Gewoon 2 poles op rij. Heerlijk dit.quote:
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.
+1 voor Alonso.
Jawel. Ik houd van racen en hard raggen, niet van zeikmietjes. Dit doet ie gewoon heel goed.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gewoon 2 poles op rij. Heerlijk dit.
[..]
Gaat alles goed met je?
quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik ben benieuwd of Jordan zometeen gaat zeggen dat Webber het moeilijk heeft met de druk. Hij was zo relaxed, had het team naar zijn hand gezet en zelfs zijn ouders waren er... En een halve seconde achter op zijn teamgenoot.
1 2 3 4 5 | Hamilton (182) 197 Alonso (166) 191 Vettel (163) 181 Button (165) 177 |
nee, niet echt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:06 schreef svenistheman het volgende:
Red-Bull gaat hier met heel veel gemak winnen. Meer die dit denken?
Kortom, een extreem spannend slot.quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
WK stand als ze morgen finishen zoals ze nu gekwalificeerd hebben:
[ code verwijderd ]
Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Alonso heeft niet zulke ernstige fouten gemaakt als men doet voorkomen. Het is mijns inziens eerder een opeenstapeling van shit happens. En dan niet op een Raikkonen manier, dat het hem niet zoveel interesseert. Dat deed het hem wel degelijk. De enige echte onherstelbare fout tijdens een race was toen hij op Spa zijn auto verloor door over een natte kerb te gaan en in de muur reed. Die race was voor hem overigens toch al verpest, ironisch genoeg doordat hij zo'n beetje de enige was die niet doorschoot bij de busstop chicane (en dus getorpedeerd werd door onze Braziliaanse vriend). Dit laatste was niveau Nürburgring 2007, toen zo'n beetje iedereen bij een bepaalde bocht er af schoof - behalve Alonso - die die race dan ook won. Dat heeft hij nog niet verleerd dus. Daarnaast heeft hij met uitzondering van 2006 sowieso ieder jaar wel een DNF door eigen toedoen. Ook hij is in 2005 in de Wall Of Champions geëindigd en in 2007 knalde hij van een nat Fuji (achteraf gezien heeft dat laatste hem het kampioenschap gekost).quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:09 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Netjes hoor. Als ie nou de komende 15-20 races zo blijft rijden als ie de laatste 2 races doet, stijgt ie weer in mijn boekje: gewoon keihard racen ipv janken als een mietje.
+1 voor Alonso.
quote:Ferrari to replace Massa's engine
Ferrari will change Felipe Massa's engine for the Singapore Grand Prix, even though the Brazilian said the problem that hit him in qualifying was related to the gearbox.
The Ferrari driver, who has already used the eight allocated engines for the season, stopped on track during Q1 and was unable to set a time.
Although Massa said the problem was with the gearbox, the team will use the opportunity to replace the engine, since the Brazilian will start from the back of the grid anyway.
"I had a problem with the gearbox which seized unexpectedly, without giving any warning and so I had to stop out on the track: now we have to understand exactly what happened," said Massa.
"We will change the engine as a precaution, also taking into account the fact I am last on the grid.
"I'm expecting to have a very complicated race, especially as we are at a track where overtaking is very difficult, but it's true that anything can always happen: rain, safety car, who knows!
"I am very disappointed of course because today we had a very competitive car, as Fernando proved. I like this track but it seems that it does not bring me much luck..."
het zou stom zijn als het niet zouden doen. Het kost Massa nu helemaal niks. Tien plaatsen naar achter is nog steeds laatste.quote:
Inderdaad. De kans om de 9e motor te pakken zonder echte gevolgen. Nu hopen dat hij eventueel nog in de punten kan eindigen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:55 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
het zou stom zijn als het niet zouden doen. Het kost Massa nu helemaal niks. Tien plaatsen naar achter is nog steeds laatste.
precies, en dan motor helemaal open zetten en een vettel doen!quote:Op zaterdag 25 september 2010 19:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad. De kans om de 9e motor te pakken zonder echte gevolgen. Nu hopen dat hij eventueel nog in de punten kan eindigen.
Op canada was webber ook al matig in kwali.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:11 schreef Burnie88 het volgende:
Lekker Alonso! Superknap om de Red Bulls te verslaan ondanks een foutje van Vettel. Webber valt vies tegen, je mag niet op meer dan een halve seconde staan met een Red Bull. Wordt een leuke race morgen
Even gecensureerd uit #f1 op irc.fok.nl:quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Wie zijn geld op Ferrari had gezet aan het begin van het seizoen werd voor gek verklaard. Moet je nou eens kijkenquote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 25 september 2010 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[ code verwijderd ]
Dat was vet ja. Dikke drift in een F1 auto. Altijd +10quote:Op zondag 26 september 2010 00:37 schreef M.Melandri het volgende:
Geweldige drift trouwens van schumi in q1
Dan zit je dus met een opdrogende baan als ik het goed ziequote:Op zondag 26 september 2010 13:02 schreef Stiggie het volgende:
http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/5015 ben benieuwd of het klopt.
ik schrok ik dacht dat de race was begonnen.quote:
De voorbeschouwing van de BBC is ook een dansje waard.quote:Op zondag 26 september 2010 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
ik schrok ik dacht dat de race was begonnen.
quote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig item achter de schermen bij Red Bull
ja idd, zoiets krijg je niet vaak te zienquote:Op zondag 26 september 2010 13:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Prachtig item achter de schermen bij Red Bull
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |