien."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |